Pagina 14 van 36 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 884 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Citaat digital bits:
    misschien nog iets selectiever quoten? Er staat in je quote "..watchable-especially if you have a smaller screen." wat voor blu-ray m.i. een diskwalificatie is. Het hele stuk op digital bits is een beleefd afkraken van de Gladiator blu-ray.

    Ik spreek nergens tegen dat de blu-ray "..quite watchable.." is maar mijn punt is dat dat voor mij bij deze blu-ray niet voldoende is. In deze context wordt dat bij digital bits ook bedoeld en staat in zelfde stuk wat ik hierboven aanhaal
    Having looked at both discs... I have no desire whatsoever to watch Gladiator. But I can't WAIT to watch Braveheart, from start to finish
    Naar mijn mening is deze Gladiotor blu-ray voor mij dan de moeite niet waard. Daarbij hoop ik dat Paramount merkt dat een slechte blu-ray transfer hun omzet kost omdat ik denk dat dat de enige reden is waarom ze het ooit beter zullen doen. Minder omzet begint bij mijzelf dus koop ik deze blu-ray om genoemde redenen niet.

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Oh kom op zeg... Gaan we nu simpelweg de film beoordelen op een gifje van 350x285 pixels??? Dan kun je jezelf toch niet serieus nemen? Ik blijf erbij, koop gewoon de bluray en oordeel zelf aan de hand van de echte bluray...
    Uhm? Eerst kopen en dan pas kijken of hij goed genoeg is om te kopen?

    Je weet toch zelf ook wel dat dat de omgekeerde wereld is? Op basis van een of meerdere reviews zal je toch altijd meoten besluiten om iets al dan niet te kopen, en zo te zien aan wat er aan beeldverbeteringssoftware gebruikt is is deze dan toch jammer-maar-helaas-niet-kopen.

    Als je hem wel koopt kun je niet alleen niet meer zeuren over de kwaliteit van *deze* release maar geef je ook een signaal af het allemaal geen donder uitmaakt, dat ze gewoon willekeurige troep op een schijf kunnen gooien en je koopt het toch wel.

    De enige die een schijf moet kopen om daarna te kijken of ie goed is is iemand die een review wil schrijven.

  3. #328

    Standaard

    als ik dit zo allemaal lees, denk ik dat ik wacht met het kopen van gladiator op dvd. Braveheart, ga ik wel gewoon aanschaffen want de huidige dvd versie is imo gewoon een videotape op schijfje gedrukt..
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  4. #329

    Standaard

    Ik heb ook totaal geen zin om een half afgewerkt product te kopen. Digitalbits zegt idd heel beleefd dat de BR disc enorm tegenvalt. Braveheart komt er meteen in omdat ze daar geen puinhoop van gemaakt hebben. Als de consument deze blijft kopen is dat voor Paramount een reden om gewoon in de toekomst nog zo'n releases uit te brengen en dan later een veel betere editie. Ik wacht dus rustig af en wacht wat de reactie van Paramount is. Gelukkig zijn ze bij digitalbits bezig om de reacties van de kopers over te brengen naar de maatschappij.

    En hier nog een quote van hen.

    In the meantime, forewarned is forearmed. Braveheart is spectacular and is well worth your money, in terms of video, audio and extras. The audio and extras for Gladiator are first rate, but the video quality is WELL below average for the Blu-ray format. Adjust your purchase plans accordingly.
    Laatst aangepast door Lorre : 30-08-2009 om 18:11
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #330

    Standaard

    heeft braveheart ned subs?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  6. #331

    Standaard

    De Amerikaanse release? Nee, want die is regio A gecodeerd.

  7. #332

    Standaard

    pfft lol nee de uk release
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  8. #333

  9. #334

    Standaard

    Ik begrijp niet dat er nog steeds discussie is omtrent het gegeven van het bekijken van screenshots tegenover de werkelijke kijkervaring.

    Directe (!) captures tonen zonder enige mogelijke weerlegging de pluspunten en mankementen van een transfer. Of deze mankementen nou wel of niet duidelijk opvallen tijdens het bekijken van de disc, verandert niets aan het feit dat de mankement wel degelijk - en zeer onnodig - aanwezig zijn. Het maakt eveneens niet uit of de mankementen 1%, dan wel 99% van de presentatie beslaan.

    Feit blijft dat Paramount/Universal hier een inferieur product heeft uitgegeven, terwijl de beste kwaliteit expliciet wordt beloofd. Men hoeft enkel te kijken naar screenshots van bijv. Braveheart of iedere andere toptitel die recentelijk is uitgegeven, om te zien dat screenshots wel degelijk garant kunnen staan voor de uiteindelijke kwaliteit van de transfer. De vergelijkingen op het AVSforum hebben het naar mijn mening zelden (tot nooit) mis gehad.

    Verder heeft Bill Hunt het absoluut niet over de digitale bewerking van screenshots in het geval van Gladiator, lees zijn tekst aub goed.
    Mierenneuken is het al helemaal niet, de consument behoort naar mijn mening kritisch te zien en mag voor zijn geld het beste product verwachten - zeker als dit wordt gepromoot.
    Laatst aangepast door Estel : 30-08-2009 om 20:07

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De UK versie van Gladiator heeft Nederlandse ondertitels.

    http://www.dvdtimes.co.uk/content/id...september.html
    Goed zo
    En wat vroeg ik
    heeft braveheart ned subs?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Goed zo
    En wat vroeg ik
    heeft braveheart ned subs?
    Sorry, mijn fout. Voor zover ik weet zijn de specificaties van de Braveheart nog niet bekend.

  12. #337

  13. #338

    Standaard

    Wanneer hij uitkomt weet ik ook, ik kon nog niks vinden over subs voor de regiob versie. Waarschijnlijk te vroeg, maar vandaar de vraag
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  14. #339

    Standaard

    is er al een petitie in de maak? niet dat het veel zal uitmaken ben ik bang..
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #340

    Standaard

    Mail eens naar DeLuxe Digital Studios, die hebben de mastering etc. gedaan, volgens mij.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estel Bekijk bericht
    Ik begrijp niet dat er nog steeds discussie is omtrent het gegeven van het bekijken van screenshots tegenover de werkelijke kijkervaring.

    Directe (!) captures tonen zonder enige mogelijke weerlegging de pluspunten en mankementen van een transfer. Of deze mankementen nou wel of niet duidelijk opvallen tijdens het bekijken van de disc, verandert niets aan het feit dat de mankement wel degelijk - en zeer onnodig - aanwezig zijn. Het maakt eveneens niet uit of de mankementen 1%, dan wel 99% van de presentatie beslaan.

    Feit blijft dat Paramount/Universal hier een inferieur product heeft uitgegeven, terwijl de beste kwaliteit expliciet wordt beloofd. Men hoeft enkel te kijken naar screenshots van bijv. Braveheart of iedere andere toptitel die recentelijk is uitgegeven, om te zien dat screenshots wel degelijk garant kunnen staan voor de uiteindelijke kwaliteit van de transfer. De vergelijkingen op het AVSforum hebben het naar mijn mening zelden (tot nooit) mis gehad.

    Verder heeft Bill Hunt het absoluut niet over de digitale bewerking van screenshots in het geval van Gladiator, lees zijn tekst aub goed.
    Mierenneuken is het al helemaal niet, de consument behoort naar mijn mening kritisch te zien en mag voor zijn geld het beste product verwachten - zeker als dit wordt gepromoot.
    Ik heb de beginscene van Gladiator in Hd met de Dvd vergeleken met mijn full hd projector op mijn 100inch scherm en moet je gelijk geven. Hij valt nogal tegen. Hoewel meteen wel duidelijk is dat we met hd te maken hebben en de dvd minder is, spettert Gladiator niet van het scherm af in HD zoals een goede blu ray dat wel kan. De pijlen zijn er wel maar lijken in de HD versie meer te roken terwijl ze op de dvd branden. Weird shit man.....

    Eerlijk is eerlijk, ik moet je gelijk geven. Prutswerk. Het is gewoon een 2de Fifth Element.....

    Hoe jammer ik het ook vind en hoe graag ik de blu ray ook wil, deze release op blu ray gaat ook bij mij de ijskast in. Ik wacht wel op de heruitgave......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #342

    Standaard

    Een vriend van me heeft naar de customer service benelux van NBC universal gemail en kreeg dit als antwoord:

    Graag zou ik van u horen waar u de informatie heeft gevonden dat de kwaliteit van de van de Gladiator Blu-Ray niet hoog is.
    Ik kan u verzekeren dat de kwaliteit echt prima is, zelf heb ik de film reeds op Blu-Ray gezien en het was erg mooi.
    Bij deze wil ik dan ook alles wat u heeft gelezen op internet ontkrachten, ik heb zeer mijn twijfels dat deze mensen de Blu-Ray versie hebben gezien.

    De Galdiator Blu-Ray die wij uitbrengen is werkelijk mooi en de bonus disc die er bij zit is ook een Blu-Ray disc dus de beeldkwaliteit en het geluid zijn super.

    Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik heb de beginscene van Gladiator in Hd met de Dvd vergeleken met mijn full hd projector op mijn 100inch scherm en moet je gelijk geven. Hij valt nogal tegen. Hoewel meteen wel duidelijk is dat we met hd te maken hebben en de dvd minder is, spettert Gladiator niet van het scherm af in HD zoals een goede blu ray dat wel kan. De pijlen zijn er wel maar lijken in de HD versie meer te roken terwijl ze op de dvd branden. Weird shit man.....

    Eerlijk is eerlijk, ik moet je gelijk geven. Prutswerk. Het is gewoon een 2de Fifth Element.....

    Hoe jammer ik het ook vind en hoe graag ik de blu ray ook wil, deze release op blu ray gaat ook bij mij de ijskast in. Ik wacht wel op de heruitgave......
    Albert,

    wat is er mis met the fith element? Ik wil deze film ook op blu-ray hebben maar over welke versie heb je het dan? Is die transfer ook verre van optimaal?!

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    Een vriend van me heeft naar de customer service benelux van NBC universal gemail en kreeg dit als antwoord:

    Graag zou ik van u horen waar u de informatie heeft gevonden dat de kwaliteit van de van de Gladiator Blu-Ray niet hoog is.
    Ik kan u verzekeren dat de kwaliteit echt prima is, zelf heb ik de film reeds op Blu-Ray gezien en het was erg mooi.
    Bij deze wil ik dan ook alles wat u heeft gelezen op internet ontkrachten, ik heb zeer mijn twijfels dat deze mensen de Blu-Ray versie hebben gezien.

    De Galdiator Blu-Ray die wij uitbrengen is werkelijk mooi en de bonus disc die er bij zit is ook een Blu-Ray disc dus de beeldkwaliteit en het geluid zijn super.

    Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    lachertje... :wallbash: :veryfunny:

    Trouwens, als ze naar galdiator hebben gekeken kan het wel kloppen dat ze de slechte blu-ray van gladiator niet hebben gezien.LOL
    Laatst aangepast door hstadman : 31-08-2009 om 14:34

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Albert,

    wat is er mis met the fith element? Ik wil deze film ook op blu-ray hebben maar over welke versie heb je het dan? Is die transfer ook verre van optimaal?!
    De eerste keer dat men The fifth element uitbracht viel het ook nogal tegen. Op zich beter dan de dvd maar ook niet een blu ray met een hoge wow factor. Sony heeft the fifth element toen omnieuw geremastered. Pas toen was het een vijf sterren blu ray.

    Als je nu bij amazon.com kijkt zie je 2 verschillende uitvoering van the Fifth element. Je moet de uitvoering hebben waarbij duidelijk staat dat het om de remastered uitvoering gaat.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    De eerste keer dat men The fifth element uitbracht viel het ook nogal tegen. Op zich beter dan de dvd maar ook niet een blu ray met een hoge wow factor. Sony heeft the fifth element toen omnieuw geremastered. Pas toen was het een vijf sterren blu ray.

    Als je nu bij amazon.com kijkt zie je 2 verschillende uitvoering van the Fifth element. Je moet de uitvoering hebben waarbij duidelijk staat dat het om de remastered uitvoering gaat.

    Ok, dank je Albert, zal erop letten dat ik de goede bestel. Dank voor je informatie!

    Weet iemand hoe de europese blu-ray is van the fith element? Is die wel goed?
    Laatst aangepast door hstadman : 31-08-2009 om 15:15

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    lachertje... :wallbash: :veryfunny:

    Idd, ik denk niet dat ze hun eigen product gaan afkraken xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    Een vriend van me heeft naar de customer service benelux van NBC universal gemail en kreeg dit als antwoord:

    Graag zou ik van u horen waar u de informatie heeft gevonden dat de kwaliteit van de van de Gladiator Blu-Ray niet hoog is.
    Ik kan u verzekeren dat de kwaliteit echt prima is, zelf heb ik de film reeds op Blu-Ray gezien en het was erg mooi.
    Bij deze wil ik dan ook alles wat u heeft gelezen op internet ontkrachten, ik heb zeer mijn twijfels dat deze mensen de Blu-Ray versie hebben gezien.

    De Galdiator Blu-Ray die wij uitbrengen is werkelijk mooi en de bonus disc die er bij zit is ook een Blu-Ray disc dus de beeldkwaliteit en het geluid zijn super.

    Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    .

    Volgens mij laten ze bij Universal Benelux hun mails beantwoorden door het zoontje van de directeur.
    Laatst aangepast door Frenkel : 31-08-2009 om 20:11
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #349

    Standaard

    ja het is idd een lachertje, die vriend van mij is nu een lijstje aant maken met alle feiten m.b.t. de klachten en die wil ie dan weer terug mailen. Hij heeft nog niet alle hoop verloren hahaha maar wat mij betreft is dit vergeefse moeite. Nog iemand die een was lijst aan klachten heeft? ik zou zeggen som het ff op en dan stuur ik het door.
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #350

    Standaard

    Wat een belachelijke (kinderachtige - volgens mij idd door een kind geschreven) reactie!roost:
    Nou, ik wil m wel graag nog kopen, maar wacht toch tot ik de echte recenties heb gelezen....:wallbash:

Pagina 14 van 36 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •