Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 206 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik heb sowieso de Steelbook nog geen een keer ergens zien liggen...


  2. #152

    Standaard

    Volgens Mediadis is de Steelbook niet meer verkrijgbaar. Bij Freerecordshop.be is die nooit verkrijgbaar geweest. De Nederlandse release is blijkbaar limited. Ik ben blij dat ik die op tijd gekocht heb.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Volgens Mediadis is de Steelbook niet meer verkrijgbaar. Bij Freerecordshop.be is die nooit verkrijgbaar geweest. De Nederlandse release is blijkbaar limited. Ik ben blij dat ik die op tijd gekocht heb.
    Ik heb de blu ray 2 weken geleden gewoon bij de frs in Genk (Belgie) gekocht. Bij de MM in Maastricht kregen ze hem in ieder geval niet meer.

  4. #154

    Standaard

    Ik heb deze uitgave vorige week nog gehaald bij de VanLeest in Rotterdam Centrum bij Donner binnen. Ook heb de uitgave nog 2x zien liggen bij de V&D in de Koopgoot
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  5. #155

    Standaard

    Deze uitgave kocht ik een maand geleden bij Free Record Shop. Eens thuis stopte ik hem in de speler om te testen. Hij startte gewoon op, maar eens in de clip van Studio-Canal bleef hij hangen op 23 sec.

    Terug in de winkel hebben ze hem daar ook getest, met hetzelfde resultaat. Ze hebben toen al hun exemplaren uit de rekken gehaald, geld terug.

    Nu een maand later ben ik in Mediamarkt Brussel de blu-ray opnieuw tegengekomen en heb hem terug gekocht. Eens thuis, direct getest, maar hij blijft opnieuw hangen op hetzelfde moment. Knopjes indrukken heeft geen zin, andere regio kiezen ook niet, hij gaat niet verder dan waar hij stopt.

    Heeft iemand hetzelfde probleem ontdekt, weet iemand waaraan het zou kunnen liggen ??

  6. #156

    Standaard

    Ik heb geen enkel probleem met deze blu-ray versie.
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  7. #157

    Standaard

    Iemand een idee waar deze nog te koop is? Heb hem echt nog nergens zien liggen.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Iemand een idee waar deze nog te koop is? Heb hem echt nog nergens zien liggen.
    http://www.amazon.co.uk/Terminator-J.../dp/B0020HRSU6

    http://cgi.ebay.ph/Terminator-2-SkyN...3286.m63.l1177

    http://cgi.ebay.ph/TERMINATOR-2-JUDG...3A1%7C294%3A50

    Misschien heb je hier wat aan

  9. #159

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Als ik een CC had, dan was hij allang besteld
    Misschien dat je hem ergens kan betalen via Pay Pall?

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien dat je hem ergens kan betalen via Pay Pall?
    Problem solved!

    Heb hem net gekocht bij de V&D in Groningen! Er lagen nog 2 of 3.

    Ik ben dus blij en heb vanavond een T:2 avondje!

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Problem solved!

    Heb hem net gekocht bij de V&D in Groningen! Er lagen nog 2 of 3.

    Ik ben dus blij en heb vanavond een T:2 avondje!
    Fijn dat je er 1 gevonden hebt.

    ik wens je een fijne filmavond toe

  13. #163

    Standaard

    Top film! Maar ik wist niet dat die film zo schaars uitgebracht was :S

    Meesterlijke film is dat!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  14. #164

    Standaard

    Ik heb de Skynet versie gisterenavond gekeken. Uiteraard weer een prima uitgave. Alleen het laden van het menu gaat erg langzaam met mijn Sony BDP-S550. Op het scherm staat dan profile 2.0 speler gevonden. Volledig geanimeerde menu's worden geladen, maar ik zou willen dat ik het uit kon zetten

    Hmm eind van het jaar niet alleen een nieuwe receiver, maar denk ik ook een andere BR speler...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Alleen het laden van het menu gaat erg langzaam met mijn Sony BDP-S550. Op het scherm staat dan profile 2.0 speler gevonden. Volledig geanimeerde menu's worden geladen, maar ik zou willen dat ik het uit kon zetten

    Hmm eind van het jaar niet alleen een nieuwe receiver, maar denk ik ook een andere BR speler...
    Hmm ik verwacht eigenlijk dat je met de komende generatie(s) spelers niet bijster veel snelheidswinst zult boeken hoor. Of je moet een BluRay speler in een PC inbouwen
    Ze moeten allemaal door die BDJava rommel heen en aangezien het allemaal spelers zijn met standaard chipsets inplaats van een full blown computer hoef je daar dus niet het meeste van te verwachten. T2 SkyNet ed. spant wel de kroon met laadtijden, dat wel.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Hmm ik verwacht eigenlijk dat je met de komende generatie(s) spelers niet bijster veel snelheidswinst zult boeken hoor. Of je moet een BluRay speler in een PC inbouwen
    Ze moeten allemaal door die BDJava rommel heen en aangezien het allemaal spelers zijn met standaard chipsets inplaats van een full blown computer hoef je daar dus niet het meeste van te verwachten. T2 SkyNet ed. spant wel de kroon met laadtijden, dat wel.
    Daar heb je ook wel weer een punt. Dat ze maar eens een snellere processor in zo'n apparaat stoppen. Of BDJava optimaliseren, maar sommige gedeeltes van deze BR werken gewoon niet. De THX optimizer laadt gewoon niet bijvoorbeeld. Hopelijk komt Sony met een firmware update...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #167

    Standaard

    Op de PS3 is de laadtijd een stuk sneller.

  18. #168

    Standaard

    T2 skynet laad op alle appartuur langzaam(hier werk alles pana bd 50) maar is uit de 150 blu ray de eerste de echte retetraag is ....
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  19. #169

    Standaard

    THX optimizer deed het hier ook gewoon. Ook een Pana overigens. En jah.. een PS3 zal zeker sneller zijn maar heeft weer andere beperkingen. (op het gebied van audio bijvoorbeeld)

  20. #170

    Standaard

    Ik vind de gebruiksvriendelijkheid en overzichtelijkheid van de menu's trouwens totaal waardeloos.

  21. #171

    Standaard

    Ik heb idd wat dat betreft wel betere uitgaven gezien...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #172

    Standaard

    Heb de steelcase vandaag gekocht. Erg leuk hoesje, maar wat kan ik eigenlijk het best doen met het blaadje op de achter kant. Ik heb het ervanaf gehaald maar het past niet in het hoesje >.>

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Heb de steelcase vandaag gekocht. Erg leuk hoesje, maar wat kan ik eigenlijk het best doen met het blaadje op de achter kant. Ik heb het ervanaf gehaald maar het past niet in het hoesje >.>
    Kopieren en iets verkleinen of wat van de randjes afsnijden

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Heb de steelcase vandaag gekocht. Erg leuk hoesje, maar wat kan ik eigenlijk het best doen met het blaadje op de achter kant. Ik heb het ervanaf gehaald maar het past niet in het hoesje >.>
    1x vouwen en er dan wel in stoppen?
    of
    Ik stop ze zelf allemaal in de oude ALIEN box (de US versie)

  25. #175

    Standaard

    1 - gooi het weg.
    2 - maak een terminator van . Wel tape kopen. Schaar heb je vast wel.
    3 - stop het op een plaats waar de zon niet schijnt.
    4 - vouw het dubbel en dan in de steelcase.
    5 - He leuk, je eigen terminator wc papier!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •