Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 77 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard verzendkosten

    gisteren hebben ze 2 bestellingen qua verzendkosten gecorrigeerd op mijn verzoek, maar vandaag was er weer een bestelling waar verzendkosten bij zaten, ze schijnen het eigenlijk niet goed zelf te weten.

  2. #27

    Standaard

    Niet alles wat op de site staat is van hun, er staan ook ( net als bij Play Trade) producten op die door derden verkocht en verzonden worden. Ik denk dat daar het verschil in zit.

  3. #28

    Standaard verzendkosten

    ik weet dat je over derden produkten geen gratis verzendkosten krijgt.Het ging bij mij elke keer over bestellingen bij amazon.de zelf.Na een mail te hebben gestuurd corrigeren ze het wel elke keer, maar het is prettiger dat het vanzelf gaat.
    corne

  4. #29

    Standaard

    Mooi. nu Amazon.uk nog. Uiteindelijk zal het op hetzelfde bedrag neerkomen, maar dan is het weer een beetje makkelijker om te vergelijken.
    Laatst aangepast door Werner : 08-10-2009 om 12:15
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    gisteren bestelling gedaan 4x BR, verzendkosten €6; als ik het goed begrijp moet ik mailtje sturen en storten ze het bedrag terug ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #31

    Standaard

    Wij hebben het nog nooit gehad, nu een keer of 3 bij de duitse winkel besteld. Vooraf kan je zien hoeveel porto je moet betalen. Meestal is dat nul.

  7. #32

    Standaard

    Er staat duidelijk op de site dat BD niet gratis worden verzonden naar Nederland!

  8. #33

    Standaard

    Bij amazon.de worden boeken gratis verstuurd. Als je naast de BD een boek besteld, worden er geen verzendkosten berekend.

  9. #34

    Standaard

    Als je naar de blurays kijkt op de eerste pagina staat er gratis bezorging (meestal is dat bij een bestelling boven de 20 euro). Als ik verder kijk staat er: ausgenommen Blu-rays ohne Jugendfreigabe gemäß §14 JuSchG, die über Spezialversand verschickt werden) handelt. http://www.amazon.de/gp/help/custome...4950%23ausland http://en.wikipedia.org/wiki/File:USK18_neu2.svg
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 09-10-2009 om 23:35

  10. #35

    Standaard

    Hoe werkt het bij Amazon.de nou precies? Ik probeer 2 Blu-rays te bestellen, plus 1 engels boek (Sin City: The Hard Goodbye). Maar als ik bij de laatste pagina van bestellen kom, staat er gewoon 6 euro verzendkosten bij. Vergeet ik dan iets te doen, of hoe gaat dat dan..? Iemand hier al ervaring mee?


  11. #36

    Standaard

    Ik wilde de blu-ray (steelbook) vna "Letter from Iwo Jima" bestellen. Deze kost 12,40. Nu wilde ze 6 euro verzendkosten van me hebben.. ja dag! Toen heb ik dus een stickervel van 2,40 toegevoegd zodat ik geen verzendkosten heb :razz:.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christvs Bekijk bericht
    Ik wilde de blu-ray (steelbook) vna "Letter from Iwo Jima" bestellen. Deze kost 12,40. Nu wilde ze 6 euro verzendkosten van me hebben.. ja dag! Toen heb ik dus een stickervel van 2,40 toegevoegd zodat ik geen verzendkosten heb :razz:.
    snap er niks meer van, het is toch zo dat BR alleen binnen Duitsland gratis worden verzonden ?

    Innerhalb Deutschlands liefern wir Blu-ray-Bestellungen (ausgenommen Blu-rays ohne Jugendfreigabe gemäß §14 JuSchG, die über Spezialversand verschickt werden), auch in Kombination mit Artikeln aus den Kategorien Musik, DVD, VHS, Games und Software, ebenfalls *kostenlos*.

    ik snap de toegepaste truc maar die geld volgens Amazon alleen voor DVD

    Buchbestellungen, auch in Kombination mit Artikeln aus den Kategorien Musik, DVD, VHS, Games und Software, liefern wir in diese Länder auch unter 20 EUR Bestellwert *kostenlos*.

    heb wel eens alleen BR's besteld >€20 maar moest gewoon verzendkosten betalen; mailtje gestuurd (in Engels) maar nooit response gekregen

    volgens mij had ik toen ook een goedkoop boek erbij gedaan maar verzendkosten bleven bestaan
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #38

    Standaard

    Ik heb al een aantal keer wat bij Amazon.de besteld, en elke keer boven de 20 euro. Gewoon een mailtje gestuurd en binnen een paar uur mailtje terug gehad dat de verzendkosten als een refund terug zouden komen. Ook elke keer netjes gebeurd En daar waren ook Blu-ray only bestellingen bij.

    Ik heb eerst een keer een mailtje gestuurd om te vragen hoe dat nou precies zat met verzendkosten, kreeg dit mailtje terug:

    Guten Tag,

    vielen Dank für Ihr Schreiben an Amazon.de.

    There is nothing to worry about!

    Please order the items on our Website and contact us immediately after ordering it. We will then manually change the shipping costs in your order to zero.

    If that would not be possible for us, we will then surely refund you the whole amount of the shipping costs.

    We request you to please write us again, we will then process your request as quickly as possible.
    En dat is dus ook elke keer weer netjes gebeurd.


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb al een aantal keer wat bij Amazon.de besteld, en elke keer boven de 20 euro. Gewoon een mailtje gestuurd en binnen een paar uur mailtje terug gehad dat de verzendkosten als een refund terug zouden komen. Ook elke keer netjes gebeurd En daar waren ook Blu-ray only bestellingen bij.

    Ik heb eerst een keer een mailtje gestuurd om te vragen hoe dat nou precies zat met verzendkosten, kreeg dit mailtje terug:



    En dat is dus ook elke keer weer netjes gebeurd.
    mmm, heb ze dus ook een mail gestuurd maar nooit respons gehad; ga ze dan nog maar een keer mailen; blijft toch vreemd dat je moet vragen om correctie van hun fout
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, heb ze dus ook een mail gestuurd maar nooit respons gehad; ga ze dan nog maar een keer mailen; blijft toch vreemd dat je moet vragen om correctie van hun fout
    Ik doe het er graag voor

    Ik doe het altijd via dit formulier. Wel even je bestelnummer erbij invoeren natuurlijk


  16. #41

    Standaard

    Ik heb zojuist de BD Steelbook van Inglourious Basterds besteld bij Amazon.de. Deze kost nu € 22,99, dus boven de € 20. En ja hoor, ze hebben hun systeem aangepast! Er werd sowieso al geen verzendkosten in rekening gebracht. Dus nu hoef je er helemaal niet meer achteraan te mailen

    Goed nieuws dus


  17. #42

    Standaard

    Net een boek besteld van 10,20 en verder niets anders... en raad eens: geen verzendkosten!

    Dus een buitenlands bedrijf, een Duits bedrijf, is in staat om gratis binnen 2 werkdagen een boek af te leveren, maar de schijtwinkels die wij in Nederland hebben, waaronder bol.com en wehkamp, rekenen ons verzendkosten aan - of je moet voor minimaal 20 euro bestellen - en falen ook in het op tijd en correct bezorgen van hun artikelen.

    Amazon.de = nog sneller dan Amazon UK .

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Net een boek besteld van 10,20 en verder niets anders... en raad eens: geen verzendkosten!

    Dus een buitenlands bedrijf, een Duits bedrijf, is in staat om gratis binnen 2 werkdagen een boek af te leveren, maar de schijtwinkels die wij in Nederland hebben, waaronder bol.com en wehkamp, rekenen ons verzendkosten aan - of je moet voor minimaal 20 euro bestellen - en falen ook in het op tijd en correct bezorgen van hun artikelen.

    Amazon.de = nog sneller dan Amazon UK .
    Boeken zijn altijd verzendkostvrij, voor overige artikelen alleen bij besteding van boven de €20.

    Ik ben het helemaal eens met je dat Amazon op vele fronten NL shops dik voorbijstreeft, ook op het gebied van service achteraf als er een probleem blijkt met het geleverde product.
    Om NL winkels nu schijtwinkels te noemen gaat wel erg ver , Wehkamp heeft vaak leuke prijzen, zeker in combinatie met kortingsbonnen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #44

    Standaard

    Het moet wel gezegd worden dat de marge op één boek met verzending bij hoogstwaarschijnlijk 0 is of zelfs verlieslatend.

    Amazon heeft dat er voor over om zijn markt te veroveren én omdat mensen na positieve ervaringen vaak al eens iets extra bijbestellen waar dan wel winst op gemaakt kan worden.

    De gemiddelde online winkel in Nederland en België kan niet met verlies verkopen, eerst en vooral omdat er een vaste boekenprijs is in Nederland, en met verlies verkopen in België niet toegelaten is.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Het moet wel gezegd worden dat de marge op één boek met verzending bij hoogstwaarschijnlijk 0 is of zelfs verlieslatend.

    Amazon heeft dat er voor over om zijn markt te veroveren én omdat mensen na positieve ervaringen vaak al eens iets extra bijbestellen waar dan wel winst op gemaakt kan worden.

    De gemiddelde online winkel in Nederland en België kan niet met verlies verkopen, eerst en vooral omdat er een vaste boekenprijs is in Nederland, en met verlies verkopen in België niet toegelaten is.
    Dat vind ik geen goede zaak .
    Niet voor ons tenminste, de consument.

  21. #46

    Standaard

    Voor wie redelijk/goed Duits kan, een interessante docu van de ZDF over de werkomstandigheden bij Amazon.de: http://www.ardmediathek.de/das-erste...entId=13402260

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Voor wie redelijk/goed Duits kan, een interessante docu van de ZDF over de werkomstandigheden bij Amazon.de: http://www.ardmediathek.de/das-erste...entId=13402260
    Amazon.de heeft inmiddels afscheid genomen van deze tussenpersoon en de beveiliging en gaat volgens http://www.welt.de/newsticker/news3/...uenzen-an.html meer maatregelen nemen.

  23. #48

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja blijkbaar die staking, de werknemers hebben daar recht op natuurlijk. De werkomstandigheden zijn ook denk 'k niet goed te noemen.

    Maar ondertussen wacht ik wel op 3 zendingen die maar niet toekomen, zijn er nog mensen die bestellingen bij amazon.de maar niet binnen krijgen ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja blijkbaar die staking, de werknemers hebben daar recht op natuurlijk. De werkomstandigheden zijn ook denk 'k niet goed te noemen.

    Maar ondertussen wacht ik wel op 3 zendingen die maar niet toekomen, zijn er nog mensen die bestellingen bij amazon.de maar niet binnen krijgen ?
    In tegendeel, in de week van die staking heb ik 2 X iets besteld. En deze werden vorige week donderdag in één pakket verzonden en vrijdag had ik ze al in huis. Heb waarschijnlijk geluk gehad

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •