Pagina 19 van 36 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 884 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Na het lezen van de dvdinfo review over Gladiator is mijn beslissing om de blu-ray eerst maar eens te huren ergens in oktober.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #452

    Standaard

    Voor degenen die het mee vinden vallen, zouden jullie dan kunnen quoten uit Werners review en precies uitleggen wat er dan niet klopt aan zijn review?
    In het kader van: Hoe concreter, hoe beter!

  3. #453

    Standaard

    Ik las het artikel van dvdinfo.
    Voor alle zekerheid nog een keer de link.
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5062

    Echter ik heb een opmerking
    Je kan moeilijk een beeldtransfer gaan beoordelen op 1/25 van een seconde beeld, je moet het hele - bewegende - plaatje bekijken.
    Ik kan het fout hebben, maar moet dat niet 1/24 seconde zijn.

  4. #454

    Standaard

    Pal wel, NTSC heeft toch 25 beelden (4% speed up)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #455

    Standaard

    PAL is 25 fp/s
    Een 1080p/24 BD is 23,97 fp/s
    Een NTSC DVD is 29,97 fp/s i.c.m. 3:2 pulldown bij een film die van oorsprong 23,97 is.

    Snappie?

  6. #456

  7. #457

    Standaard

    oh ja, precies andersom
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #458
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht

    Snappie?
    Nee, herhaal het nog eens..., maar dan wat langzamer!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik heb maar een kanttekening bij Werner's recensie, en dat is dat hij volgens mij erg onder de indruk is van zichzelf.



    Inderdaad, te veel eer. En te veel moeite. Want als veel mensen dezelfde kritieken hebben gelezen, waarom nog zoveel moeite doen? Ik heb dan liever de voorkeur aan iemand als Robert Harris op HTF die ten eerste echt verstand van zaken heeft, ten tweede zijn bevindingen altijd kort en bondig houdt en ten derde in het geval dat zijn teksten langer uitvallen het in ieder geval prettiger is om te lezen. Maar goed, dit kan aan mij liggen.

    Waarom nog zoveel moeite? Mogelijk omdat het nu gaat over de Europese release waar volgens mij enkel nog een areadvd.de review over was met een cijfer van 8.4 voor de beeldkwaliteit. Hier wordt dus uitdrukkelijk bevestigd dat de Amerikaanse kritieken ook op gaan voor onze versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #460

    Standaard

    Heb een email van universal.nl gekregen. De NL release zal een 2-disc STEELBOOK worden.

  11. #461

    Standaard

    Ach, Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!

  12. #462
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ach, Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
    Maar wel met een gouden ring.

    En er is niemand die mij verteld of ik dat mooi vindt of niet!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-09-2009 om 15:48
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #463

    Standaard

    Ik heb de review gelezen van Werner op dvdinfo.be en ik ga em eerst wel even huren voordat ik em aanschaf. Heb dan ook de pre-order gecanceled. Ja mensen! Ik heb em gecanceled

    Ik kan wel janken! Dit had DE release moeten worden voor mij. GRRRRRRRRRRRR!!!

    Even zonder gekheid: het is gewoon superklote dat een film als deze zo verkloot wordt. De film is veel meer waard dan dat. Universal/Paramount mag snel met een re-release komen wat mij betreft, maar dat geldt denk ik voor iedereen wel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #464

    Standaard

    http://bluray.highdefdigest.com/2524/gladiator.html
    Deze bespreking vermeld ook geen top beeldkwaliteit en een beetje een tegenvaller maar ook weer niet zo slecht als velen in diverse fora zeggen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    http://bluray.highdefdigest.com/2524/gladiator.html
    Deze bespreking vermeld ook geen top beeldkwaliteit en een beetje een tegenvaller maar ook weer niet zo slecht als velen in diverse fora zeggen.

    Deze is hier al eerder aangehaald, als ik mij niet vergis.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #466

    Standaard

    Oh, Ok. ik ben 'm niet tegengekomen, moet verder teruglezen blijkbaar...
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik kan het fout hebben, maar moet dat niet 1/24 seconde zijn.
    Helemaal gelijk, zal het aanpassen nu ja, dat was niet de kern van het betoog natuurlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #468

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb de review gelezen van Werner op dvdinfo.be en ik ga em eerst wel even huren voordat ik em aanschaf. Heb dan ook de pre-order gecanceled. Ja mensen! Ik heb em gecanceled

    Ik kan wel janken! Dit had DE release moeten worden voor mij. GRRRRRRRRRRRR!!!

    Even zonder gekheid: het is gewoon superklote dat een film als deze zo verkloot wordt. De film is veel meer waard dan dat. Universal/Paramount mag snel met een re-release komen wat mij betreft, maar dat geldt denk ik voor iedereen wel...
    Het is ook zeker klote, ik laat 'm ook aan me voorbijgaan. Helaas zijn er wel meer titels die gebukt gaan onder een te zware filtering en/of Edge Enhancement, zoals bijvoorbeeld The Good, The Bad and The Ugly, mijn God, was is die film verkracht, zoveel detail verloren gegaan, echt om misselijk van te worden. De blu-ray lijkt overigens wel wat op de meest recente (gerestaureerde) filmkopie (maar dan nog minder), die ook al niet zo best was. De oude Technicolor prints uit jaar van release spatten van het scherm qua kleur, contrast en scherpte, allemaal weggefilterd, tesamen met meerderheid van de filmkorrel, ofwel de wassen aanblik, wassen poppetjes, in plaats van rauwe kerels van vlees en bloed. Voor wat betreft Gladiator, die verdwenen pijlen en vuurballen zeggen genoeg over hoe bedrijven, die zich met restauraties en scannen bezighouden, de boel aan het verzieken zijn, in hun onstuitbare drang zaken mooier (proberen) te maken dan ze zijn en daarmee juist de plank volledig misslaan. Bah!
    Laatst aangepast door Marko Heins : 09-09-2009 om 19:28

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Wat een prachtig filmisch beeld! Zo hoort een blu-ray te zijn. Waarin gewoon nog lekker de grain zit en waar de kleuren natuurlijk ogen. En geen vervelend edge enhancements of andere troep toegepast. Deze komt er dan ook zeker in. Sterker nog, ik ga em vandeweek maar eens effe pre orderen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe Bekijk bericht
    Heb een email van universal.nl gekregen. De NL release zal een 2-disc STEELBOOK worden.
    Ik heb hier de finale exemplaren liggen. Het is wel degelijk een steelbook.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #472

    Standaard

    Echt een pareltje! een aanrader!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #473

    Standaard

    Zal hetzelfde zijn als release op amazon.co.uk ?

  24. #474

    Standaard

    Braveheart ziet er inderdaad prachtig uit! Gaat er zeker komen.

    En de Nederlandse release van Gladiator een steelbook? Met deze cover dan?



    Hij gaat er sowieso komen, dit zal mijn eerstvolgende aankoop worden.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    En de Nederlandse release van Gladiator een steelbook? Met deze cover dan?
    Ja maar zonder het UK leeftijdslogo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 19 van 36 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •