Pagina 27 van 36 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 884 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Denk je echt dat hun handelswijze veranderd is nu het blu-ray is? Dit deden ze toch al bij de dvd's...velen 2-3 keer moeten kopen voordat beeld-en geluid goed waren..
    Dat is wat anders, dit was gewoon een fout en imo niet bewust.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #652

    Standaard

    Tuurlijk wordt er ook dit keer uitgemolken tot op het bot.
    Zo gaan ze eerst de gewone versies van The Lord of the Rings op blu-ray uitbrengen, een jaar later pas de EE versies om vervolgens weer met een ultimate BOX te komen.

    Om weer terug te komen op Gladiator. De kwaliteit is gewoon goed, had misschien nog beter gekund maar het is wel een mega vooruitgang op de dvd versie, by light years.
    Dan snap ik sommige zeikerds ook niet, die kijken op een 32 inch yokohama tv, alsof je daarop mooie HD beelden kan bekijken.

    Wat doen jullie echte fans van Gladiator dan ? omdat de blu-ray in jullie ogen niet perfect is kopen jullie die niet. Blijf je dan de dvd kijken ? dan doe je jezelf echt veels te kort, de blu-ray is immers veel beter !
    Denk je nou echt dat je door deze versie demonstratief niet te kopen de studio even snel een betere uitbrengt ? Jullie groep van demonstratieve niet kopers is nog niet eens 0,01% van alle kopers, jullie vallen in het niet bij de rest.
    Kortom je hebt jezelf er mee, de uitgever kan het geen reet schelen.

  3. #653

    Standaard

    Hmm, uitmelken?? Niemand moet iets kopen, dus waarom zo mekkeren. Ik hou gewoon van verzamelen en Gladiator is gewoon werelds. Daarom is in mijn geval deze "matige" blu ray interessant. Natuurlijk is de blu ray niet top, maar om de blu ray nu niet te hebben.....tja, voor mij geen issue.. De eerste fifth element kocht ik ook meteen ondanks alle kritiek. Die was toen ook al beter dan de dvd. De 2e was toen ook top en het is best leuk om e.e.a te kunnen vergelijken. Noem het gek zijn of verzamelaar. Kweet niet wat jullie vinden maar kan mijn niet boeien. Ik kan er heerlijk van genieten.......

    Mijn versies tot dusver van Gladiator, op volgorde van kwaliteit:

    1e release dvd - 5
    2e release dvd EE. - 6
    Blu ray 2 disc edition - 7
    Hdtv Dts Es broadcast - 9

    Tja, we kunnen krom wel recht willen lullen maar de dvd's vallen toch echt af. Enkel het geluid komt daar van mee. De blu ray is ondanks alles gewoon stukken beter qua beeld, (maar te veel dnr enz. you know the drill). Geluid van de blu ray is het beste van al mijn uitvoeringen. Bruut gewoon. Maar zoals Jaap al zei: "The winner is": de Hdtv dts es uitvoering. Prachtig natuurlijk beeld, yep alle pijlen zijn er en het gaat niet als een jojo van scene 1 naar 2 enz. Maar als je alles meeneemt, dus beeld, geluid, verpakking, extra's enz. is de blu ray toch de winnaar. Maar als het je puur om het beste beeld gaat, hdtv ohne frage....

    Nou, nu maar een slotje.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #654

    Standaard

    Hdtv Dts Es broadcast? waar kan je deze bekijken?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #655

    Standaard

    Screenshots staan op avsforum.com

  6. #656

    Standaard

    Maar niet bij de review zelf Jaap, zie ze er iig niet bij staan?

  7. #657

    Standaard

    Ze staan in het discussietopic over de beeldkwaliteit.

  8. #658

    Standaard

    Maar screenshots kun je geen 9 geven, lijkt me.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #659

    Standaard

    N.a.v. dit topic heb ik de BD gisteravond bekeken, en ik was aangenaam verrast. Door al die negatieve geluiden had ik mij op het ergste voorbereid. De 171 minuten zijn omgevlogen. Ik kijk misschien anders naar film dan sceptici onder ons, maar ik heb weinig ontdekt waarom ik deze BD niet had moeten kopen. De BD verslaat de dvd met overmacht. Het kan dan misschien zo zijn dat als je bepaalde screenshots bekijkt dat er het een en ander aan mankeert, maar tijdens het gewoon kijken van deze BD is mij hierover niets opgevallen. Misschien ben ik niet kritisch genoeg maar ik ben blij dat ik deze BD toch gekocht heb . (en het betreft gelukkig maar alleen mijn eigen oordeel/mening)8) .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  10. #660

    Standaard

    Persbericht en artwork van de UK release:

    Twentieth Century Fox Home Entertainment has announced the Blu-ray release of Braveheart for the 2nd of November, priced at around £19.99. Details of bonus material cab be found below, along with a look at the proposed artwork.

    Disc One

    - Audio Commentary by Mel Gibson
    - William Wallace’s World (Picture-in-Picture commentary to display periodically during film. Also available separately on Disc 2 as a stand-alone special feature)

    Disc Two

    - Battlefields of the Scottish Rebellion
    - William Wallace’s World (30 mins)
    - Tales of William Wallace (32 mins)
    - A Writer’s Journey (21 mins 30 secs)
    - Photo Montage (6 mins 25 secs)
    - Alba Gu Brath! The Making of Braveheart:
    - - Reviving a Genre (21 mins 44 secs)
    - - The Heat of Battle (22 mins 6 secs)
    - - Worth the Fight (14 mins 39 secs)
    - Archival Interviews: James Robinson; Catherine McCormack; Brendan Gleeson and James Cosmo; David O’Hara; Angus McFadyen; Patrick McGoohan and Peter Hanley; Sophie Marceau
    - Best Movies on Blu-ray Trailer

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat is wat anders, dit was gewoon een fout en imo niet bewust.
    denk je dat ze dat zelf niet gezien hebben? Ze hebben het dus wel bewust op de markt gezet!

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    denk je dat ze dat zelf niet gezien hebben?
    Nee, niet als ze dit door een computerprogramma hebben laten doen. En blijkbaar hebben ze niet iemand in dienst die frame voor frame gaat controleren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #663

    Standaard

    En ook iets bekend over de ondertiteling ?
    En komt er ook een steelbook ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Persbericht en artwork van de UK release:




  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse Bekijk bericht
    En ook iets bekend over de ondertiteling ?
    Nee, dat zal nog even duren, denk ik. De UK release is pas begin november.

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Nee, niet als ze dit door een computerprogramma hebben laten doen. En blijkbaar hebben ze niet iemand in dienst die frame voor frame gaat controleren.
    En jij geloofd nog in sprookjes.Die SE's, ultimate editions enz. kunnen ze niet in een keer doen, dat moet minimaal 3 keer uitgegeven worden.
    Laatst aangepast door hstadman : 19-09-2009 om 23:15

  16. #666

    Standaard

    Zag net dat MM Arnhem de UK import heeft staan voor euro 29,95.
    Dus voor iedereen die niet meer wil wachten en niet in het buitenland wil, kan of mag bestellen.......

  17. #667

    Standaard

    Ik wil Gladiator wel op br hebben, maar ik heb niet zoveel haast daarmee.
    Gehied dat er over een paar jaar een remasterd br version uitkomt.

    Ik weet niet of de volgende link al eens eerder is geplaatst, maar bij deze
    http://comparescreenshots.slicx.com/comparison/12353/

  18. #668

    Standaard

    Ik had die screenshots niet eerder op deze manier gezien, maar het grootste probleem met de blu-ray is zoals ik al eerder vertelde. Dat is NIET het verlies van detail, dat is NIET het weghalen van grain of noise, dat is NIET het enorme verschil in kleur. Nee het grootste probleem is gewoon Edge Enhancement op een blu-ray. Die techniek moeten ze gewoon verbannen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik had die screenshots niet eerder op deze manier gezien, maar het grootste probleem met de blu-ray is zoals ik al eerder vertelde. Dat is NIET het verlies van detail, dat is NIET het weghalen van grain of noise, dat is NIET het enorme verschil in kleur. Nee het grootste probleem is gewoon Edge Enhancement op een blu-ray. Die techniek moeten ze gewoon verbannen...
    Het verlies van detail, het weghalen van grain en edge enhancement worden juist vaak samen toegepast. Het algemene publiek wil geen grain zien, wat dus weggehaald wordt en detailverlies veroorzaakt. Edge enhancement wordt dan gebruikt om de illusie van scherpte te krijgen. Ik vind alledrie de 'verbeteraars' gewoon slecht en totaal onnodig voor Blu-ray. Maar ja, als de meesten het niet eens merken komt er natuurlijk weinig verandering. Gelukkig weten bedrijven als Sony wel hoe het moet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #670

    Standaard

    FRS heeft hem blijkbaar al, iemand Gladiator al bij Mediamarkt zien liggen?

  21. #671

    Standaard

    Ik wou vandaag naar de MM Arena gaan, maar bij de MM zijn ze altijd 'laat', of gewoon of tijd natuurlijk, net hoe je het wilt zien. Maar ik heb hem nu bij de FRS aangeschaft.

    Ik vind het een prachtige uitgave, de cover e.d. Straks ga ik hem even bekijken een stuk.

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik had die screenshots niet eerder op deze manier gezien, maar het grootste probleem met de blu-ray is zoals ik al eerder vertelde. Dat is NIET het verlies van detail, dat is NIET het weghalen van grain of noise, dat is NIET het enorme verschil in kleur. Nee het grootste probleem is gewoon Edge Enhancement op een blu-ray. Die techniek moeten ze gewoon verbannen...
    Kuch, dus jij denkt dat edge enhancement verantwoordelijk is voor het verdwijnen van halve pijlen of een volledige bliksemflits?!

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Kuch, dus jij denkt dat edge enhancement verantwoordelijk is voor het verdwijnen van halve pijlen of een volledige bliksemflits?!
    Dat zegt Michael toch niet. Hij zegt dat het GROOTSTE probleem de edge enhancement is. Niet dat de edge enhancement de pijlen heeft weggehaald.... Dat maak jij er weer van...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe Bekijk bericht
    FRS heeft hem blijkbaar al, iemand Gladiator al bij Mediamarkt zien liggen?
    Eindhoven wel

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat zegt Michael toch niet. Hij zegt dat het GROOTSTE probleem de edge enhancement is. Niet dat de edge enhancement de pijlen heeft weggehaald.... Dat maak jij er weer van...
    Dat heeft de uitgever ervan gemaakt. Als je denkt dat edge enhancement het grootste probleem is terwijl er 1/3 tot 1/4 per frame is weggepoetst, ................................................ :sad: En ja, ook blu-ray kent compressie, vc1 en mpeg4 zijn beide lossy formaten!
    Laatst aangepast door hstadman : 28-09-2009 om 17:19

Pagina 27 van 36 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •