Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 268 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Zeer spijtig dat dit de verlengde afleveringen niet zijn, anders had ik deze meteen aangeschaft.
    BD (1243) What i Watch

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Zeer spijtig dat dit de verlengde afleveringen niet zijn, anders had ik deze meteen aangeschaft.
    Zeker, maar die komen sowieso niet op blu-ray, zoals eerder door iemand gepost:


    We double-checked with Warner Home Video and confirmed that these are the NBC broadcast versions, not the extended episodes. The extended cuts were special versions created for the DVDs and no longer exist in a form that could be used for a Blu-ray release. The good news is that you'll have the original broadcast cuts in HD (on Blu-ray), and the extended cuts in SD (on DVD).
    Mij maakt het niet uit, ik wil gewoon friends in HD zien
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #153

    Standaard

    Nu in voorbestelling bij Bol.com voor de onrealistische prijs van 139 euro

    http://www.bol.com/nl/p/friends-comp...2004013029521/

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Nu in voorbestelling bij Bol.com voor de onrealistische prijs van 139 euro

    http://www.bol.com/nl/p/friends-comp...2004013029521/
    Waarom onrealistisch?
    The future is Blu

  5. #155

    Standaard

    ja idd, waarom onrealistisch???

    je praat over 10 seizoenen aan afleveringen op blu ray.

    james bond box met 22 films kost ook rond die prijs. De star wars saga met maar 6 films kost al 89 euro.

    destijds was de dvd box ook rond die prijs tijdens de release hoor, volgens mij zelfs nog duurder
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ja idd, waarom onrealistisch???

    je praat over 10 seizoenen aan afleveringen op blu ray.

    james bond box met 22 films kost ook rond die prijs. De star wars saga met maar 6 films kost al 89 euro.

    destijds was de dvd box ook rond die prijs tijdens de release hoor, volgens mij zelfs nog duurder
    De allereerste box van Friends op dvd (Central Perk box) was destijds gestart aan €199.

    Ik vind deze prijs onrealistisch goedkoop
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  7. #157

    Standaard

    Ja ik ook voor NL begrippen. Ik ben nog geen serie tegen gekomen die op blu-ray minder dan € 14,- per seizoen kost.
    The future is Blu

  8. #158

    Standaard

    Ik vindt die prijs van 139,-- ook veel te duur. Let wel: Star Wars, LOTR, etc. etc. vond ik ook veel te duur bij de release.
    Je hebt het idd hier over 10 seizoenen op br. Maar je hebt het ook over een oude serie die al een aantal jaren van de buis is (uitgezonderd de herhalingen). Dat mensen het kennelijk normaal vinden zulke bedragen neer te leggen zegt meer over ons dan de uitgevers. Die vinden het nl. wel best dat wij er weer instinken en te veel geld betalen. Want reken maar niet dat het transfereren naar Bluray zoveel kost. Hier wordt vette winst behaald.

    Bij al die genoemde (film)series betaal je in feite gewoon voor de merknaam. In dit geval is het merk gewoon ontzettend sterk, net als bij films bijv. James Bond. Die films gaan tot in lengte van jaren voor een behoorlijk bedrag de winkels uit en komen amper in de uitverkoopbakken zeg maar. Tenzij er een nieuwe release komt. Ergo: als wij gewoon niet die prijzen betalen keldert e.e.a. vanzelf aangezien het merk minder waard wordt.

    Ik zou niet meer dan pakweg 60/70 euro betalen oid. Maar ik ben ook geen fan: als je wel fan bent snap ik ook wel dat het moeilijk is en dat je misschien die 139 niet te duur vindt. Zelf heb ik ooit 100,-- neergelegd voor 9 seizoenen Stargate SG-1 op dvd toen, waar ik nog steeds geen spijt van heb. Dus ik snap best dat mensen het willen neerleggen, maar eigenlijk is het mi gewoon absurd dat we dat doen. De uitgevers lachen zich nl. rot..

  9. #159

    Standaard

    bij iedere webshop staat OP=OP dus zal wel limited edition zijn...

    BTW 129.99 op Cosmox.
    Laatst aangepast door Kev : 19-09-2012 om 12:12

  10. #160

    Standaard

    Toch maar pre-ordered bij website FRS want is limited edition. Dag zelf eens gaan kijken in lokale shop & indien goedkoper daar retour ik gewoon de FRS bestelling.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Toch maar pre-ordered bij website FRS want is limited edition. Dag zelf eens gaan kijken in lokale shop & indien goedkoper daar retour ik gewoon de FRS bestelling.
    En dan maar hopen dat FRS niet op de releasedag verzendt... 129 euro is een nette prijs, lijkt me zo. Overigens: Limited Edition lijkt me onzin. Is gewoon marketingtruc.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dan maar hopen dat FRS niet op de releasedag verzendt... 129 euro is een nette prijs, lijkt me zo. Overigens: Limited Edition lijkt me onzin. Is gewoon marketingtruc.
    Ze mogen op releasedag versturen, ik betaal gewoon altijd na het item geleverd te krijgen. Indien ik 'm goedkoper kan vinden in de shop retour ik & hoef ik niet te betalen aan FRS.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ze mogen op releasedag versturen, ik betaal gewoon altijd na het item geleverd te krijgen. Indien ik 'm goedkoper kan vinden in de shop retour ik & hoef ik niet te betalen aan FRS.
    Ik wist niet dat FRS uitgestelde betaling (lees: betaling via acceptgiro) kende ...

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik wist niet dat FRS uitgestelde betaling (lees: betaling via acceptgiro) kende ...
    In België wel, weet niet voor NL natuurlijk..

  15. #165

    Standaard

    In Nederland kan je bij FRS ook via acceptgiro betalen hoor. Vaak genoeg gedaan

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    In Nederland kan je bij FRS ook via acceptgiro betalen hoor. Vaak genoeg gedaan
    Ik krijg die optie helemaal niet...? Alleen creditcard, iDeal en zo
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #167

    Standaard

    Zou er een verschil zijn met deze

    Heb graag Engelse ondertitels maar op site van Bol of FRS staat enkel Nederlands, maar dat kan ook gewoon onvolledige informatie zijn

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ik krijg die optie helemaal niet...? Alleen creditcard, iDeal en zo
    Denk dat je dan de box thuis moet laten bezorgen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sakke Bekijk bericht
    Zou er een verschil zijn met deze

    Heb graag Engelse ondertitels maar op site van Bol of FRS staat enkel Nederlands, maar dat kan ook gewoon onvolledige informatie zijn
    Zal zelfde box zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #170

    Standaard

    Ik vraag me af wat voor box het word, op bol.com staat "amaray" als verpakking, dus een sleeve met 10 keepcases oid denk ik? Ja weer over de verpakking maar ik hou van mooie collector's editions
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #171

    Standaard

    Dan zou je eens naar de US-versie moeten kijken.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Ik vraag me af wat voor box het word, op bol.com staat "amaray" als verpakking, dus een sleeve met 10 keepcases oid denk ik? Ja weer over de verpakking maar ik hou van mooie collector's editions
    Niks mis met over verpakkingen praten hoor Maar ik denk dat de Nederlandse (maar ook de Franse en Britse) editie gewoon een set amarays zullen zijn. Of het dan om 10 of 5 amarays zal gaan, zullen we over 2 maandjes weten Als je een mooie verpakking wilt, denk ik dat je toch the US versie moet gaan importeren. Gelukkig heeft die ook NL subs, alleen zal die duur uitvallen. $207 incl. verzendkosten = €160. €160 + 21% BTW = €193. €193 + €12,50 inklaringskosten = €205. Dus dan is het de afweging of de verpakking je zo'n 100 euro extra waard is (t.o.v. de UK of FR versie) Ik weet het in elk geval wel


  23. #173

    Standaard

    ^^ Je vergeet de 3% douanerechten die je boven de 150 euro moet betalen Ralfers en over die 3% moet je ook nog eens 19% BTW betalen. Waarschijnlijk is die BTW bij het uitkomen van deze set gestegen naar 21%, maar misschien wordt het pakket niet onderschept door de douane, dat kan ook nog...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^ Je vergeet de 3% douanerechten die je boven de 150 euro moet betalen Ralfers en over die 3% moet je ook nog eens 19% BTW betalen. Waarschijnlijk is die BTW bij het uitkomen van deze set gestegen naar 21%, maar misschien wordt het pakket niet onderschept door de douane, dat kan ook nog...
    Oh, die 3% wist ik inderdaad niet. Dan komt er inderdaad nog een kleine 6 euro bij.

    Maar dat ie onderschept gaan worden, is toch wel vrij zeker. Of je moet het ergens bestelling die andere prijzen op de doos zetten. Maar volgens mij komen bijv. pakjes van Amazon.com die meer kostten dan 22 euro bijna niet meer door de douane. Maar je kan altijd mazzel hebben natuurlijk.


  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Oh, die 3% wist ik inderdaad niet. Dan komt er inderdaad nog een kleine 6 euro bij.

    Maar dat ie onderschept gaan worden, is toch wel vrij zeker. Of je moet het ergens bestelling die andere prijzen op de doos zetten. Maar volgens mij komen bijv. pakjes van Amazon.com die meer kostten dan 22 euro bijna niet meer door de douane. Maar je kan altijd mazzel hebben natuurlijk.

    Maar als je voor de verzendwijze kiest met 'Import Fees' erbij is er toch niets aan de hand? Tenminste voorheen nooit problemen gehad met die verzendwijze op bestellingen van rond de €200,- (maand of 3 geleden).

    En ik denk inderdaad dat ik ook voor de US uitgave ga, die is toch wel erg mooi....en mn huidige 15th anniversary collection dvd box ga ik verkopen dus dat scheelt weer een beetje
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •