De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film: DVD en Blu-ray Disc releases in april 2009

    A-Film: DVD en Blu-ray Disc releases in april 2009



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Matige lijst.... Misschien Away from her uit de QFC en wat Bronson titels.

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad een matige lijst...voor mij enkel This is England uit de QFC (tenzij ik hem nog met de normale hoes, tegen ongeveer dezelfde prijs tegen kom).
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Matige lijst, wetende dat bijvoorbeeld Der Untergang & Zwartboek in diezelfde maand ook op Blu-ray komen.

  5. #5

    Standaard

    Bronson titels: Hard Times, The Mechanic en Telefon voor mij.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Inderdaad een matige lijst...voor mij enkel This is England uit de QFC (tenzij ik hem nog met de normale hoes, tegen ongeveer dezelfde prijs tegen kom).
    Bij Bol.com voor € 9,99.

    Ontopic: snel nog Sicko in huis gehaald voordat deze in de QFC verschijnt.

  7. #7

    Standaard

    Sicko komt er misschien wel in
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Misschien wat Charles Bronson titels.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #10

    Standaard Bronson dvd's slecht

    Ik was ook enthousiast voor die Bronson titels. Heb er 4 aangeschaft. 2 bekeken maar kijk uit: beeld en geluid zijn verschrikkelijk slecht! Ik heb Telefon en Raid on Entebbe bekeken. Wat een aanfluiting. Beeld was nog slechter dan 3 generaties videoband. Onscherp, sigaretteburns, flauwe kleuren enz. echt een schande dat een maatschappij als A-film met zulke releases durft te komen. Als je niks beter voorhanden hebt breng ze dan niet uit. Dit kan echt niet anno 2009 waarin HD kijken zo langzamerhand een standaard aan het worden is. A-film: schaam je! Ook een belediging voor een acteur zoals Charles Bronson. Bah!:sad:

  11. #11

    Standaard

    Inderdaad jammer, maar ook niet vreemd als ze al voor 2 euro pst in de winkel liggen. Zijn ook niet de eerste maatschappij die dit doen (vermoedelijk oude TV-tapes op DVD uitbrengen), WB en DFW gingen ze al voor.

  12. #12

    Standaard

    Misschien niet heel vreemd, maar over het algemeen staat A-Film toch altijd wel voor goede kwaliteit.

  13. #13

    Standaard

    Ik wil van de QFC:
    Sicko
    Passion of the Christ
    en misschien This is England

    Verder heel misschien één of twee Bronson dvd's.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  14. #14
    bustel
    Guest

    Standaard Teleurstellend!

    Ik heb alle dvd films gekocht van Charles Bronson op DVD, uitgebracht door A-Film. Ik ben eigenlijk diep teleurgesteld wat de beeldkwaliteit betreft, dit zouden ze zo toch niet mogen verkopen, dit komt de film ook niet ten goede! Ik vind dit ook geen 5 euro per dvd waard, voor mij is dit niets waard! Schande van A-film!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •