De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [blu-ray] Death Race

    Saturn Tilburg 14,99

  2. #2

    Standaard

    € 12,= bij Saturn Rotterdam van 24 augustus t.m. 30 augustus 2009
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  3. #3

    Standaard

    10,99 bij cosmox
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  4. #4
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Let op bij Bol's subtitels, in dit geval bij death race alleen duits!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Let op bij Bol's subtitels, in dit geval bij death race alleen duits!
    Beetje kort door de bocht 'littleduck' want bij de volledige beschrijving staat toch echt:
    "Ondertiteling: Nederlands, Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Noors, Portugees, Zweeds"

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/death-ra...ct_description
    Laatst aangepast door HBx2000 : 13-06-2010 om 12:17 Reden: 'littleduck' vond m'n reactie "neerbuigend en arrogant"
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #7

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Even verder kijken dan je neus lang is 'littleduck' want bij de volledige beschrijving staat toch echt:
    "Ondertiteling: Nederlands, Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Noors, Portugees, Zweeds"

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/death-ra...ct_description
    Ten eerste heb jij geen idee van het formaat van mijn neus; daarbij komend dat ik niet met jou geknikkerd heb zou ik het op prijs stellen dat als je me wat te vertellen hebt dat op een normale manier doet.
    Nu on topic: op het moment dat ik die aanbieding keek stond daar duidelijk alleen duitse ondertitels bij vermeld, het zou zo maar kunnen dat bol dat aangepast heeft. Dat laatste hebben ze al eerder/vaker gedaan; in het geval van twijfel over subs mail ik dan altijd even met de klantenservice en heb vrij snel uitsluitsel. Dat laatste blijkt alleen ook soms van korte duur, want als je de aanbieding van the life of Brian neemt die ze hadden, had ik over gemaild of dit de bd of dvd betrof met griekse subs (zie aanbiedingen meerdere bd's topic)schijnt die nu opeens te linken naar de dvd ipv de bd op dat moment.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Ten eerste heb jij geen idee van het formaat van mijn neus; daarbij komend dat ik niet met jou geknikkerd heb zou ik het op prijs stellen dat als je me wat te vertellen hebt dat op een normale manier doet.
    Nu on topic: op het moment dat ik die aanbieding keek stond daar duidelijk alleen duitse ondertitels bij vermeld, het zou zo maar kunnen dat bol dat aangepast heeft. Dat laatste hebben ze al eerder/vaker gedaan; in het geval van twijfel over subs mail ik dan altijd even met de klantenservice en heb vrij snel uitsluitsel. Dat laatste blijkt alleen ook soms van korte duur, want als je de aanbieding van the life of Brian neemt die ze hadden, had ik over gemaild of dit de bd of dvd betrof met griekse subs (zie aanbiedingen meerdere bd's topic)schijnt die nu opeens te linken naar de dvd ipv de bd op dat moment.
    Nou nou, wat is nou mis met zijn reactie? Zoals ik het zie is daar niks mee.
    Maar gezien met jou zielige reactie is er eerder iets mis met jou.

    Ontopic
    Ongeacht of het de Nederlandse of Duitse release is beide hebben gewoon de zelfde soorten ondertiteling en audio sporen.

  9. #9

    Standaard

    In mijn ogen komt de tekst 'je moet even verder kijken dan je neus lang is' nogal neerbuigend en arrogant over tegen iemand die je absoluut niet kent; dit zeg je tegen je kinderen als ze hun sokken weer eens kwijt zijn.Als jij niet kan begrijpen dat ik het op prijs stel om op een normale, vriendelijke manier aangesproken te worden en vind dat er met mij dus iets mis is, dan is dat jammer maar het zij zo.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •