Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 124 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik denk dat het aan de dvd van Pearl Harbour zelf lag. Gisteravond ook nog ff The Fast and The Furious gekeken, en het beeld hierbij was wel uitermate goed! Dus dat is weer een pak van men hart :wink:

    Helaas is de subwoofer niet meer doorgegaan. Op zich was de prijs/kwaliteit verhouding uitermate goed, maar ik wil toch iets meer.. Hij klonk niet zo heel goed en in sommige scenes werd er helemaal niets van geluid gestuurd via de sub.

    Ben nu aan het kijken naar een JBL Northridge E150P om maar in de stijl te blijven :razz: Kan overigens na het horen van het setje van Frank gister niet wachten tot ik mijn speakers binnen heb! Wat een ervaring was dat

  2. #77

    Standaard

    Altijd gevaarlijk om naar andermans set te luisteren voor je het weet slaat het upgrade virus weer toe.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #78

    Standaard

    Nou Frank, echt, ik ben jaloers op wat je daar hebt staan Dat is echt serieus waar! Vind het wel jammer dat ik de sub niet goed vond klinken..

    Heb inmiddels op www.hifi.nl een Mordaunt Short MS 907A (waarmee waarschijnlijk de Mordaunt Short Avant 907 bedoeld wordt) subwoofer te koop zien staan. Ik weet niet of iemand hiermee ervaring heeft? Of eventueel ervaring met het merk Mordaunt Short?

    Heb de aanbieder van de sub een reactie gestuurd, we wachten dus eventjes af
    Laatst aangepast door rugnummer10 : 31-03-2009 om 11:33

  4. #79

    Standaard

    T'is maar net waar je tevreden mee bent. ja vind ik ook jammer.:P maarja nu heb ik wat te hobbyen :P
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  5. #80

    Standaard

    Na lang zoeken en na wat op en neer gemail met Jalke, dan toch een (naar mijn idee) mooie sub op het oog.

    Het betreft hier de BK Gemini MK II bij RA-subwoofers.

    Deze sub is qua afmetingen niet super groot, maar volgens alle reviews is hij qua prestaties wel top. Omdat ik nu een subwoofer wil waar ik nog enkele jaren mee vooruit kan, qua budget ook nog behoorlijk te betalen is, en eentje die goed is voor zowel films als muziek, ben ik eigenlijk bij deze terecht gekomen.

    Ik heb Ralf inmiddels een mailtje gestuurd, dus het is nu ff afwachten

    Wat is jullie mening?

  6. #81

    Standaard

    Des te langer ik er over na ga denken, des te meer ik ga twijfelen ivm de toch redelijk hoge prijs mijn inziens, daarom net de beslissing gemaakt.

    DE BK GEMINI MK II IS BESTELD

    Wanneer ik het bedrag overmaak naar RA-subwoofers zal de bestelling definitief geplaatst worden, en dan heb ik naar alle waarschijnlijkheid binnen 3 weken een prachtig mooie Black Ash sub thuis staan

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Des te langer ik er over na ga denken, des te meer ik ga twijfelen ivm de toch redelijk hoge prijs mijn inziens, daarom net de beslissing gemaakt.

    DE BK GEMINI MK II IS BESTELD

    Wanneer ik het bedrag overmaak naar RA-subwoofers zal de bestelling definitief geplaatst worden, en dan heb ik naar alle waarschijnlijkheid binnen 3 weken een prachtig mooie Black Ash sub thuis staan
    Jij met je budget van 70 euro


    Hoop dat ie bevalt!

  8. #83

    Standaard

    Haha, ja mn budget is nu wel drastisch verhoogd inderdaad (A) maar ik bedacht me dat ik binnenkort weer een jaartje ouder word, en dat er dus van de ouders en oma's wel wat centjes mijn kant op zullen komen

    Aangezien ik toch in eerste instantie al voor een nieuwe Mivoc sub wilde gaan, a 135 euro, kan dan beter wat meer uit geven voor een goede sub

  9. #84

  10. #85

    Standaard

    Haha dat is nog al een verschil inderdaad en niet alleen in prijs neem ik aan.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  11. #86

    Standaard

    Gaat je niet tegenvallen, schrik niet gelijk als het wel tegenvalt ben ook een poosje bezig geweest met afstellen en de goeie plek vinden want daar is ie wel gevoelig voor.

  12. #87

    Standaard

    Zo, gisteren het leuke bericht te horen gekregen dat mijn speakers binnen zijn. Morgen staat dus het ritje Arnhem tesamen met een dagje uit in Nijmegen gepland en dan kan morgenavond het afstellen en aansluiten beginnen

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Zo, gisteren het leuke bericht te horen gekregen dat mijn speakers binnen zijn. Morgen staat dus het ritje Arnhem tesamen met een dagje uit in Nijmegen gepland en dan kan morgenavond het afstellen en aansluiten beginnen
    Goed nieuws!
    Dagje uit in Nijmegen is een concessie naar je vriendin toe? Jij zult zo snel mogelijk terug willen crossen

  14. #89

    Standaard

    haha, ik ga hier niet al te uitvoerig op antwoorden

    We gaan eerst naar Nijmegen, en dan ergens in de middag naar Arnhem om de speakers op te halen :wink: Kan ik haar mooi overtuigen dat ze maar in Nijmegen moet gaan studeren ipv Amsterdam

    Als alles goed gaat dus een typische win-win situatie

  15. #90

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, de rit naar Arnhem kon beginnen voor het ophalen van de JBL's!

    Eenmaal daar aangekomen, stond ik behoorlijk te kijken van de grootte van de dozen. Ze konden gelukkig net in mijn auto, dus dat was weeral een meevallertje :P

    Eenmaal thuisgekomen natuurlijk gelijk de dozen uitgepakt en speakers aangesloten. Standaard installatie uitgevoerd, en daarna ook nog eventjes het geluid getest.

    Wat een heerlijk geluid komt er uit de speakers! Het is inderdaad nogal zoeken eer je alles goed hebt ingesteld, maar het is nu aardig ver. Hetgeen me wel opviel was dat ik mijn reciever echt op niveau 40 moest zetten vooraleer er een redelijk hoog volume uit kwam. Na wat zoeken en pielen heb ik uiteindelijk de volumes van de speakers hoger gezet, en als ik nu op mijn reciever bij volume 25 zit gaat hij al aardig hard

    Natuurlijk zet ik ze nog niet vol open, omdat ik ze eerst een aantal weken wil in laten spelen!

    Ben er in ieder geval wel zeer tevreden over tot dusver Zelfs de bass weergave vind ik goed, heb er bijna al spijt van dat ik de BK Gemini besteld heb

  16. #91

    Standaard

    Haha nee hoor zeker in films doen die JBLs echt niet wat de Gimini doet dus wees maar niet bang, zelfs stereo laat je hem mee draaien straks.

  17. #92

    Standaard

    Inderdaad.... die .1 daar is de sub voor bedoeld
    Have fun and enjoy your collection

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Ben er in ieder geval wel zeer tevreden over tot dusver Zelfs de bass weergave vind ik goed, heb er bijna al spijt van dat ik de BK Gemini besteld heb
    Haha een kinderhand is snel gevuld
    Nee joh, zeker bij bepaalde special effects geeft een goede sub net wat meer kippenvel :razz:
    Trouwens, net als Porsche laat ik 'm bij muziek meebassen met de fronts..

  19. #94

    Standaard

    Helaas nog geen update mbt mijn subwoofer te melden. Volgende week gaan we de 4e week in dus ik verwacht dat hij dan binnen komt

    Wel heb ik gemerkt dat ik problemen heb met de synchronisatie van het geluid. Het beeld en het geluid loopt niet gelijk als ik mijn dvds upscale via mijn dvdspeler naar 1080i.

    De AV lipsync van mijn reciever staat op 100 ms en daarnaast staat ook nog de sync van het hdmi apparaat aan (200 ms). Toch heb ik bij sommige films dat het niet gelijk loopt. Iemand hiervoor een oplossing?

  20. #95

    Standaard

    Al een goeie subwoofer kabel in huis?

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Not Yet
    Daar gaat je budget weer :razz:
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  23. #98

    Standaard

    Valt wel mee, zag er een van QED te koop staan in de tweedehands hoek hier. Prima kabel!
    Misschien krijg je bij je sub een goede kabel? Meestal niet.

  24. #99

    Standaard

    Zit wel een goede bij, maar vond mijn Gimini beter klinken met in ''stereo'' oftwel Y interlink.

  25. #100

    Standaard

    Kreeg gister een mail van Ralf dat mijn sub onderweg is. Inmiddels bevind hij zich al in Eindhoven vanaf vanmorgen 4 uur, en er staat dat hij om kwart over 5 is gesorteerd in de offshore gateway. Dat zou dus betekenen dat hij vandaag nog binnenkomt!

    Mbt die kabel, daar moet ik nog maar eventjes naar kijken. De kabel van Frank heb ik indd ook gezien en zag ik al als optie, maar eerst even kijken wat de huidige kabel doet. Als me dat niet bevalt opteer ik misschien wel eens voor de Y-splitter kabel zoals PorscheHD aangeeft

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •