Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 260 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    zojuist me bd370 regiovrij gemaakt met het cd'tje

    dvd's van regio 1 doen het prima maar mijn enige regio A blu ray die ik heb werkt nog steeds niet.

    hmzzz had ik dan toch de bd350 moeten kopen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Larzz Bekijk bericht
    Komt er bij de 370 na het laden van het bestandje ook een keuze menu van 6 dvd regio's en 3 blu-ray regio's? Of moet je simpel de 2 in een 0 veranderen? Dit menu had ik namelijk bij mijn portable dvd speler van LG. Met het zelfde cdtje in de BD350 kreeg ik een heel ander menu. Die met die 2 keuze menu's van dvd's en BR's.
    Nee, helaas. Niemand in mijn omgeving heeft een regio A schijfje. Wachten dus op mijn bestelling.
    De 370 gebruikt een ander bestandje, het bestandje voor de 350 werkt niet op de 370. Bij de 370 krijg je enkel de vraag of je de 2 wilt veranderen..... niet zoals jij schrijft over de 350 die je 2 keuzes geeft.

    Hoop dat je maar snel je regio a schijfje krijgt, hoop dat ie speelt Ben benieuwd
    Have fun and enjoy your collection

  3. #103

    Standaard

    Help! Ik ben erg dom geweest. De regio A film is binnen. Hij doet het niet op een Samsung. Toen in de LG BD350. Inderdaad deed ie het niet. Toen heb ik de regiocode BD (blu-ray) van 0 naar 1 gezet. Toen deed de film het wel! Ik dacht. Ik ga wat experimenteren. In blu-ray regio 1 doen ook veel regio 2 blu-ray schijfjes het. Van Sony, 20 century Fox. Aha. Die zijn dus regio vrij. Dan een Duitse Gangs of New York. Speelt niet. Is dus echt regio B. Toen speler terug gezet op regio B. Toen deed Gang of New York het weer. Toen kwam mijn fout: ik zette de regio zowel voor dvd's als blu-rays op 1. Ik wilde kijken of regio 2 dvd's het mischien zouden doen. Logisch: nee dus. Toen weer American Psycho regio A blu-ray geprobeerd. Die deed het dus. OK. Ik ga alles weer terugzetten naar regio 0. Boem!! Disc error!! Schijfje met regionhack speelt niet meer. Alles geprobeerd. 30 keer afgespeeld. Op ander schijfje gebrand. Niks helpt. De regio hack werkt niet meer. En ik zit met een regio 1 speler voor zowel dvd's als blu-rays. Stom, stom. Kijk dus maar uit met die hack. Ik had nooit de regio voor dvd's moeten veranderen van 0 naar 1. Heel stom van me. Veel blu-rays spelen nog wel af in regio A. Maar geen regio 2 dvd doet het meer. kennelijk kun je de hack maar een aantal keer (5) gebruiken. Dan zit je er aan vast, denk ik. Ik heb de pech dat mijn laatste switch naar regio 1 was. Ik vrees dat het een nieuwe speler kopen wordt of iemand hier moet een oplossing of idee hebben om de speler te unlocken. Bedankt voor jullie reactie.

  4. #104

    Standaard

    Tjonge, da's lullig, zeg! Kun je niet op één of andere manier via het menu de fabrieksinstellingen terugzetten en het dan opnieuw proberen?
    Als het niet lukt, zou ik met de speler teruggaan naar de winkel en doen alsof je neus bloedt, gewoon zeggen dat je speler ineens geen discs meer wil afspelen.

  5. #105

    Standaard

    Larzz dank je voor je uitgebreide uitleg van je experimenten, ik vind het heel jammer voor je dat speler is geeindigd als een regio 1 speler. Na je verhaal krijg je het vermoeden dat er een PC achtig loopwerk/software is gebruikt, een PC is dan nog zo vriendelijk om je op de hoogte te houden van de aantal malen dat je nog mag wijzigen.

    Ik heb geen idee hoe je speler weer kunt herstellen, het is lang geleden voor mij dat het met de PC nog gedaan werd, je brand tegenwoordig DVD's regiovrij. Waarschijnlijk moet de software van de speler opnieuw geinstalleerd worden, een klus die niet eenvoudig is lijkt mij.

    Je kunt de speler zo laten, dan gebruik je hem als regio 1 speler en neemt er weer een nieuwe bij voor regio 2, ik zie ze nog wel gaan zakken in prijs.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Larzz dank je voor je uitgebreide uitleg van je experimenten, ik vind het heel jammer voor je dat speler is geeindigd als een regio 1 speler. Na je verhaal krijg je het vermoeden dat er een PC achtig loopwerk/software is gebruikt, een PC is dan nog zo vriendelijk om je op de hoogte te houden van de aantal malen dat je nog mag wijzigen.

    Ik heb geen idee hoe je speler weer kunt herstellen, het is lang geleden voor mij dat het met de PC nog gedaan werd, je brand tegenwoordig DVD's regiovrij. Waarschijnlijk moet de software van de speler opnieuw geinstalleerd worden, een klus die niet eenvoudig is lijkt mij.

    Je kunt de speler zo laten, dan gebruik je hem als regio 1 speler en neemt er weer een nieuwe bij voor regio 2, ik zie ze nog wel gaan zakken in prijs.
    Dank voor jullie reactie. De eerste paniek is voorbij. Inderdaad. Ik zie het positief. Ik gebruik deze BD350 als een regio 1/A speler. Hij speelt trouwens ook een aantal regio B discs af. De Samsung BDP1500 gebruik ik nu als regio 2/B speler. Ik vind alleen de LG toch iets mooier beeld geven dan de Samsung. Dat wordt dus op zoek naar een hele mooie en goede regio 2/B blu-ray speler. Tips? LG heb ik voorlopig wel even gezien. Ik kan dus wel nu naar de regio A blu-ray film American Psycho kijken. had ik alleen besteld voor de test. Het blijft wel vreemd dat regio B blu-ray's wel afspelen in de 0 optie. terwijl de regio A blu-ray weigert af te spelen in de 0 optie. Zou er een soort RCE bestaan voor regio A discs? In iedergeval bedankt voor de info.
    Laatst aangepast door Larzz : 21-09-2009 om 14:43

  7. #107

    Standaard

    dat is echt K.. Larzz. maar goed dat je er nog een andere speler bij hebt.
    iig een goede waarschuwing voor ieder ander!!!
    groet Sjoerd

    Onkyo595 - PioneerDV444-panasonicDVD-S295 - Canton109/105/103/AS40 - panasonic TH-42PS10

  8. #108

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen wat voor kabel(s) ik concreet nodig heb als ik een LG BD390 wil aansluiten op een receiver zonder HDMI aansluiting (Marantz SR4500 in mijn geval), op een manier dat ik wel gebruik kan maken van HD audio? Dat zou analoog moeten, maar voor kabels sluit dan waarop aan?

    Alvast bedankt!
    Laatst aangepast door Headhunter : 23-09-2009 om 13:33
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen wat voor kabel(s) ik concreet nodig heb als ik een LG BD390 of 370 wil aansluiten op een receiver zonder HDMI aansluiting (Marantz SR4500 in mijn geval), op een manier dat ik wel gebruik kan maken van HD audio? Dat zou analoog moeten, maar voor kabels sluit dan waarop aan?
    Je hebt een speler nodig met meerkanaals audio out 5.1/7.1
    de 390 heeft dat wel de 370 niet
    je moet dus 6 of 8 kabels (analoog) verbinden met je receiver, en deze receiver moet wel diezelfde audio in aansluitingen hebben.

    al die kabels(goeie zijn best duur) en de meerprijs voor analoge audio output voor de BD speler (samen al gauw 200 Euro) hebben mij doen besluiten voorlopig gewoon digitaal audio aan te sluiten op mijn receiver.
    TZT komt er wel een keer een andere receiver met alles er op en eraan.

    Bovendien ben ik nog niet geheel overtuigd dat de nieuwe audioformaten nu zo heel veel beter klinken, hangt er ook maar vanaf hoeveel waarde je eraan hecht.Ik ben nog steeds tevreden met het gewone 5.1 wat ik nu heb.

    groeten
    Laatst aangepast door Sjoerd V : 23-09-2009 om 12:30
    groet Sjoerd

    Onkyo595 - PioneerDV444-panasonicDVD-S295 - Canton109/105/103/AS40 - panasonic TH-42PS10

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjoerd V Bekijk bericht
    Je hebt een speler nodig met meerkanaals audio out 5.1/7.1
    de 390 heeft dat wel de 370 niet
    je moet dus 6 of 8 kabels (analoog) verbinden met je receiver, en deze receiver moet wel diezelfde audio in aansluitingen hebben.

    al die kabels(goeie zijn best duur) en de meerprijs voor analoge audio output voor de BD speler (samen al gauw 200 Euro) hebben mij doen besluiten voorlopig gewoon digitaal audio aan te sluiten op mijn receiver.
    TZT komt er wel een keer een andere receiver met alles er op en eraan.

    Bovendien ben ik nog niet geheel overtuigd dat de nieuwe audioformaten nu zo heel veel beter klinken, hangt er ook maar vanaf hoeveel waarde je eraan hecht.Ik ben nog steeds tevreden met het gewone 5.1 wat ik nu heb.

    groeten
    Mee eens, je geeft een goede raad, heb het zelf ook zo ervaren. Heb zelf ook een tijd gedraaid via een optische uitgang en zo kunnen genieten van de core van het HD geluid. De core van HD heeft over het algemeen een hogere bitrate dan een DVD, je kunt dat verschil al horen. Er zijn maar enkele uitgevers die wel eens een mindere core op de schijf zetten, zoals Sony met de BD Hancock, terwijl dat niet nodig is, maar Sony zal wel apparatuur willen verkopen..... Maar goed, je kunt dus heel goed leven met de core via optisch of digitale coax, je zult een hele goede setup nodig hebben om weer verschil te kunnen horen tussen die core en het zogenaamde echte HD. Er zijn maar heel weinig films die met echt supergoed geluid op de schijf worden gezet, het meeste komt niet verder dan voldoende tot goed.
    Ook ben ik niet echt een fan van de 5.1 of 7.1 analoge in en uitgangen, als het moet dan moet het maar, maar toch kunnen de resultaten wel eens teleurstellend zijn.

    Voor Headhunter geld dat hij zijn 390 met gewone tulppluggen analoog kan aansluiten op zijn Marantz. Die audiotulppluggen zijn er in allerlei prijsklassen, zou zelf eerst eens testen met een goedkoop kabeltje(de meesten hebben die wel in huis, komen bij zowat elk apparaaat dat je koopt), als het resultaat goed is zou je kunnen overwegen om nog iets betere kabeltjes te nemen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #111

    Standaard

    Heren, bedankt voor het waardevolle advies!

    Ik denk dat ik voorlopig maar begin met de LG BD390, een HDMI kabel en de speler 'gewoon' aansluit op de Marantz SR4500 via een optische kabel (reeds in bezit). T.z.t. wil ik misschien wel een nieuwe receiver (bijv. Marantz SR5003), maar heb daar nu even het geld niet voor over.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter Bekijk bericht
    Heren, bedankt voor het waardevolle advies!

    Ik denk dat ik voorlopig maar begin met de LG BD390, een HDMI kabel en de speler 'gewoon' aansluit op de Marantz SR4500 via een optische kabel (reeds in bezit). T.z.t. wil ik misschien wel een nieuwe receiver (bijv. Marantz SR5003), maar heb daar nu even het geld niet voor over.
    Als je het zo wilt doen, dan heb je in weze genoeg aan de BD370, het geld dat je je zo bespaard kun je weer reserveren voor een nieuwe receiver
    Have fun and enjoy your collection

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Als je het zo wilt doen, dan heb je in weze genoeg aan de BD370, het geld dat je je zo bespaard kun je weer reserveren voor een nieuwe receiver
    Daar heb je in principe helemaal gelijk in. Maar de BD390 heeft een wireless network optie die die 370 mist. Ik heb weinig zin om een netwerk kabel door m'n hele woonkamer te trekken (die kan ik onmogelijk netjes wegwerken). Wel vrij prijzig alleen voor die optie inderdaad (scheelt bijna een euro of 100)...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  14. #114

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    In de Uk hebben ze een 360:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294
    Is dit dezelfde als de 350?
    Nee, het is dezelfde als de BD 370. De BD 350 heet in de UK ook BD 350. In de USA is het de BD 270. Ze hebben geen youtube, geen component, geen optische uitgang, geen LAN verbinding. Qua beeld en geluidskwaliteit zijn ze gelijk aan de duurdere.

  16. #116

    Standaard

    Weet iemand of te zien is wat er bij een upgrade is veranderd? Ik zag dat er weer een nieuwe was (tijdje niet op het internet aangesloten, switch vervangen) en vraag me af wat er verbeterd en/of vernieuwd is maar kan totaal geen changelog vinden.

  17. #117

    Standaard

    volgens iemand op het Duitse Hifi forum:

    Erste sichtbare Änderungen

    1. Die Ladeklappe fährt merklich schneller auf und zu.
    2. Die BD Dark Knight z. B. wird wesentlich schneller geladen.
    3. Das Bild mit 24p ist nochmals ruhiger geworden.
    4. DAS MIKRORUCKELN IST WEG. WIE GEIL. ICH GLAUB ICH SPRING GLEICH AN DIE DECKE

    VOlgens mij was punt 4 de reden waarvoor deze speler af en toe wat mindere cijfers kreeg voor het afspelen van SD materiaal. Als dat echt weg is dan is dat... nou... super

  18. #118

    Standaard

    Kan de 350 wmv bestanden afspelen?

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De 370 gebruikt een ander bestandje, het bestandje voor de 350 werkt niet op de 370. Bij de 370 krijg je enkel de vraag of je de 2 wilt veranderen..... niet zoals jij schrijft over de 350 die je 2 keuzes geeft.
    Even voor de duidelijkheid: Welk bestandje moet je gebruiken voor de 350? Bij videohelp kom je uit bij het bestand voor de 370 en bij lgregionfree krijg ik geen bestanden te zien...

  20. #120

    Standaard

    Dit bestandje moet je hebben (en de instructies onder option 3 moet je volgen): http://www.lgregionfree.mfbiz.com/#/...ons/4525089618
    Works like a charm!
    Laatst aangepast door Carlos Santuna : 07-10-2009 om 12:59

  21. #121

    Standaard

    Vanaf heden ben ik ook in de markt voor een regiovrije/regio-A Blu-ray speler.
    Gezien het vrij simpel is om een LG regiovrij te maken is de waarschijnlijk de meest logische keuze.
    Wie helpt mij kiezen?
    Wie zou zijn (laatste) ervaringen willen posten voor het regiovrij maken van een LG?

    *Ik heb nu een Pana BD-60
    *Ik heb geen soldeerervaring dus zelf een mod-chip inbouwen is geen optie.
    *Een mod-chip in laten bouwen is duurder dan een LG speler, dus ook geen optie.
    *Ik wil een speler die alle audio formaten aan kan via HDMI.
    *De speler hoeft geen analoge uitgang te hebben.
    *Het mag ook een regio-A speler zijn die voor een zacht prijsje op de Nederlandse markt verkrijgbaar is.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Dit bestandje moet je hebben (en de instructies onder option 3 moet je volgen): http://www.lgregionfree.mfbiz.com/#/...ons/4525089618
    Works like a charm!
    Dus even voor de (mijn ) duidelijk heid.
    Met dit bestandje kun je de 350 van LG regiovrij maken voor zowel Blu-Ray als DVD?

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Dus even voor de (mijn ) duidelijk heid.
    Met dit bestandje kun je de 350 van LG regiovrij maken voor zowel Blu-Ray als DVD?
    Nee, dat klopt niet. Je kunt de LG BD350 niet regiovrij maken voor Blu-ray. Wel voor DVD, en je kunt een beperkt aantal keren switchen tussen regio A, B en C voor Blu-ray.

  24. #124

    Standaard

    Duidelijk, ik ben dus in de markt voor een regio-A speler naast mijn pana BD60 (regio-B).

    Carlos, ik begrijp dus goed dat de switch naar regio-A op de 350 goed is gelukt bij jou en de regio-A Blu-Ray's goed afspeelt?

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Duidelijk, ik ben dus in de markt voor een regio-A speler naast mijn pana BD60 (regio-B).

    Carlos, ik begrijp dus goed dat de switch naar regio-A op de 350 goed is gelukt bij jou en de regio-A Blu-Ray's goed afspeelt?
    Ja, dat begrijp je goed. Tot nu toe uitsluitend positieve ervaringen met regio A Blu-rays.

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •