Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 206 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard Terminator 2: Judgment Day: Skynet Edition

    Hier is een trailer te vinden;

    http://www.youtube.com/watch?v=ituQZ...may-19th-2009/

    De officiële website;

    http://www.lionsgate.com/t2/



    Sarah Connor (Linda Hamilton) vernietigde tien jaar geleden de Terminator (Arnold Schwarzenegger) die gestuurd was vanuit de toekomst om haar te vermoorden. Sarah zit inmiddels in het gesticht omdat niemand haar verhaal gelooft. Maar de oude Terminator is teruggekeerd. Dit keer niet om te doden, maar om haar zoon, John Connor, te beschermen tegen een nieuwe Terminator. De T-1000 is een 'next generation' Terminator die elke gewenste vorm kan aannemen. Hij is gestuurd om John te vermoorden omdat John in de toekomst de leider van het verzet wordt. John en zijn beschermengel redden Sarah uit het gesticht en gaan op zoek naar de persoon die verantwoordelijk is voor een computersysteem dat de mensheid zal vernietigen.


    'Terminator 2: Judgment Day' was in 1991 een baanbrekende film met Oscar-winnende special-effects. In het eerste deel van 'Terminator' was Schwarzenegger nog de slechterik, maar in het tweede deel is hij de 'good guy'. Tijdens de opnames vertelde Schwarzenegger nooit meer een slechterik te willen spelen. Zes jaar later speelde hij echter weer een slechterik; Mr. Freeze in 'Batman & Robin'. 'Terminator 2' is tot vandaag de dag Schwarzenegger's meest succesvolle film. Het hoogtepunt uit de carrière van regisseur James Cameron kwam echter pas in 1997 met 'Titanic', die o.a. een Oscar won voor Beste Film en Beste regie.


    Voor het allereerst – verschillende
    versies van de film* in THXgecertificeerde 1080P hoge definitie
    Bevat meer dan 8 uur interactief bonusmateriaal:
    Achter de schermen video
    Multimediagalerijen
    Storyboard scenario modus
    BD-Live
    Spelletjes, trivia en nog veel meer!
    PLUS:
    • Engelstalige soundtrack in lossless
    5.1 DTS-HD master audio
    • Engelstalige soundtrack in
    5.1 Dolby® Digital EX™ audio
    • Engelstalige soundtrack voor Dolby headphone
    • Franstalige soundtrack in
    2.0 Dolby surround audio
    • Audiocommentaren
    • THX optimizer voor het confi gureren van uw
    thuisbioscoop
    • D-Box metadata track voor het aansluiten van
    D-Box motion-based systems
    • TheatreVision™: Engelstalige beschrijvende en
    verhalende audio voor blinden en slechtzienden


    These are the exact specifications of the Dutch Blu-Ray version of Terminator 2 Steel Book.
    Everything you want to know is described here.
    Unfortunately there is no German subtitles or audio. Note that this box is limited available.


    Video:
    1080p High-Definition Widescreen 2.35:1
    Audio:
    6.1 DTS-HD Master Audio, 2.0 Dolby Headphone: English. 5.1 DTS-HD High Resolution
    Audio: Italiano, Castellano. 5.1 DTS Digital Surround:
    Português Brasileiro.2.0 Mono Dolby Digital: Latin American Español


    subtitles:
    English,Italiano, Castellano, Português Brasileiro, Nederlands, Suomi,
    Norsk, Português, Svenska, Dansk, Mexican Latin Español
    Extra:
    1080i/p HD/480i/p SD
    English Dolby Digital 2.0


    SkyNet BLU-RAY
    For the very first time? different versions of the film in THX-certified qualified 1080P high definition definition? Contains more than 8 hours of interactive
    bonus materials: behind the scenes video, Multimedia Galleries, Storyboard mode scenario, BD-Live, Games, trivia, and much more!

    SD BONUS:
    Picture-in-Picture for the slideshow film
    Exclusive behind-the-scenes and commentaries from cast & crew (100 min)
    Textual production facts and trivia with animated graphics, in sync with the film
    Storyboard and script in sync with the fi lm • Games and Interactive Quiz on the film
    2 Comments Film for Theatrical Edition, Special and Extended Edition:
    23 members of the Cast & Crew, Director James Cameron and co-writer William Wisher


    HD BONUS:
    4 restored T2 Trailers
    THX trailer
    2 Deleted Scenes with audio
    Seamless playback of the three different versions of the film
    BD-Live uses the dynamic of HD Client Imagion AG (D): with: download trailers, lyrics, a biografi, Marketing Materials
    (disc Startup Marketing, banner, wallpaper, etc.). Easy to use administration tool to update all web content.
    Favorites, D-Box Motion Codes, THX Optimizer


    Includes both the Theatrical Edition,
    and EXTENDED SPECIAL EDITION SPECIAL EDITION*,
    together these editions all bonus material ever on DVD and Blu-Ray is published!
    (* Only accessible by code: ***** check for more info: www.terminator2-film.com


    Genre: Action. Play Theatrical Edition: approximately 135 minutes. Play Special Edition: approximately 150 minutes.
    Play Extended Special Edition: approximately 155 minutes • Color / BD-50. Artwork and Packaging Design © 2009
    Universal Studios and Studio Canal Image SA All Rights Reserved. Summary: © MMIX Lions Gate Films Inc..
    All Rights Reserved 2 logo are trademarks of Dolby Laboratories Licensing Corporation. Dolby
    Digital & DTS soundtracks contain up to 5.1 channels of discrete audio. Dolby Surround soundtracks contain up to 4 channels of encoded audio.
    Playback from 2-channel DVD outputs is compatible with stereo
    and Dolby Pro Logic reproduction. DTS-HD ™ and DTS-HD Master Audio ™ are trademarks of DTS, Inc..
    DTS ® and DTS Digital Surround ® are registered trademarks of DTS, Inc.. Warning: All rights
    reserved. Subject to the consent of the holder of the image on this medium works, films, performances and phonograms is copying, hiring, lending and public display
    prohibited. Available in The Benelux exclusively through Universal Pictures International Entertainment, a division of Universal Studios International BV
    Laatst aangepast door Varg : 26-04-2009 om 11:52

  2. #2

    Standaard

    Heb de Endoskull al in de pre-order staan
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  3. #3

    Standaard

    Al die extra's kunnen me niet echt boeien, heb tenslotte nog de Ultimate Edition op DVD bewaard als ik die zou willen zien, maar ben wel benieuwd of de beeldkwaliteit beter is bij deze uitgave. Niet dat de kale uitgave slecht was, maar ruimte voor verbetering is er zeker.

  4. #4

    Standaard

    Het is nog steeds dezelfde master als elke andere versie die uit is gekomen. Pas wanneer James Cameron de tijd heeft gaan ze aan een echt nieuwe versie beginnen. Uiteraard willen ze zijn goedkeuring, en hij is momenteel nog bezig met Avatar. Pas daarna zullen we een nieuwe versie kunnen verwachten. En hopelijk ook een van The Abyss, die heeft het ook heel hard nodig.
    Overigens zijn ze wel bezig met een remaster van The Terminator.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #5
    Laatst aangepast door Smooth-J : 17-03-2009 om 13:03

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Nice, nu de nieuwe Blu-ray nog los in de verkoop.

    Het is zo te zien niet dezelfde endoskull als de US versie.
    Laatst aangepast door Varg : 17-03-2009 om 13:32

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Nice, nu de nieuwe Blu-ray nog los in de verkoop.
    Die komt er dus:



    20 dollar bij Amazon.com
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Die komt er dus:

    20 dollar bij Amazon.com
    Dat weet ik omdat ik die zelf heb gepost maar ik bedoelde de NL uitgave.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Dat weet ik omdat ik die zelf heb gepost maar ik bedoelde de NL uitgave.
    Ja hallo, moet ik alles ook nog gaan lezen hier...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Skynet Complete edition besteld Kan niet wachten.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Skynet Complete edition besteld Kan niet wachten.
    Dat wordt natuurlijk een review van 2 A4tjes hier he...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    wat is nu het vesrchil met de eerdere editie?
    beter beeld?
    beter geluid?
    meer extra?

    of gaat het puur om de commercie!
    zoals vaker

  13. #13

    Standaard

    Het gaat uiteraard (zoals dat bij elke filmmaatschappij het geval is) om de commercie. Het is de beste versie tot nu toe. Wel is het nog steeds dezelfde codec, dus de verbeteringen ten opzichte van de vorige uitgaven zullen miniem zijn. Het is, voor mij althans, een leuke goedmaker tot er een nieuwe Special Edition komt waar James Cameron bij betrokken is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #14

    Standaard

    Cameron heeft al wel gezegt dat ie voorlopig helemaal niks zal doen met T2 en een nieuwe uitgave. Dus kan wel nog 5jaar wachten ondertussen krijg ik straks the endoskull

  15. #15

    Standaard

    Hij heeft het momenteel nogal druk met Avatar, en daarna is er kans dat hij zich even kan houden met het uitbrengen van zijn eerdere films, al dan niet op Blu-Ray. The Abyss is ook aan een goede uitgave toe.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #16

    Standaard

    Specificaties van de Engelse release (inclusief screenshots van de menu's):

    http://www.dvdactive.com/news/releas...t-edition.html

  17. #17

    Standaard

    Jammer dat de special extended edition niet gewoon via het menu op te starten is, maar net als de us tin edition pas via een easter egg kunt benaderen. Als je het mij vraagt is de easter egg ook gewoon hetzelfde:

    Select Go To Special Edition, make sure Play Special Edition is highlighted (red) and ...

    Type on the remote (not to fast): 82997
    as you type the words: The Future Is Not Set appear in yellow on the right hand site, where the symbols where.

    Then select Play Extended Special Edition

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Erg vet, maar ook erg prijzig:
    http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...3D10&SubCat=02

    T2 - The Ultimate Edition (in metal case) was destijds een van mijn eerste dvd's. Inmiddels heb ik de film ook al op blu ray. Zou best de Endo Skull willen hebben, maar je kunt zo wel aan de gang blijven. Jammer dat films op blu ray net als op dvd tot in den treure uitgemolken gaan worden.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Northsider Bekijk bericht
    Erg vet, maar ook erg prijzig:
    http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...3D10&SubCat=02

    T2 - The Ultimate Edition (in metal case) was destijds een van mijn eerste dvd's. Inmiddels heb ik de film ook al op blu ray. Zou best de Endo Skull willen hebben, maar je kunt zo wel aan de gang blijven. Jammer dat films op blu ray net als op dvd tot in den treure uitgemolken gaan worden.

    Grappig is ook dat er bij de omschrijving staat Discs: 1. Terwijl er 6 bij die skull liggen.

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Wss geen subs terug? Ik zie het toch nergens vermeld staan, maar ik zie ook nergens dat er geen NL sub op zou staan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de ultimate edition (tinnen blik) en de 3-disc versie.... Dus genoeg extra's die ik nog (vrijwel allemaal) moet kijken!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Wss geen subs terug? Ik zie het toch nergens vermeld staan, maar ik zie ook nergens dat er geen NL sub op zou staan.
    Er zullen ongetwijfeld Nederlandse ondertitels op staan. De uitgave zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als de Spaanse uitgave, want die heeft Nederlandse ondertitels.

    http://www.zonadvd.com/modules.php?n...icle&sid=19962

  24. #24

    Standaard

    Bedankt! Kijk er dan erg naar uit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #25

    Standaard

    Zodra deze in de winkel staat eerst maar eens gaan kijken, hij lijkt er toch enigzins vrij goedkoop uit te zien.
    Als dit weer zo'n plastick onding is, laat ik hem aan me voorbij gaan.

    Anders een mooie gelegenheid om straks eens wat kijk en luistergeld in te gaan wisselen bij "van Leest".

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •