Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: Mib 3

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Net als met Avengers, 3D voegt echt nauwelijks iets toe. Vind het belachelijk dat je niet eens kunt kiezen in de pathé voor 2D of 3D.
    Ik ga ook bijna niet meer naar de Pathe toe, maar mijn bioscoop geeft ook geen keuze
    Gelukkig heb ik een strippenkaart en kost elke film mij €5,90, 3D of niet

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik ga ook bijna niet meer naar de Pathe toe, maar mijn bioscoop geeft ook geen keuze
    Gelukkig heb ik een strippenkaart en kost elke film mij €5,90, 3D of niet
    Da's niet verkeerd! Alleen, ik ga niet zo vaak naar de bios, keer of 4 per jaar.
    Dit jaar nog Prometheus, Lockout & Total Recall denk ik...misschien nog dark Knight Rises.
    I Love My Sci-Fi

  3. #28

    Standaard

    Misschien, gewoon gaan! TDKR is geen 3d, maar IMAX..Heerlijk!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    van de week gezien, vermakelijke film. weinig special effects maar verhaal zat aardig in elkaar
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #30

    Standaard

    Niet echt super. De 2,50 extra voor 3D kun je beter in je zak houden en op zoek gaan naar de 2D editie.
    Vond het verhaal niet super en de chemie tussen Tommy Lee Jones en Will Smith wordt is een beetje van hetzelfde als deel 1 en 2.

  6. #31

    Standaard

    Ik vond de film wel aardig, ik zou hem zeker op blu kopen als die in de aanbieding is maar dan wel de 2D versie. 3D voegde erg weinig aan deze film toe. Ik had wel het gevoel dat ik wat mistte. Misschien niet gemerkt, maar in de trailer zegt will: And you come from the planet yuck. Ik kan me niet herrinnerern dat dat ook in de film zat. En ik Mistte Frank

  7. #32

    Standaard

    Frank was juist 1 van de redenen waarom deel 2 zo slecht was. In de openings scene speelt hij toch mee? Dat is wel genoeg.

  8. #33

    Standaard

    Gisteren gezien in de Pathe in Maastricht. De film zelf vond ik maar middelmatig. Wat ik erger vond was de kwaliteit van het 3D beeld. Ik heb echt enkele keren mijn bril afgepakt om te kijken of er iets mis mee was. Onscherpe beelden, dubbele beelden, wazig geheel. Na een kwartier had ik tranende ogen. Twee weken geleden The Avengers gezien in dezelfde zaal, die was wel goed. Heeft nog iemand hier last van gehad?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  9. #34

    Standaard

    Waar ik deel 1 goed vind en deel 2 weer slecht, past dit derde deel er perfect tussenin.

    Het verhaal vond ik leuk gevonden waarin J terug in de tijd moet gaan om een buitenaardse invasie op aarde te voorkomen. Doordat de setting naar 1969 te verplaatsen zaten er een paar leuke, geslaagde grappen tussen. Al zaten er ook wel grappen die ik minder vond en wellicht wat geforceerd overkwam. Jammer dat Bill Hader slechts een klein rolletje had. Hadden ze wel wat meer mogen doen.

    Will Smith pakte de draad weer goed op als agent J, maar dé man in de prent was Josh Brolin. Hij zet perfect een jonge agent K neer. Niet enkel qua uiterlijk, maar ook qua taal- en stemgebruik. Well done sir.
    Tevens was er ook een gozertje die in verschillende toekomsten kon voorzien die mij erg sterk op een jonge Robin Williams deed denken. Hij zorgde ook voor vlagen voor een komische noot en kon hem wel waarderen. De badguy, een enge en luide son of a mother, was ook vrij weinig op aan te merken.

    De 3D in deze film vond ik over het algemeen wel prima gedaan. Een aantal scenes kwamen goed uit de verf in 3D.

    Dit derde deel ademt weer Men In Black en biedt aardig vermaak voor 1,5 uur voor jong en oud.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •