Pagina 98 van 216 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Ik heb deze link gekopieerd uit mijn adresbalk.

  2. #2427

    Standaard

    In Frankrijk mag er gekozen worden wat de officiële cover wordt voor The Aristocats. Ik vind ze niet echt geweldig.


  3. #2428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    In Frankrijk mag er gekozen worden wat de officiële cover wordt voor The Aristocats. Ik vind ze niet echt geweldig.

    Nummer drie valt wel mee. Nummer 1 is niks want Duchess en O'Malley staan er niet op, de tweede vind ik niet assorteren met de rest van de releases.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #2429

    Standaard

    Er kan ook gekozen worden voor de 101 Dalmatians cover...
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #2430

    Standaard

    Ik zag het ja. Die covers zien er een stuk beter uit.




  6. #2431

    Standaard

    Alles behalve wild van deze keuzes. Maar goed, daar hoeven wij ons hier geen zorgen over te maken. Leuk om eens te zien. Enkel de laatste cover voor Aristocats valt ietwat in de smaak bij mij.

    In other news ...

    Assepoester verschijnt bij ons (Benelux) op 12 september 2012, nav. persbericht.

    Meer is nog niet bekend, maar ik vermoed dat op dezelfde datum oa. ook The Rescuers I & II en de Aristokatten op die datum zullen verschijnen.
    Laatst aangepast door Esteban : 17-05-2012 om 00:22

  7. #2432

    Standaard

    Weet er iemand de bitrate van de audiotracks op tarzan?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #2433

    Standaard

    Duitse cover van de twee vervolgfilms op Cinderella.


  9. #2434

    Standaard

    Even een vraagje; wanneer verschijnt Treasure Planet op blu-ray ?

  10. #2435

    Standaard

    Treasure Planet verschijnt op 3 juli a.s. in Amerika op Blu-ray. Het is voor zover ik weet onbekend of en wanneer deze ook in andere landen gaat verschijnen.

  11. #2436

    Standaard

    Voor zij die interesse hebben: de UK release van The Lion King 2 en 3 zijn binnenkort ook apart verkrijgbaar.

    Heel handig voor mensen zoals mij die de 3D versie wouden hebben van de eerste film en niet 2 keer dezelfde film willen kopen. Ik ben mooi aan het wachten op de volgende BOGOF n meestal krijg je in de UK toch mooiere kortingen aangeboden! Als we helemaal geluk hebben, komen ze misschien ook in de DMR.

  12. #2437

    Standaard

    Wtf Disney. Audio tracks van 640kbs op de tarzan bluray.... Der zal weer een nieuwe versie uitkomen zeker?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #2438

    Standaard

    Slecht nieuws voor de Belgen onder ons. De Blu-Ray Tarzan bevat GEEN Vlaams. Vandaag gekocht en er was geen keuze voor Vlaams. Toen even in mijn computer gelegd om de audio tracks te bekijken en er staat helemaal geen Vlaams op. Disney... Breng je zaakjes op orde.

  14. #2439

    Standaard

    De Benelux-versie? Zoja, dat is straf ... Een geluidstrack vergeten.

    In dat geval, één adres : info@disneyservice.nl
    Laatst aangepast door Esteban : 26-05-2012 om 19:06

  15. #2440

    Standaard

    Vergeten? Laat me niet lachen..
    Ze doen het expres
    Brengen ze volgende keer terug een uitgave uit met Vlaams en met HD-audio! Want die staat ook niet op de us versie
    Op de "vlaamse" wel? of is het ook gewoon dd?

    Vreemd ook dat jij al uberhaupt de vlaamse hebt.. vermits hij volgens de lijst pas de 30ste uitkomt....

    Volgens mij heb jij gewoon een import te pakken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #2441

    Standaard

    Disney's Tarzan blu ray is al gewoon verkrijgbaar.

  17. #2442

    Standaard

    30 Mei is de officiële releasedatum in NL en B. Hij kán hier en daar reeds zijn opgedoken, maar is eigenlijk nog niet verkrijgbaar. Zoals ik vandaag ook heb kunnen vaststellen bij twee speciaalzaken.

    @ Skank, wat blu-ray betreft staat Disney nu niet bepaald bekend om de talloze heruitgaven buiten de US. Integendeel zelfs. Dus het opzet lijkt me zeer onwaarschijnlijk in dat opzicht. Wat me wel niet zou verbazen met de nieuwe wind (besparen, besparen, besparen) betreffende uitgaves buiten de US : Het feit dat de toevoeging van een Vlaamse track de overweging niet waard werd geacht, hoe klein of groot de kost ook is.

    Maar goed : Nu toch even afwachten of Jorpor wel degelijk de Benelux-versie in handen heeft, dat is namelijk nog niet eens 100% zeker.

  18. #2443

    Standaard

    Ja ik heb gewoon de Benelux versie. Vandaag gekocht, gezien niet elke winkel zich aan release data houdt.
    Ik denk niet dat het vergeten is, want bij de taalkeuze staat geen Vlaams en op de hoes staat het ook niet vermeld.
    Verder heeft deze Blu-Ray sowieso een matige transfer van de film, maar dat was al wel bekend volgens mij.
    Hier een fotootje om te laten zien dat ik daadwerkelijk de Benelux uitgave heb:
    Laatst aangepast door jorpor : 26-05-2012 om 22:09

  19. #2444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Slecht nieuws voor de Belgen onder ons. De Blu-Ray Tarzan bevat GEEN Vlaams.
    Eerlijk gezegd vind het dit soort van aberranties zoals een Vlaamse dubbing beter afwezig dan aanwezig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2445

    Standaard

    Mij gaan ze niet wijsmaken dat een Vlaamse dubbing minder kost dan een Vlaamse dubbing op gewoon op een schijfje te zetten. Qua kostprijs is dat bijna nigil. Ik vind het jammer aan de ene kant dat dit spoor ontbreekt (dit in gedachten voor mijn eventuele nakomelingen later)

  21. #2446

    Standaard

    In dat geval blijf ik bij m'n voorlaatste post. Ze hebben gewoon de moeite niet genomen. Nochtans had Disney Benelux reeds bevestigd dat Tarzan met 100% zekerheid de Vlaamse versie zou bevatten.

    Nogmaals, melden bij : info@disneyservice.nl
    Disney (B) Facebook : http://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium

    @ Werner, buiten het feit dat ik het daar láng niet mee eens ben, is het natuurlijk geen punt in dat opzicht dat de Vlaming blijkbaar mag fluiten naar onze eigen versie.
    Laatst aangepast door Esteban : 27-05-2012 om 09:41

  22. #2447

    Standaard

    Ik had het zelf nog niet opgemerkt bij mijn Italiaanse importversie, maar dit is in ieder geval schandalig. Ik bekijk meestal de Engelse versie, maar als het publiek op een bepaald moment (kinderen, mijn ouders) dit nodig vinden moet de Vlaamse beschikbaar zijn.

    Wat voor nut had het dan om over te schakelen op een Vlaamse dubbing vanaf Hunchback als men deze Vlaamse dubbings nu gewoonweg zelfs "vergeet" uit besparingen.

    Vlaamse dubbings hebben een duidelijke meerwaarde tov de Nederlandse versies. Ik heb nog geen enkele Vlaamse dubbing van een Disney film gehoord die ik niet kan aanhoren, de Nederlandse versies daarentegen kan ik maar enkele minuten aanhoren.

  23. #2448

    Standaard

    Lion King trilogy (UK) is vandaag te koop voor €21,09 bij zavvi.nl.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #2449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd vind het dit soort van aberranties zoals een Vlaamse dubbing beter afwezig dan aanwezig.
    Als je kinderen hebt, dan is een audiokanaal in je eigen taal toch een must.

    Stel dat er bijvoorbeeld geen Nederlandse audio op de Nederlandse uitgave staat; hoeveel blu-ray's en DVD's zouden ze denk je verkopen? Kinderen blijven natuurlijk veruit de grootste afzetmarkt voor dit soort films.
    Dus de afwezigheid van een Vlaamse track voor een uitgave die in België verschijnt, is inderdaad erg vreemd.

  25. #2450

    Standaard

    Ik kan me inderdaad best voorstellen dat je als bewoner van het orange land ook niet geheel tevreden zou zijn mocht plots blijken dat de (bestaande) Nederlandstalige track ontbreken en enkel de Vlaamse voorgeschoteld zouden krijgen. Zeker wanneer je bedenkt dat beide landstalen toch al wat minder universeler klinken sinds de gescheiden opnames voor B en NL van start gegaan zijn, er komen al eens meer vreemde accenten of zelfs dialecten bij kijken.

    Ik stel opnieuw voor dat Belgische leden een mailtje hieromtrent sturen naar info@disneyservice.nl , het is de enige manier om hier aandacht op te vestigen.
    Laatst aangepast door Esteban : 28-05-2012 om 17:17

Pagina 98 van 216 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •