De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard Taken extended cut (2008)

    Taken is bij ons in Nederland al uitgebracht. Maar in Amerika nog niet. Ze maken er meteen een extra cut van. Info over deze release is er nog niet. Alleen op de covers na.





    Reken er maar op, dat het tweede schijfje van de Blu-ray een digitale kopie is. En de cover van de Blu-ray is ook niet om naar huis te schrijven. Met zo'n lelijke quote in het midden. De DVD daarin tegen wel. Die ziet er goed uit. Mooi simpel gehouden. Ben benieuwd of de nieuwe cut een meer waarde is.

  2. #2

    Standaard

    Wij hebben de extended cut als het goed is op DVD gekregen in Nederland. Maar omdat die cut ook hier in de bios is geweest is het voor ons geen extended cut. In Amerika hebben ze een paar minuten kortere versie gehad, en zei krijgen dus wel een 'extended cut'.

    Tenminste, dit denk ik allemaal Als ik de R2UK 'Extended Harder Cut' specificaties bekijk, is deze hetzelfde als de R2NL versie. Dus ik ga er vanuit dat wij gewoon deze cut al hebben


  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ja, dat zou zo maar kunnen. Zou wel mooi zijn.

  4. #4

    Standaard

    wij hebben idd de extended cut..

  5. #5

    Standaard

    http://project-blu.com/reviews/takenuk.html

    Gaat over de blu-ray versie maar er zit toch geen Nederlandse geluidsspoor op?! Heb ik nog nooit meegemaakt behalve dan bij disney/animatie films maar dat is logisch.

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat de recensent het verschil niet weet tussen Dutch en Deutsch (Nederlands en Duits). Er staat een Duitse audiotrack op de blu-ray, dus in de recensie had moeten staan German.

  7. #7

    Standaard

    is er ook meer bekend over de extended harder cut??

    ik ben namelijk op zoek naar deze film, kan het alleen nergens bestellen

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash969 Bekijk bericht
    is er ook meer bekend over de extended harder cut??

    ik ben namelijk op zoek naar deze film, kan het alleen nergens bestellen
    Onze versie is de extended cut. De Amerikaanse versie was verknipt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Over het algemeen ziet het er goed uit.

  10. #10

    Standaard

    Bedankt voor het opdiepen van deze thread. Ik heb verschillende keren op het punt gestaan om de huidige versie van The Maltese Falcon aan de schaffen maar ik weet nu weer dat er nog een SE van in aantocht is. Nog ff wachten dus.
    Sign up with 4A0-101 - free dumps ccna for getting itil - testking - braindumps.com online testking courses artinstitutesmiami and www.tabor.edu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kanita Bekijk bericht
    Bedankt voor het opdiepen van deze thread. Ik heb verschillende keren op het punt gestaan om de huidige versie van The Maltese Falcon aan de schaffen maar ik weet nu weer dat er nog een SE van in aantocht is. Nog ff wachten dus.
    ??? Wie het snapt mag het zeggen . Het zou misschien een toekomstige spammer kunnen zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •