De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic TX-P42G10 als vervanger voor Lx70?!

    Een goedenavond,

    Ik ben een redelijke leek op het gebied van LCD en plasma, maar wat ik wel weet is dat ik een groter scherm aan wil schaffen. Mijn vorige televisie is nu ongeveer een jaar oud (de Panasonic 32LX70) en is mij uiterst goed bevallen. Deze heb ik gister op marktplaats gezet, en er zijn al veel serieus geinteresseerden in, wat natuurlijk fijn is. Waarschijnlijk komt dit ook omdat het een topmodel van 2007 was en er nog een jaar garantie op zit.

    Mijn oog is nu gevallen op de Panasonic TX-P42G10. Panasonic heeft het in mijn ogen namelijk erg goed gedaan, maar ik wil graag een goede vervanger die specifiek voor gaming (PS3, 360 en Wii) en voor Blu-ray wordt gebruikt. Plasma schijnt sowieso de zwarttinten veel beter tot zijn recht te laten komen, maar ik zou graag wat advies/bevestiging van jullie kant willen zien of dit de juiste keus is of dat ik nog beter even kan wachten op wat voor type dan ook...

    Het is de bedoeling om eind deze maand het nieuwe scherm aan te schaffen (indien de oude is verkocht). Bij voorbaat dank!

  2. #2

    Standaard

    Grappig, ik zat te zoeken met precies dezelfde vraag, maar dan de 46 inch versie!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zelf de Panasonic 42PZ80. Het oudere model dus. En ik game er vaak op, kijk erg graag Bluray op dit scherm, want dat is een feest voor het oog en ook SD materiaal ziet er prima uit. Kortom, ik beveel je van harte de Panasonic aan
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Wat te lezen(gebruikerservaringen etc.):
    http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1332636//

    http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1344718/0