De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Planet Earth - bekroonde BBC natuurserie vanaf 24/3 op 6-BD en 6-DVD boxset

    Planet Earth - bekroonde BBC natuurserie vanaf 24/3 op 6-BD en 6-DVD boxset



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Was er niet al een 5-dvd box van Planet Earth
    Ik hou van m'n sweety!!!!!!

  3. #3

    Standaard

    Zit al een tijdje op de NL ondertitelde versie te wachten. .... Eindelijk.

  4. #4

    Standaard

    Waarom is de speelduur van de DVD versie 71 minuten langer dan de Blu-Ray versie?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DMaarten Bekijk bericht
    Was er niet al een 5-dvd box van Planet Earth
    De import versies van Planet Earth zijn al een tijdje verkrijgbaar op DVD en Blu-ray, ook in de Nederlandse winkels.

    De speelduur lijkt me een fout want zelfs met 4% PAL speedup kom je niet aan dit verschil.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Waarom is de speelduur van de DVD versie 71 minuten langer dan de Blu-Ray versie?
    De DVDs hebben na elke aflevering van 45 minuten een 15 minuten achter de schermen blik van die aflevering. De huidige Blu-Ray release heeft dit er niet achter zitten. Ik neem aan dat deze dat ook niet heeft en dat daar het verschil vandaan komt.
    Laatst aangepast door Cyzor : 18-02-2009 om 18:23

  7. #7

    Standaard

    ik kocht de 6 disk blu ray versie via de UK voor maar 45 euro. Wie wil nu ondertitels op een natuurdocumentaire..., dat verkloeit het beeld. En op een Hollandse commentaar zit ik als Vlaming ook niet echt te wachten
    To infinity ... and beyond!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva Bekijk bericht
    ik kocht de 6 disk blu ray versie via de UK voor maar 45 euro. Wie wil nu ondertitels op een natuurdocumentaire..., dat verkloeit het beeld. En op een Hollandse commentaar zit ik als Vlaming ook niet echt te wachten
    Heb ze ongeveer op Blu-ray een maand geleden 28€ betaald op HMV, de pond staat laag hé jongens!!! Hopelijk zit er op deze nieuwe release wel het originele engelstalige commentaar, want anders is de hele reeks grondig verpest. Ik herinner me nog de uitgave van March of the Penguins die hier alleen verkrijgbaar was met commentaar van Urbanus!!! Belachelijk gewoon, dan heb ik deze film ook gewoon gekocht in Engeland.
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  9. #9

    Standaard

    Ga de dvd versie halen , denk dat ik een keer lekker een weekend ga genieten dan .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •