Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard bioscoopstoelen in je kamer?

    Heb jij een echte thuisbioscoop?

    Ik las laatst dat je op www.bioscoopstoelen.nl je eigen bioscoopstoelen kan kopen! Ik heb zelf liever een bank of bed, maar als je nou een échte thuisbioscoop wil, moet je toch 's een kijkje nemen. Je kan trouwens ook stoelen huren en originele filmblikken bestellen.

    Ik ben benieuwd wie via deze site een leuk setje bestelt...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf hier ook 2 stoelen besteld.
    Ben er heel tevreden over, ze zijn ook niet te duur.

  3. #3

    Standaard

    hier kan je ze ook kopen... 2 stoelen voor 75 euro.. geen geld lijkt me..
    Upgrading is a neverending story...

  4. #4

    Standaard

    Heb ooit nog zo'n kwartet gekocht van een cinema die ze sloopten. Tot ik me realiseerde dat ik eigenlijk liever languit onderuit hang/lig om een film te bekijken.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Ik heb zelf hier ook 2 stoelen besteld.
    Ben er heel tevreden over, ze zijn ook niet te duur.
    Moet je ze zelf gaan ophalen, of worden ze thuisgebracht?

  6. #6

    Standaard

    Ik zie nou bij hen op de site staan (beetje verstopt) dat je ze zelf moet gaan halen. Waar dat is staat er echter niet bij.

  7. #7

    Standaard Re: bioscoopstoelen in je kamer?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sender
    Ik las laatst dat je op www.bioscoopstoelen.nl je eigen bioscoopstoelen kan kopen
    Ik heb hier vorig jaar een rijtje van drie stoelen gekocht. Het waren gebruikte stoelen dus ik heb ze zelf moeten diepstomen en op een plankje moeten vastzetten. Het is eventjes werk en echt zo mooi als nieuw worden ze nooit, maar het ziet er wel erg leuk uit! Ik heb ook erg leuke reacties van veel mensen gekregen.

    Oh ja, die gasten hebben een schuur/garage in Groenekan, bij Utrecht. Je moet de stoelen wel zelf halen, maar ze worden geleverd in "losse onderdelen".


    Zeker een aanrader!!! Maar ik moet wel zeggen dat ik nu wel af en toe een hang-/ligbank mis.

  8. #8

    Standaard

    Hihihihi, grappig. Wist niet eens dat je die dingen zo kon kopen. Inderdaad niet te duur. Alleen geef mij maar mijn zachte, comfortabele bank.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak

    Moet je ze zelf gaan ophalen, of worden ze thuisgebracht?
    Je kan ze zelf ophalen maar ze kunnen ze ook brengen, er worden wel verzendkosten in rekening gebracht, maar die hangen weer af van waar je woont.

  10. #10

    Standaard

    ze hebben hun site helemaal vernieuwd. Tevens zijn ze in de tussentijd verhuisd naar hoofddorp, op ongeveer 1000 meter van mijn werk Denk dat ik maar een keertje langs ga.

    http://www.bseated.nl/bioscoopstoelen.html
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ze hebben hun site helemaal vernieuwd. Tevens zijn ze in de tussentijd verhuisd naar hoofddorp, op ongeveer 1000 meter van mijn werk Denk dat ik maar een keertje langs ga.

    http://www.bseated.nl/bioscoopstoelen.html
    Nou da's DE kans om eens langs te gaan

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PM
    hier kan je ze ook kopen... 2 stoelen voor 75 euro.. geen geld lijkt me..
    da's lullig als je nu op die link kijkt zul je zien dat ze er nu voor 35 staan.

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #13

    Standaard

    Mmm is misschien wel iets voor mijn ouders, die gaan toch verhuizen en wat nieuwe stoelen kan nooit kwaad.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  14. #14

    Standaard

    Ik zag net op de site van Bseated (www.bioscoopstoelen.nl) dat ze in juli Sale hebben, met kortingen tot wel 40%!

    Om het helemaal af te maken verkopen ze ook filmblikken en filmblikklokken:

    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  15. #15

    Standaard

    Vreemd dat mensen graag van dat soort stoelen thuis willen hebben. Ik ben juist blij als ik na afloop van een film eindelijk uit dat kleine bioscoopstoeltje kan. Maar ja, ik ben dan ook 2m lang.
    Alleen voor de echte freaks die thuis een complete bioscoop nabouwen.

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flat
    Vreemd dat mensen graag van dat soort stoelen thuis willen hebben. Ik ben juist blij als ik na afloop van een film eindelijk uit dat kleine bioscoopstoeltje kan. Maar ja, ik ben dan ook 2m lang.
    Alleen voor de echte freaks die thuis een complete bioscoop nabouwen.
    Ik ben zeker geen 2 mtr lang maar ook ik ben blij als ik uit die stoelen kan
    Dat is onder andere een reden voor mij om niet tevaak naar de bios te gaan
    Ze zitten gewoon niet lekker die dingen als je er langer in moet zitten
    Voor mij dus gewoon een bank

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Je kan ze zelf ophalen maar ze kunnen ze ook brengen, er worden wel verzendkosten in rekening gebracht, maar die hangen weer af van waar je woont.
    Kun je ongeveer uitrekenen hoeveel euro er aan verzendkosten in rekening worden gebracht? (ik woon in Vlaardingen, vlakbij Rotterdam.)
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Je kan ze zelf ophalen maar ze kunnen ze ook brengen, er worden wel verzendkosten in rekening gebracht, maar die hangen weer af van waar je woont.
    Kun je ongeveer uitrekenen hoeveel euro er aan verzendkosten in rekening worden gebracht? (ik woon in Vlaardingen, vlakbij Rotterdam.)
    Nee dat weet ik niet precies. Je kan ze het beste een mailtje sturen.
    Ik woon in Zuid-Limburg en moest 75 euro betalen, dit werd later minder omdat ze in de buurt moesten zijn.

    Succes.

  19. #19

    Standaard

    kheb een tijdje geleden op een rommelmarkt twee stoelen opgepikt,
    ik zit er nooit op. Maar het staat wel leuk


  20. #20

    Standaard

    Ik dacht dat het "HOME" theater was

    Waarom zou ik dan bioscoop stoelen neerzetten
    Mijn intentie is om juist alles wat het gemak en plezier geeft bij het bekijken van films toe te passen en gebruiken.
    Net zoals ik met mijn apparatuur en de plaatsing/afstelling de best mogelijke prestaties na streef.
    Waarom dan zitten in stoelen die weliswaar een bioscoop indruk geven, maar niet zitten?
    Buiten het sociale aspect.
    Ik heb een vriendin, die ook veel en vaak meekijkt(zelfs in haar eentje!)
    Zij vind niks fijners dan tegen mij aan te kruipen, en al naar gelang de film haar boeit geheel onderuit te zakken en mij als kussen te gebruiken terwijl ze slaapt.(zelfs tijdens U571 )
    Films kijken is eigenlijk een individuele aangelegenheid(egocentrisch zelfs) die dmv een lekkere zitbank en poef tot een relatiebevorderende hapening kan worden.
    En dan heb ik het nog geen eens over wat er met tearjekkers en zoetekwijler films gebeurd.
    (als ik er zin in heb )

    Groetjes,

    Raf.

  21. #21

    Standaard

    ROFL Raf...

    Precies, ik hoef ook geen bioscoopstoelen.. liever gewoon een lekker bank.. waarbij de hotspot altijd voor mij is

    Groet Bjorn

  22. #22

    Standaard

    Bjorn,

    Zeker geen viendin?


    Groetjes,

    Raf.

  23. #23

    Standaard

    Laat ze het maar niet horen

    Gelukkig krijg ik alle ruimte tot genieten.. (zij gaat meer voor de film ipv de volledige ervaring.....)

    Groet Bjorn

    P.S. en gelukkig hoef ik geen zoetsappige of andere films te kijken, want die vind ze um zu kotzen...

  24. #24

    Standaard

    Deze stoelen zijn toch niet geschikt voor een woonkamer. Je moet hier volgens mij toch echt een apparte ruimte voor hebben en dan moet je toch wel een aardige woning voor hebben. Dus een hoop geld :wink:

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leonie Baars
    Deze stoelen zijn toch niet geschikt voor een woonkamer.
    Hoezo niet? Hangt natuurlijk af van de verdere inrichting (klassiek/modern/...) maar zo'n rijtje knalrode bioscoopstoelen past vaak best goed in een woonkamer. Maar goed, ieder natuurlijk zijn eigen smaak/voorkeur.
    Ik ben iig nog steeds blij met mijn rijtje van 3, al moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn bank af en toe wel een beetje mis.
    Arrivederci

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •