Pagina 97 van 216 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2401

    Standaard

    Ik hoop het wel, want mis nog de twee laatste Donalds en die prijzen zijn inderdaad absurd dus die gaan er nooit komen op DVD.

  2. #2402

    Standaard

    mhm, we wachten af.

    Heb via de Italiaanse amazon de eerste 3 uitgaves van Donald, 2x Mickey in kleur en 1x Mickey in z/w gekocht voor €40, dus dat is nog wel te doen.

    Donald deel 4 is lachwekkend duur inderdaad!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #2403

    Standaard

    Heb gisteren Fox and the Hound 1&2 uit Duitsland en Pocahontas 1&2 en Tarzan uit Italië ontvangen, alles met NL spraak en ondertiteling!

    Tot ik vandaag op Amazon Spanje ging kijken daar staan ze maar 13,35 euro! Voor
    wie het niet erg vindt dat er spaanse tekst op de achterkant staat (de titels zijn behalve voor fox and the hound dezelfde) kan ze alle vijf kopen voor 75,44 euro incl. verzending, ofwel 15 euro.

    http://www.amazon.es/registry/wishlist/2O1DJUB2C5H1N

    Als je dan Fox and the Hound apart in Duitsland koopt bij Amazon.de dan heb je het gehele pakket van 5 blu-rays voor 73 euro.

  4. #2404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Heb gisteren Fox and the Hound 1&2 uit Duitsland en Pocahontas 1&2 en Tarzan uit Italië ontvangen, alles met NL spraak en ondertiteling!

    Tot ik vandaag op Amazon Spanje ging kijken daar staan ze maar 13,35 euro! Voor
    wie het niet erg vindt dat er spaanse tekst op de achterkant staat (de titels zijn behalve voor fox and the hound dezelfde) kan ze alle vijf kopen voor 75,44 euro incl. verzending, ofwel 15 euro.

    http://www.amazon.es/registry/wishlist/2O1DJUB2C5H1N

    Als je dan Fox and the Hound apart in Duitsland koopt bij Amazon.de dan heb je het gehele pakket van 5 blu-rays voor 73 euro.

    Begrijp ik het goed dat alle genoemde titels, behalve Fox and the Hound, in Spanje nl-ot en nl-spraak heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #2405

    Standaard

    De UK pre-order voor 'The Aristocats' is online! Als we de technische specificaties mogen geloven staat er ook Nederlandse audio en ondertiteling op! We kunnen de blu-ray verwachten op 25 juni!
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...s/Product.html


    Maar dat is nog niet alles! De volgende titels hebben ook een pre-order optie gekregen. Dit zijn wel allebei US titels!

    The Great Mouse Detective: Special Edition (Blu-ray + DVD) -> 18 september
    http://www.walmart.com/ip/20926766

    The Tigger Movie: Special Edition (Blu-ray + DVD) -> 14 augustus
    http://www.walmart.com/ip/20926765


    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    ... Kortom gewoon afwachten tot er meer bekend is, voordat er paniekerij is.
    Paniekerij? Owkee...
    Laatst aangepast door coveragentcov : 12-05-2012 om 14:29

  6. #2406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht

    The Great Mouse Detective: Special Edition (Blu-ray + DVD) -> 18 september
    http://www.walmart.com/ip/20926766
    This makes me happy.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #2407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed dat alle genoemde titels, behalve Fox and the Hound, in Spanje nl-ot en nl-spraak heeft.
    Alle vijf de titels hebben NL spraak en ondertitels!

    http://www.index-dvd.com/blu-ray-tod-y-toby-21213.html
    http://www.index-dvd.com/blu-ray-tod...y-2-21345.html
    http://www.index-dvd.com/blu-ray-tarzan-21212.html
    http://www.index-dvd.com/blu-ray-pocahontas-21211.html
    http://www.index-dvd.com/blu-ray-poc...ndo-21344.html
    Laatst aangepast door kristofke : 12-05-2012 om 21:41

  8. #2408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    De UK pre-order voor 'The Aristocats' is online! Als we de technische specificaties mogen geloven staat er ook Nederlandse audio en ondertiteling op! We kunnen de blu-ray verwachten op 25 juni!
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...s/Product.html
    Volgens het plaatje is dit geen classic terwijl ik dacht dat dit wel zo was? Ik dacht dat het voor NL de 20e classic was.

  9. #2409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lauwtj Bekijk bericht
    Volgens het plaatje is dit geen classic terwijl ik dacht dat dit wel zo was? Ik dacht dat het voor NL de 20e classic was.
    Blijkbaar is de UK aan het afstappen van de nummering. De heruitgave van Pinocchio heeft ook geen nummering meer. Misschien zijn beide afbeeldingen niet helemaal correct. Maar ik betwijfel het.

    Maar of er nu een nummering op staat of niet. The Aristocats is en blijft de 20ste classic!

  10. #2410

    Standaard

    The Great Mouse Detective ! En The Aristocats met -zoals verwacht- het artwork dat ik eerder had gepost. Fijn, want ik vond het bijzonder mooi.

    Van Tigger Movie vraag ik me eigenlijk af of we die hier wel moeten verwachten, aangezien de laatste Disney Classic (Winnie the Pooh) ons niet werd gegund.

  11. #2411

    Standaard

    Hmmm. Het artwork voor The Aristocats heeft geen leeftijdslogo's op de site van Play. Ik dacht dat alle UK uitgaven voorzien werden van die dingen?

    Het lijkt erop dat we dit jaar een hele resem classics op Blu-Ray krijgen dus, velen sneller dan verwacht!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #2412

    Standaard

    Volgens deze website is de Engelstalige soundtrack in Spanje Dolby Digital 5.1, terwijl in bvb. Engeland volgens blu-ray.com een DTS HD-MA 5.1 gebruikt zou zijn.

    Toch even afwachten.

  13. #2413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Heb gisteren Fox and the Hound 1&2 uit Duitsland en Pocahontas 1&2 en Tarzan uit Italië ontvangen, alles met NL spraak en ondertiteling!
    Hallo allemaal!

    Na hier al heel lang meegelezen te hebben, als verwoed Disney Classic verzamelaar sinds het VHS-tijdperk (nu Blu-ray), heb ik me vandaag aangemeld om mee te kunnen praten!

    Mijn eerste vraag is aan jou kristofke: omdat jij volgens mij de eerste bent die deze titels in Nederland/België hebt, ben ik benieuwd hoe het gesteld is met de kwaliteit, en dan vooral van "The Fox and the Hound" (deel 1) en van "Tarzan"?... Kun je ons hier meer over vertellen?...
    Op de Engelse blu-ray site wordt op het moment veel geklaagd over "Tarzan" en een jaar geleden bleek ook the US-uitgave van "The Fox and the Hound" niet bepaald geslaagd te zijn. Is de Europese editie kwalitatief hetzelfde (met dezelfde problemen) als die US-uitgave van een jaar terug?...

    Ik ben benieuwd naar je antwoorden! Alvast bedankt!
    Laatst aangepast door Freddy2 : 13-05-2012 om 18:36

  14. #2414

    Standaard

    Hopelijk gaat de snelheid van releasen niet ten koste van de kwaliteit van de blurays (buiten het gemis van slipcovers). Ik wacht het allemaal rustig af, en koop (wederom ook door het gemis van de slipcovers) de nieuwe uitgaves wel in batches met de BOGOF acties.

  15. #2415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddy2 Bekijk bericht
    Hallo allemaal!

    Na hier al heel lang meegelezen te hebben, als verwoed Disney Classic verzamelaar sinds het VHS-tijdperk (nu Blu-ray), heb ik me vandaag aangemeld om mee te kunnen praten!

    Mijn eerste vraag is aan jou kristofke: omdat jij volgens mij de eerste bent die deze titels in Nederland/België hebt, ben ik benieuwd hoe het gesteld is met de kwaliteit, en dan vooral van "The Fox and the Hound" (deel 1) en van "Tarzan"?... Kun je ons hier meer over vertellen?...
    Op de Engelse blu-ray site wordt op het moment veel geklaagd over "Tarzan" en een jaar geleden bleek ook the US-uitgave van "The Fox and the Hound" niet bepaald geslaagd te zijn. Is de Europese editie kwalitatief hetzelfde (met dezelfde problemen) als die US-uitgave van een jaar terug?...

    Ik ben benieuwd naar je antwoorden! Alvast bedankt!
    Ik heb eergisteren Pocahontas gezien en die was perfect.

    Vanavond zal ik ofwel Tarzan of Fox and the Hound zien en zal hier iets laten weten.

  16. #2416

    Standaard

    Tarzan: over het algemeen heeft deze zeer mooi beeld, het enige probleem zit in grote egale kleurvakken, die flikkeren een beetje. Gezien gorila's grote beesten zijn zitten er best veel grote egale donkerbruine/grijze vlakken in het beeld. Die flikkering is wel vooral in nacht scenes. Referentiekwaliteit is het niet, maar het is wel een pak mooier dan op DVD.

    Fox and the Hound: tsja, ik ga daar eens wat over moeten opzoeken, maar de kwaliteit van deze film is echt bijzonder slecht. Ik heb niet de indruk dat Disney deze met evenveel inzet heeft opgekuist als de andere grote classics. Het kan natuurlijk aan het productieproces liggen en kan men momenteel niet veel meer opkuisen dan nu gedaan is. Er wordt namelijk nogal wat ingezoomed in deze film, en daar zitten meestal de onscherpe beelden, de ingezoomde scenes blijken gewoon een uitvergroting van de originele tekening te zijn, wat natuurlijk aanleiding geeft tot onscherp en lelijk beeld. Het is ook een heel slordige film, er zijn vele scenes waarin dubbele lijnen zijn te zien. En tijdens de openingcredits zie je zelfs rechtsonder het beeld een beschadiging van de originele print die enkele minuten aanhoud. Er zitten geen beschadigingen in het beeld zoals stofvlekken en strepen, daar is alles goed opgekuist. Maar het beeld op zich is mijlen achter andere classics die tientallen jaren ouder zijn dan Fox and the Hound. Volgens mij is deze film getekend on the cheap en kan je er op blu-ray weinig meer van maken.

  17. #2417

    Standaard

    Gekende kritiek. Ik vrees dan ook dat alle 'snelle releases' niet dezelfde behandeling zullen krijgen als de uitgaves van voorheen. Kwantiteit boven kwaliteit. Jammer. Ik zie het liever omgekeerd, maar we zullen er ons moeten bij neerleggen.

  18. #2418

    Standaard

    Hallo kristofke!

    En bedankt voor je uitgebreide antwoorden!

    Dat Pocahontas uitstekend is, daar ben ik blij mee! Deze ga ik dus zeker bestellen.

    Je antwoord betreffende Tarzan komt overeen met die op de Engelstalige site: mooi, maar niet optimaal. Raar eigenlijk, aangezien dit een CAPS-film is, die dus niet gerestaureerd (in de traditionele zin van het woord) hoeft te worden... Deze had daarom ook gewoon prima kunnen zijn. Erg jammer.

    En dan The Fox and the Hound: oei! Het is dus, zoals al wel te verwachten was, hetzelfde probleemgeval als een jaar geleden in Amerika:
    - slecht gerestaureerd (plaatselijk onscherp);
    - de verkeerde Aspect Ratio (veel te veel weggesneden van het bronmateriaal);
    - en dan ook nog slordig, of gewoon verkeerd, "gecropped" (storingen rechter beeldrand).
    Deze laat ik, helaas, dus liggen.

    Het is, zoals Rurouni al zei, inderdaad te hopen dat de bezuinigingen en de extreem hoge release-frequentie van dit moment, niet ten koste gaan van de kwaliteit die, tot voor deze twee releases (Fox and the Hound / Tarzan), altijd fantastisch was. Daar kon je gewoon op vertrouwen!

    Disney?... Eer Uw klassiekers, alstublieft! Ook de iets minder populaire zijn het echt waard.
    Laatst aangepast door Freddy2 : 15-05-2012 om 11:03

  19. #2419

    Standaard

    Pocahontas II: beeldkwaliteit in orde. De film op zich is qua animatie natuurlijk veel minder dan de originele classic, en het verhaal is natuurlijk ook helemaal bij de haren getrokken. Eerst loop Pocahontas triestig rond dat ze haar John mist, maar eenmaal in Londen hangt ze binnen de vijf minuten aan de lip van een andere man, en tegen het einde van de film dumpt ze John dan nog wel. Ik had zin om hoer te roepen. En ow ja de liedjes zijn zo bij de haren getrokken dat ze niet één noot meezingbaar zijn.

    Fox and the Hound II: Prachtig beeld, een verademing tov de originele en tov de goedkope animatie van Pocahontas II. Qua verhaal is hier weinig te vertellen. Het speelt zich zogezegd af in het stukje van de eerste film wanneer Frank en Frey met elkaar spelen als jonge dieren. Ach iets vermakelijk voor kinderen. Ik vond het niet erg om er naar te kijken.

  20. #2420

    Standaard

    Pocahontas en tarzan heb ik al besteld.
    Fox and the hound komt er ook wel in maar k denk dat ik wacht tot de BOGOF actie.
    Zo slecht kan die nu ook weer niet zijn toch?
    Fox and the hound 2 is geen classic dus die koop ik niet.
    En dan is het nog wachten op De Reddertjes 1 en 2, die komen er alletwee wel in!

  21. #2421

    Standaard

    The Fox And The Hound is door Disney inderdaad op gebied van techniek en restauratie altijd bekeken als het lelijke stiefkindje, alhoewel het op zich een mooi verhaal is waar ik fijne jeugdherinneringen aan heb. Wat betreft Fox And The Hound II en Pocahontas II probeer ik mezelf voor te houden dat ik leef in een parallel universum waarin die twee films niet hebben bestaan, niet bestaan en ook nooit zullen bestaan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Pocahontas II: beeldkwaliteit in orde. De film op zich is qua animatie natuurlijk veel minder dan de originele classic, en het verhaal is natuurlijk ook helemaal bij de haren getrokken. Eerst loop Pocahontas triestig rond dat ze haar John mist, maar eenmaal in Londen hangt ze binnen de vijf minuten aan de lip van een andere man, en tegen het einde van de film dumpt ze John dan nog wel. Ik had zin om hoer te roepen. En ow ja de liedjes zijn zo bij de haren getrokken dat ze niet één noot meezingbaar zijn.
    Maar zo is het gegaan. Pocahontas is uiteindelijk met John Rolfe getrouwd. Dat heeft Disney niet bedacht (al is het verhaal verder verre van waarheidsgetrouw).

  23. #2423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Maar zo is het gegaan. Pocahontas is uiteindelijk met John Rolfe getrouwd. Dat heeft Disney niet bedacht (al is het verhaal verder verre van waarheidsgetrouw).
    Blijkbaar is dat idd zoals het gebeurd is, echter is het niet bekend dat er zulk een romance was tussen haar en John Smith zoals Disney het heeft voorgesteld in de eerste film.

    Dan mag het nog wel zo zijn dat ze uiteindelijk John Rolfe getrouwd is, de Disney bewerking slaat als een tang op een varken hier.

  24. #2424

    Standaard

    The Aristocats is nu ook bij Amazon.co.uk voor te bestellen. Ik wacht nog even op een release in IT of ES.

  25. #2425

Pagina 97 van 216 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •