Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 74 worden weergegeven.

Discussie: Plusje geven

  1. #26

    Standaard

    Zou één van de moderatoren weer eens naar de plusjes willen kijken, wacht al twee weken op een goedkeuring van jullie kant.

    Oh ja, bedankt .


  2. #27

    Standaard

    Done! Zou graag iedereen er nogmaals op willen wijzen dat per deal 1 plusje toegekend mag worden, niet per titel in die specifieke deal. Ook zie ik vrij vaak dubbele plusjes terugkomen die enkele seconden of minuten na elkaar gegeven worden. Wellicht iets systeemtechnisch of misschien toch te enthousiast doorklikken?

  3. #28

    Standaard

    Kan één van de moderatoren mij vertellen (via PB mag ook) hoe het "claimen" van een plusje in zijn werk gaat? Ik heb geen zin om elke keer bij de verkoper hierom te moeten vragen/smeken. Ik betaal altijd binnen 24 uur en dat lijkt mij genoeg reden om mij automatisch een plusje te geven/terug te geven maar dat gebeurt helaas niet altijd.


  4. #29

    Standaard

    Traderlijst > Eigen Overzicht > Onderin op 'Claim een plusje' drukken

    Als dit er nog niet staat is er nog niet voldoende tijd verstreken om dit daadwerkelijk te kunnen claimen.

  5. #30

    Standaard

    Ik vind dat de hele traderslijst wel aan een makeover toe is.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik vind dat de hele traderslijst wel aan een makeover toe is.
    Heb nog ongeveer een maand of wat geduld
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #32

    Standaard

    Hoe vaak worden gegeven beoordelingen eigenlijk bijgewerkt? Als het goed is krijg ik nog drie beoordelingen van soms heel wat dagen terug al, mits ze mij natuurlijk ook beoordeeld hebben zoals ik heb gevraagd...
    Laatst aangepast door Martin Z. : 28-09-2013 om 11:11
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Momenteel ben ik bezig om te kijken of het mogelijk is dat meer mods +en -en kunnen beoordelen, zodat dit in de toekomst veel sneller en consequenter gebeurt.

    Excuus voor het ongemak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Dat kon ik ook altijd en mag je me wel weer geven die optie. Deed ik vaak om de dag...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Momenteel ben ik bezig om te kijken of het mogelijk is dat meer mods +en -en kunnen beoordelen, zodat dit in de toekomst veel sneller en consequenter gebeurt.

    Excuus voor het ongemak.
    Ok ik wacht geduldig af
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ze zijn verwerkt

    Zie dat mijn score sinds de Grote Overgang nog altijd maagdelijk blank is en toch al een paar deals gedaan met verkopers hier. Een plusje claimen kan niet meer, en ga daar eigenlijk ook niet achteraan hollen bij de verkoper(s). Dan reken ik maar op mijn reputatie hier om andere verkoper(s) gerust te stellen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #37

    Standaard

    Er zijn nog geen beoordelingen voor deze gebruiker
    Totaal plussen en minnen voor 10 mei 2013:
    Plus: 176 - Min: 0

    Sinds mei nog diverse verkopen en ruil gedaan en ook plusjes gegeven, maar zo te zien geen 1 ontvangen

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zal in de algemene regels in de trade topics eens benadrukken dat het heel erg zinvol is om een beoodeling te geven. Goed of slecht en dat men dan bijdraagt aan een volgende potentiele koop/verkoop. Wij kunnen het natuurlijk niet verplichten, maar dan kan elke koper/verkoper daar ook naar verwijzen. Echter als iemand letterlijk geen behoefte heeft om een beoordeling te geven, houdt het wel een beetje op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

    Standaard

    Onwillige mensen hou je altijd. Maar dat werd vroeger opgelost doordat je het plusje kon claimen....
    Er zal toch echt iets moeten veranderen wil je een goed werkend systeem krijgen.
    Misschien dat je, als je na bijvoorbeeld een maand niets teruggekregen hebt, je via een specifiek topic een post kan llaatsen en een mod op basis daarvan een plus kan geven?
    Wel bewerkelijk, dat geef ik toe.

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    PS: Staan er nog onbeoordeelde plussen of minnen open, kun je vanaf nu ook mij benaderen. Sowieso zal ik regelmatig de statussen bijwerken, maar voor de volledigheid meld ik het hier even.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    PS: Staan er nog onbeoordeelde plussen of minnen open, kun je vanaf nu ook mij benaderen. Sowieso zal ik regelmatig de statussen bijwerken, maar voor de volledigheid meld ik het hier even.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Loopt weer soepel door, bedankt!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #43

    Standaard

    Vervelend als mensen, waar je zonder problemen een deal mee hebt gedaan, je geen plusje teruggeven. Waar kan ik er één claimen?

  19. #44
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kan niet meer, vind ik zelf ook niet zo boeiend meer.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #45

    Standaard

    Maar zo kan het wel jaren gaan duren voordat je als koper zijnde een beetje goede traderstatus hebt. Vooral als je niet zoveel deals doet per jaar.

  21. #46

    Standaard

    Momenteel is het weer naadje met het bijwerken lijkt het wel

    Heb een aantal plussen uitgedeeld maar zij worden gewoon niet verwerkt,
    is er weer iemand op vakantie of in het buitenland???

    Of moet dit systeem een zachte dood gaan sterven?
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee hoor, we werken het wekelijks, soms dagelijks, bij. Alleen was er even een tijd niks, dus is er een weekje niks gebeurt. WK, vakantietijd, geen tradebeoordelingen enz. En inderdaad Ludo is al op vakantie en ik ga vanaf dinsdag naar het nieuwe land, maar zelfs vanaf daar houden we de boel in de gaten. Natuurlijk wel een stuk minder.

    Los daarvan had ik ze ook net bijgewerkt en frappant genoeg las ik daarna als eerste jouw post. 6de zintuig?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Blij dat ze weer verwerkt zijn, als ik een deal afhandel dan meld ik ook netjes dat ik een plus ga geven.

    Natuurlijk controleer ik dan later ook of ze daadwerkelijk verwerkt zijn, ik meld ook dat ik een plusje terug zeer
    waardeer, helaas zijn er hier een aantal mensen die daar geen boodschap aan hebben lijkt het wel.

    Heb een geheugen als een olifant...
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    Heb rogue halverwege vorige maand geplust voor zijn 3e streefbedrag veiling en de 17 items die ik bij hem "gewonnen" heb,
    heb ook van hem een PM gehad dat hij mij zou plussen.......


    Mmm, zit er weer een hapering in het systeem of zijn rogue en ik al lichtelijk aan het dementeren dat wij niet meer weten
    dat wij wel geplust hebben maar het toch niet gedaan zouden hebben??????

    Heb mijn laatste plusje nog niet bij hem zien verschijnen... en de zijne ook niet bij mij....

    Kun je even checken Claudio?
    Have fun and enjoy your collection

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Done!
    Moet eerlijk zeggen dat het mij wel even ontschoten is dat bij te houden. Excuus en thanks for the headsup!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •