Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 268 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Iemand deze al in de winkel gezien?

  2. #227

    Standaard

    Ik was vanochtend even bij MM Utrecht en de FRS daar op het centraal station. Beiden hadden hem niet staan.
    The future is Blu

  3. #228

    Standaard

    In MM Oostakker stond hij zelfs nog niet op de "te verwachten" lijst op hun computersysteem...

  4. #229
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ja dat is de releasedag. Dat was al duidelijk.
    The future is Blu

  6. #231

    Standaard

    Bol.com & dvdoutlet.nl hebben 'm al in stock volgens hun website. Is altijd zo vreemd dat retail shops tegenwoordig zoveel later pas de items uitstallen of binnenkrijgen. Zal morgen eens langsgaan bij Saturn hier.

  7. #232

    Standaard

    Ik heb de blu ray box net binnen gekregen van amazon.co.uk. Erg mooie doos. Ongeveer 5 uk blu ray dozen dik.
    Ga er nu meteen maar eens naar kijken.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #233

    Standaard

    Zonet gaan halen bij Saturn, waren om 16u geleverd. 109 €

    Mooie box!

  9. #234

    Standaard

    MM Utrecht heeft 'm staan hoor, voor €109,99.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    MM Utrecht heeft 'm staan hoor, voor €109,99.
    Vanochtend niet, voor het geval je op mij reageerde.
    The future is Blu

  11. #236

    Standaard

    Maar voor de mensen die hem hebben: wat zijn jullie eerste bevindingen?
    The future is Blu

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Maar voor de mensen die hem hebben: wat zijn jullie eerste bevindingen?
    Kwaliteit is beter dan deq dvd versie. En ik vind het leuk dat de beeldverhouding anders is. Geeft wel een ander effect.
    Maar het beeld is niet overweldigend. Heb 4 afleveringen gekeken van seizoen 1 en 2 van seizoen 6
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #238

    Standaard

    in roeselare mediamarkt hadden ze hem ook prijs 119 euro

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    In MM Oostakker stond hij zelfs nog niet op de "te verwachten" lijst op hun computersysteem...
    Net gaan halen in MM oostakker voor 105€, er lagen er een tiental.
    Amat victoria curam

  15. #240

    Standaard

    Als het dezelfde kwaliteit ongeveer is als de HDTV uitzendingen dan is het toch absoluut een flinke verbetering. Ik ben nu naar seizoen 10 aan het kijken op dvd en dat valt dan toch weer beetje tegen. Vooral in de wetenschap dat de latere seizoenen qua beeldkwaliteit nog een stuk beter zijn dan de eerste paar.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #241

  17. #242

    Standaard

    Uitgebreide review op Blu-ray.com

    Movie 4.0 Video 3.5 Audio 3.5 Extras 3.0 Overall 3.5

  18. #243

    Standaard

    Ik kan me wel vinden in de review.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Uitgebreide review op Blu-ray.com

    Movie 4.0 Video 3.5 Audio 3.5 Extras 3.0 Overall 3.5
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #244

    Standaard

    Hoewel movie had 5 moeten zijn natuurlijk!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Hoewel movie had 5 moeten zijn natuurlijk!

    zeker weten! is een van de beste series ooit. Zeker de beste comedy serie imo.

    Ik zit trouwens te twijfelen om deze aan te schaffen of nog even te wachten. Heb zelf de oude dvd's van de eerste box hier liggen. Zal kwa beeld wel een verbetering zijn uiteraard maar toch is 110 a 120 euro een hoop geld vooral omdat het toch al dure maanden zijn kwa releases en straks met de feestdagen voor de deur
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    zeker weten! is een van de beste series ooit. Zeker de beste comedy serie imo.

    Ik zit trouwens te twijfelen om deze aan te schaffen of nog even te wachten. Heb zelf de oude dvd's van de eerste box hier liggen. Zal kwa beeld wel een verbetering zijn uiteraard maar toch is 110 a 120 euro een hoop geld vooral omdat het toch al dure maanden zijn kwa releases en straks met de feestdagen voor de deur
    Dan wachten tot de goedkope maanden erna?

    De grootste voordelen vind ik:
    - 5.1 ipv 5.0 geluid
    - 16:9 ipv 4:3 aspect ratio
    - 12 afleveringen op 1 disc ipv 4 of 6 (afhankelijk van DVD-release)
    - Full-HD ipv SD beeld

    Dus veel meer dan enkel HD beeld
    The future is Blu

  22. #247

    Standaard

    Ik heb mijn exemplaar inmiddels ook binnen. Ben zeer te spreken over de verpakking. Lekker compact. Doet qua opzet een beetje denken aan de Lord Of The Rings-trilogie. Vind het verder wel opvallend dat op de disc labels niet het betreffende seizoen vermeld wordt. Ieder seizoen heeft weliswaar een andere kleur en de afleveringen zijn doorlopend genummerd, net als de discs, maar toch was het ook handig geweest om het betreffende seizoen erop te zetten.

  23. #248

    Standaard

    Ik vind de Europese verpakking niet mooi. De Amerikaanse leek me eerst wel mooi maar er staat helemaal niks in het boek! Waarom hebben ze dat boek niet net als de LE van Hitchcock gemaakt? Nu is het gewoon een BD multibox in de vorm van een boek. Beetje suf.

  24. #249

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen, ik ben erg blij met de box die er zeer mooi uitziet
    En uiteraard het feit dat er nu 12 afleveringen op een disc staan ipv 6 (dat scheelt een hoop wisselen) , ik heb ff de eerste 5 minuten gekeken van de pilot aflevering van seizoen 1 en ik ben zeer verrast! Sommige stukjes is het ineens ietsje waziger maar de beeldkwaliteit is echt heel veel beter dan de dvd's met name nu opeens het beeldvullende 16:9 beeld waardoor het ook ineens voelt alsof je een nieuwe serie zit te kijken omdat je ineens veel meer in beeld ziet dan voorheen op dvd, al met al ga ik de komende weken alle seizoenen weer met heel veel plezier herkijken en een beetje opnieuw beleven
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #250

    Standaard

    Hoe zit het met het in beeld komen van de camera's in sommige shots?

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •