Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hij lijkt mij wel geinig.... Shaun of the Dead ken ik niet, maar Hot Fuzz wel en die vind ik geweldig...
    Shaun of the Dead moet je een keer gaan kijken. Echt erg leuk. Hot Fuzz vond ik zo ontzettend slecht.......totaal niet grappig.
    Hoe meningen kunnen verschillen

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Shaun of the Dead moet je een keer gaan kijken. Echt erg leuk. Hot Fuzz vond ik zo ontzettend slecht.......totaal niet grappig.
    Hoe meningen kunnen verschillen
    Vanwaar dat grote verschil tussen die twee films? Op zich zijn ze toch redelijk gelijk van opzet, alleen actie i.p.v. horror spoof. Vond ze persoonlijk beiden erg vermakelijk.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Vanwaar dat grote verschil tussen die twee films? Op zich zijn ze toch redelijk gelijk van opzet, alleen actie i.p.v. horror spoof. Vond ze persoonlijk beiden erg vermakelijk.
    Ik zelf vind het 2 heel verschillende films. Shaun of the Dead had geniale droge humor...............Hot Fuzz had dat naar mijn gevoel helemaal niet.
    Maar humor is heel persoonlijk

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Hot Fuzz is een droge Comedy met lekkere droge humor
    Shaun of the dead idem maar met een ander verhaal in een totaal andere setting
    Afgezien van schrijvers en acteurs hebben ze eigenlijk niets met elkaar te maken.
    Persoonlijk vind ik het heerlijke films met inderdaad een hoge herkijkwaarde,

  6. #31

    Standaard

    Ik heb getekend. 90% op rottentomatoes en 7,7 op IMDB, tja.

    En zoals eerder opgemerkt. Als je ziet wat voor troep er soms in de bios komt!! Dat zijn dan zeker wel films waar ze van verwachten dat die de commerciele doelstellingen halen, ik vind dit onbegrijpelijk.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  7. #32

    Standaard

    Nou, zo hoogstaand zijn deze fims ook niet hoor. Gewoon vermakelijke onzin.

  8. #33

    Standaard

    Maar het zit wel een stuk intelligenter en doordachter in elkaar dan de zoveelste 'parodie'.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Maar het zit wel een stuk intelligenter en doordachter in elkaar dan de zoveelste 'parodie'.
    Daar heb je helemaal gelijk in

  10. #35

    Standaard

    Ook de petitie getekend. Erg spijtige beslissing van Universal, aangezien dit een van de weinige films dit jaar is die ik in de bioscoop wilde zien...

    Edit: en de petitie even doorgespeeld naar Edgar Wright, dan gaat 'ie wat harder lopen
    Laatst aangepast door RWLover : 27-08-2013 om 08:47

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •