Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 268 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Hier komen ze toch iets (te?) laat mee, imo. Wie gaat na al die jaren van eindeloze herhalingen en de beschikbaarheid op DVD (boxen die ook niet goedkoop waren) nog overstappen? Die hard fans die toevallig ook de voordelen van HD kunnen waarderen én een smak geld kunnen investeren? Dunno.

  2. #77

    Standaard

    Als de HD-versies flink wat beter zijn, en dan heb ik het met name over het beeld, dan wil ik dat nog wel overwegen, mits de prijs redelijk is. Ik verwacht vooralsnog niet dat we deze Blu-ray serie ook in Nederland krijgen.

  3. #78

    Standaard

    Goen nieuws de release datum.
    Ik weet niet of ik het geloof, maar mocht het zo zijn. ik wil de box graag hebben. Goede rede om de serie nog eens helemaal te kijken.
    Heb me opgegeven voor een notification als het beschikbaar komt.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hier komen ze toch iets (te?) laat mee, imo. Wie gaat na al die jaren van eindeloze herhalingen en de beschikbaarheid op DVD (boxen die ook niet goedkoop waren) nog overstappen? Die hard fans die toevallig ook de voordelen van HD kunnen waarderen én een smak geld kunnen investeren? Dunno.
    Ik iig, ik had laatst van een paar episodes de hdtv versie gezien en ik vond het een beste verbetering

  5. #80

    Standaard

    Ze gaan wel eerst mogen opkuiswerk doen dan want de serie is wel opgenomen in 16:9 maar was bedoeld voor 4:3 uit te brengen. De huidige uitzendingen op buitenlandse HD kanalen van onbewerkte beelden geven dus onderstaande situaties (camera in beeld):




  6. #81

    Standaard

    Dan gaan we in de situatie komen waarbij ze dit oplossen met zoom en dergelijke, wat ook weer de bedoeling niet kan zijn. Het originele formaat in HD, zo simpel kan het zijn, toch?

  7. #82

    Standaard

    ik had zelf van de hdtv maar een stukje gezien, maar als 16:9 er zo uitziet dat je de cameras ziet staan is er toch iets niet goed (heb net dezelfde scene bekeken met de vogels)

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dan gaan we in de situatie komen waarbij ze dit oplossen met zoom en dergelijke, wat ook weer de bedoeling niet kan zijn. Het originele formaat in HD, zo simpel kan het zijn, toch?
    4:3 in HD? Dat ze dan hun box maar houden.

  9. #84

    Standaard

    WTF, die camera's! nee ik houd het wel gewoon bij m'n 15th anniversary box die ik voor nog geen 4 tientjes heb gekocht. Meer dan prima!

  10. #85

    Standaard

    het is idd jammer van die camera's, voor de rest ziet het beeld er erg goed uit

  11. #86

    Standaard

    Ik hou het lekker bij mijn rode Amerikaanse box.

  12. #87

    Standaard

    Het is nog helemaal niet zeker dat de uiteindelijke box deze foutjes zal hebben, aangezien de serie op film is opgenomen is een beetje zoomen niet erg om dit in bepaalde scenes weg te krijgen.

    De huidige DVD editie is gewoonweg ondermaats van kwaliteit om te kunnen bekijken op de steeds groter wordende schermdiameters.

  13. #88

    Standaard

    Met de laatste alinea ben ik het eens. Maar iets dat oorspronkelijk opgenomen werd om in 4:3 te tonen, zou wel eens vreemde resultaten kunnen opleveren wanneer we de 16:9 versie krijgen te zien ... zaken die niet in het beeld hoorden te zitten, bewuste focus op bepaalde situaties en/of personages die plots minder goed uit de verf komen ... Ik sta er nog wat sceptisch tegenover.

    4:3 zou mij allerminst storen. Na 5 minuten ben je het gewend en het is altijd al zo bedoeld geweest. Wat voor mij nog steeds boven alles gaat. Een reden waarom ik nooit Perfume (RCV) in huis gehaald heb, ondanks het feit dat die film in mijn hoofd een must-have is, op alle gebieden. Recent voorbeeld : The Artist. 4:3 en beschikbaar in HD.
    Laatst aangepast door Esteban : 17-05-2012 om 18:30

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ze gaan wel eerst mogen opkuiswerk doen dan want de serie is wel opgenomen in 16:9 maar was bedoeld voor 4:3 uit te brengen. De huidige uitzendingen op buitenlandse HD kanalen van onbewerkte beelden geven dus onderstaande situaties (camera in beeld):
    Dit zijn de eerste twee shots die ik opmerk die een camera zo in beeld hebben... De eerste twee, drie seizoenen heb ik door middel van downloads alvast vooruit gekeken en het materiaal is prachtig Maar wat mijn punt was; Daar zijn me géén camera's of onlogischheden opgevallen.

    Wat overigens wél minder is; In seizoen 3 of 4 zit een aflevering met Ursula (Dubbelrol van Lisa Kudrow, Phoebe's tweelingzus). Omdat dat effect voor de SD-uitzending gemaakt is, wordt bij die shots wel gebruik gemaakt van de SD-bron, cropped. Helaas is daardoor ook een kort shot van Ross, wat overfade naar het shot van Phoebe en Ursula, extreem zoomed in te zien. Een voorbeeld.




    mod edit: even linkjes van gemaakt vanwege de grootte.
    edit 2: Dank, heb er inmiddels thumbs van gemaakt
    Laatst aangepast door Samba-boy : 24-05-2012 om 20:04

  15. #90

    Standaard

    Release bevestigd voor UK op 31/10/2012: www.bva.org.uk/node/651031

    Nu maar hopen op NL subs of een release voor de Benelux markt...

  16. #91

    Standaard

    Erg gaaf! Deze komt er zeker in, want de Dvd kwaliteit kan echt niet.

  17. #92

    Standaard




    The decision to release the entire series is what has delayed the launch, as it was in 2011 but in single seasons.
    From industry sources we learn that the pack with the whole series will be sold on Blu-ray on 31 October 2012.
    In the coming weeks, Warner Home Video expects the media to convey the official press release with the specifics of the release of Friends in Blu-ray.
    Komaan Warner, denk voor deze keer ook eens aan de Benelux voor deze release!

  18. #93

    Standaard

    Ik blijf gewoon bij mij dvd box.
    Leuke serie, maar ik vind niet moeite waard om opnieuw te kopen.
    Laatst aangepast door Egon : 16-06-2012 om 16:19
    Blu-ray = Future

  19. #94

    Standaard

    Ik heb enkel de "central perk" box, met de flippers. Deze wou ik sowieso vervangen, en aangezien de kans erin zat dat er een bluray box zou uitkomen, heb ik de 15th anniversary box aan mij laten voorbij gaan. Nu dus hopen dat deze ook in de Benelux uitkomt.

  20. #95

    Standaard

    Hij is officieel aangekondigd in de VS voor 13 november! Met NL-subs!

    http://www.thewb.com/blog/friends-th...ble-on-blu-ray
    The future is Blu

  21. #96

    Standaard

    Zo'n grote doos, krijg ik nooit in mijn dvd kast!


  22. #97

    Standaard

    Ja dat is inderdaad niet handig. Misschien krijgen we in Europa een betere qua vorm
    The future is Blu

  23. #98

    Standaard

    Die box lijkt misschien groter dan dat ie is.

    Magoed, WOOHOO! Dag 1 aanschaf voor mij 20 uur bonusmateriaal Heb hier enorm veel zin in


  24. #99

    Standaard

    In hun pressrelease spreken ze over Ultimate Collector's Edition. Misschien komt er nog een gewone standaardeditie met betere packaging... Zal ook wel day 1 aankoop worden, grote doos of niet.

  25. #100

    Standaard

    Day one for me!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •