Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 206 van 206 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Minimale verbetering is wel echt underrated.... maar goed dat is jouw mening.

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash969 Bekijk bericht
    weet iemand waar ik deze dvd nog kan kopen met NL subs. Ik heb al gekeken bij de media markt, v&d, frs en van leest.

    Bij de bol.com zie ik dat de bluray te koop is, maar staat niet bij of er nl subs bij zijn
    Heb je het nu over blu ray of over dvd? In ieder geval: ik heb zelf de ultimate dvd editie (geen skynetedition) en die heeft nld ondertitels en een heel goede DTS-ES 5.1 track. EAN nr is: 5060021171009
    Misschien kun je die ergens op de kop tikken. t is geen blu ray natuurlijk, maar ik vind het the next best thing: bevat ook alle versies en tonnen aan extra's.

  3. #203
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  4. #204

    Standaard

    20 euro en GEEN NL subs, waar wel om werd gevraagd.
    Bij Play is de bluray €11,49 met o.m. Engelse subs (wat voor mij vaak al goed genoeg is bij gebrek aan NL subs).
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9814145/Terminator-2-Skynet-Edition/Product.html?searchtype=r2alldvd&searchsource=0&se archstring=terminator+2&urlrefer=search&strefer=r2 alldvd&searchfilters=s{terminator+2}%2bc{57}%2b

  5. #205

    Standaard

    ik heb een losse NL ondertiteling nodig voor deze skynet edition, weet iemand waar ik het kan vinden ?

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik heb een losse NL ondertiteling nodig voor deze skynet edition, weet iemand waar ik het kan vinden ?
    Het is niet toegestaan om dit soort vragen op dit forum te stellen.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •