Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 260 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Larzz Bekijk bericht
    Er is nu ook de LG BD350. Prachtig slanke speler met een briljante beeld -en geluidskwaliteit. Speelt letterlijk zeer vlot alle schijfjes af. En: regio vrij te maken voor dvd's en ook (!) blu-ray's. Toppertje!
    Ben ook benieuwd naar deze spiksplinternieuwe speler, kun je wat meer informatie geven Hoe heb je hem regiovrij gemaakt Hij lijkt mij een goedkopere opvolger van de 370, hij mist wat aansluitingen die de 370 wel heeft en ik vraag mij af hoe het zit met de YouTube mogelijkheden en andere afspeelmogelijkheden.....
    Have fun and enjoy your collection

  2. #77

    Standaard

    OK. Je gebruikt het zelfde bestandje die ook diverse andere LG spelers regio vrij maakt:
    http://www.lgregionfree.mfbiz.com/#/...ons/4525089618
    Zie instructies. In de speler. Komt dan een blauw scherm waarin je zowel de dvd als de blu-ray op regio 0 kan zetten. De dvd is OK. heb ik met een r1 en R3 getest. De blu-ray nog niet. Een Regio A schijf is onderweg.. Maar ik ga er zeker van uit dat het werkt. Met het zelfde bestand heb ik ook een LG portable dvd speler regio vrij gemaakt. Bij de BD 300 werkt deze niet. Dat is weer een ander veel kleiner bestandje. Zie ook http://www.videohelp.com/ voor meer info. Deze speler heeft verder geen component of een optische digitale uitgang. Wel natuurlijk HDMI en een coaxale digitale uitgang. Verder geen youtube mogelijkheden. Speelt wel heel veel af. Ook cd's met mp3 en WMA bestanden. Divx gebruik ik niet maar zal ie zeker afspelen.

  3. #78

    Standaard

    Dat klinkt wat mij betreft goed! Laat je het hier even weten als je een regio A Blu-ray hebt getest?

  4. #79

    Standaard

    Als ik het zo lees en begrijp, dan is de 350 een beetje uitgeklede 370...

    Ik heb mijn 370 ook regiovrij gemaakt op DVD gebied, zoals omschreven door mij in dit topic, voor zover ik weet is hij dan nog niet regiovrij voor BR schijfjes, ik ben ook benieuwd naar je ervaringen met echte regio A schijven.

    Hij kost momenteel maar een paar euro minder dan de 370..... als hij niet simpel regiovrij te maken is voor BR schijven, dan is hij mij zijn geld niet waard of hij moet echt nog wat meer gaan zakken in prijs.

    Nog een vraagje, speelt de BD350 de Blu ray Narnia van Walt Disney wel af , de BD370 kan dat nog steeds niet
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 11-09-2009 om 16:39
    Have fun and enjoy your collection

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Dat klinkt wat mij betreft goed! Laat je het hier even weten als je een regio A Blu-ray hebt getest?
    Ik laat het jullie onmiddelijk weten of de regio A blu-ray die ik besteld heb nu op deze speler af te spelen is. Ik heb ook nog een regio B Samsung speler waarin ik de regio A blu-ray kan testen om te kijken of hij echt wel regio A is. De LG BD350: de regio keuze voor dvd's was uit 6,5,4,3,2,1,0. 0 is regio vrij. De keuze in het zelfde menu voor de BR was 3,2,1,0. Ik koos voor 0. Ik neem aan dat ze C,B,A, of regio vrij bedoelen.Het kan nog wel even duren voor de regio A binnen is. Komt uit de USA.

  6. #81

    Standaard

    Nog een vraagje, speelt de BD350 de Blu ray Narnia van Walt Disney wel af , de BD370 kan dat nog steeds niet[/quote]

    Dat weet ik niet. Ik heb die blu-ray niet. Tot nu toe speelt ie alles af wat ik er in stop. ook Walt Disney blu-rays.

  7. #82

    Standaard LG BD350 en mkv mp4 bestanden

    Kan de BD350 mkv en mp4 bestanden in de HD resolutie 1280*720 afspelen?
    De 370 en de 390 kunnen dat volgens mij wel. Alvast bedankt voor het antwoord.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wim06 Bekijk bericht
    Kan de BD350 mkv en mp4 bestanden in de HD resolutie 1280*720 afspelen?
    De 370 en de 390 kunnen dat volgens mij wel. Alvast bedankt voor het antwoord.
    Geen idee. In de gebruiksaanwijzing worden deze type bestanden niet genoemd. Ikzelf gebruik deze type bestanden niet. Kan niet even testen helaas.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Larzz Bekijk bericht
    Geen idee. In de gebruiksaanwijzing worden deze type bestanden niet genoemd. Ikzelf gebruik deze type bestanden niet. Kan niet even testen helaas.
    Kan de BD350 de bestanden met extensie .wmv afspelen?

  10. #85

    Standaard lg bd370 een schokkerig beeld in combinatie met sony bravia full hd tv

    In een review op kieskeurig.nl lees ik dat de lg bd370 een schokkerig beeld zou geven in combinatie met een sony bravia full hd tv. Dit zou vooral het geval zijn bij snelle actiescenes. Ook zou deze t.v. de 1080 24p instelling niet herkennen.

    Hebben mensen met een sony bravia ful hd tv dezelfde ervaringen?

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sanderrink Bekijk bericht
    In een review op kieskeurig.nl lees ik dat de lg bd370 een schokkerig beeld zou geven in combinatie met een sony bravia full hd tv. Dit zou vooral het geval zijn bij snelle actiescenes. Ook zou deze t.v. de 1080 24p instelling niet herkennen.

    Hebben mensen met een sony bravia ful hd tv dezelfde ervaringen?
    Schokkerig beeld.... ligt over het algemeen aan de software op de schijf, een enkel schijfje heeft het wel eens, gewoon te lage bitrate gebruikt bij een zijwaartse camerabeweging. Heb zelf een Sony Full HD Bravia projectie TV, deze heeft geen herkenning voor 1080p 24hz. Speelt gewoon alles mooi af, behalve die enkele matige schijf die wel eens een schokkerig beeld kan geven bij bepaalde camera bewegingen.

    Dat schokkerige beeld ligt niet aan de LG en misschien voor een klein deel aan de TV, maar je kan niet altijd het laatste van het laatste hebben, zou er niet wakker van liggen, het is niet zo dat je de hele film tegen een schokkerig beeld moet aankijken en bij een goede schijf heb je nergens last van.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wim06 Bekijk bericht
    Kan de BD350 de bestanden met extensie .wmv afspelen?
    Ik zou het niet weten. In de gebruiksaanwijzing wordt hierover niets gezegd. Wel las ik ergens op de Duitse LG site dat hij MP4 afspeelt.

  13. #88

    Standaard firmware updaten

    Weet iemand of/ hoe de firmware van de 350 is te updaten. Er zit geen netwerkaansluiting op om hem aan het internet te hangen.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sanderrink Bekijk bericht
    Weet iemand of/ hoe de firmware van de 350 is te updaten. Er zit geen netwerkaansluiting op om hem aan het internet te hangen.
    Mmm, heb even de duitse site doorgenomen, op de NL staat hij nog niet. De 350 mist idd een internet aansluiting en nog wat kleinigheden, maar als je daar geen gehoefte aan hebt en hij is simpel helemaal (zowel DVD als BD) regiovrij te maken, dan kan dat een overweging zijn, vind hem nu nog iets te duur, denk dat hij tegen het eind van dit jaar rond de 100 euro zit.

    Als het niet via internet gaat, dan is een CD het meest voor de hand liggend, file downloaden, branden en installeren, met een beetje mazzel gaat het ook via een USB sticky, maar dat zul je dan aan LG moeten vragen of aan Larzz.

    De 350 gebruikt idd een ander bestandje dan de 370 om hem regiovrij te maken, denk dat Larzz zijn regio A blu ray best wel eens zou kunnen gaan spelen....
    Have fun and enjoy your collection

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wim06 Bekijk bericht
    Kan de BD350 de bestanden met extensie .wmv afspelen?
    Het zijn aardige multimedia spelers aan het worden, maar nog net niet helemaal, heb zelf een popcorn ingebruik voor dat soort fratsen en HD downloads. Als je allerlei PC bestanden hebt die je spelen wilt, dan ben je beter af met een echte multimediaspeler, deze worden steeds goedkoper, sneller met draadloos en nu ook veelal met alle HD mogelijkheden.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #91

    Standaard

    De 350 zou de voorganger van de 370 zijn en een zogenaamd uitloopmodel zijn!
    Staat ook niet op de site van LG.
    Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ie regiovrij voor BD is te maken.

  17. #92

    Standaard

    denk niet dat het een uitloopmodel is.
    Volgens mij wil LG met dit totaal uitgeklede en laag geprijsde model gewoon grote verkoopaantallen realiseren.
    groet Sjoerd

    Onkyo595 - PioneerDV444-panasonicDVD-S295 - Canton109/105/103/AS40 - panasonic TH-42PS10

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    De 350 zou de voorganger van de 370 zijn en een zogenaamd uitloopmodel zijn!
    Staat ook niet op de site van LG.
    Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ie regiovrij voor BD is te maken.
    Ik denk het toch wel. Via dat bestandje wat je inderdaad op cd moet zetten. Dan komt een blauw scherm. Daarin is een regio keuze optie voor dvd's en ook voor blu-ray's! Ik heb ze allebei op 0 gezet. De regio 1 dvd's doen het prima. de regio A blu-ray is nog niet binnen maar als het zover is horen jullie het direct of ie af te spelen is. Het regio code vrij bestandje (Scarlet) is voor meerdere LG spelers te gebruiken en gemakkelijk te vinden (zie voorgaande posts). De speler zelf geeft beter beeld voor zowel blu-rays als dvd's dan de BD300. Ik hoop alleen dat hij gewoon goed alles blijft afspelen en niet zoals de BD300 na enige tijd afspeel problemen geeft. Ik heb hem via de HDMI aangesloten op een Yamaha HD receiver. Dan naar een HD-projector. Geweldig beeld en geluid!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Larzz Bekijk bericht
    De speler zelf geeft beter beeld voor zowel blu-rays als dvd's dan de BD300.
    Kun je wat meer zeggen over de upscaling kwaliteiten van de 350? Heb nl veel DVD `s in de kast staan , zou meegenomen zijn als deze er op mijn nog aan te schaffen eerste BD speler nog eens een stuk beter uit zien.
    groet Sjoerd

    Onkyo595 - PioneerDV444-panasonicDVD-S295 - Canton109/105/103/AS40 - panasonic TH-42PS10

  20. #95

    Standaard

    In hoeverre is deze (reeks) speler( s ) beter dan de PS3? Ik vind die al geweldig qua beeld en geluid.

    Hoe zijn de laadtijden van discs?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #96

    Standaard

    Hoi

    Is de 350 nu regio vrij voor BD? Als dit zo is ga ik hem zeker in huis halen!

    thanks

  22. #97

    Standaard

    Speler is niet regiovrij te maken voor BD!
    Zie hier meer ervaringen:
    http://www.hifi-forum.de/viewthread-166-3219.html
    Laatst aangepast door jack020 : 18-09-2009 om 08:17

  23. #98

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Speler is niet regiovrij te maken voor BD!
    Zie hier meer ervaringen:
    http://www.hifi-forum.de/viewthread-166-3219.html
    Dat wordt kort genoemd maar hebben ze ook daadwerkelijk een regio A schijf geprobeerd. In het regiovrij menu staat toch duidelijk naast de dvd een BR verander menu. Dat is toch blu-ray. Mijn regio A is onderweg. Als ie er is ga ik onmiddelijk proberen hem af te spelen. het resultaat maak ik hier bekend.
    Afspelen gewone dvd's: zeer goed. Beter dan welke anders speler dan ook. Je kunt gewoon opschalen naar 720p of 1080p. Resultaat is verbluffend. Gisteren nog naar Lord of the Rings gekeken. Fantastisch helder en scherp beeld zonder allerlei digitale oneffenheden. En dat op een projectiescherm van 2.00 meter doorsnee!
    Snelheid: Hij laadt binnen 20 seconden.

  24. #99

    Standaard

    Waarom zou het regiovrijmaken met dit bestand wel lukken voor de 350, terwijl het voor de 370 niet lukt?!
    Is er niemand bij jou in de buurt met een regio A schijfje?

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Waarom zou het regiovrijmaken met dit bestand wel lukken voor de 350, terwijl het voor de 370 niet lukt?!
    Is er niemand bij jou in de buurt met een regio A schijfje?
    Komt er bij de 370 na het laden van het bestandje ook een keuze menu van 6 dvd regio's en 3 blu-ray regio's? Of moet je simpel de 2 in een 0 veranderen? Dit menu had ik namelijk bij mijn portable dvd speler van LG. Met het zelfde cdtje in de BD350 kreeg ik een heel ander menu. Die met die 2 keuze menu's van dvd's en BR's.
    Nee, helaas. Niemand in mijn omgeving heeft een regio A schijfje. Wachten dus op mijn bestelling.

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •