De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic TX-P42G10 als vervanger voor Lx70?!

    Een goedenavond,

    Ik ben een redelijke leek op het gebied van LCD en plasma, maar wat ik wel weet is dat ik een groter scherm aan wil schaffen. Mijn vorige televisie is nu ongeveer een jaar oud (de Panasonic 32LX70) en is mij uiterst goed bevallen. Deze heb ik gister op marktplaats gezet, en er zijn al veel serieus geinteresseerden in, wat natuurlijk fijn is. Waarschijnlijk komt dit ook omdat het een topmodel van 2007 was en er nog een jaar garantie op zit.

    Mijn oog is nu gevallen op de Panasonic TX-P42G10. Panasonic heeft het in mijn ogen namelijk erg goed gedaan, maar ik wil graag een goede vervanger die specifiek voor gaming (PS3, 360 en Wii) en voor Blu-ray wordt gebruikt. Plasma schijnt sowieso de zwarttinten veel beter tot zijn recht te laten komen, maar ik zou graag wat advies/bevestiging van jullie kant willen zien of dit de juiste keus is of dat ik nog beter even kan wachten op wat voor type dan ook...

    Het is de bedoeling om eind deze maand het nieuwe scherm aan te schaffen (indien de oude is verkocht). Bij voorbaat dank!

  2. #2

    Standaard

    Grappig, ik zat te zoeken met precies dezelfde vraag, maar dan de 46 inch versie!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zelf de Panasonic 42PZ80. Het oudere model dus. En ik game er vaak op, kijk erg graag Bluray op dit scherm, want dat is een feest voor het oog en ook SD materiaal ziet er prima uit. Kortom, ik beveel je van harte de Panasonic aan
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Wat te lezen(gebruikerservaringen etc.):
    http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1332636//

    http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1344718/0

    Ik ben zelf ook in de markt voor een nieuwe tv. Na *) het nodige lees en speurwerk en daadwerkelijk een aantal keren de tv gezien te hebben/te hebben vergeleken(Samsung, Sony en Philips, allen lcd) in een plaatselijke inloopwinkel, ga ik voor een Panasonic ..G10/G15.


    Sander.

    *) en niet te vergeten alle feedback op verschillende fora ...
    Laatst aangepast door xander32 : 01-05-2009 om 14:43

  5. #5

    Standaard

    Bedankt allen. Ik ben er na het zoeken van meer informatie wel van overtuigd dat dit hem moet worden. Ik zit er relatief dichtbij (zo'n anderhalf á 2 meter), maar volgens mij moet dat geen probleem zijn. Ik neig wel steeds om een slagje groter te gaan, maar volgens mij is 107cm al heel behoorlijk en moet ik dat echt niet groter willen op het moment.

    Daarnaast komt er een versterker te staan met een aantal boxen voor de Dolby Surround (waarschijnlijk Wharfedale, aangezien ik daar goede verhalen over lees), en dan is mijn thuisbioscoop compleet . Ga morgen waarschijnlijk even luisteren in de winkel naar wat ze te bieden hebben. Heb tot nu toe namelijk een normaal Home Cinema-set gehad van Panasonic, en die klonk al zeer redelijk, maar losse componenten schijnen een wereld van verschil te leveren.

  6. #6

    Standaard ...

    Ik ben benieuwd wanneer de V10 er aan komt, en hoe groot het prijsverschil zal zijn met de Z1 (46").

    Juni, juli, augustus of september?

  7. #7

    Standaard

    De V10 is nu in België verkrijgbaar. Vandaag gezien in reclameblaadje voor 1.799 €.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •