Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.

Discussie: Mib 3

  1. #1

    Standaard Mib 3

    Sony Pictures heeft vandaag bekend gemaakt dat zij bezig zijn met een derde deel van Men In Black. In de film spelen Will Smith en Tommy Lee Jones de rol van alien hunters. In 1997 kwam het eerste deel uit en werd meteen een groot succes. Vijf jaar later kwam het tweede deel en werd eveneens een succes. Beide films leverden in totaal 1 miljard dollar op. Over het plot wou regisseur Barry Sonnenfeld nog niets kwijt. Waarschijnlijk komt de film in de zomer van 2011 uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Gaaf. Ik vind de laatste 2 delen zeer vermakelijk dus ik zeg: Laat maar komen die Men In Black 3

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Hier heb ik niks op tegen Vond beide films erg vermakelijk. En als Will Smith en Tommy Lee Jones beide weer mee gaan spelen, vind ik het wel interessant


  5. #5

    Standaard

    Deel 1 was aardig, maar ik vond deel 2 maar vrij matig. Van mij hoeft het niet echt.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  6. #6

    Standaard

    Komt iets later uit..

    Japanse trailer: http://www.superherohype.com/news/ar...n-black-3-hits

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

    Standaard

    Lijkt me wel leuk weer heb de trailer gezien die is wel goed nu kijken of de hele film ook zo leuk blijft.

  8. #8

    Standaard

    Wauw er wordt hier weinig over gediscussieerd.

    Ik ben net terug van de film en ik vond deze wel leuk. Er zaten leuke grapjes in.
    De 3D van deze film was net als de avengers ook niet om over naar huis te schrijven, maar er waren een paar scenes die wel okee waren.
    Het einde is fantastisch en ik hoop dat er niet meer films komen zodat ze een leuke trilogy hebben neergezet (die ik later zal kopen op Blu-ray)

    7/10

  9. #9

    Standaard

    Vandaag gezien, leuke film, maar meer voor de liefhebbers.

    In RTL boulevard werd verteld dat een deel 4 was aangekondigd trouwens.

  10. #10

    Standaard

    Ik ben ook net terug. Ik vind de film in meerdere opzichten meer geslaagd dan deel 2:
    - er is een duidelijker afgetekende Bad Guy
    - het scenario klopt perfect, zelfs al gaat het over tijdreizen
    - enkele schitterende grappen Andy Warhol is een alien!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Dat stemt positief wat ik hier lees, was bang dat het hele time travel gebeuren niet zo best zou uitpakken.

    Laatst deel 2 nog een keer gekeken en vond hem toch eigenlijk best vermakelijk dus ben benieuwd naar deze derde.

    Jammer dat deel 3 weer een post 3D conversion is, die cheapskates daar in Hollywood het moet allemaal wel in 3D zodat het meer oplevert maar het mag niks kosten om te maken.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #12

    Standaard

    Ook in de inhoudelijk iets interessantere weekbladen zijn de meeste commentaren over MIB³ bijzonder positief. Wat me toch wel verrast. Het eerste deel, wat ik als tiener destijds een ontzettend vermakelijke film vond, kan me vandaag de dag nog steeds bekoren. Maar MIB² vond ik zo'n rommeltje op alle mogelijke gebieden dat ik hem sinds de bioscooprelease bewust nooit meer heb terug gezien. De trailers voor de nieuwste worp vond ik vrij nietszeggend ... En toch zit ik morgen in de zaal. Al is het maar de nostalgie naar mijn ervaring met het origineel.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    ik hoop dat er niet meer films komen zodat ze een leuke trilogy hebben neergezet
    Het einde is inderdaad zeer bevredigend: het hele verhaal komt terug full circle, alsof het vanaf deel 1 zo gepland was (wat zeker niet waar is). Ik vond vooral de inbreng van de quasi onherkenbare Jemaine Clement als Boris The Animal schitterend, een schurk van zo'n kaliber is wat dergelijke films een pretje maakt om te bekijken. Zonder het einde te willen spoilen: alles komt terug goed en de heren Smith en Jones kunnen weer lachend en fluitend naar buiten wandelen op weg naar hun volgende opdracht, met een neuralyzer in één hand en de noisy cricket in de andere. Maar een vervolg moet er wat mij betreft inderdaad niet meer komen, nu is het verhaal mooi afgerond.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Neuralize MIIB? Done. Equalise MIB? Not quite. Het goede nieuws is dat MIB³ dichter tegen het origineel aanleunt dan z'n voorganger. Ondanks de iets te 3D-gerichte camerastandpunten waande ik me al snel in 1997, vooral vanwege de raakvlakken. Een afgetekende bad-guy, J en K die onderling iets om handen hebben, etc. Jammer van die ongelooflijk lange dip.

    Het hele tijdreis-gebeuren is zowel een zegen (Brolin is simpelweg leuk) als een vloek voor de 2nd act. Uiteindelijk is er in het hele middenstuk heel weinig aan de hand en blijft iedereen wat in rondjes lopen zonder dat het plot hier van aandikt. Tommy Lee Jones krijgt z'n momenten, maar is te lang uit beeld. Will Smith kan z'n ding nog eens doen, maar dan minder memorabel dan voorheen. Er is een gezonde poging om beide wat meer diepgang te geven, maar toch weet dit nergens te verrassen wegens te makkelijk afgerafeld. Bon, alles klopt in principe, maar op geen enkel vlak werd het onderste uit de kan gehaald. Met dat gevoel blijf ik zitten. Ik kon me ook niet van de indruk ontdoen dat er enorm veel materiaal op de editing-tafel blijven liggen is. Het aantal deleted scenes of alternative endings/openings op de blu-ray zullen het al dan niet uitwijzen.

    Al bij al ongetwijfeld een vermakelijke zit met flarden die met de magie van het origineel flirten, maar niet ten volle benut.

  15. #15

    Standaard

    Ben erg benieuwd, ga er morgen of overmorgen naartoe!
    I Love My Sci-Fi

  16. #16

    Standaard

    Zeker veel beter dan deel2, het 3D was lekker aanwezig zonder ook maar 1x storend te zijn. Het verhaal heeft er in ieder geval niet onder geleden. Verder veel geslaagde grappen en Boris The Beast was lekker beestachtig wat door 3D bij sommige stukken nog extra werd benadrukt toen dat beest terug in zijn hand kroop.

    Een vervolg hoeft er voor mij niet te komen, het was een mooi einde, de cirkel is inderdaad mooi rond nu.
    Ikran is not horse!

  17. #17

    Standaard

    Ik zit te twijfelen om deze in de bios te gaan kijken, de 3D post conversie weerhoudt me ervan.

    Zal hem iig wel aanschaffen op BD.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #18

    Standaard

    ik ben hem gaan zien maar niet in 3D ... vindt het best vervelend, een hele tijd met dat brilletje op m'n kop .... geef mij maar de "normale" versie's

  19. #19

    Standaard

    Vanavond gezien. Had enkele minder positieve geluiden gehoord, gelezen in recensies, maar toch heb ik een prima twee uur gehad.
    Vond de 3D eigenlijk keurig gedaan. Soms irriteert een 3D post conversie me al snel (ik vond bijv. The Last Airbender wel het meest trieste dieptepunt in 3D-films) maar dat was hier gewoon nergens het geval. Goed gedaan en wat mij betreft netjes gedoseerd.

    Ben het wel eens met wat Esteban schreef. Het begint sterk, en op een bepaald moment gaat het wat kabbelen. Niet dat kabbelen persé vervelend hoeft te zijn, maar toch

    De finale vond ik wel erg mooi gevonden!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #20

    Standaard

    Heb wat rond gelezen op Internet en men is zeer enthousiast over de 3D conversie.

    Toevallig kan ik de 3D trailer op m'n Nintendo 3DS kijken en zelfs daar ziet het er idd zeer goed uit dus dat stemt wel positief. Misschien volgende week toch maar even gaan...

    Maar ik blijf er bij: Hollywood moet ophouden met zo krenterig te zijn en de films gewoon in native 3D opnemen!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Maar ik blijf er bij: Hollywood moet ophouden met zo krenterig te zijn en de films gewoon in native 3D opnemen!
    Precies Overigens, is dat juist niet voordeliger, om het meteen maar in 3D op te nemen...? Ik stel me zo voor dat het helemaal frame voor frame nabewerken een stuk arbeidsintensiever is... Of is dat niet zo?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Precies Overigens, is dat juist niet voordeliger, om het meteen maar in 3D op te nemen...? Ik stel me zo voor dat het helemaal frame voor frame nabewerken een stuk arbeidsintensiever is... Of is dat niet zo?
    'Native 3D' is duurder en complexer in opnames en nabewerking. Zo zeer zelfs dat ook in Avatar flarden zitten die in 2D zijn opgenomen en achteraf zijn omgezet naar 3D.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Heb wat rond gelezen op Internet en men is zeer enthousiast over de 3D conversie.

    Toevallig kan ik de 3D trailer op m'n Nintendo 3DS kijken en zelfs daar ziet het er idd zeer goed uit dus dat stemt wel positief. Misschien volgende week toch maar even gaan...

    Maar ik blijf er bij: Hollywood moet ophouden met zo krenterig te zijn en de films gewoon in native 3D opnemen!
    Of misschien stoppen met deze hele 3D hype en gewoon alles digitaal uitgeven

    OT: Leuke zaterdagavondfilm. Niet zo super; niet zo slecht. Griffin was freakin awesome!

    6,5/10

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Of misschien stoppen met deze hele 3D hype en gewoon alles digitaal uitgeven
    6,5/10
    Dat ze dan maar lekker doorgaan met de 3D "hype".
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #25

    Standaard

    Vandaag MIB 3 gekeken in de bios, leuke film, vermakelijk. Josh Brolin doet het fantastisch moet ik zeggen.

    Net als met Avengers, 3D voegt echt nauwelijks iets toe. Vind het belachelijk dat je niet eens kunt kiezen in de pathé voor 2D of 3D.
    I Love My Sci-Fi

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •