Pagina 58 van 61 EersteEerste ... 8485455565758596061 LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik zie op de plaatjes op blu-ray.com (zowel UK (incl NL subs) als US) dat de 3D geen Dolby Atmos heeft, maar 2D wel (met een TrueHD 7.1 core).
    De 3D heeft dezelfde DTS-MA HD 5.1 16bitstrack als ook aanwezig op de 2D versie naast de Atmos track.
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #1427

    Standaard

    4k versie gekocht, tergend dat er geen sleeve omheen zit. Dat is wel het geval bij de andere versies. Ik doe de bluray in een lege hoes en geeft het aan mijn familie. Ach ja luxe problemen.

  3. #1428

    Standaard

    4k versie ziet er erg mooi uit

  4. #1429

    Standaard

    Voor de fans van slipcovers: in tegenstelling tot bij Media Markt heeft de 2D versie een slipcover bij Boekenvoordeel en Carrefour. Bij Media Markt heeft enkel de 3D een slipcover.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #1430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor de fans van slipcovers: in tegenstelling tot bij Media Markt heeft de 2D versie een slipcover bij Boekenvoordeel en Carrefour. Bij Media Markt heeft enkel de 3D een slipcover.
    Ik zag gisteren bij Media Markt Eindhoven drie versies staan: 2D met slipcover, 2D zonder slipcover maar met art cards, 3D met slipcover. En dan is er nog een versie met toverstok, maar die heb ik niet zien staan.

  6. #1431

    Standaard

    Hangt precies af van winkel tot winkel.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #1432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zag gisteren bij Media Markt Eindhoven drie versies staan: 2D met slipcover, 2D zonder slipcover maar met art cards, 3D met slipcover. En dan is er nog een versie met toverstok, maar die heb ik niet zien staan.
    Die lagen niet voor in de bak met nieuwe DVD/Blu-Ray's maar links onder in de schap richting kassa.Ik was er gisteren rond 10:00.

    Ik heb die 2D met cards.

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor de fans van slipcovers: in tegenstelling tot bij Media Markt heeft de 2D versie een slipcover bij Boekenvoordeel en Carrefour. Bij Media Markt heeft enkel de 3D een slipcover.
    Carrefour Borsbeek geen slipcover gezien, enkel gewone verpakking.

  9. #1434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die lagen niet voor in de bak met nieuwe DVD/Blu-Ray's maar links onder in de schap richting kassa.Ik was er gisteren rond 10:00.
    Die heb ik dan niet zien liggen. Heb ik ook niet op gelet, ik was op zoek naar de 3D versie.

  10. #1435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Die heb ik dan niet zien liggen. Heb ik ook niet op gelet, ik was op zoek naar de 3D versie.
    Ik zeg kassa maar ik bedoel daar waar hun PCtje staat.

    Ze moeten gewoon alles op een plaats uitstallen van wat er op dat moment is van de film.De 4k versie lag ook apart.

  11. #1436

    Standaard

    De Amerikaanse 3 disc 4K release van Harry Potter 5 heeft twee Bluray schijven die gelijk zijn aan de 2 disc ue uit bijvoorbeeld Uk, Duitsland of Amerika zelf. In Nederland ondanks nl subs nooit is verschenen. In nl alleen onderdeel als disc 17 en 18 van de 31 disc set.

    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=41622


    Werner heeft toen van die vs uitgaven ook reviews gemaakt. Hier review van ue van deel 5.

    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=6014

    De 4k disc bevat geen nl subs.

  12. #1437

    Standaard

    Zouden alle posts m.b.t. Fantastic Beasts And Where To Find Them niet in een apart topic geplaatst kunnen worden? De film heeft niets met de Harry Potter-films te maken en dit is alleen maar verwarrend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #1438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zouden alle posts m.b.t. Fantastic Beasts And Where To Find Them niet in een apart topic geplaatst kunnen worden? De film heeft niets met de Harry Potter-films te maken en dit is alleen maar verwarrend.
    Is wel hetzelfde universum dus niks is ook weer niet waar. Is trouwens gemakkelijk. Alles in 1 topic. Best dan de naam veranderen van topic.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #1439

    Standaard

    Versie met slipcover ligt bij Fnac, net gekocht in Antwerpen.
    de deluxe met toverstaf lag er ook voor €54,99

  15. #1440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is wel hetzelfde universum dus niks is ook weer niet waar. Is trouwens gemakkelijk. Alles in 1 topic. Best dan de naam veranderen van topic.
    Mag dan wel zijn, maar als ik iets over Fantastic Beasts etc.. wil lezen, dan ligt het niet voor de hand om dat in het Harry Potter-topic te gaan lopen zoeken, vooral ook omdat een aantal forumleden nogal slordig post of reageert, waardoor het niet duidelijk is of ze het nu over de 4K-uitgaven van de Harry Potter-reeks hebben of over Fantastic Beasts, zie dat slipcover-geneuzel bijv.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #1441

    Standaard

    Vergeet wat ik zij. De slipcover zit nu ook bij Media Markt rond de 2D versie...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #1442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mag dan wel zijn, maar als ik iets over Fantastic Beasts etc.. wil lezen, dan ligt het niet voor de hand om dat in het Harry Potter-topic te gaan lopen zoeken, vooral ook omdat een aantal forumleden nogal slordig post of reageert, waardoor het niet duidelijk is of ze het nu over de 4K-uitgaven van de Harry Potter-reeks hebben of over Fantastic Beasts, zie dat slipcover-geneuzel bijv.
    Ik vind het ook vrij verwarrend, eigenlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #1443

    Standaard

    Ook mee eens, Fantastic Beasts mag in een apart topic. Ook met alle toekomsige delen werkt het alleen maar verwarrend als je alles in 1 topic houdt.

  19. #1444

    Standaard

    Blijft vreemd dat er nog steeds geen release datum of pre-orders zijn in de UK.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #1445

    Standaard

    Pff 27.90 EUR voor 1 film bij Media Markt Oostende. Ga straks toch wel even kijken of ze bij een andere media markt goedkoper zijn... Sully koste zelfs zoveel niet op UHD...

    Die bonus disc zit er trouwens ook niet bij zoals in de US.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #1446

    Standaard

    Ik heb deel 5 net als test gekocht bij JB Hi-Fi uit Australie voor € 23,40 incl. verzenden dus ben benieuwd
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #1447

    Standaard

    Ik wacht ook nog even het kwaliteitsverschil met de normale blu-ray schijfjes af. Hoop geld om al die films te moeten vervangen en als het verschil echt minimaal zal zijn. Helemaal gezien normale blu-ray films ook gewoon ge-upscaled worden (naar 4k).

  23. #1448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb deel 5 net als test gekocht bij JB Hi-Fi uit Australie voor € 23,40 incl. verzenden dus ben benieuwd

    Vind weinig officiele reviews terug. Velen op forums zeggen wat dat het een verbetering is, vooral black levels maar nu ook niet om van achterover te vallen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #1449

    Standaard

    Voor mij prima want ik heb de originele blu-ray releases nooit gekocht
    Dus nu Ultra-HD/Blu-Ray en DTSX , kan niet fout gaan lijkt me
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #1450

    Standaard

    Goedkoopste dat ik ze bij Media Markt heb gevonden is 26.90 EUR stuk. Heb Half-Blood Prince alvast eens gekocht. Zien wat het geeft. De Disc art is alleszins veranderd van de blu-ray.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-04-2017 om 19:49
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 58 van 61 EersteEerste ... 8485455565758596061 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •