Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 101 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ah, ik heb dit soort dingen in Spanje zien liggen.
    Op zich wel grappig. Vormgeving is best mooi. Maar het is meer een gimmick.

    het is volgens mij echt alleen de verpakking die anders is. Als ik me goed herinner zijn die ook nog eens van karton, en voor hebbedingetjes als ansichtkaarten zou ik niet de volle mep gaan betalen.

    De oude releases zijn vaak gewoon nog te vinden voor goedkoper, in een veel stevigere keepcase.

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Persbericht: http://www.dvd-home.nl/pers/warner.htm#8

    Leuk genummerde edities, tot 10.000 stuks.

  3. #28

    Standaard

    Als ik bv The Last Samurai als voorbeeld neem missen er toch een paar extra's (*) en krijg je er een video journaal (**) voor terug.

    Huidige 2 disc http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1616

    Audiocommentaar van Edward Zwick
    Tom Cruise: A Warrior's Journey
    Achter de schermen met regisseur Edward Zwick * (26 min)
    Het maken van een epos: een gesprek met Edward Zwick en Tom Cruise
    Documentaire: History vs. Hollywood: The Last Samurai
    A World of Detail: Productieontwerp met Lilly Kiverts
    Silk and Armor: Kostuumontwerp met Ngila Dickson
    Basistraining van het Keizerlijke Leger * (6 min)
    From Soldier to Samurai: De wapens
    Bushido: Het pad van de krijger * (Tekst)
    Weggelaten scènes
    Filmpremière in Japan
    Bioscooptrailer * (1 min)
    Dvd-rom *

    Nieuwe uitgaven:

    Commentary by director Edward Zwick
    History channel documentary history vs. hollywood: the last samurai
    Making an epic: a conversation with Edward Zwick and Tom Cruise
    Edward Zwick: director’s video journal **
    A world of detail: design with lilly kilvert
    From soldier to samurai: the weapons
    Silk and armor: costume design
    Tom Cruise: a warrior’s journey
    Deleted scenes
    Japan premieres

    Kan natuurlijk een persbericht foutje zijn,dus ben wel benieuwd na een review met een vergelijking met de huidige 2 disc om te zien of het daad werkelijk zo is en of er nog geknoeid is met het beeld/geluid.
    Laatst aangepast door pietdvd : 11-03-2009 om 16:43

  4. #29

    Standaard

    Zodiac komt er zeker in
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Alle inhoud op een rijtje:

    COLLECTOR'S EDITIONS
    1 V FOR VENDETTA
    2 TROY
    3 ZODIAC
    4 I AM LEGEND
    5 SWEENEY TODD
    6 BATMAN BEGINS
    7 THE LAST SAMURAI
    8 300
    9 CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY
    10 BEOWULF

    10 absolute topfilms in een versie om duimen en vingers van af te likken.

    Warner Home Video maakte een selectie van 10 veelbesproken titels uit hun catalogus die zich stuk voor stuk onderscheiden in niveau en visuele uitwerking. Om hun intrinsieke kwaliteiten nog beter in de verf te zetten, werden ze voorzien van een spectaculair jasje met bovendien ook binnenin een uitwerking die de échte filmfan alleen maar nog meer in bekoring van de film kan brengen.

    De genummerde collectie van 10 films laat zich herkennen aan haar horizontale formaat dat telkens plaats biedt aan 2 discs: één disc voor de film en een tweede met een overdaad aan bonusmateriaal. Om het geheel af te maken, werd elke titel ook nog eens voorzien van een extra verzamelobject in de vorm van een boekje met bijkomende achtergrondinformatie of een collectie exclusieve fotokaarten.

    De collectie wordt in beperkte oplage geproduceerd. Vanaf 1 april kunnen fans zich laten charmeren door hun eigen topfavorieten in een opvallende verschijning of meteen de volledige 10-delige reeks schoonheden in hun kast laten prijken.

    1. V FOR VENDETTA

    In een totalitair Engeland brengt de charismatische V een revolutionaire beweging op gang. De nietsvermoedende Evey raakt tegen wil en dank bij zijn activiteiten betrokken. Voor het scenario baseerden de broers Andy en Larry Wachowski zich op de graphic novel van David Lloyd. De regie gaven ze in handen van James McTeigue die Natalie Portman en Hugo Weaving tot uitmuntende prestaties wist te brengen.

    Extra's:
    • Designing the Near Future
    • Remember, Remember: Guy Fawkes and the Gunpowder Plot
    • Freedom! Forever!: Making V for Vendetta
    • Cat Power Montage
    • Soundtrack Album Info
    • Theatrical Trailer
    • Voorzien van 10 exclusieve fotokaarten

    2. TROY, Director's Cut

    Een spectaculair epos dat de klassieke strijd om de oogverblindende Helena van Troje op verbluffende wijze naar het scherm vertaalt. Regisseur Wolfgang Petersen zette zijn schouders onder dit gewaagde project en leidde een ijzersterke cast met onder meer Brad Pitt, Orlando Bloom, Eric Bana en Peter O'Toole doorheen de valstrikken van de oudheid.

    Extra's:
    • Troy Revisited: an introduction by Wolfgang Petersen
    • Troy in Focus: the talent and resources an epic movie requires
    • In the Thick of Battle: the film's thrilling action sequences
    • From Ruins to Reality: the history behind the production design
    • Troy, an Effects odyssey: the secrets behind the miraculous special effects
    • Attacking Troy: gearing up for an on-screen siege
    • Greek Ship Towing
    • Theatrical Trailer
    • Voorzien van 48 pagina's dik begeleidend boekje

    3. ZODIAC

    Het beklemmende op ware feiten gebaseerde verhaal van een onvatbare seriemoordenaar die zijn moorden gepaard laat gaan met ingewikkelde enigma's en niet alleen zijn stempel drukt op de levens van zijn slachtoffers, maar ook wie hem wil ontmaskeren in een neerwaartse spiraal meesleurt. Klasseregisseur David Fincher (Se7en, Fight Club, Panic Room) dompelde het relaas in een authentiek sfeertje en ontfutselde beklijvende prestaties aan onder meer Jake Gyllenhaal, Robert Downey Jr. en Mark Ruffalo.

    Extra's:
    • Commentary by director David Fincher
    • Commentary by Jake Gyllenhaal, Robert Downey Jr., Brad Fischer
    • Zodiac Deciphered: an exhaustive behind-the-scenes documentary on the making of Zodiac
    • The Visual Effects of Zodiac Previsualization: split-screen comparisons
    between animatics and finished film for the three murder sequences
    • This is the Zodiac Speaking: an all-new, feature-length documentary (produced and directed by David Prior) covering every aspect of the investigation, including new interviews with the original investigators and surviving victims
    • His Name was Arthur Leigh Allen: the truth about the prime suspect in the Zodiac case from people who knew him and the police who investigated him
    • Zodiac Theatrical Trailer
    • Voorzien van 32 pagina's dik begeleidend boekje

    4. I AM LEGEND

    Will Smith zet een topprestatie neer als solitaire wetenschapper die als enige in New York een virus overleefde dat zijn slachtoffers in kannibalistische monsters transformeert en nu verscheurd door eenzaamheid koortsachtig een middel zoekt om het tij te keren. Francis Lawrence,die zijn regisseursstrepen in de videoclipwereld verdiende met clips voor onder meer ookWill Smith, leidde zijn traject in goede banen.

    Extra's:
    Disc 1
    • Original release of film
    • 4 Awesome Animated Comics: "Death as a Gift", "Isolationö, "Sacrificing the Few for the Many" and "Shelter" (4 animated comics not rated and may contain material unsuitable for minors)
    Disc 2
    • Alternate theatrical version of film (NOT RATED)
    • Creating I Am Legend: chronicling the movie's creation
    • "Cautionary Tale: The Science of I Am Legend", exploring the history and current status of life-threatening viral infections
    • Voorzien van 30 pagina's dik begeleidend boekje

    5. SWEENEY TODD

    Tim Burton doet het weer in deze schitterende horrormusical over een verbitterde barbier die uit gevangenschap ontsnapt en terugkeert naar Londen om zich te wreken op de magistraten die zijn eens zo perfecte leventje verwoest hebben. Johnny Depp en Helena Bonham Carter geven het allerbeste van zichzelf op vocaal en acteergebied en worden bijgestaan door onder meer Alan Rickman, Timothy Spall en Sacha Baron Cohen.

    Extra's:
    • Burton + Depp + Carter = Todd
    • Sweeney Todd is Alive: the real history of the Demon Barber
    • Musical Mayhem: Sondheim's Sweeney Todd
    • Sweeney's London
    • Designs for a Demon Barber
    • Grand Guignol: a Theatrical Tradition
    • A Bloody Business
    • Razor's Refrain
    • Photo Gallery
    • Voorzien van 10 exclusieve fotokaarten

    6. BATMAN BEGINS

    Christopher Nolan herinterpreteert de fascinerendste superheld ooit en brengt een duistere, getormenteerde versie van de gevleugelde held die de demonen uit zijn jeugd moet trotseren en opstaat tegen zijn mentor. Christian Bale verbergt zich achter het masker van de held met de hulp van Morgan Freeman en Michael Caine en geconfronteerd met onder meer Katie Holmes, Rutger Hauer, Liam Neeson en Gary Oldman.

    Extra's:
    • Demons Comic: special features through an interactive comic book
    • Batman the Journey Begins: concept, design and development of the film as
    well as the casting of Batman himself
    • Shaping Mind and Body: observe Christian Bale's transformation
    • Batman the Tumbler: the reinvention of the Batmobile
    • Gotham City Rises: witness the creation of Gotham City, the Batcave and more
    • Saving Gotham City: the development of miniatures, CGI and effects for the Monorail Chase scene
    • Genesis of the Bat: a look at the Dark Knight's incarnation and influences on the film
    • Confidential Files: go beyond the movie and discover facts and story points not in the film and more!
    • Voorzien van 10 exclusieve fotokaarten

    7. THE LAST SAMURAI

    Edward Zwick (Legends Of The Fall, Blood Diamond) voert Tom Cruise mee naar het wonderbaarlijk mooie Japan uit de 19de eeuw,waar hij in gevangenschap wordt opgeleid in de Samoeraikunsten en deze cultuur tot de zijne maakt.

    Extra's:
    • Commentary by director Edward Zwick
    • History channel documentary "History vs. Hollywood: the Last Samuraiö
    • Tom Cruise: a Warrior's Journey
    • Edward Zwick: director's video journal
    • Making an Epic: a conversation with Edward Zwick and Tom Cruise
    • A World of Detail: production design with Lilly Kilvert
    • Silk and Armor: costume design with Ngila Dickson
    • Imperial army basic training
    • From Soldier to Samurai: the weapons
    • Deleted Scenes
    • Japan premières
    • DVD-rom PC
    • Voorzien van 10 exclusieve fotokaarten

    8. 300

    De epische strijd tussen de zwaar onderbemande Spartanen en de immense Perzische troepenmacht bij de Thermopylaekloof in visueel spectaculaire vorm gegoten door Zack Snyder. Gerard Butler speelt de onversaagbare koning Leonidas, Dominic West de judas binnen eigen rangen.

    Extra's:
    • Additional scenes of the Traitorous Hunchback and never-before-seen Giant Warriors
    • Frank Miller's vision realized on film
    • 300 Spartans - fact or fiction?
    • Who Were The Spartans?: how the actors built their characters based on Spartan customs
    • Webisodes: go on set with the cast and crew
    • Commentary by Director Zack Snyder
    • Audiocommentary by Zack Snyder, Kurt Johnstad and Larry Fong
    • Making-of 300
    • Deleted scenes
    • Voorzien van 40 pagina's dik begeleidend boekje

    9. CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY

    De beproefde combinatie Tim Burton -Johnny Depp laat zich in deze verfilming van Roald Dahls bestseller weer van haar beste zijde zien. De jonge Charlie leeft een armoedig bestaan van kleine dromen en verlangens, maar als hij één van de vijf wereldwijd verspreide tickets in de wacht sleept die toegang geven tot Willie Wonka's chocoladefabriek, staat hem het avontuur van zijn leven te wachten.

    Extra's:
    Disc 1
    • Soundtrack Spot Charlie and the Chocolate Factory
    • Bioscooptrailer
    Disc 2
    • Oempa Loempa worden: hoe één man werd omgetoverd tot honderden Oempa-Loempa's
    • Aanval van de eekhoorns: een kijkje op de eekhoorns die werden afgericht om noten te sorteren
    • De fantastische Mr. Dahl: een blik op het leven van Roald Dahl
    • Oempa-Loempa dans: leer hoe je moet dansen als een Oempa-Loempa
    • De uitvindmachine: bedenk je eigen snoepmengsel en bekijk het effect ervan op een Oempa-Loempa
    • Zoek het Gouden Toegangkaartje: kun jij het vinden?
    • DVD-ROM weblink naar de online wereld van de snoepmaker
    • Voorzien van 10 exclusieve fotokaarten

    10. BEOWULF

    Robert Zemeckis (The Polar Express) neemt opnieuw zijn toevlucht tot baanbrekende CGI technieken om de Germaanse saga van hoe de held Beowulf het monster Grendel verslaat naar overdonderende filmtaal te vertalen. Onder meer Anthony Hopkins, Angelina Joly, John Malkovich en Ray Winstone lieten zich door hem 'animeren'.

    Extra's:
    • A Hero's Journey: the making of Beowulf
    • Beowulf: Mapping the Journey (production pods gallery)
    • The origins of Beowulf
    • Beasts of Burden: designing the creatures of Beowulf
    • The Art of Beowulf
    • Creating the Ultimate Beowulf
    • Additional scenes
    • Voorzien van 10 exclusieve fotokaarten

  7. #32

    Standaard

    Liever gehad dat elke uitgave een boekje bevat. Wat doe je nou met 10 fotokaarten...
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  8. #33

    Standaard

    Sowieso dus Zodiac en wellicht ook een kaartje I AM Legend
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #34

    Standaard

    Ik denk aan I Am Legend
    V for Vendetta is ook vet trouwens.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  10. #35

    Standaard

    Is jullie die vreselijke Franse titels al opgevallen??
    "Je suis une Legende"
    Laat ze daardoor mooi links liggen.

  11. #36

    Standaard

    Daar is grammaticaal toch niks mis mee? Of heb je gewoon een hekel aan die franse titel erop (ik ook).
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  12. #37

    Standaard

    Dat wist ik niet...
    Komen ze niet gewoon in het engels hier in de winkel?
    Anders laat ik ze idd ook liggen.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Dat wist ik niet...
    Komen ze niet gewoon in het engels hier in de winkel?
    Anders laat ik ze idd ook liggen.
    De tekst staat er zowel in het Engels als in het Frans op.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De tekst staat er zowel in het Engels als in het Frans op.
    Dat bedoelde ik dus. Vind t enorm storend op een collector's item als dit, op een standaard dvd hoesje kan ik er mee leven maar dit.....

  15. #40

    Standaard

    Ze kosten inmiddels € 17,99 op Bol.com

    En er staat dit bij:

    Bij aankoop van deze Collector's Edition krijg je nu automatisch een exemplaar van de april editie van Filmvalley meegestuurd. Filmvalley is een 129 pagina's tellend maandblad voor de filmliefhebber met allerlei recensies van films, die in de bioscoop verschijnen of op Dvd uitkomen.


  16. #41

    Standaard

    Vandaar de vele advertenties in de filmvalley.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hebben we ook nog wat te lezen.

    Wel slim bekeken van Filmvalley. Via de grootste webwinkel van Nederland, leden aan de man te brengen. Lid worden, zal ik toch nooit worden.

  18. #43

    Standaard

    Ik denk dat ik er dan sowieso 1 ga kopen Normaal kost een Filmvalley al 7 euro (en die koop ik ook soms wel), en voor 11 euro meer krijg je er dus een LE van 1 van die films bij Vind ik wel leuk klinken Alleen kan ik nog niet kiezen welke


  19. #44

    Standaard

    ziet er strak uit
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  20. #45

    Standaard

    Weet er iemand misschien welke extra's er op de CE van Sweney Todd staan die niet op de normale uitgave staan, of zijn die er niet?
    In België en Nederland is er bij mijn weten toch geen 2-disc verkocht, of wel? En ik verwacht op een 2-disc toch meer extra's...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Weet er iemand misschien welke extra's er op de CE van Sweney Todd staan die niet op de normale uitgave staan, of zijn die er niet?
    In België en Nederland is er bij mijn weten toch geen 2-disc verkocht, of wel? En ik verwacht op een 2-disc toch meer extra's...
    Hier is alleen een 1-disc uitgebracht met een making-off (Burton + Depp + Carter = Todd) als extra:

    Hier de 2-disc extra's:

    Extra's:
    • Burton + Depp + Carter = Todd
    • Sweeney Todd is Alive: the real history of the Demon Barber
    • Musical Mayhem: Sondheim's Sweeney Todd
    • Sweeney's London
    • Designs for a Demon Barber
    • Grand Guignol: a Theatrical Tradition
    • A Bloody Business
    • Razor's Refrain
    • Photo Gallery
    • Voorzien van 10 exclusieve fotokaarten
    Laatst aangepast door Pieter V : 30-03-2009 om 13:13

  22. #47

    Standaard

    Krijg je het blad ook met de dvd,want eigenlijk zit Charlie Wilson War bij de Filmvalley van April. In dien dat zo is,vind ik het wel een aantrekkelijke aanbieding. Dan word die CE nog maar € 8,04 aangezien het blad en de dvd samen € 9,95 koste. € 9,95 voor het blad met een dvd twv € 6,99 vond ik al aantrekkelijk,maar dit zou nog beter zijn,2 films en een blad voor € 17,99.

    Ralfers misschien kan je The Last Samurai nemen,kan je ons meteen vertellen of de dvd's nu wel of niet gelijk zijn en of die Charlie Wilson War er bij zit of niet.
    Laatst aangepast door pietdvd : 02-04-2009 om 05:14

  23. #48

    Standaard

    tuurlijk, het zal ook niet zo zijn.

    Vorige week via Amazone.co.uk mijn eerste import dvd gekocht van Troy, Director´s Cut (2-disc) met engelse subs. (Omdat die hier niet uitkwam)

    komen ze met dit aanzetten.

    Ik begin er niet meer aan. Het formaat staat me trouwens ook niet aan
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  24. #49

    Standaard

    Ik heb gisteren de CE van Sweeney Todd ontvangen. Originele verpakking en de extra fotokaarten zijn van goede kwaliteit. En de gratis Filmvalley is ook mooi meegenomen. Maar het is inderdaad zonder de DVD van Charlie Wilson's War.

  25. #50

    Standaard

    Zou je misschien foto's kunnen plaatsen?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •