Pagina 93 van 216 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Over slipcovers voor de Benelux is nog niets bekend. In de UK ziet het er naar uit dat het zonder zal zijn, en dat bovendien de sequels geen release krijgen.

    Zijn intussen voor te bestellen: Allen met NL ondertitels en audio en enkel een BD schijf.
    Hoi kristofke, een vraagje. Hoe kan men achter komen welke audio-tracks naast de subtitles inclusief zijn?
    Ik zie namelijk ook Portuguese als sub staan, maar Audio alleen maar English. Jij geeft echter aan dat het ook NL-gesproken is?

    Product details
    Language English
    Subtitles: English, French, Italian, Spanish, Portuguese, Dutch


    Ik wil graag al deze 3 talen: EN, PT en NL als het eff kan. Soms wordt het namelijk wel vermeldt, maar heel vaak niet. Vind het een beetje jammer (voor de kids) als NL en/of PT ontbreekt. Aan ondertiteling hebben die kleintjes veelal weinig aan

    Thanks,
    Entouch

  2. #2302

    Standaard

    Hoi Entouch,

    Volgens de volgende link van play.com zijn de talen onder meer ook EN, PT en NL
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...bc%7b600%7d%2b

    mvgr,

    Léon

  3. #2303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door entouch Bekijk bericht
    Hoi kristofke, een vraagje. Hoe kan men achter komen welke audio-tracks naast de subtitles inclusief zijn?
    Ik zie namelijk ook Portuguese als sub staan, maar Audio alleen maar English. Jij geeft echter aan dat het ook NL-gesproken is?

    Product details
    Language English
    Subtitles: English, French, Italian, Spanish, Portuguese, Dutch


    Ik wil graag al deze 3 talen: EN, PT en NL als het eff kan. Soms wordt het namelijk wel vermeldt, maar heel vaak niet. Vind het een beetje jammer (voor de kids) als NL en/of PT ontbreekt. Aan ondertiteling hebben die kleintjes veelal weinig aan

    Thanks,
    Entouch
    Ik heb nog maar zelden (eigenlijk nooit) een Disney BD tegen gekomen uit Engeland die wel NL ondertitels heeft maar geen NL audio. Vanaf dat er NL ondertitels aanwezig zijn, is er zo goed als zeker ook NL audio. Heel soms is er een ondertiteling aanwezig in een exotische taal waar er geen audio spoor voor aanwezig is, maar dat is nooit het geval bij Nederlands.

  4. #2304

    Standaard

    Bedankt Leon.

    Waarom zijn Amazon en vooral Zavvi zo onduidelijk hierover? Is in principe een kleine moeite, maar goed zal wel deels te maken hebben dat ze meer op hun eigen interne markt zijn gericht, dan mainland EU?

    Lijkt nu veelal lukraak, ze doen maar wat?.
    En ik dan maar gokken erop dat de audio welke ik graag wil er ook daadwerkelijk op zit.
    Ze telkensmale terug te sturen of kado weg te doen schiet op den duur ook niet op.

    Cheers.

  5. #2305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb nog maar zelden (eigenlijk nooit) een Disney BD tegen gekomen uit Engeland die wel NL ondertitels heeft maar geen NL audio. Vanaf dat er NL ondertitels aanwezig zijn, is er zo goed als zeker ook NL audio. Heel soms is er een ondertiteling aanwezig in een exotische taal waar er geen audio spoor voor aanwezig is, maar dat is nooit het geval bij Nederlands.
    Oh ok. Echter ik heb het aan Zavvi gevraagd en zij gaven best wel veel titels aan die alleen maar de subtitels (of NL of PT) hebben, dus zonder bijbehorende audio?

    Bedankt in ieder geval voor je reactie.

    Gr.

  6. #2306

    Standaard

    Webwinkels zijn over het algemeen geen betrouwbare bronnen voor specificaties van een uitgave, dus raak niet meteen in paniek als een bepaalde audio- of ondertitelspoor niet vermeldt worden. Dat wil niet zeggen dat deze er niet op staat. Er zijn voor zover ik weet ook maar twee uigaves op DVD geweest die wel Nederlandse ondertitels hadden, maar geen Nederlandse (of Vlaamse) audio en dat waren de SE's van Toy Story 1 en 2 in Engeland. De rest had allemaal wel Nederlandse ondertitels én Nederlandse audio (of Vlaamse als die bestond).

  7. #2307

    Standaard

    Beste Erik,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Wat leuk om te horen dat u een verzamelaar bent!
    Helaas vanwege een 'Green planet-sustainability' policy, wat inhoudt: het verminderen van afval en minder gebruik van printing verf oftewel - milieubewuster werken - zullen er geen sleeves meer worden gebruikt.

    Met vriendelijke groet,
    The Walt Disney Company
    En dat was dus het slipcover verhaal

  8. #2308

    Standaard

    Kunnen ze dan niet beter stoppen met dvd's en blu-ray's maken en filmproductie gewoon stopzetten? Bespaart nog meer milieu.

  9. #2309

    Standaard

    Wat 'n nonsens, die verklaring. Vandaar dat het hoofdkantoor (en talloze andere gebieden) er lustig mee doorgaat? Bovendien heb ik de andere uitleg reeds ontvangen, zijnde : Te hoge productiekosten in vergelijking met de opbrengst. Waarschijnlijk is de vraag makkelijker definitief te ontwijken met de nieuwe versie van de verklaring.

    Ook een bevestiging : War Horse verschijnt op dezelfde dag als de non-slipcover-classics en die krijg wel een slipcover.
    Laatst aangepast door Esteban : 21-04-2012 om 12:41

  10. #2310

    Standaard

    Mensen denk ff na...drukwerk is gewoon erg duur en vooral relief drukwerk, maar dit heeft ook te maken dat er nogal wat titels dit jaar uitkomt ( m.b.t. die extra vervolgdelen o.a. the lion king is al 3 delen, maar ook assepoester 3 delen, en al die anderen ). Lijkt mij logisch in een crisistijd, waardoor er toch mensen zijn die niet meer sparen dan alleen de classics, of helemaal niet meer kunnen verzamelen.

  11. #2311

    Standaard

    Tja, ik vind het wel jammer. Eerst een aantal jaar lang zo netjes mogelijk de Disney films binnenhalen om een mooie verzameling inc. covers te krijgen, en nu stoppen ze er abrupt mee.

    Waarom niet gewoon de termijn verkorten waarin de covers meegeleverd worden?

    Nouja, er zal in ieder geval een hoop geld te besparen zijn, nu ik zo goed als iedere Disney film in de B1G1 kan gaan kopen.

    Wel een triest excuus, dat milieuverhaal.

  12. #2312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht
    Tja, ik vind het wel jammer. Eerst een aantal jaar lang zo netjes mogelijk de Disney films binnenhalen om een mooie verzameling inc. covers te krijgen, en nu stoppen ze er abrupt mee.

    Waarom niet gewoon de termijn verkorten waarin de covers meegeleverd worden?

    Nouja, er zal in ieder geval een hoop geld te besparen zijn, nu ik zo goed als iedere Disney film in de B1G1 kan gaan kopen.

    Wel een triest excuus, dat milieuverhaal.

    Waarom zou Disney the BOGOF volgend jaar nog organiseren? De prijzen zijn zonder die slipcover al met 5 euro gedaald. En aangezien ze moeten sparen zullen ze zeker zo geen actie meer organiseren volgens mij.

  13. #2313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waarom zou Disney the BOGOF volgend jaar nog organiseren? De prijzen zijn zonder die slipcover al met 5 euro gedaald. En aangezien ze moeten sparen zullen ze zeker zo geen actie meer organiseren volgens mij.
    Omdat ze pakken geld verdienen tijdens de BOGOF.

  14. #2314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De prijzen zijn zonder die slipcover al met 5 euro gedaald.
    Yeah right echt niet, de prijzen zijn nog steeds het zelfde
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Yeah right echt niet, de prijzen zijn nog steeds het zelfde
    nee hoor, heb Pocahontas en Tarzan beiden voor minder dan 20 euro kunnen bestellen. terwijl het vroeger 24,99 was met slipcover of zelfs meer.

  16. #2316

    Standaard

    Volgens mij verwees Jurgen naar de prijs van de komende 1-disc-uitgaves zonder slipcover. Die zouden voortaan 19,99 € kosten. Dat de BOGOF blijft bestaan, lijkt me daarentegen vanzelfsprekend. En ik vermoed dat de 19,99 € op het moment van de actie plots 24,99 € zal zijn.

  17. #2317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Omdat ze pakken geld verdienen tijdens de BOGOF.
    Hmmm. Dit wil ik toch even nuanceren. Ik vond de BOGOF dit jaar wel erg magertjes: ik heb er nog vorige meegemaakt waar zowat elke Classic en Pixar deel uitmaakte van de actie maar overal waar ik nu in België ga is het enkel een vrij beperkte selectie.

    Om nu te zeggen dat ze pakken geld verdienen ermee... De prijzen gaan wel altijd net voor de BOGOF de lucht in, maar ik vermoed dat ze hiermee de "gratis" DVD/Blu-Ray willen compenseren. Een grote winst zal er volgens mij wel niet inzitten, meer een liquidering van hun overstocks...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #2318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    nee hoor, heb Pocahontas en Tarzan beiden voor minder dan 20 euro kunnen bestellen. terwijl het vroeger 24,99 was met slipcover of zelfs meer.
    Nieuwe titels zijn hier in de MM nog altijd 24,99. Alleen in de eerste week van release zijn ze 19,99
    Dus om nou te zeggen dat ze standaard zoveel goedkoper zijn geworden gaat me echt te ver
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #2319

    Standaard

    Releases tot nu toe, misschien. De 1-disc edities (zonder slipcover) van de aankomende releases (Pocahontas, Frank & Frey,Tarzan) zullen overal rond de 19,99 € kosten. Niet alleen in de release-week. Het zou me sterk verwonderen dat uitgerekend MediaMarkt die prijs nadien zou opschroeven.

  20. #2320

    Standaard

    Bij Eci gaan Pocahontas, Tarzan en Frank en Frei nog maar € 17,99 kosten. Dan bedoel ik dan toch maar € 7,00 goedkoper dan anders.

  21. #2321

    Standaard

    Ik kocht de uitgaves ook meteen omdat ze dan nog een slipcover hadden. Nu er geen slipcover meer is, en het dus een compleet kale versie is verder, zal ik wachten met de aankoop van de blu-rays tot de BOGOF. Waar ik er eerder soms snel bij moest zijn om een 'complete' uitgave te krijgen met fatsoenlijke slipcover, kan ik nu alle tijd nemen om te wachten op een Disney aanbieding.

    Mij zijn ze kwijt als directe klant iig, ik koop ze wel in de BOGOF... dat scheelt nogal

  22. #2322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Hmmm. Dit wil ik toch even nuanceren. Ik vond de BOGOF dit jaar wel erg magertjes: ik heb er nog vorige meegemaakt waar zowat elke Classic en Pixar deel uitmaakte van de actie maar overal waar ik nu in België ga is het enkel een vrij beperkte selectie.

    Om nu te zeggen dat ze pakken geld verdienen ermee... De prijzen gaan wel altijd net voor de BOGOF de lucht in, maar ik vermoed dat ze hiermee de "gratis" DVD/Blu-Ray willen compenseren. Een grote winst zal er volgens mij wel niet inzitten, meer een liquidering van hun overstocks...
    Het is logisch dat er bepaalde titels heel bewust in of uit de selectie terecht kwamen, daar zit zonder twijfel een doordachte strategie achter. En veel verlies zullen ze heus niet maken, integendeel. Er is behoorlijk wat speling tussen de prijs die de groothandels betalen en wat de consument moet neertellen. Achter die 1+1 actie zit uiteraard ook een goed uitgekiemde overeenkomst naar de verdelers toe.

  23. #2323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Releases tot nu toe, misschien. De 1-disc edities (zonder slipcover) van de aankomende releases (Pocahontas, Frank & Frey,Tarzan) zullen overal rond de 19,99 € kosten. Niet alleen in de release-week. Het zou me sterk verwonderen dat uitgerekend MediaMarkt die prijs nadien zou opschroeven.
    Ik hoop t ook niet voor de geinteresseerden Maar hier bij de MM is dat wel vaker t geval: in de week van release is de prijs lager (of meer gangbaarder ) en dan naar 1 of 2 weken schroeven ze de prijs weer op... Voorbeeld: de blu-ray van Rango was bij release een euro 17,99 en nu is gewoon 22,99
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2324

    Standaard

    I see, maar dat zou dan eventueel kunnen betekenen dat we de nieuwe Classics daar misschien voor ongeveer 16 € kunnen vinden in de week van release. Ah, we'll see.

    Hoe dan ook ... ik zit écht vol ongeduld te wachten op deze exemplaren, hopelijk zo snel mogelijk na de zomer :



    PS: Dit zijn geen echte covers.

  25. #2325

    Standaard

    De Reddertjes
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 93 van 216 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •