Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 884 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse Bekijk bericht
    Je denkt toch niet dat we zo'n lap tekst gaan lezen he.
    Die "we" mag je weglaten hoor, want er zijn altijd mensen die die lap tekst die jij zo mooi verwoord toch lezen hoor, ben ik één van.
    BD (1243) What i Watch

  2. #402

    Standaard

    [quote=Juvefan;1612661]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik haal zojuist mijn exemplaar van Gladiator uit de brievenbus. De Engelse gewone uitgave, met NL ondertiteling overigens, en met een prachtige slipcase eromheen.quote]

    Waar heb je hem besteld? Mijn Amazon exemplaar is nog nieteens verzonden. (Al is dat logisch )
    Ik heb 'm besteld bij blahdvd.com
    E 19,30 inclusief verzending. Ik had hem binnen drie dagen in huis.

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Die "we" mag je weglaten hoor, want er zijn altijd mensen die die lap tekst die jij zo mooi verwoord toch lezen hoor, ben ik één van.
    Ik ook hoor, ik ben erg benieuwd!
    Wat mij betreft maakt hij er ook een Engelse versie van, want daarmee zet je veel meer zoden aan de dijk!

  4. #404

    Standaard

    Gaat de Nederlandse uitgave ook een steelbook zijn?

  5. #405

  6. #406

  7. #407

    Standaard

    Ik keek net op de site van play.com naar "the gladiator" en tot mijn grote verbazing hebben ze alle customer reviews verwijderd .
    Beetje jammer. Ik vind het namelijk ook wel interessant om te lezen wat de "niet reviewers" er van vinden.
    Heb hem zelf wel besteld bij amazon.uk en ga hem ook niet cancelen, maar vind wel dat het een erg zielige reactie van play is, positieve reacties ok maar o wee als men minder goede reacties plaatst. en dan wel gewoon dit zetten bij plaats een review van dit product,
    "Help our customers make the best choices by telling everyone what you think about this product."
    Zo dat is er uit.

    On topic dan maar weer:
    Zijn er hier al enigen die hem binnen hebben en hun ervaringen willen delen over of het nu echt zo slecht gesteld is met deze uitgave.
    Want in de verschillende reviews word hij in de ene met de grond gelijk gemaakt en bij de andere zijn ze toch wel redelijk positief.
    Ben ook beniewd naar de review van Werner.
    Laatst aangepast door pascal b : 06-09-2009 om 12:43
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Ik keek net op de site van play.com naar "the gladiator" en tot mijn grote verbazing hebben ze alle customer reviews verwijderd .
    Beetje jammer.
    Heb hem zelf wel besteld bij amazon.uk en ga hem ook niet cancelen, maar vind wel dat het een erg zielige reactie van play is, positieve reacties ok maar o wee als men minder goede reacties plaatst. en dan wel gewoon dit zetten bij plaats een review van dit product,
    "Help our customers make the best choices by telling everyone what you think about this product."
    Ben wel benieuwd wat anderen hier van vinden.

    Voor discussie over play.com zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...light=play.com.
    Laten we ons hier beperken tot een discussie over de kwaliteit van de blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik ga proberen mijn tekst tegen maandag af te hebben. Is wel intussen een document van 10 A4'tjes geworden... Ik kan al als voorproefje geven dat het beeld bij mij waarschijnlijk 6/10 gaat krijgen. Een motivering voor dat cijfer krijgt u wel als ik de volledige tekst nog eens heb bijgeschaafd,
    Mijn hemel. Overdrijven is ook een vak. Accepteer gewoon dat het niet zo'n beste transfer is geweest en get over it.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Die "we" mag je weglaten hoor, want er zijn altijd mensen die die lap tekst die jij zo mooi verwoord toch lezen hoor, ben ik één van.
    Doe jij dat. Kijk ik ondertussen de film op blu ray. Heb jij een mooie mopper middag en ik een goede filmbelevenis.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 06-09-2009 om 13:31

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Mijn hemel. Overdrijven is ook een vak. Accepteer gewoon dat het niet zo'n beste transfer is geweest en get over it.



    Doe jij dat. Kijk ik ondertussen de film op blu ray. Heb jij een mooie mopper middag en ik een goede filmbelevenis.
    haha, goede filmbelevenis
    Blu-Ray staat voor het perfecte beeld en dat je alles ziet in detail en dit is bij deze blu-ray zeker niet het geval. Voor de mensen die dan toch zo gek zijn om deze blu-ray te doen die het verschil 'niet' zien dan vind ik dat ze overstap naar blu-ray niet hadden moeten maken en dat ze gerust konden houden bij hun dvd's xD
    BD (1243) What i Watch

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Mijn hemel. Overdrijven is ook een vak. Accepteer gewoon dat het niet zo'n beste transfer is geweest en get over it.

    Je weet toch wel dat Werner op dvdinfo.be recensies schrijft? Ik ben altijd benieuwd naar zijn en andermans recensies over hoe men een blu-ray ervaart in termen van kwaliteit. Soms kan dit mijn aankoopbeslissing in positieve of negatieve zin beïnvloeden. O ja, en die 10 bladzijden gaan vast en zeker niet alleen over de techniek van de blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #412

    Standaard

    Ik vraag me af hoeveel mensen het verschil hadden gezien, zonder alle recensies die melding maken van de tekortkomingen. Dan hadden heel veel mensen Gladiator bizar mooi gevonden en was er geen probleem geweest....

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Je weet toch wel dat Werner op dvdinfo.be recensies schrijft? Ik ben altijd benieuwd naar zijn en andermans recensies over hoe men een blu-ray ervaart in termen van kwaliteit. Soms kan dit mijn aankoopbeslissing in positieve of negatieve zin beïnvloeden. O ja, en die 10 bladzijden gaan vast en zeker niet alleen over de techniek van de blu-ray.
    Juist mooi als iemand de tijd neemt iets goed te vertellen. Al te lange teksten leest niet echt lekker weg, maar een goed stuk over de specs mag ik graag lezen. Ik zie dat liever als de recensies van Jackie Brown en Hairspray, waar nauwelijks iets verteld wordt over beeld en geluid. Kijk dus uit naar je recensie Werner.

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    O ja, en die 10 bladzijden gaan vast en zeker niet alleen over de techniek van de blu-ray.
    Vast niet, Werner kennende zal hij ook uitgebreid stil staan bij de vele extra's op deze uitgave.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik vraag me af hoeveel mensen het verschil hadden gezien, zonder alle recensies die melding maken van de tekortkomingen. Dan hadden heel veel mensen Gladiator bizar mooi gevonden en was er geen probleem geweest....
    ignorance is a bliss !

    In feite kunnen we dan ook net zo goed dit soort forums sluiten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    haha, goede filmbelevenis
    Blu-Ray staat voor het perfecte beeld en dat je alles ziet in detail en dit is bij deze blu-ray zeker niet het geval. Voor de mensen die dan toch zo gek zijn om deze blu-ray te doen die het verschil 'niet' zien dan vind ik dat ze overstap naar blu-ray niet hadden moeten maken en dat ze gerust konden houden bij hun dvd's xD
    Een paar dingen:

    Als er een opvolger komt van Blu-Ray blijf jij bij Blu-Ray? Want het is immers 'perfect'.

    Als ik het beeld WEL beter vind dat de uitgave op de dvd en het een mooie Blu-Ray vind, wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo is of dat ik dat niet mag vinden?

    Niet iedereen is een purist of azijnpisser zoals sommige mensen op dit forum.

    Rhodanos hierboven wil zelfs beweren dat de recensie sowieso de moeite waard is omdat Werner op een andere site ook recensies schrijft. Umh...ja...en? So what?

    Maar goed. Hier mogen jullie wat mij betreft allemaal lekker doorzeuren over een film die jullie interesse toch niet heeft. Dan ga ik ondertussen gewoon lekker de BR kijken; zonder een recensie van 10 a viertjes hoe SLECHT de BR wel niet is.

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Een paar dingen:

    Als er een opvolger komt van Blu-Ray blijf jij bij Blu-Ray? Want het is immers 'perfect'.

    Als ik het beeld WEL beter vind dat de uitgave op de dvd en het een mooie Blu-Ray vind, wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo is of dat ik dat niet mag vinden?

    Niet iedereen is een purist of azijnpisser zoals sommige mensen op dit forum.

    Rhodanos hierboven wil zelfs beweren dat de recensie sowieso de moeite waard is omdat Werner op een andere site ook recensies schrijft. Umh...ja...en? So what?

    Maar goed. Hier mogen jullie wat mij betreft allemaal lekker doorzeuren over een film die jullie interesse toch niet heeft. Dan ga ik ondertussen gewoon lekker de BR kijken; zonder een recensie van 10 a viertjes hoe SLECHT de BR wel niet is.
    Danzij de azijnpissers in binnen - en buitenland heb je waarschijnlijk straks toch een betere blu-ray! In Amerika is men er wel mee bezig in ieder geval en kan het zo maar zijn dat er een heruitgave komt. Amerikanen pikken meestal niet de shit die we hier moeten slikken!

    Met de gedachte van , ach wat kan mij het schelen, of ik kan er mee leven e.d. kom je nooit verder dan de matige releases die we hier krijgen! Dan denken de maatschappijen hier ook van: die stakkers kopen het toch wel!

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    ignorance is a bliss !

    In feite kunnen we dan ook net zo goed dit soort forums sluiten.
    Bedoel alleen maar te zeggen dat zaken nu erg overtrokken worden. Er zijn zoveel mensen die niet constant naar de beeldkwaliteit aan het kijken zijn, maar gewoon de film aan het volgen zijn. Veel zaken die opgemerkt worden als slecht aan het beeld hadden veel mensen niet eens opgevallen! Uiteraard is het wel de taak van forums en sites om tekortkomingen te melden, maar kan me niet vinden in alle hype rond deze uitgave.
    Ik hoor steeds termen dat BD ultiem beeld en geluid moet bieden, maar hoeveel uitgaven halen dit? Hoeveel uitgaven scoren perfect op beeld of geluid? Heel weinig en daar hoor je vrijwel niemand over, alleen bij Gladiator wel. Feit blijft dat de uitgave zeker beter is dan de DVD, maar niet perfect op het gebied van BD, maar zoals gezegd welke wel.

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Een paar dingen:

    Als ik het beeld WEL beter vind dat de uitgave op de dvd en het een mooie Blu-Ray vind, wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo is of dat ik dat niet mag vinden?

    Niet iedereen is een purist of azijnpisser zoals sommige mensen op dit forum.
    Dat jij een blu-ray goed vindt en anderen niet, is jouw goede recht. Het probleem van een aantal mensen is, denk ik, dat ze vinden dat de blu-ray Gladiator niet die ultieme beeldkwaliteit heeft die Paramount beloofd heeft. De blu-ray maakt immers deels uit van de Sapphire Series. Zou de blu-ray niet onder dat predikaat zijn uitgebracht dan waren sommige reacties mogelijk minder fel. Maar ik vermoed gelet op reacties her en der van mensen die de disc al hebben dat vele mensen in alle objectiviteit die mindere beeldkwaliteit niet eens opvalt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #420

    Standaard

    Strijdvaardigheid is een goede zaak, want als niemand actie onderneemt, gebeurt er nooit wat!

    Ik kan mij gigantisch ergeren aan dat eeuwige gerelaviteer,
    want het is van de zotte dat een miljardenbedrijf in een miljardenindustrie zo'n product aflevert!

    Zo, dat moest er even uit!

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Dat jij een blu-ray goed vindt en anderen niet, is jouw goede recht. Het probleem van een aantal mensen is, denk ik, dat ze vinden dat de blu-ray Gladiator niet die ultieme beeldkwaliteit heeft die Paramount beloofd heeft. De blu-ray maakt immers deels uit van de Sapphire Series. Zou de blu-ray niet onder dat predikaat zijn uitgebracht dan waren sommige reacties mogelijk minder fel. Maar ik vermoed gelet op reacties her en der van mensen die de disc al hebben dat vele mensen in alle objectiviteit die mindere beeldkwaliteit niet eens opvalt.
    Maar zoals jij en andere nuchtere Hollanders (en Belgen) uiteraard wel weten, worden zulke ''labels'' verzonnen door mensen met een jarenlange PR opleiding.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Maar zoals jij en andere nuchtere Hollanders (en Belgen) uiteraard wel weten, worden zulke ''labels'' verzonnen door mensen met een jarenlange PR opleiding.
    En ze trappen er nog steeds gewoon in.:razz:

  23. #423

    Standaard

    Psyche en feiten botsen voortdurend...

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Strijdvaardigheid is een goede zaak, want als niemand actie onderneemt, gebeurt er nooit wat!

    Ik kan mij gigantisch ergeren aan dat eeuwige gerelaviteer,
    want het is van de zotte dat een miljardenbedrijf in een miljardenindustrie zo'n product aflevert!

    Zo, dat moest er even uit!
    Je baas/klanten verwacht(en) dat je goed werk aflevert, waarom zou je minder mogen verwachten voor je zuur verdient geld? Als het om video gaat wordt het opeens allemaal tolerabel? Ik weet 100% zeker dat als een tv of iets dergelijks minder presteert, je ook binnen de kortste keren bij de dealer staat. Waarom zou je dan een mindere blu-ray moeten accepteren?!

    Als we, en de Amerikanen doen dat zeker, massaal deze blu-ray laten liggen is dat een goed signaal naar de maatschappij. Dan kunnen ze opeens wel met een goede re-release komen!

    Weet iedereen nog het verkeerde formaat van back to the future e.d.? Mede danzij de amerikanen e.d. is er toen een omruil actie geweest! Anders hadden we nu nog met verkeerde schijfjes gezeten. En ja, ook de passieve mensen profiteren hier van!
    Laatst aangepast door hstadman : 06-09-2009 om 16:19

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Psyche en feiten botsen voortdurend...
    Moet wel zeggen dat sommige superbit uitvoeringen beter waren dan de standaard dvd, zij het marginaal.

Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •