Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 124 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De zoektocht naar een nieuwe home cinema set

    Beste forumleden,

    Eerder in deze thread al een bericht gepost, maar vanwege verandering van gedachten een nieuw topic geopend.

    Sinds het moment dat ik mijn nieuwe televisie (Philips 37 PFL7403D) heb ben ik eigenlijk al enigsinds aan het rondkijken voor een nieuwe home cinema set. Op dit moment draai ik nog steeds mijn DVDtjes af via een 4 jaar oud standaard JVC setje (waar op zich niets mis mee is, maar ik wil iets anders nu ).

    Omdat ik in eerste instantie niet een erg hoog budget te besteden had (wel aanwezig, maar wilde er niet teveel aan uitgeven), ben ik de websites van de BCC en de Mediamarkt eens gaan afstruimen. Veel leuke setjes gezien, waarna ik mijn oog had laten vallen op de Onkyo HT-S5105 complete set. Deze heb ik bij de BCC gisteravond geluisterd, conclusie: voor het geld een hele leuke set, welke kwalitatief zeker beter is als de standaard Sony/Samsung/Philips setjes voor die prijs, echter hoor je heel erg duidelijk dat het van super goedkoop plastic gemaakt is. De zoektocht duurt dus voort.

    Ik heb gisteravond nog eventjes contact gehad met Michael H. via een prive berichtje omdat ik toch wel gecharmeerd was van het design van de Eltax Hollywood 5.0 die hij heeft. Daarnaast heb ik ook meer het idee nu dat als ik er iets meer geld aan besteedt, ik nog voor jaren aan luisterplezier zal beleven.

    Na wat gepuzzel ben ik nu tot de volgende set gekomen:

    Reciever:
    - Onkyo TX-SR506 OF
    - Onkyo TX-SR606

    Als ik kijk naar de toekomst ben ik meer geneigd te kiezen voor de TX-SR606, als ik kijk naar prijs/kwaliteit en het feit dat ik momenteel niets doe met Blu-ray neig ik meer naar de 506.

    Speakers:
    - Eltax Hollywood 5.0

    Subwoofer:
    - Mivoc SW1100.

    Linkje: http://log.kieskeurig.nl/click/54be1...5be8345db85.do

    Blu-ray/Dvd speler:
    Deze keuze heb ik nog niet gemaakt. Waarschijnlijk eerst een standaard dvd speler, waarna ik altijd nog kan kijken voor een blu-ray speler wanneer deze een keer voorbij komt op ibood.com ofzo

    Heb ik met dit setje een redelijke prijs/kwaliteit verhouding? Ben ook met name geinteresseerd in de combinatie Eltax / Onkyo / Mivoc subwoofer. Past deze combinatie bij elkaar? (qua wattage bijvoorbeeld)

    Graag jullie mening!
    Laatst aangepast door rugnummer10 : 13-03-2009 om 07:00

  2. #2

    Standaard

    Als alternatief voor de Onkyo Recievers heb ik eventueel nog de Yamaha RX-V563 in gedachten.

    Ik weet niet of deze enigsinds te vergelijken is met een van beide Onkyo recievers? (Dan met name de 606)

  3. #3

    Standaard

    Ik ben zelf erg tevreden over mijn Eltax speakers. Het is een budgetmerk, dat wel, maar de afwerking en geluidskwaliteit kom je in die prijsklasse nergens anders tegen. Dus de prijs/kwaliteitverhouding ligt bijzonder goed.

    Wat wattage betreft zit het wel goed aangezien de speakers een lagere belastbaarheid hebben dan wat je receiver zal uitsturen. Dit maakt het voor je receiver een stuk makkelijker om gecontroleerd geluid te geven.

    Ik zou toch inzetten op een receiver die de nieuwe geluidsformaten ondersteund. Je weet maar nooit hoe snel je uiteindelijk op blu-ray overstapt. De spelers zijn zo duur niet meer en het is echt een wereld van verschil met dvd.

    In ieder geval succes met je zoektocht
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    ......

    Reciever:
    - Onkyo TX-SR506 OF
    - Onkyo TX-SR606

    Als ik kijk naar de toekomst ben ik meer geneigd te kiezen voor de TX-SR606, als ik kijk naar prijs/kwaliteit en het feit dat ik momenteel niets doe met Blu-ray neig ik meer naar de 506.

    Speakers:
    - Eltax Hollywood 5.0

    Subwoofer:
    - Mivoc SW1100.

    Linkje: http://log.kieskeurig.nl/click/54be1...5be8345db85.do

    Blu-ray/Dvd speler:
    Deze keuze heb ik nog niet gemaakt. Waarschijnlijk eerst een standaard dvd speler, waarna ik altijd nog kan kijken voor een blu-ray speler wanneer deze een keer voorbij komt op ibood.com ofzo

    Heb ik met dit setje een redelijke prijs/kwaliteit verhouding? Ben ook met name geinteresseerd in de combinatie Eltax / Onkyo / Mivoc subwoofer. Past deze combinatie bij elkaar? (qua wattage bijvoorbeeld)
    ...
    Ik zou je aanraden om voor de 606 te gaan. Je doet misschien nu nog niks met de overdaad aan specs, maar deze koop je niet voor 2 jaartjes natuurlijk en wie weet heb je binnenkort de blur-ray dan heb je veel meer aan de 606.

    Zelf heb ik ook de 606 en hij is echt top (en volgens mij is die yamaha bijna hetzelfde, is dat die in dezelfde prijsklasse van de 606 zit? Die heb ik ook nog bekeken namelijk)..

    Overigens heb ik toevallig ook Eltax speaker voor op m'n 606 aangesloten (center en 2 zuilen) en die klinken prima, ,maar dit zijn dan ook best zware speakers. 150 watt geloof ik. De center is iets van 80...

    Volgende stap is voor mij in iedergeval het vernieuwen van m'n speakers, maar qua merk klinken ze prima.

  5. #5

    Standaard

    De Yamaha zit niet in de prijsklasse van de 606 Deze is zon 150 euro goedkoper, dus vandaar dat ik het ook wel een interessante optie vond

    Ik heb afgelopen weekend op marktplaats iemand gevonden die de Eltax speakers voor inkoopprijs kan leveren (159 euro) dus ik heb deze meneer gemaild om te kijken hoe het zit met afhalen/opsturen/prijs/garantie enzovoorts. Daar wachten we nog eventjes op

    Qua design vind ik Yamaha overigens wel wat mooier als Onkyo, dus het is eventjes afwachten hoe en wat.

    Welk type Yamaha had jij bekeken dan?

  6. #6

    Standaard

    Ik heb nog eens wat nagekeken, en ik blijf er bij dat ik de Yamaha RX-V563 een zeer interessante oplossing vind. Qua prijs is hij een stuk voordeliger als de Onkyo 606 en qua design vind ik hem ook wel wat meer hebben als de Onkyo!

    Zijn verder de specificaties een beetje gelijk aan elkaar van de 2? Geloof het wel he? (behalve dan dat de Yamaha waarschijnlijk geen audio via HDMI kan verwerken?)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Ik heb nog eens wat nagekeken, en ik blijf er bij dat ik de Yamaha RX-V563 een zeer interessante oplossing vind. Qua prijs is hij een stuk voordeliger als de Onkyo 606 en qua design vind ik hem ook wel wat meer hebben als de Onkyo!

    Zijn verder de specificaties een beetje gelijk aan elkaar van de 2? Geloof het wel he? (behalve dan dat de Yamaha waarschijnlijk geen audio via HDMI kan verwerken?)
    Ga maar lekker voor design, wees lekker eigenwijs, houd helemaal geen rekening met de toekomst en wees vooral maar Zeeuws Meisje ( ons bunt zunig)

    Waarschijnlijk dus een rokje.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Coole reactie Kom btw ook echt serieus nog uit Zeeland ook.. En trust me, het idee wat menig Nederlander heeft over Zeeuwen is absoluut niet waar!

    Ik heb gewoon niet al te veel te besteden en als ik iets voor ogen heb dan wil ik dat meestal redelijk snel hebben ook

    Ik ga voorlopig in ieder geval nog maar eens nadenken over mijn budget, en dan zien we wel weer verder..

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Coole reactie Kom btw ook echt serieus nog uit Zeeland ook.. En trust me, het idee wat menig Nederlander heeft over Zeeuwen is absoluut niet waar!

    Ik heb gewoon niet al te veel te besteden en als ik iets voor ogen heb dan wil ik dat meestal redelijk snel hebben ook

    Ik ga voorlopig in ieder geval nog maar eens nadenken over mijn budget, en dan zien we wel weer verder..
    Ik ga niet roepen dat Eltax slecht is want voor wat betreft de prijs-kwaliteitsverhoudingen zijn ze goed. Maar ik zou toch serieus overwegen, als je tenminste nog jaren plezier wilt hebben zonder over een paar jaar nieuwe spekaers te willen kopen, om eerst eens wat serieuzere speakers te gaan beluisteren. Correct in Rotterdam heeft bijvoorbeeld de inmiddels vervangen Q-serie van KEF nog volop leverbaar en dat zijn speakers die gewoon goed zijn. Ook goede speakers zijn bijvoorbeeld Mission of Q-accoustics.
    Deze zijn niet belachelijk duur maar bieden een uitstekende sound voor de prijs.

    Als je toch gaat investeren, doe het dan goed.

  10. #10

    Standaard

    Zijn dat de speakers van KEF welke op Kieskeurig.nl te vinden zijn onder de naam: iQ?

    Edit: Ik heb bij de website van Correct in Rotterdam de volgende gevonden:Q-11 TOPLINE 4-WEG/UNI-Q/200W (meerdere varianten) en de Q-6c 2-WEG 100 WATT Maple

    Deze bedoel je waarschijnlijk dan?
    Laatst aangepast door rugnummer10 : 16-03-2009 om 20:58

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Zijn dat de speakers van KEF welke op Kieskeurig.nl te vinden zijn onder de naam: iQ?

    Edit: Ik heb bij de website van Correct in Rotterdam de volgende gevonden:Q-11 TOPLINE 4-WEG/UNI-Q/200W (meerdere varianten) en de Q-6c 2-WEG 100 WATT Maple

    Deze bedoel je waarschijnlijk dan?
    Ja, dat zijn de "oude" modellen, de Q11 is een ware topspeaker en kost nu meen ik 499 per stuk. Een hoop geld maar wel een speaker waar je over 25 jaar nog steeds ,et plezier naar zal luisteren.

  12. #12

    Standaard

    Oke bedankt voor je tip!

    Ik heb ze ff bekeken en ze zijn inderdaad heel erg mooi en daarnaast zien ze er degelijk uit + zijn de specs goed.

    Ik heb nog eventjes verder gekeken bij Correct en er staan ook een aantal leuke surroundsetjes van Wharfedale op bij Correct, waaronder deze Wharfdale 9 set:



    Met volgende specs:

    2 Front 2 Surround 1 Center 1 Subwoofer luidspreker(s) * Magnetische afscherming * Voor versterkers van 60 tot 120 Watt * Subwoofer 100 Watt * Freq. bereik 60 tot 24 000 Hz. * Subwoofer freq. bereik 35 tot 110 Hz * Impedantie 6 Ohm * Gewicht Woofer 36 kg * Center Speaker afm: (b x h x d): 33- 12- 13 cm Front speakers afm: (b x h x d): 14.5- 23.6- 16.5 cm Surround Speakers afm: (b x h x d): 18.5- 23.6- 11.7 cm Woofer afm: (b x h x d): 33- 33- 37 cm ( 08/07 yg ) *

    Vind ik op zich ook niet verkeerd! Er staan van Wharfedale ook nog wat andere setjes op, die zijn dan qua prijs wat duurder, 499/899.. Misschien is er wel iets mogelijk met bovenstaande set en met staande frontspeakers van wharfedale

    Is dat al wat meer gericht op de toekomst als de Eltax speakers?

  13. #13

    Standaard

    Zojuist met mijn vriendin afgesproken dat we zaterdag een dagje Blijdorp doen, waarna we waarschijnlijk nog eventjes bij Correct binnenspringen!

    Ik heb net de mensen van correct gecontacteerd met de vraag of de volgende artikelen op voorraad zijn:

    - Onkyo Reciever TX-SR606 kleur zwart
    - Wharfedale DIAMOND 9.5B 2-WEG VLOERSTAAND 150 WATT 2 stuks kleur zwart
    - Kef Q-6c 1 stuk kleur zwart (centre speaker)

    Ik heb toch maar eventjes geluisterd naar de tips hier op het forum. Ik wil nu iets kopen waarmee ik over een 10tal jaren nog steeds tevreden mee wil zijn, dus vandaar mijn keuze om nu in eerste instantie slechts deze onderdelen te willen aanschaffen (in combinatie met een subwoofer, maar die kon ik misschien via een forumlid kopen).

    Ik denk dat ik met de bovengenoemde combinatie een leuk begin heb, en ipv een complete set aan te schaffen, welke wel volledig is maar kwalitatief minderwaardig, nu een niet complete set te kopen welke ik gedurende de komende jaren kan uitbereiden met nog 2 speakers!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Zojuist met mijn vriendin afgesproken dat we zaterdag een dagje Blijdorp doen, waarna we waarschijnlijk nog eventjes bij Correct binnenspringen!

    Ik heb net de mensen van correct gecontacteerd met de vraag of de volgende artikelen op voorraad zijn:

    - Onkyo Reciever TX-SR606 kleur zwart
    - Wharfedale DIAMOND 9.5B 2-WEG VLOERSTAAND 150 WATT 2 stuks kleur zwart
    - Kef Q-6c 1 stuk kleur zwart (centre speaker)

    Ik heb toch maar eventjes geluisterd naar de tips hier op het forum. Ik wil nu iets kopen waarmee ik over een 10tal jaren nog steeds tevreden mee wil zijn, dus vandaar mijn keuze om nu in eerste instantie slechts deze onderdelen te willen aanschaffen (in combinatie met een subwoofer, maar die kon ik misschien via een forumlid kopen).

    Ik denk dat ik met de bovengenoemde combinatie een leuk begin heb, en ipv een complete set aan te schaffen, welke wel volledig is maar kwalitatief minderwaardig, nu een niet complete set te kopen welke ik gedurende de komende jaren kan uitbereiden met nog 2 speakers!
    Het ziet er veelbelovend uit, nu nog van je krent en gaan luisteren

    Na de luistersessie kun je altijd nog overwegen of de 1 of de ander. De Onkyo is gewoon beregoed voor zijn geld, vergelijkbaar zijn de Denon 1909 en de Pioneer VSX-1018AH, doch deze zijn beduidend duurder. Ook de Yamaha 663 komt in aanmerking, maar de Onkyo heeft mijns inziens de beste kaarten.

    Speakers, die koop je niet vanaf een plaatje. Eerst beslis je wat voor jou de mooiste opstelling is (zuilfront boek achter- alles boek- alles zuil- zuilfront rest satelliet) vanuit dat punt ga je zoeken in het budget dat je hebt, na je keuzes ga je luisteren. Neem de tijd, geduld is een schone zaak, soms is het verlangen mooier dan het hebben
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk! Ik ben af en toe nog te impulsief en dan wil ik gelijk de betreffende items gaan halen.

    Net een mailtje teruggehad van Correct en helaas zijn alle items die ik wilde beluisteren daar allemaal uitverkocht. Dat wordt misschien vanavond eventjes langs bij Audio time in Breda

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Zojuist met mijn vriendin afgesproken dat we zaterdag een dagje Blijdorp doen, waarna we waarschijnlijk nog eventjes bij Correct binnenspringen!

    Ik heb net de mensen van correct gecontacteerd met de vraag of de volgende artikelen op voorraad zijn:

    - Onkyo Reciever TX-SR606 kleur zwart
    - Wharfedale DIAMOND 9.5B 2-WEG VLOERSTAAND 150 WATT 2 stuks kleur zwart
    - Kef Q-6c 1 stuk kleur zwart (centre speaker)

    Ik heb toch maar eventjes geluisterd naar de tips hier op het forum. Ik wil nu iets kopen waarmee ik over een 10tal jaren nog steeds tevreden mee wil zijn, dus vandaar mijn keuze om nu in eerste instantie slechts deze onderdelen te willen aanschaffen (in combinatie met een subwoofer, maar die kon ik misschien via een forumlid kopen).

    Ik denk dat ik met de bovengenoemde combinatie een leuk begin heb, en ipv een complete set aan te schaffen, welke wel volledig is maar kwalitatief minderwaardig, nu een niet complete set te kopen welke ik gedurende de komende jaren kan uitbereiden met nog 2 speakers!
    Het is niet verstandig om verschillende merken/modellen speakers door elkaar te gaan gebruiken. Probeer als je wat gaat kopen dan wel alles van 1 modellijn te nemen, dit omdat je anders grote klankkleur verschillen kunt hebben en dan klinkt het net alsof je verschillende setjes doorelkaar heen aan hebt staan. Heb zelf een aantal jaren gedraaid met 2 fronts van merk b en center en rears van merk d, maar deze hadden wel een overeenkomende klankkleur!

    Als je wel eens mooie concerten (ja ook pop,rock,live,zang etc etc) vanaf DVD HD DVD BR DVD draait, wil gaan draaien zul je mijn punt snappen. Een goed concert draai je met de betere surround opties en dan is het toch wel fijn als het geheel harmonieus in elkaar steekt.

    IPV de Kef is er ook een center van Wharefedale in de koopjeskelder, kost wel 100 euro meer, maar dan zit je op het gebeid van de klank waarschijnlijk stukken beter. Waar een sub niet uitmaakt in het klankbeeld, een center doet dat absoluut wel
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17

    Standaard

    Ik heb op marktplaats de JBL Northridge EC25 centre speaker zien staan.

    In eerste instantie was ik geinteresseerd in deze speaker, maar na navraag bij de verkoper bleek hij ook nog 2 maal de Northridge E60 te verkopen, een model speakers waar ik na de E80 toch naar zat te kijken.

    Ik heb hem gevraagd wat de totaalset moet kosten, zodra ik hier iets meer over weet post ik het! Nooit verkeerd om met een degelijk, goed tweedehands setje te beginnen (uiteraard wel met een nieuwe Onkyo TX-SR606 dan!). Ik ben benieuwd! De fotos van de Center zagen er in ieder geval zeer goed uit! Misschien toch maar eens een afspraak maken om alles te beluisteren!

    Zijn jullie voorstander van het tweedehands kopen van dergelijk materiaal?
    Laatst aangepast door rugnummer10 : 17-03-2009 om 21:43

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Ik heb op marktplaats de JBL Northridge EC25 centre speaker zien staan.

    In eerste instantie was ik geinteresseerd in deze speaker, maar na navraag bij de verkoper bleek hij ook nog 2 maal de Northridge E60 te verkopen, een model speakers waar ik na de E80 toch naar zat te kijken.

    Ik heb hem gevraagd wat de totaalset moet kosten, zodra ik hier iets meer over weet post ik het! Nooit verkeerd om met een degelijk, goed tweedehands setje te beginnen (uiteraard wel met een nieuwe Onkyo TX-SR606 dan!). Ik ben benieuwd! De fotos van de Center zagen er in ieder geval zeer goed uit! Misschien toch maar eens een afspraak maken om alles te beluisteren!

    Zijn jullie voorstander van het tweedehands kopen van dergelijk materiaal?
    Nieuw is natuurlijk het mooist, maar als de aangeboden waar in goed staat verkeerd dan lijkt er mij geen probleem. Je kunt altijd nog de reden van de verkoop vragen en hoe lang ze al draaien. Jezelf natuurlijk er wel van overtuigen dat ze werkelijk in goede staat verkeren.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    De speakers draaien ongeveer 2 jaar.

    Hij verkoopt ze omdat hij een nieuwe set heeft aangeschaft/wilt aanschaffen..
    Prijs en eventuele foto's heb ik nog niet gehad. Ik zal vanmiddag hier nog eventjes posten wat de prijs is en wat voor nieuwe set hij heeft gekocht (misschien post ik de fotos nog wel ff, of stuur ik ze in een prive berichtje naar jou!).

    Zijn er verder nog punten waar ik op moet letten als ik 2e hands speakers koop? Maw, heb je nog tips?

  20. #20

    Standaard

    Afgelopen week dan toch maar de proef op de som genomen, en 2 JBL E80's besteld in combinatie met de JBL EC25.

    De reviews die ik lees overal zijn uitermate goed te noemen (natuurlijk in verhouding met de prijs) en vanwege het feit dat mijn budget niet dusdanig uitputtend is, wilde ik toch een relatief goedkopere speaker. Ik ben nog wel op zoek gegaan naar een audio zaak waar ze deze speakers eventueel staan hadden, helaas was deze nergens aanwezig. Bij de Mediamarkt (ja ik weet het, een slechte winkel om te gaan luisteren ) hadden ze wel de ES80 staan, welke in combinatie met een Denon reciever uitermate goed klonk naar mijn idee..

    De combinatie van het goede design, goede reviews, het naar mijn idee goede geluid uit de opvolger van de E80 en daarnaast ook de uitermate interessante prijs heeft mij doen kiezen voor het bestellen van de E80. Kon deze in set prijs met de EC25 en 8 meter speakerkabel voor 375 euro aanschaffen ergens. Voor dat geld wil ik het best proberen

    De reciever wordt sowieso de Onkyo TX-SR606. Dit is gericht met het oog op de toekomst, daarbij komt nog eens dat een reciever zeker een 5tal (ik ga eigenlijk uit van 10 jaar) jaar mee kan gaan. Mochten de speakers niet bevallen kan ik altijd de TX-SR606 als basis gebruiken voor een andere set, en overgaan tot de aanschaf van andere, duurdere speakers (blijf toch erg gecharmeerd van de Wharfedale's ). Dit is echter toekomstmuziek, wanneer mijn budget zich wat heeft uitgebreid! Eerst maar eens kijken hoe dit bevalt (in vergelijking met mijn huidige JVC setje zal het al een hele sprong vooruit zijn natuurlijk )

    De subwoofer zal ik ook een dezer dagen bestellen, ook hier de proef op de som.. Ik ga voor de Mivoc SW1100 AII van de Conrad. Indien deze niet bevalt, wil ik gaan kijken voor de JBL Northridge E150p (maar ook weer afhankelijk van mijn budget).

    Het enige wat nu nog rest is de zoektocht naar een DVD speler, tegen een betaalbare prijs. Had een leuke speler van Samsung zien staan, echter waren de reviews uitermate slecht. Zit zelf te denken een DVD speler van of Philips of Sony aan te schaffen.. Deze moet ik echter tegen het lijf lopen!

  21. #21

    Standaard

    Voorbeeld voor een leuke DVD speler voor weinig:



    http://www.modern.nl/WINKEL/PRODUCTI...amp=kieskeurig

    Voorbeeld voor een goede BR DVD speler:



    http://www.bestekeus.nl/product_info...pId-39673.html


    Ik kan niet in je Budget kijken, maar zou persoonlijk gaan voor een BR speler, zeker als je ook al een Full HD TV hebt van een beetje formaat.

    Is het budget er niet, ga dan kijken voor een DVD speler met in ieder geval een HDMI aansluiting en 1080p mogelijkheid.(als in voorbeeld genoemde LG heeft bovendien een USB aansluiting)
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    DVDProfilersFilmgek, bedankt voor je aanvulling!

    Helaas is mijn budget na het aanschaffen van de speakers + subwoofer + reciever ver op. Anders had ik ongetwijfeld een BR speler gekocht (Budget is niet op, probleem is echter dat ik er niet meer aan uit wil geven voorlopig.. Ik ga er nog eens over nadenken en misschien kom ik nog tot een andere ingeving (A) )

    Ik had zelf de volgende dvdspeler in gedachten:

    http://www.kieskeurig.nl/dvd-speler/...vp5990/217383/

    Volgens de specificaties heeft deze ook de mogelijkheid om DVD's up te scalen.

    Ik ga echter nog eventjes rondkijken voor goedkope Blu-ray spelers

  23. #23

    Standaard

    Heb je geen dvd-speler waar je het nog even mee kunt uitzingen? Als je nog 100 euro doorspaart heb je een bluray spelert :P
    Laatst aangepast door Ago : 20-03-2009 om 12:33

  24. #24

    Standaard

    Nou, ik heb thuis nog een dvd speler van Everglades ofzo.. Op zich geen problemen mee, echter kan ik hem dan niet aansluiten op mn reciever, omdat deze alleen maar Scart aansluitingen heeft..

    Heb er wel nog 1, alleen dan kan ik geen surround geluid horen. Maar je hebt wel gelijk, 100 euro extra en ik heb een Blu-ray speler.

    Is de BD-P1500 van samsung iets?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Nou, ik heb thuis nog een dvd speler van Everglades ofzo.. Op zich geen problemen mee, echter kan ik hem dan niet aansluiten op mn reciever, omdat deze alleen maar Scart aansluitingen heeft..

    Heb er wel nog 1, alleen dan kan ik geen surround geluid horen. Maar je hebt wel gelijk, 100 euro extra en ik heb een Blu-ray speler.

    Is de BD-P1500 van samsung iets?
    Elke BR speler doet wel z'n werk en waar jij naar op zoek bent kan met volgens mij elke speler die op de markt is wel. De hele samsung serie is prima en bij de mediamarkt/achtige winkels staan ze voor mooie prijzen (200 euro dacht ik en misschien inmiddels nog wel goedkoper).

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •