De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Let the right one in

    Net terug uit Stockholm en op het vliegveld een boek meegepakt. Let the right one come in van John Ajvide Linqvist. Wat een fantastisch boek is dat zeg, een vampierenverhaal gestoken in een mooi liefdesverhaal. Maar wat blijkt nu, er is ook een film van gemaakt (op dit moment nummer 188 bij www.imdb.com) en de blu ray verschijnt op 10 maart a.s. in de VS. Iemand enig idee of deze blu ray ook hier af te spelen is? Zoja, dan komt deze blu ray als eerste in mijn collectie.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 02-03-2009 om 22:59 Reden: Titelfout verbeterd
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  2. #2

    Standaard

    Ja, dat kan, deze Blu-ray wordt door een distributeur uitgebracht die zijn BD's regiovrij uitgeeft.
    Op Blu-ray.com staat ook aangegeven dat ie regiovrij is.
    Je kan 'm dus gerust bestellen.

  3. #3

    Standaard

    Zie ook hier voor manieren om dit te checken voor de aankoop.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Titel van de film is 'Let the Right One in' , de Engelse vertaling dan, dus even topictitel aanpassen?

    PS deze film laatst gezien, echt een aanrader, en niet alleen voor vampierfans.

  5. #5

    Standaard

    Hele mooie film dit inderdaad, ik ga zeker ook de blu-ray wel eens aanschaffen!

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor alle reacties, ga 'm meteen in de pre-order zetten.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    In Nederland brengt Living Colour Entertainment de film op 10 september uit op zowel dvd als blu-ray. Volgens het persbericht zal de film een Zweedse Dolby TrueHD 5.1 track krijgen en 1080i50 beeld (dus geen 1080p). Ondertiteling is beschikbaar in het Nederlands en Frans. Extra's voor zowel de dvd als de blu-ray bestaan uit een audiocommentaar, verwijderde scènes en een trailer.





    Bron: www.dvd-home.nl.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Titel van de film is 'Let the Right One in' , de Engelse vertaling dan, dus even topictitel aanpassen?

    PS deze film laatst gezien, echt een aanrader, en niet alleen voor vampierfans.
    Technisch gezien is de filmtitel Låt den rätte komma in
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Geweldige film, heb de Amerikaanse blu-ray. Het beeld en geluid is geweldig, de extra`s zijn kort maar wel erg interessant. Absolute aanrader
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    De volledige specificaties:

    Extra's
    Audio Commentary by Director Tomas Alfredson and Writer John Ajvide Lindqvist (Engels zonder ondertitels)
    Trailer (1:25 - Zweeds met optionele Franse en Nederlandse ondertitels)
    Deleted Scenes (5:20 - Zweeds Dolby Digital 5.1 met optionele Engelse ondertitels)
    Ondertitels
    Frans en Nederlands
    Beeld
    2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Geluid
    Swedish Dolby TrueHD 5.1
    Swedish Dolby Digital 5.1

    Bij het opstarten moet je trouwens een taal kiezen: Benelux of Duits. Kies je voor Benelux dan zijn bovenstaande specificaties beschikbaar. Kies je voor Duits dan is de film te bekijken in het Zweeds of Duits (zowel in Dolby Digital 5.1 als Dolby TrueHD 5.1), zijn het audiocommentaar en de deleted scenes voorzien van optionele Duitse ondertitels en is de trailer in het Duits.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In Nederland brengt Living Colour Entertainment de film op 10 september uit op zowel dvd als blu-ray. Volgens het persbericht zal de film een Zweedse Dolby TrueHD 5.1 track krijgen en 1080i50 beeld (dus geen 1080p).
    Zoals ook door Frank al gezegd. Ik heb 'm gekocht e beeld is inderdaad 1080/24P
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #12

    Standaard

    Mooi, aangezien de UK en VS uitgaves van de film ook niet echt extra's bevatten haal ik gewoon de NL versie Blijft een goede film, jammer dat ze niet alle schokkende dingen van het boek hebben gebruikt maar moet zeggen een leuke verfilming met mooie beelden en super geluid.

  13. #13

    Standaard

    schijnt nogal gedoe te zijn over de ondertiteling (vertaling) op US editie zie hier

    kan iemand checken hoe dit zit op de nl versie
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #14

    Standaard

    De NL dvd versie heeft de juiste ondertiteling dus ik neem aan de blu-ray ook.

  15. #15

    Standaard

    17,99 € bij dvdoutlet.

    Effectief 1080p dus? ... dan ga ik deze ook wel eens bestellen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Effectief 1080p dus?
    Ja.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    schijnt nogal gedoe te zijn over de ondertiteling (vertaling) op US editie zie hier

    kan iemand checken hoe dit zit op de nl versie
    Ondertiteling klopt helemaal. Vandaag binnen gekregen en gelijk gechecked voor je

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •