Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 206 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Net een e-mailtje van de Freerecordshop:

    "Beste klant,

    Bedankt voor je bestelling voor de Blu-ray Terminator 2 (steelcase).

    De officiele releasedatum is op 28 mei, echter door leveringsproblemen (er was Franse en Nederlandse voorraad door elkaar heen geleverd)
    kunnen wij je bestelling helaas pas morgen verzenden.
    Heb je gekozen voor thuisbezorging dan kun je je bestelling zaterdag verwachten.
    Als je je bestelling afhaalt bij één van onze filialen, dan kun je je bestelling a.s. woensdag afhalen.

    Onze excuses voor deze kleine vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    FREE RECORD SHOP"

    Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg, maar als je erop zat te wachten kan ik me voorstellen dat het vervelend is.

  2. #102
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ha, die kreeg ik ook in de mail.

  3. #103

    Standaard

    Heb hem zelf gisteren al gekocht in de Free Record Shop.

    De steelbook versie alleen, niet dat ding van 100 euro (die hadden ze trouwens ook al staan)

  4. #104
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    En wat lag er vandaag bij mij in de gang?

    Kijk eens aan.

    Sorry voor de flits en onder het stukje karton op de achterkant staat Arnold himself nog een keer als Terminator.

    Er is naast natuurlijk de Blu-Ray schijf helemaal niks bij, geen boekje en zelfs geen promotie folders....


    Laatst aangepast door Varg : 05-12-2009 om 03:28

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg;1578543
    [I
    [/i]

    Deze achterkant heb ik er af gehaald en rondom beetje afgeknipt en aan de binnenkant geplakt, Arnie's pic aan de achterkant is 8).
    What ?

  6. #106

    Standaard

    Wow, dat wist ik niet eens ! Bedankt voor de tip !

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht

    Sorry voor de flits en onder het stukje karton op de achterkant staat Arnold himself nog een keer als Terminator.
    Papiertje op de achterkant zit vrij stevig vastgelijmd. Heb het voorzichtig losgetrokken en enkele kleine lijmrestjes verwijderd met een doekje gedrenkt in white spirit. Werkt altijd.

  8. #108
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe Bekijk bericht
    Papiertje op de achterkant zit vrij stevig vastgelijmd. Heb het voorzichtig losgetrokken en enkele kleine lijmrestjes verwijderd met een doekje gedrenkt in white spirit. Werkt altijd.
    Inderdaad, het leek wel 10 seconden lijm zo vast zat het.

  9. #109

    Standaard

    Haha, ja hier ook wat 'last' gehad van de lijm. Jammer en gek dat ze het papiertje niet gewoon in de case hebben gedaan.

  10. #110

    Standaard

    Zag hem laatst in de winkel, terwijl er daarnaast de 3 Disc set stond met die geweldige metalen skelet erin, denk dat ik voor de DVD ga. Dat beeldje is mooi

  11. #111

    Standaard

    De uitgave is niet meer te bestellen bij Bol.com. En bij DVD Outlet staat 'tijdelijk niet leverbaar'. Weet iemand waarom?

  12. #112
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De uitgave is niet meer te bestellen bij Bol.com. En bij DVD Outlet staat 'tijdelijk niet leverbaar'. Weet iemand waarom?
    Officieel is het ook een Limited Edition dus ze kunnen uitverkocht raken.

    De FRS heeft er nog genoeg hoor en daar is ie €19,99.

  13. #113

    Standaard

    Dan is het wel een hele gelimiteerde uitgave.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dan is het wel een hele gelimiteerde uitgave.
    Of ze vonden het hoofd zelf ook zo'n teleurstelling net als ik dat ze hem zelf eerder uit de handel hebben genomen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #115

    Standaard



    Wat is het nut van deze deuk trouwens (ga er van uit dat iedereen die heeft) ?

  16. #116
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Heb ik daar ook zitten, komt door het binnenwerk.

  17. #117

    Standaard

    waarom staan er buiten de deleted scenes en de trailers geen extra's op die je kunt bekijken zonder de film te kijken?

  18. #118

    Standaard

    Dat moet je aan de makers van de blu-ray vragen.

  19. #119

    Standaard

    Hoi.

    Is deze versie qua beeld en geluid beter dan de vorige blu ray versie??

  20. #120

    Standaard

    Naar ik begrepen heb is het beeld ietsiepietsie beter, maar is vooral het geluid waar winst is geboekt. Ik wacht zelf nog ff met de aanschaf. Heb hem al tig keer in hd staan namelijk en zo erg zijn die nu ook weer niet.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Naar ik begrepen heb is het beeld ietsiepietsie beter, maar is vooral het geluid waar winst is geboekt. Ik wacht zelf nog ff met de aanschaf. Heb hem al tig keer in hd staan namelijk en zo erg zijn die nu ook weer niet.....

    Ik heb juist het tegenovergestelde begrepen. De beeldkwaliteit zou minder zijn. Hierboven is daarover al eerder geschreven, meen ik. Door encodering zou soort DNR effect aanwezig zijn. Foto's daarvan zijn op dit forum aanwezig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #122

    Standaard

    Welke dvd's moet ik eigenlijk allemaal van de terminator 2 hebben om alle extra's te hebben? En welke voor de eerste terminator, want ik heb daar de blu-ray van besteld?

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik heb juist het tegenovergestelde begrepen. De beeldkwaliteit zou minder zijn. Hierboven is daarover al eerder geschreven, meen ik. Door encodering zou soort DNR effect aanwezig zijn. Foto's daarvan zijn op dit forum aanwezig.
    Nu schijnt het weer zo te zijn dat de vorige versies juist verscherpt waren ten opzichte van de nieuwe Blu-Ray. Ik weet genoeg, ik wacht wel op de eerste echte remaster .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #124

    Standaard

    ik wacht ook wel op de eerste echte remaster. of er moet een mooie box uit komen met de eerste 3 of alle 4

  25. #125

    Standaard

    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1148737

    Hier staan ook foto's met de kleine verschillen tussen hddvd, blu ray en skynet editie. Ok er is verschil maar schokkend? vind ik niet....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •