De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hellboy 2: The Golden Army

    Weet er iemand of de NL 2-disc uitgave (die nu enkel als giftset te krijgen is) ook apart (dus zonder beeldje) verkocht gaat worden?
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    2-disc wordt niet apart verkocht.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb even wat foto's van de Giftset getrokken:

    http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1235074329
    http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1235074370
    http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1235074394
    http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1235074271

    De giftset bevat:
    -De 2 disc SE DVD (Amaray verpakking)
    -Beeldje van The Golden Army soldaat (Gentle Giant)
    -Productiedagboek van Del Toro
    -Poster van Hellboy II: The Golden Army (binnen het dagboek)
    http://koczy.files.wordpress.com/200...-ii-poster.jpg

    De giftset bevat in tegentelling tot veel afbeeldingen niet de 3 DVD's met 2 DVD's met een andere coverart. De verpakking en het beeldje zijn kleiner dan die van de Hellboy Giftset van Sony zoals op de laatste foto is te zien. De verpakking vind ik van iets minder kwaliteit, maar is nog steeds degelijk, te vergelijken met de Indiana Jones 4 giftset.

    Ik heb er bij de plaatselijk Van Leest € 25,00 voor betaald, maar hij kost eigenlijk € 30,00 (ik had nog 5 kijk-en-luistergeld bonnen)
    Laatst aangepast door [NL]Patje_Lasek : 19-02-2009 om 20:23

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bedankt voor de informatie, Patrick. Ben blij dat ik gewacht heb, op de Nederlandse uitgave. We missen qua inhoud niks ten op zichte van de Amerikaanse giftset. Ja, behalve een digitale kopie. Die ondingen hoef ik toch niet.

  5. #5

    Standaard

    Ga we ooit de bluray versie krijgen?


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ga we ooit de bluray versie krijgen?
    Als giftset bedoel je? Nee. Maar er is gewoon een 2-disc Blu-Ray uitgebracht.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    2-disc wordt niet apart verkocht.
    Ik wou perse de 2-disc dvd met nederlandse subs (kinderen in huis) maar toen ik deze week in de Media Markt en Fnac merkte dat de 2-disc enkel in de dure gift-box verkocht wordt was dat wel even slikken.

    40 EUR (MM) tot 45 EUR (Fnac) uitgeven voor een 2-disc => I don't think so.

    Heb gisteren de 2-disc op amazon.co.uk besteld voor 11,35 EUR (verzendingskosten inbegrepen. ) Disc 2 van de UK 2-disc dvd heeft ook ndl. subs. Disc 1 niet maar voor een prijsverschil van een kleine 30 EUR kan ik hier mee leven.

    Kaft van de engelse Hellboy II dvd met subs info =>
    http://www.dvdactive.com/news/releas...lden-army.html

  8. #8

    Standaard

    Dus je kinderen moeten het dan doen met de extra's en jij kijkt de film?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dus je kinderen moeten het dan doen met de extra's en jij kijkt de film?
    Ik laat ze mijn R1 en UK-dvd's niet sub-loos kijken. Engelstalige subs wel te verstaan.

    Het is niet omdat je een voorkeur voor nederlandstalige subs hebt, dat je je geen raad weet met engelstalige subs.

    Toen mijn oudste dochter acht was heb ik voor haar, ter voorbereiding van een USA-trip, een Assimil cursus Amerikaans (boek en 4 cd's) gekocht. En samen doorgenomen.

    Trouwens, op het ogenblik, is de lievelingsdvd van de kroost "Kamikaze Girls" (japans gesproken met engelse subs)
    http://www.youtube.com/watch?v=P5iRz...eature=related
    Laatst aangepast door Andrew-Kenneth : 20-02-2009 om 00:21

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    Die 4-disc Boxset van de 2 films zoet er wel mooi uit moet ik zeggen...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  11. #11

    Standaard

    Van leest was de giftset 30euro in plaats van 40 dus heb hem daar meegenomen aangezien ik perse de 2 disc wilde.

  12. #12

    Standaard Koop de blu ray versie van Hellboy 2

    Waarom zou je de DVD kopen. De beeldkwaliteit van de Blu ray is echt fantastisch, het is gelijk aan bioscoopkwaliteit. Deze blu ray is echt een mijlpaal in de historie van de "home entertainment" daar kunnen geen extra's tegenop. Ik raad iedereen aan de film op blu ray te kijken op een HD tv. Bij de videoland is de 2-disc blu ray nu 27,99

  13. #13

    Standaard

    Er zijn mensen die de overstap naar blu-ray nog niet gemaakt hebben en die kopen dus de DVD.

  14. #14

    Standaard

    Dat begrijp ik, maar als echter filmliefhebber kan ik iedereen aanraden om dan toch snel over te stappen. Ik heb beide versies van Hellboy 2 gezien op DVD en Blu ray. En de DVD lijkt in vergelijking met de Blu ray op VHS kwaliteit. Dit is wat overdreven maar de DVD is velle matter en er ontbreken heel veel details

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurrobert Bekijk bericht
    Waarom zou je de DVD kopen. De beeldkwaliteit van de Blu ray is echt fantastisch, het is gelijk aan bioscoopkwaliteit. Deze blu ray is echt een mijlpaal in de historie van de "home entertainment" daar kunnen geen extra's tegenop. Ik raad iedereen aan de film op blu ray te kijken op een HD tv. Bij de videoland is de 2-disc blu ray nu 27,99
    Omdat bijvoorbeeld ik op dit moment niet de financiële middelen heb om én een Blu-Rayspeler (of een PS3) én een HD-televisie (HD Full of HD Ready) aan te schaffen, neem ik genoegen met de DVD. Maar dan wil ik wel de 2-disc...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Die 4-disc Boxset van de 2 films zoet er wel mooi uit moet ik zeggen...
    Deze 4 disc bevat de bioscoopversie van Hellboy.

    Van Hellboy is er ook een 3-disc director's cut uitgekomen.
    Deze director's cut is tien minuten langer dan de bioscoopversie.
    Hij werd destijds ook in een giftset met Hellboy-beeldje uitgebracht.
    DVD nl bespreking van deze editie => http://www.dvd.nl//reviews.php?reviewid=2339

    Ik heb zelf beide versies. (de 1-disc bioscoopversie en de 3-disc director's cut (zonder beeldje) )

    De 3-disc bestelde ik in nov. 2008 bij Amazon.co.uk voor 10,18 EUR (verzendingskosten inbegrepen)
    Ik heb daarnet nog even gekeken op Amazon.co.uk en er is een 3-disc bestelbaar voor 7,52 EUR (verzendingskosten inbegrepen)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    Deze 4 disc bevat de bioscoopversie van Hellboy.

    Van Hellboy is er ook een 3-disc director's cut uitgekomen.
    Deze director's cut is tien minuten langer dan de bioscoopversie.
    Hij werd destijds ook in een giftset met Hellboy-beeldje uitgebracht.
    DVD nl bespreking van deze editie => http://www.dvd.nl//reviews.php?reviewid=2339

    Ik heb zelf beide versies. (de 1-disc bioscoopversie en de 3-disc director's cut (zonder beeldje) )

    De 3-disc bestelde ik in nov. 2008 bij Amazon.co.uk voor 10,18 EUR (verzendingskosten inbegrepen)
    Ik heb daarnet nog even gekeken op Amazon.co.uk en er is een 3-disc bestelbaar voor 7,52 EUR (verzendingskosten inbegrepen)
    Met Nederlandse subs? Zou eigenlijk niet veel uitmaken, want ik heb geen CC, dus bestellen via amazon gaat niet lukken...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  18. #18

    Standaard

    Ik heb de 3-disc DC van Hellboy 1 een tijdje geleden gekocht bij de Blokker voor € 4,99. Hij was zelfs nog in seal Nou vond ik het niet echt een bijzondere film


  19. #19

    Standaard

    Bij media-dealer.de is de 2-dvd steelbook van Hellboy 2 met nl-subs te koop voor 21,97 (excl. verzendkosten). I.v.m. totaalkosten is deze dus waarschijnlijk alleen interessant voor liefhebbers van steelbooks.

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Met Nederlandse subs? Zou eigenlijk niet veel uitmaken, want ik heb geen CC, dus bestellen via amazon gaat niet lukken...
    Nah, geen ned. subs. (enkel engelse.)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb de 3-disc DC van Hellboy 1 een tijdje geleden gekocht bij de Blokker voor € 4,99. Hij was zelfs nog in seal Nou vond ik het niet echt een bijzondere film
    Je hebt deze uitgave alleszins voor een mooie prijs kunnen kopen.

    Als Hellboy fan (jaren geleden las ik de comics al) kan ik wel stellen dat ik de iets langere director's cut net iets hoger inschat dan de kortere biosversie, maar de extra minuten maken het verschil uiteraard niet voor iemand die de film op zich niet denderend vind.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    Je hebt deze uitgave alleszins voor een mooie prijs kunnen kopen.

    Als Hellboy fan (jaren geleden las ik de comics al) kan ik wel stellen dat ik de iets langere director's cut net iets hoger inschat dan de kortere biosversie, maar de extra minuten maken het verschil uiteraard niet voor iemand die de film op zich niet denderend vind.
    Een 'Hellboy' spreekt me sowieso al niet zo aan Ik me wel vermaakt met de film, maar verder ook niet echt Spider-Man vind ik bijvoorbeeld weer stukken beter, maar dat komt gewoon omdat het me meer aanspreekt. Ik zal Hellboy 2 ook nog wel een keer aanschaffen, maar niet de giftset en ook niet nu die net uit is en nog voor de volle prijs in de winkels ligt


  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Geluid & beeld van de DVD zijn top.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    Nah, geen ned. subs. (enkel engelse.)
    De Engelse uitgave heeft wel Nederlandse subs. The 2 disc varieert van £11.99 to £14.99 (HMV, Play). Er is ook een steelbook uit met deel 1 en 2 (4 discs). Deze kost £17.99 (Play, HMV)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •