Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.
  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ga er maar eens een mailtje moeten aan besteden, want lijkt me toch iets vreemds aan de gang

    1 verzending zit sinds 13/12 in Antwerpen, dat lijkt me gek lang. Een andere zit ook in Antwerpen sinds 19/12. Nog een andere verzending zou zelfs zijn afgeleverd vorige week vrijdag Wat ik wel weet, is dat ze in Roeselare ook gestaakt hebben rond deze tijd. Aantal andere verzendingen dan wel toegekomen, zelfs zo erg dat die mannen zelfs op zaterdag dingen hebben komen afleveren maar had er toen nog geen erg in.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #52

    Standaard

    Er is standaard extra zaterdag levering de twee weekends voor Kerst sinds enige jaren.

  3. #53
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah nog nooit op gelet of nog nooit op die dagen iets ontvangen. Nu de zending die vorige week vrijdag zou zijn afgeleverd heb ik deze ochtend ontvangen. Met de melding dat de BPost staking in Roeselare die een paar dagen heeft geduurd wel verstrekkende gevolgen heeft en er dus nog héél veel nu zelfs nog niet bij de mensen is afgeleverd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En dat is natuurlijk ook geen lekker nieuws. Dat de Amerikanen net zoiets uithalen in Duitsland is vragen om problemen.

    Amazon ontslaat vlak voor Kerstmis 600 werknemers

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En dat is natuurlijk ook geen lekker nieuws. Dat de Amerikanen net zoiets uithalen in Duitsland is vragen om problemen.

    Amazon ontslaat vlak voor Kerstmis 600 werknemers
    Als dat tijdelijke krachten waren (daarvan hebben ze er zo'n 16.000) lijkt het mij onderdeel van normale bedrijfsvoering. Maar superlullig als het om vaste krachten zou gaan.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Als dat tijdelijke krachten waren (daarvan hebben ze er zo'n 16.000) lijkt het mij onderdeel van normale bedrijfsvoering. Maar superlullig als het om vaste krachten zou gaan.
    Het waren inderdaad seizoenswerkers. Zie o.a. http://www.fr-online.de/arbeit---soz...,25726438.html

  7. #57

    Standaard

    Even een algemene vraag over de verzend / lever adressen.

    Ik wil graag een bestelling naar een ander adres laten sturen dan naar het adres dat op mijn creditcard staat. Is dit mogelijk ?

    Normaal kun je een apart adres invoeren waar de rekening naar toe moet en een adres waar de bestelling geleverd moet worden. Maar ik zie die optie op de site amazon.de niet staan.

    Kan iemand me hier me helpen ?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Even een algemene vraag over de verzend / lever adressen.

    Ik wil graag een bestelling naar een ander adres laten sturen dan naar het adres dat op mijn creditcard staat. Is dit mogelijk ?

    Normaal kun je een apart adres invoeren waar de rekening naar toe moet en een adres waar de bestelling geleverd moet worden. Maar ik zie die optie op de site amazon.de niet staan.

    Kan iemand me hier me helpen ?
    Kijk eens op deze of deze pagina. Bedoel je dit?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #59

    Standaard

    Laat ik het zo stellen ; op mijn creditcard staat het adres waar ik woon. Nu wil ik een artikel naar een ander adres laten sturen............

    Normaal kun je dan een 'factuuradres' invullen en een 'afleveringsadres'. Dat kan bij amazon.de niet. Als ik nu een ander (nieuw) adres invoer kan ik dan gewoon bestellen met mijn creditcard waar een ander adres (mijn woonadres) op staat ?

    Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Laat ik het zo stellen ; op mijn creditcard staat het adres waar ik woon. Nu wil ik een artikel naar een ander adres laten sturen............

    Normaal kun je dan een 'factuuradres' invullen en een 'afleveringsadres'. Dat kan bij amazon.de niet. Als ik nu een ander (nieuw) adres invoer kan ik dan gewoon bestellen met mijn creditcard waar een ander adres (mijn woonadres) op staat ?

    Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel
    Dat kan gewoon, ik heb diverse verzendadressen voor oa. vrienden die me wel eens vragen met mijn cc te bestellen of als ik iemand een cadeau stuur.
    Dit adresboek is trouwens voor alle amazons, maakt niet uit of ik met .de, .co.uk of .com inlog.
    Laatst aangepast door Oakey : 24-04-2014 om 18:56

  11. #61

    Standaard

    Dat bedoelde ik dus Oakey ! Dank je

  12. #62

    Standaard

    Je zal enkel als veiligheidsmiddel nogmaals je credit card nummer moeten invullen.

  13. #63

    Standaard

    Ik zat vandaag eens even op Amazon DE te kijken en zie tot mijn verbazing dat ook zij hun verzendtarieven hebben aangepast. Met ingang van 12 augustus 2014 is het grensbedrag voor gratis verzending van bijv. Blu-rays en DVD's opgetrokken van 20 naar 29 euro. Beneden die grens betaal je 3,25 + 0,50 per kg.

    Meer informatie vind je hier en hier.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het zijn zware tijden voor blu-ray verzamelaars

    Ah zoals iemand in een ander draadje reeds aangaf, gewoon de titels iets langer opsparen om aan 29 € te komen. Dat gaat we lukken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #65

    Standaard

    Nog altijd liever 29 euro dan een totale afschaffing zoals in het UK

  16. #66

    Standaard

    Uiteindelijk betaal je nu bij Amazon Uk ongeveer 2 uk pond per zending en wanneer je een aantal titels samenvoegt waardoor het bedrag toeneemt,valt dat ook wel weer mee. Daarbij splitst Amazon UK een grote order nog steeds in meerdere zendingen. Waar ik meer van baal is dat de prijzen van pre-orders na release vaak zakken zodat pre-orderen dan niet lonend is.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Uiteindelijk betaal je nu bij Amazon Uk ongeveer 2 uk pond per zending en wanneer je een aantal titels samenvoegt waardoor het bedrag toeneemt,valt dat ook wel weer mee. Daarbij splitst Amazon UK een grote order nog steeds in meerdere zendingen. Waar ik meer van baal is dat de prijzen van pre-orders na release vaak zakken zodat pre-orderen dan niet lonend is.
    Wat is een grote order? Ik wou 4 titels (man of steel, dark knight rises, captain amertica 1&2 en arrow seizoen 2 kopen bij amazon.co.uk bijelkaar zo'n 80 euro incl. 3 pond verzending. Dat zou pas verzonden worden bij de releasedatum van Arrow seizoen 2, 22 september. Of ik kon 12 pond verzendkosten betalen. Ik heb maar arrow achterwege gelaten en voor 50 euro incl. verzending de overige titels gekocht.

    Overigens zijn captain america en arrow pre-orders, daardoor is splitsing gewenst anders was het wachten totdat arrow in Engeland uit is. Was dat niet het geval dan kostte alles inclusief verzending 80 euro, 3 pond/ 5 euro verzendkosten. Vind ik overigens vrij schappelijk.

    Lang leve amazon, arrow blu-ray seizoen 1 kost daar 15 euro. In ons landje betaal je de jackpot zo'n 40 euro.

  18. #68

    Standaard

    Die grote orders zijn alleen interessant voor mensen die pre-orderen, voor koopjesjagers zoals ik en die ook nog eens veel titels al hebben is amazon.co.uk en in mindere mate amazon.de niet meer interessant. Zelfs als ik gratis in de UK laat leveren zijn ze al stukken minder, leve zavvi voor mij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Wat is een grote order? Ik wou 4 titels (man of steel, dark knight rises, captain amertica 1&2 en arrow seizoen 2 kopen bij amazon.co.uk bijelkaar zo'n 80 euro incl. 3 pond verzending. Dat zou pas verzonden worden bij de releasedatum van Arrow seizoen 2, 22 september. Of ik kon 12 pond verzendkosten betalen. Ik heb maar arrow achterwege gelaten en voor 50 euro incl. verzending de overige titels gekocht.

    Overigens zijn captain america en arrow pre-orders, daardoor is splitsing gewenst anders was het wachten totdat arrow in Engeland uit is. Was dat niet het geval dan kostte alles inclusief verzending 80 euro, 3 pond/ 5 euro verzendkosten. Vind ik overigens vrij schappelijk.

    Lang leve amazon, arrow blu-ray seizoen 1 kost daar 15 euro. In ons landje betaal je de jackpot zo'n 40 euro.
    Volgens mij als je in de tijd tussen die order (met arrow 2 erbij) en de release van arrow 2 nog een bestelling plaatst dan worden de beschikbare producten samen met de nieuwe verzonden. Dat heb ik toch altijd voor…

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Uiteindelijk betaal je nu bij Amazon Uk ongeveer 2 uk pond per zending en wanneer je een aantal titels samenvoegt waardoor het bedrag toeneemt,valt dat ook wel weer mee. Daarbij splitst Amazon UK een grote order nog steeds in meerdere zendingen. Waar ik meer van baal is dat de prijzen van pre-orders na release vaak zakken zodat pre-orderen dan niet lonend is.
    Dat is mij ook al vaker opgevallen. Zelfs in de week na de verschijningsdatum. Je kunt inderdaad vaak beter nog even wachten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #71

    Standaard

    En nu maar hopen dat de Black Friday sale in november bij Amazon nog wat koopjes oplevert!

  22. #72

    Standaard

    In Amerika ja, in Europa nee, dat is meer een rommelmarkt. Nee nog anders: het is een advertentieplatform voor producenten. Het is namelijk niet enkel Amazon die beslist wat ze in de aanbieding gooien met Black Friday en Cyber Monday, maar het is een soort van marketing van producenten die Amazon zelfs betalen om hun product tegen "stevige" kortingen te mogen verkopen.

    De eerste keren met Black Friday zat ik vaak heel de dag voor het scherm, de laatste jaren echter niet meer, er valt gewoonweg niets te rapen in Europa. En ik was duidelijk niet de enige want vele producten bleven steken op een laag verkooppercentage van het beschikbare totaal.

  23. #73

    Standaard

    Toch heb ik al een paar jaar via Amazon USA aardig wat BD's en DVD's voor bodemprijzen aangeschaft in de Black Friday Sale!

  24. #74

    Standaard

    Het spijtige aan de Black Friday Deals in Amerika is dat je ze niet kan opsparen voor één levering. Soms zijn er natuurlijk een hoop aanbiedingen die heel de dag geldig zijn, maar die Lightning Deals die maar een bepaalde tijd geldig zijn, een uurtje of zo of tot uitverkocht, dan zit je altijd met aparte verzendkosten.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Het spijtige aan de Black Friday Deals in Amerika is dat je ze niet kan opsparen voor één levering. Soms zijn er natuurlijk een hoop aanbiedingen die heel de dag geldig zijn, maar die Lightning Deals die maar een bepaalde tijd geldig zijn, een uurtje of zo of tot uitverkocht, dan zit je altijd met aparte verzendkosten.
    Maar dan nog zijn ze enorm goedkoop ik heb vorig jaar een flink aantal titels gekocht voor hele leuke prijzen! Ik heb nu al weer zin in die week. Ik laat tegenwoordig een hoop nieuwe titels liggen, omdat ik ze liever wat later aanschaf voor de helft vh geld.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •