De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Samsung BD P3600

  1. #1

    Standaard Samsung BD P3600

    Ik heb sinds een tweetal weekje een nieuwe 3600 BD speler van Samsung aangekocht, zeer tevreden van de beeld en geuidskwaliteit, maar zeker ook van de kenmerken die dit toestel heeft. Hij laad echt snel, en herkent meteen het verschil tussen dvd, cd en Blu-ray. Ik merk sinds een aantal dagen op dat de speler een probleem heeft bij de laagovergang van gewone dvd's. Hij moet dan precies een seconde of twee zoeken naar de tweede laag, staat dus even stil, en is dan terug vertrokken. De ondertitels is hij dan ook even kwijt, en dit duurt dan een tiental seconden voor deze weer worden weergegeven... Iemand anders ervaring met dit fenomeen?
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  2. #2

    Standaard

    De nieuwe BD-60 van Panasonic doet bij dvd's hetzelfde, alleen de ondertiteling loopt wel nog steeds goed door in tegenstelling tot de 3600.

  3. #3

    Standaard

    Raar, hiervoor had ik een Panasonic DBMP30 en die had daar dan weer geen last van, wat de rest betreft heb ik wel gaan spijt van mijn aankoop, misschien in de toekomst één of andere update voor beide machine's? Wat de Samsung betreft mag Samsung zelf hun website wel eens up to date maken, ik heb reeds een toestel staan dat op de Belgische en Nederlandse site nog niet te vinden valt!!!
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb net een Samsung BD-p3600. Alleen het geluid loopt niet synchroon met de beelden.

    Heb een Harman Kardon AVR132 en mijn tv is een Samsung 856 40".(op beide loopt het beeld ietsjes voor, halve second ofzo).

    Weet iemand hier een oplossing voor?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Painbringer Bekijk bericht
    Ik heb net een Samsung BD-p3600. Alleen het geluid loopt niet synchroon met de beelden.

    Heb een Harman Kardon AVR132 en mijn tv is een Samsung 856 40".(op beide loopt het beeld ietsjes voor, halve second ofzo).

    Weet iemand hier een oplossing voor?
    Receiver met "lip Sync" aanschaffen !?!?!

    Heb het probleem nu ook, en stap binnenkort over op een receiver met Synchronisatie.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  6. #6

    Standaard

    Raar he, het zal dan toch ook weer niet de perfecte speler zijn! Maar van die lip-sync problemen heb ik geen last...(de nieuwe spelers zijn nu eindelijk te vinden op de site van Samsung)
    Laatst aangepast door STaf : 08-05-2009 om 18:07
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  7. #7

    Standaard

    bij normale dvds geen probleem. Alleen ik doe bvb zodiac erin, en het eerste wat word gezegd loopt enkele mili-seconded achter. Later in de film is het nog ietsjes minder.

  8. #8

    Standaard

    Probleem is opgelost. Heb een andere kabel ertussen.

    Ook heb ik hem even regiovrij gemaakt via de remote.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Painbringer Bekijk bericht
    Probleem is opgelost. Heb een andere kabel ertussen.

    Ook heb ik hem even regiovrij gemaakt via de remote.
    Oh, de mensen zullen erg blij zijn als je de hack even post, bij videohelp.com is hij nog niet bekent.

    Andere kabel zo nietszeggend, iets meer detail geeft wat meerwaarde aan je post.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Hallo,

    ik heb hetzelfde probleem als painbringer.
    Nou had ik een keer in de winkel naar een oplossing gevraagd en die zeiden dat ik mijn bluray dan met hdmi op de tv (Samsung LE40A656) moet aansluiten en dan met optische kabel het geluid weer naar de home cinema (Samsung HT-TZ212) moet sturen. Dit heb ik gedaan maar heb nog steeds hetzelfde probleem.

    Heeft iemand hier misschien nog een andere oplossing?

    Alvast Bedankt,

    Kees

  11. #11

    Standaard

    Ik heb het geluid via een optische kabel. Deze kabel heb ik vervangen door een andere, en nu is het beter.
    Heb al een stuk of wat films gekeken met meerdere mensen, en niemand zegt iets over dat het ongelijk loopt.

    De upscaling van normale dvd's is ook erg goed bij deze speler. Dus ben nu toch echt blij met mijn aankoop.

    Je kunt hem regiovrij maken door de speler aan te zetten zonder een dvd of blu-ray schijf. Wacht totd "no disc" verschijnt op de speler.
    Druk dan op "Repeat A-B" en toets dan 57538, je ziet dan een "2" staan linksboven op je TV. Druk op 9 en hij is regiovrij. (ik heb het wel een stuk of 5x moeten proberen, zag deze hack namelijk staan voor een ouder model, en hij werkt dus ook op de 3600)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Painbringer Bekijk bericht
    Ik heb het geluid via een optische kabel. Deze kabel heb ik vervangen door een andere, en nu is het beter.
    Heb al een stuk of wat films gekeken met meerdere mensen, en niemand zegt iets over dat het ongelijk loopt.

    De upscaling van normale dvd's is ook erg goed bij deze speler. Dus ben nu toch echt blij met mijn aankoop.

    Je kunt hem regiovrij maken door de speler aan te zetten zonder een dvd of blu-ray schijf. Wacht totd "no disc" verschijnt op de speler.
    Druk dan op "Repeat A-B" en toets dan 57538, je ziet dan een "2" staan linksboven op je TV. Druk op 9 en hij is regiovrij. (ik heb het wel een stuk of 5x moeten proberen, zag deze hack namelijk staan voor een ouder model, en hij werkt dus ook op de 3600)
    Geld dit enkel voor Blu-rays of ook voor dvd? (heb jij geen probleem met de laagovergang van gewone dvd's?)
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  13. #13

    Standaard

    Laag overgang duurt meestal enkele seconden bij normale dvds.

    Ik weet het nog niet, ik heb alleen Regio B Blu Rays. Kan nu wel normale dvds van alle regios afspelen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Painbringer Bekijk bericht
    Laag overgang duurt meestal enkele seconden bij normale dvds.
    Enkele seconden

    Dat heb ik nog nooit meegemaakt, hooguit bij een wat mindere speler een minuscuul beeldschokje, thats it.

    Het is te hopen dat er een update komt die dat oplost, is niet erg netjes..... enkele seconden
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Enkele seconden

    Dat heb ik nog nooit meegemaakt, hooguit bij een wat mindere speler een minuscuul beeldschokje, thats it.

    Het is te hopen dat er een update komt die dat oplost, is niet erg netjes..... enkele seconden
    Dat vind ik namelijk ook, dus daarom vroeg ik me af of het een algemene fout was, of enkel bij mijn toestel???
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  16. #16

    Standaard

    Vandaag bij mijn T2 DVD had ik hier geen last van....

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Painbringer Bekijk bericht
    Ik heb het geluid via een optische kabel. Deze kabel heb ik vervangen door een andere, en nu is het beter.
    Heb al een stuk of wat films gekeken met meerdere mensen, en niemand zegt iets over dat het ongelijk loopt.

    De upscaling van normale dvd's is ook erg goed bij deze speler. Dus ben nu toch echt blij met mijn aankoop.

    Je kunt hem regiovrij maken door de speler aan te zetten zonder een dvd of blu-ray schijf. Wacht totd "no disc" verschijnt op de speler.
    Druk dan op "Repeat A-B" en toets dan 57538, je ziet dan een "2" staan linksboven op je TV. Druk op 9 en hij is regiovrij. (ik heb het wel een stuk of 5x moeten proberen, zag deze hack namelijk staan voor een ouder model, en hij werkt dus ook op de 3600)
    neem aan regiovrij voor dvd's, niet voor Blu Ray ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #18

    Standaard

    geen idee, ik heb geen Regio A blu rays dus kan het niet testen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •