Pagina 26 van 36 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 884 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Tja, ik kan het mij juist niet voorstellen dat je, ondanks alles, de beste uitvoering van deze film laat lopen als het een van je favorieten is. Beter is hij er gewoon (nog) niet en kom op zeg, zo duur zijn ze nu ook weer niet.......totdat de rerelease er is voldoet deze prima hoor.......geniet er geen spat minder om..........

    Maar toch weer prachtig, zelf heb je de blu ray's niet eens. Dus waar heb je het over........
    als je de film nog nooit gezien hebt en geen geduld hebt kan ik 't misschien wel begrijpen dat je 'm toch aanschaft

    mocht het heel lang duren/nooit van komen dan zal ik 'm ook wel aanschaffen maar alleen als ie < 10 euro is

    is zeker 1 van m'n favorieten maar ik heb nog wel even geduld
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    als je de film nog nooit gezien hebt en geen geduld hebt kan ik 't misschien wel begrijpen dat je 'm toch aanschaft

    mocht het heel lang duren/nooit van komen dan zal ik 'm ook wel aanschaffen maar alleen als ie < 10 euro is

    is zeker 1 van m'n favorieten maar ik heb nog wel even geduld
    Ik ben echt wel een pietlut en videofiel hoor, maar soms moet je dat aan de kant zetten. Althans dat kan ik wel. Ik heb er 17 euro voor betaald en heb geen zin om een jaar te gaan wachten zodat ik hem inderdaad voor 10 euro kan kopen.....en zeg zelf, deze heeft wel verzamel waarde door alle ophef....Bovendien, welk alternatief heb je dan? de dvd??.........hahahaha.........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Tja, ik kan het mij juist niet voorstellen dat je, ondanks alles, de beste uitvoering van deze film laat lopen als het een van je favorieten is.
    Maar daar ligt net het hele punt: het is niet de beste uitvoering die er is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik ben echt wel een pietlut en videofiel hoor, maar soms moet je dat aan de kant zetten. Althans dat kan ik wel. Ik heb er 17 euro voor betaald en heb geen zin om een jaar te gaan wachten zodat ik hem inderdaad voor 10 euro kan kopen.....en zeg zelf, deze heeft wel verzamel waarde door alle ophef....Bovendien, welk alternatief heb je dan? de dvd??.........hahahaha.........
    ik heb een eeeenorme kijkachterstand dus ik wacht het rustig af; kan 'm altijd nog een keer huren als ik 'm graag wil zien

    zijn wel meer titels die ik graag wil hebben maar die ik niet koop in de hoop dat er een betere versie komt (heeft dan meer met geluid te maken zoals Speed Racer, The Shooter, Tomb Raider)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Maar daar ligt net het hele punt: het is niet de beste uitvoering die er is
    Oh, welke is dan beter dan deze blu ray.......?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #631

    Standaard

    Het is wel de beste uitvoering die er is. Dat zegt jammer genoeg weinig aangezien de vorige versies alleen op dvd uitgegeven zijn. Een Blu-ray is altijd beter dan een dvd, dus dat maakt een Blu-ray altijd de beste versie. Dat wil niet zeggen dat de Blu-ray ook een goede versie is.
    Volgens jouw beredenering zou een uitgave van American History X die in 1.33:1 op de BD gezet wordt ook een goede uitgave zijn. Beter is er hier immers niet. Dat klopt dus niet, dat zie je zelf ook.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht

    Volgens jouw beredenering zou een uitgave van American History X die in 1.33:1 op de BD gezet wordt ook een goede uitgave zijn. Beter is er hier immers niet. Dat klopt dus niet, dat zie je zelf ook.
    Maar we hebben het over Gladiator nu........

    In dit geval is de Gladiator blu ray wel degelijk de beste. Juiste aspect, geluid is veel beter dan de dvd, beeld veelal goed tot veel beter dan de dvd ondanks alles, extra's in overvloed. Mooie verpakking met 2 blu ray's en nog wel de tc en ee.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #633

    Standaard

    De HDTV broadcast is nog altijd de beste versie

  9. #634
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De HDTV broadcast is nog altijd de beste versie
    Die moet dan wel weer 1080i50/60hrz zijn, of niet?
    Maar je bedoelt waarschijnlijk, desondanks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De HDTV broadcast is nog altijd de beste versie
    Maar die telt niet mee.............

    Heb jij die versie ook of zeg je nu alleen wat sommigen elders gillen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #636

    Standaard

    Wel een sampletje en een berg screenshots.
    De BD is echt minder!

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Oh, welke is dan beter dan deze blu ray.......?
    de blu-ray is niet de beste versie want daarin is het beeld verkloot wat dat aangaat is de dvd beter. daarbij is dat niet het geval. Het geluid mag dan misschien wel minder zijn maar de beeldkwaliteit is (voor mij tenminste) nog altijd belangrijker
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar we hebben het over Gladiator nu........

    In dit geval is de Gladiator blu ray wel degelijk de beste. Juiste aspect, geluid is veel beter dan de dvd, beeld veelal goed tot veel beter dan de dvd ondanks alles, extra's in overvloed. Mooie verpakking met 2 blu ray's en nog wel de tc en ee.....
    Het was een vergelijking, ik neem aan dat je dat toch wel doorhad.
    Maar als ze een geupscalede NTSC master hadden gebruikt had die er ook beter uitgezien dan de dvd's. Was dat dan ook de beste versie geweest? De beste versie tot nu toe wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een goede uitgave is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #639

    Standaard

    Het gaat om de prijs/kwaliteitsverhouding.

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Tja, ik kan het mij juist niet voorstellen dat je, ondanks alles, de beste uitvoering van deze film laat lopen als het een van je favorieten is. Beter is hij er gewoon (nog) niet en kom op zeg, zo duur zijn ze nu ook weer niet.......totdat de rerelease er is voldoet deze prima hoor.......geniet er geen spat minder om..........

    Maar toch weer prachtig, zelf heb je de blu ray's niet eens. Dus waar heb je het over........
    :')

    Ik wil één van men favorieten in de beste uitvoering ervaren en in men bezit hebben, maar dit is het niet. Er bestaat een veel betere uitvoering, maar de maatschappijen besloten eerst de fans te naaien. Zo duur is hij nog niet? Waarom de volle prijs geven voor een product die niet de kijkervaring perfect maakt? De Blu-ray hoef ik echt niet te hebben om te weten dat dit een defect product is. Er zijn genoeg reviews, screenshots en meningen van andere filmfans die hetzelfde beweren. Ik moet echt lachen om het feit dat je volgens jou eerst deze in je bezit moet hebben voor je een mening mag vormen/geven. Denk dat jij niet bij elke film die je wilt zien in de bioscoop, maar die dan negatieve reviews krijgt, eerst een ticket koopt of hem later meteen op DVD/BR aanschaft om te zien of hij idd zo slecht is. Geen zin om telkens te moeten herkopen om te moeten herkopen. Als filmfan koop ik al genoeg en heb geen zin om deze film binnen een x aantal jaar opnieuw te moeten kopen omdat Universal eerst geld wou kloppen met deze uitvoering. Als alle maatschappijen beginnen als Universal hoefden ze nooit zo'n reclame te maken voor het HD-formaat. Konden we gewoon bij onze DVD's blijven.
    Laatst aangepast door Lorre : 17-09-2009 om 16:56
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #641

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld was over de onvolkomenheden, maar aan de andere kant; Tijdens het kijken van de film heb ik me geen moment ergens aan gestoord en genoten van de film in een kwaliteit die tot nu toe onovertroffen is.


    Ik vond dit dan ook wel een mooie conclusie van de reviewer van http://bluray.highdefdigest.com

    But casual viewers who just want to enjoy the drama and spectacle of this Oscar-winning epic with enhanced video and sound should be delighted. Diehard aficionados seeking perfection, however, undoubtedly will be frustrated.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld was over de onvolkomenheden, maar aan de andere kant; Tijdens het kijken van de film heb ik me geen moment ergens aan gestoord en genoten van de film in een kwaliteit die tot nu toe onovertroffen is.


    Ik vond dit dan ook wel een mooie conclusie van de reviewer van http://bluray.highdefdigest.com
    Erg mooie conclusie Lex waar ik het helemaal mee eens ben.

    Gladiator blu ray is niet geworden wat het had kunnen zijn, maar desondanks heb ik met volle teugen genoten. Ik was me bewust van de onvolkomenheden, maar tijdens het kijken van deze blu ray overheerst het 'wow' gevoel toch wel op enige vorm van teleurstelling. Perfectie nastreven mag natuurlijk, maar eens je in dat straatje zit denk ik dat je nooit klaar zal zijn.

    Ik ben blij dat ik hem heb en mocht er binnen afzienbare tijd een nieuwe versie komen, dan koop ik die ook wel. Kost toch geen stukken van mensen, 1x minder naar cinema en café achteraf en je hebt hem ook terugverdiend.

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe Bekijk bericht

    Ik ben blij dat ik hem heb en mocht er binnen afzienbare tijd een nieuwe versie komen, dan koop ik die ook wel. Kost toch geen stukken van mensen, 1x minder naar cinema en café achteraf en je hebt hem ook terugverdiend.
    Kijk en dit is dus precies waar de maatschappijen op azen, en weten dat dat ook massaal gebeurd. Als we nou met z`n deze versie niet kopen en daardoor de verkoopcijfers tegen vallen dan laten ze `t in `t vervolg wel uit het hoofd om zo`n versie uit te brengen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kijk en dit is dus precies waar de maatschappijen op azen, en weten dat dat ook massaal gebeurd. Als we nou met z`n deze versie niet kopen en daardoor de verkoopcijfers tegen vallen dan laten ze `t in `t vervolg wel uit het hoofd om zo`n versie uit te brengen...
    Een mooi initiatief, maar in werkelijkheid natuurlijk nauwelijks uitvoerbaar aangezien de overige 98% van de consumenten deze titel blind zal kopen door de naam "Gladiator".

  20. #645

    Standaard

    Ik geloof niet in het feit dat dit bewust gedaan is om later een betere uit te brengen, maar goed ik ben misschien te naïef.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #646

    Standaard

    ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat gaan doen.

    nu misschien wel natuurlijk omdat de fans klagen. maar niet met opzet gedaan.

    het was gewoon goed gekeurd op kantoor die geen verstand en geen intresse heeft in films

  22. #647
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Laten we zegge......, ze nemen het mee.
    Wat hun betreft kunnen ze de titel op hun lijstje leverbare Blu-ray's toevoegen.
    Mensen die zuren waar ie blijft, kunnen hem eindelijk kopen.
    En als ze er brood in zien brengen ze hem gerust nog een keer uit.
    Hebben wij als fanatici weer een excuus om een legitieme uitgave te doen.
    Immers de vorige was crap

    Dit is niet iets nieuws of zo.
    Zo werkt dat gewoon...., al jaren.
    Sterker nog zouden wij dat studiootje runnen, zouden we het precies zo doen.

    Flink uitmelken die handel.
    Een mens kan slim zijn maar de massa's zijn dom!
    Zou eerder dom zijn om daar niet op in te spelen.
    Brood op de plank

    Daar hoeft toch niet zo lang ingewikkeld over te worden gedaan!
    Zelfs in een specifieke draad.
    Welles, nietes of toch welles!

    Goed daar is het een forum voor!
    En het is nog komisch ook

    Neemt niet weg dat de titel geen pure reklame is voor HD.
    Dat vind ik dan in het algemeen jammer.
    Jammer maar helaas, maar om me daar nu zo druk over te maken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik geloof niet in het feit dat dit bewust gedaan is om later een betere uit te brengen, maar goed ik ben misschien te naïef.
    Denk ik ook niet hoor Lex...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Denk ik ook niet hoor Lex...
    Denk je echt dat hun handelswijze veranderd is nu het blu-ray is? Dit deden ze toch al bij de dvd's...velen 2-3 keer moeten kopen voordat beeld-en geluid goed waren.

    Gezien de blu-ray SE's e.d. lijkt het erop dat ze weer dezelfde kant opgaan, in de korte levensduur van blu-ray is bijv. "the fith element" ook al 2 keer op blu-ray uitgebracht omdat de eerste ook tegenviel!

    Onderschat niet de drang naar geld van grote maatschappijen.

  25. #650
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Nou, ik heb de Steelbook van Play.com met de artcards ook eindelijk na 12 dagen binnen. (duurde wel lang dit keer zeg)

    Ik zal de film morgen op men Philips 24" (H-IPS paneel dus de kleuren en de kijkhoek zijn wel mooi in tegenstelling tot bijvoorbeeld een TN paneel) full HD PC monitor bekijken en ik ben benieuwd!
    Laatst aangepast door Varg : 17-09-2009 om 23:28

Pagina 26 van 36 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •