De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mediamarkt / Saturn in Trier (Duitsland)

    Heeft iemand ervaring met de MediaMarkt/Saturn in Trier (Duitsland)?

    Ik ben van plan hier naar toe te gaan (ik woon over de grens in Luxemburg) om naar wat nieuwe speakers en eventueel versterker te kijken/luisteren, maar ik heb geen idee wat hun aanbod is op speakergebied. Dus misschien kan ik mezelf wel een ritje besparen

    Als iemand andere tips in (of in de buurt van) Trier heeft hoor ik dat graag

  2. #2

    Standaard

    Om maar even mijn eigen vraag te beantwoorden (wie weet handige tip voor anderen). Ben afgelopen zaterdag zowel naar de MediaMarkt als naar de Saturn gegaan in Trier. Beide filialen zijn niet bizar groot, maar aanbod is prima.
    MediaMarkt werd ik wel geholpen, maar persoon wist er niet bizar veel vanaf. Ben daarna naar Saturn gegaan en ik ben super goed geholpen (om eerlijk te zijn, dit had ik dus echt niet verwacht bij dit soort winkel).

    De verkoper heeft een dikke anderhalf uur (!) lang zo'n beetje elk mogelijke speaker in mijn budget laten horen in hun luisterruimte en heeft me ook goed advies gegeven. Uiteindelijk gegaan voor een set van Heco - 2x Heco Victa 500, 1x Victa 100 Center, 1x Victa 25 Sub en 2x Victa 300 rears. Ook nog naar wat duurder spul geluisterd o.a. Cantons, vond ik niet mooi klinken en Magnats - vond ik iets beter klinken maar speakers waren afschuwelijk lelijk. Daarbij ook gelijk speaker spands voor de rears en Onkyo 607 gekocht - en de totaalprijs was lager dan de goedkoopste internetwinkel uit zowel Nederland als Duitsland! Kreeg overigens nog wel extra korting van de verkoper op zowel de speakers, Onkyo en stands.

    Dus ik kan zeker de Saturn in trier aanraden

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •