De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Walt Disney's Snow White (Limited Edition Collector's Set)

    In oktober zullen er maar liefst 6 (!!) verschillende versies van Disney's Snow White worden uitgebracht. 5 hiervan bevatten de 2-disc Blu-Ray, de zesde is de 2-disc DVD.
    Naast de standaard uitgaves, zullen er 3 premium uitgaves zijn:


    Bron: UltimateDisney.com

    If Amazon's typically reliable listings are to be believed, then Disney has planned one additional angle to its Public Needs Blu-ray operation. Besides streeting seven weeks ahead of the two-disc Platinum Edition DVD, Snow White and the Seven Dwarfs' 2 Blu-ray discs, 1 standard DVD Combo will arrive on October 6th in separate packaging, one posing as a DVD + Blu-ray Combo, the other as a Blu-ray + DVD Combo. Never mind that the price and disc composition will apparently be the same; the studio must assume that those buying won't even notice or care they're missing the second disc of the DVD, which will only show up November 24th. In less depressing news, Disney plans to offer three premium editions of Snow White, each centering on the Blu-ray/DVD combo. Details are sparse thus far, but you'll be able to get Walt's first animated feature in a 7 Dwarf Plush Pack ($79.99 SRP), with book packaging ($59.99 SRP), or in a Limited Edition Box Set ($249.99) housing at least a book, pins, lithographs, and some fancy packaging. Though the premium sets are not yet up for preorder, we've added a tentative packaging shot to our Upcoming DVD Cover Art page.



    Fantastisch nieuws! Count me in voor die premium uitgaves. Ben inderdaad wel benieuwd wat die duurste variant (250 dollar) precies inhoud. Overigens denk ik dat Disney hier een gouden greep doet met die combo's. Zo krijgt iedereen altijd ook de Blu-Ray in huis, ongeacht of ze nu de DVD verpakking kopen, of de Blu-Ray verpakking.

  2. #2

    Standaard

    Zo krijgt iedereen altijd ook de Blu-Ray in huis, ongeacht of ze nu de DVD verpakking kopen, of de Blu-Ray verpakking.
    Dus ik zou nu niet meer normaal een 2dvd versie van Snow White kunnen kopen?
    Dus word van de 2 dvd een 1 dvd + blu ray gemaakt! Dat zou betekenen dat de prijzen omhoog gaan.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Dus ik zou nu niet meer normaal een 2dvd versie van Snow White kunnen kopen?
    Dus word van de 2 dvd een 1 dvd + blu ray gemaakt! Dat zou betekenen dat de prijzen omhoog gaan.
    Jawel, dat is nog altijd mogelijk. De 2-disc DVD wordt echter 7 weken later dan de Blu-Ray uitgaves gereleased. Die kun je nog altijd bestellen, zoals hier bij Amazon: klik!

  4. #4

    Standaard

    Duur (maar mooi) grapje.....

  5. #5

    Standaard

    ik ga wel voor een bijzondere uitgave, of ik er 240 dollar voor over heb, nee.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #6

    Standaard

    Altijd leuk, maar 250 dollar is natuurlijk wel erg veel voor een Blu-ray.
    Koop waarschijnlijk wel een speciale uitgave, maar zeker niet de duurste.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  7. #7

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer de release van de Blu-ray Platinum Edition is in Nederland?

  8. #8

    Standaard

    Jawel, dat is nog altijd mogelijk. De 2-disc DVD wordt echter 7 weken later dan de Blu-Ray uitgaves gereleased. Die kun je nog altijd bestellen, zoals hier bij Amazon: klik!
    Oke dankje!

    Ik denk dat de release ergens begin oktober zal zijn
    Oktober staat in ieder geval al vast.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Oke dankje!

    Ik denk dat de release ergens begin oktober zal zijn
    Oktober staat in ieder geval al vast.
    Disney blu-rays zijn wel nooit regiovrij. Zou dus bij amazon.com niet bestellen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Disney blu-rays zijn wel nooit regiovrij. Zou dus bij amazon.com niet bestellen.
    Volgens mij doelde Leroy op de DVD release, niet de Blu-Ray. Die is inderdaad region locked.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Volgens mij doelde Leroy op de DVD release, niet de Blu-Ray. Die is inderdaad region locked.

    mijn Pirates of the Caribbean delen zijn anders gewoon regiovrij
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #12

    Standaard

    Voor Disney DVD geldt: Alles regio gecodeerd.
    Voor Disney Blu Ray geldt:
    Nieuwe releases: Region locked
    Back catalog: Over het algemeen regiovrij, maar er zijn uitzonderingen
    Animation: Altijd region locked. Enkele uitzonderingen in de zin van vroege releases in het Blu Ray tijdperk. (Chicken Little, Dinosaur & Cars).

    Voor Pirates geldt dat deel 1+2 regiovrij zijn. Voordeel want de US versie heeft 24 bit geluid (PCM 6.9 mbps) en de EU 16 bit (PCM4.6 mbps). Deel 3 is - in ieder geval in de US - regio gelocked.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #13

    Standaard

    Voordeel van de US-releases van Pirates 1 en 2 is ook dat deze de audiocommentaren bevat die op de regio B-releases ontbreken.

  14. #14

    Standaard

    Inmiddels heeft Amazon.com de prijzen bekend gemaakt voor alle uitgaves.

    Interessant om te zien dat de Blu-Ray / DVD combo in een DVD doosje 2 dollar goedkoper is, dan diezelfde uitgave in een Blu-Ray doosje.

    Met een prijs van 174,99 dollar voor die Limited Edition gaat die er bij mij zeker in komen. Huidige euro/dollar koers brengt hem dan rond de 135 euro.

    De eerste link is de 2-disc DVD uitgave die 7 weken later uit komt.


    Snow White and the Seven Dwarfs ~ Adriana Caselotti, Harry Stockwell, Lucille La Verne, and Roy Atwell (DVD - 2009)
    Buy new: $29.99 $16.99

    Snow White and the Seven Dwarfs Seven Dwarf Plush Gift Set [Blu-ray] (Blu-ray - 2009)
    Buy new: $79.99 $55.99

    Snow White and the Seven Dwarfs Collector Book Set [Blu-ray] (Blu-ray - 2009)
    Buy new: $59.99 $41.99

    Snow White (Two-Disc Blu-ray/DVD Combo + BD Live w/ Blu-ray packaging) [Blu-ray] ~ Adriana Caselotti, Roy Atwell, and Lucille LaVerne (Blu-ray - 2009)
    Buy new: $39.99 $27.99

    Snow White (DVD/Two-Disc Blu-ray + BD Live w/DVD packaging) [Blu-ray] ~ Adriana Caselotti, Harry Stockwell, Lucille La Verne, and Roy Atwell (Blu-ray - 2009)
    Buy new: $39.99 $25.99

    Snow White and the Seven Dwarfs Limited Edition Collector Set [Blu-ray] (Blu-ray - 2009)
    Buy new: $249.00 $174.49

  15. #15

    Standaard

    hmm moeilijk ik ga of voor de collectors book set (ik hoop dat die ook in R2 uitkomt.
    maar de collectors boxset is ook leuk. Maar toch te duur denk ik.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #16

    Standaard

    Ik ben niet echt een liefhebber van giftset-achtige releases, maar de book-edition klinkt me wel interessant in de oren. De eerdere book-edities van Disney waren ook heel mooi en interessant. Zijn er al plaatjes van bekend? Ik kan er nog geen vinden.

  17. #17

    Standaard

    Kijk eens in het bovenste bericht
    Ik ga gewoon voor de standaard Blu-Ray, niet zo veel behoefte aan de giftset en ook de prijs vind ik te hoog.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #18

    Standaard

    Inmiddels is er ook een afbeelding geplaatst op Amazon van de Pluche Giftset:


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Kijk eens in het bovenste bericht
    Als ik de beschrijving zo lees lijkt het plaatje me afkomstig van de Limited Edition Box Set (waar ook een boek bij zit maar ook pins en litho's) en niet van de book-edition.
    Laatst aangepast door Richard B. : 22-04-2009 om 09:50

  20. #20

    Standaard

    Oh, oke. Ik dacht dat ik eindelijk een beetje doorhad welke versies er nu precies uitkomen. Verkeerd gedacht, dus .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  21. #21

    Standaard

    Inmiddels zijn alle afbeeldingen van alle versies online bij Amazon. Even op de link in de mijn post hierboven klikken en je kunt ze zien. Heb me de Collector's Book Set en de Limited Edition Collector's Set besteld. Die Pluche set is leuk voor mensen met kids, maar meer dan een plastic tasje en 7 pluche dwergen is het helaas niet.
    Disney heeft de smaak te pakken! Mijn eurotjes gaan in ieder geval richting The Mouse.

  22. #22

    Standaard

    Ben een groot Disney liefhebber maar ik pas toch echt voor deze dure sets. Steek die 20 euro in de NL editie en voor de resterende 130 euro kan ik een hoop andere mooie dingen kopen, zoals een WDCC-beeld dat zijn waarde niet verliest.

  23. #23

    Standaard

    Ondertussen Limited Edition op Amazon.com voor $149.99 = €111.98.

    Weet er iemand of deze editie ook in Nederland/België gaat uitkomen ?


  24. #24

    Standaard

    Voor zover bekend heeft Disney op dit moment alleen een "standaard" uitgave gepland zoals bij Sleeping Beauty en Pinocchio dus 2 blu-ray discs en een dvd.

    Deze zal 21 Oktober 2009 uitkomen in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •