Pagina 91 van 216 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2251

    Standaard

    Toeval wil dat ik vandaag op zoek was naar de Tinkerbell films, ditmaal voor petenkindje. Toen ik vraag of er soms nog stock achteraan lag, bleek de Dreamland-medewerker een Disney-slipcover-verzamelaar te zijn. Hij wist het volgende volgende :

    "Ik weet reeds dat Disney bij ons stopt met de slipcovers om de reden dat de productiekosten te hoog zijn. Onder andere 'Pocahontas' en titels waarvan we nu al weten dat ze later dit jaar komen zoals 'De Reddertjes' zullen allemaal zonder verschijnen. Er is nochtans véél vraag naar hoor, er komen dikwijls mensen naar die covers informeren."


    Ik stop nu met zagen ( ) en ga op zoek naar alternatieve oplossingen.

  2. #2252

    Standaard

    In sommige landen (Griekenland, Rusland) is de Blu-ray van Tarzan al uit en er zijn berichten dat deze uitgaves alleen Engelse Dolby Digital 5.1 audio heeft, dus geen HD-audio.

    Een screenshots van het menu van de Russische uitgave:


  3. #2253

    Standaard

    Besparingen op alle mogelijk vlakken dus. Zoals ik eerder stelde : Ik zie liever minder releases in één jaar tijd dan uitgaves waar niet de nodige aandacht aan besteed werd.

  4. #2254

    Standaard

    Voor de BENELUX kan het geluidsspoor wel anders zijn hoor...

  5. #2255

    Standaard

    Dat zou kunnen, maar de Russische, Deense, Finse, Noors en Zweedse uitgaves hebben dus geen HD-audio.

  6. #2256

    Standaard

    Nogmaals dat zijn andere talen, en die zijn moeilijker om een HD audio te maken, want het moet wel kloppen qua taal en geluid en dan pas in HD. Dat is volgens mij de reden hiervoor, en geen bezuinigingsregel.

  7. #2257

    Standaard

    Engels staat er ook maar in DD 5.1 op...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #2258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nogmaals dat zijn andere talen, en die zijn moeilijker om een HD audio te maken, want het moet wel kloppen qua taal en geluid en dan pas in HD. Dat is volgens mij de reden hiervoor, en geen bezuinigingsregel.
    English 5.1 Dolby Digital. Gezien alle voorgaande releases, de beschikbare Engelstalige tracks daarop en de duidelijke rode lijn op dat vlak, is dit een redelijk betrouwbare voorbode voor wat we nu ook bij ons mogen verwachten. Na al die tijd beginnen we Disney toch wat te kennen in dat opzicht. Het gaat -uiteraard- niet om die andere geluidssporen.

  9. #2259

    Standaard

    Slechte ontwikkeling. Jammer dat één van dé voorstanders en promotors van HD nu die kant uit gaat.

    Overigens zouden wij in Nederland in ieder geval voor Pocahontas en Frank en Frey gewoon DTS HD MA in Engelse spraak krijgen. Tenminste als de gegevens bij o.a. Play.com kloppen. Dat is natuurlijk altijd nog afwachten.

    Edit: Bij de UK staat bij Tarzan nu wel degelijk DD 5.1
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #2260

    Standaard

    Play zegt anders dat Tarzan gewoon Dolby Digital 5.1 krijgt :

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...bc%7b600%7d%2b
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #2261

    Standaard

    Ik kan zelf de kartonnen slipcases ook erg waarderen, niet alleen voor Disney films, maar ik vind een mooi verpakte film een groot pluspunt.

    Even een vraagje: Zijn Dinosaur, Chicken Little, Meet the Robinsons en The Wild ook uitgebracht met een slipcase (in Nederland)?

  12. #2262

    Standaard

    Volgens mij niet. The Wild is geen classic.

  13. #2263

    Standaard

    Meet The Robinsons geloof ik wel, de rest niet.

    The Wild is volgens de Nederlandse lijst geloof ik wel een Classic, maar niet volgens Amerika (die ik hanteer)
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #2264

    Standaard

    Noch Dinosaur, Chicken Little, Meet the Robinsons of The Wild hebben in de Benelux een slipcover gekregen. Die kwam pas bij Bolt. The Wild is, zoals Khonnor reeds aangaf, inderdaad opgenomen in de landelijke Disney Classics reeks.

  15. #2265

    Standaard

    Ja, wist het ook niet zeker van Meet The RObinsons, ik heb namelijk de DVD en die kwam wel met slipcover.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #2266

    Standaard

    Inderdaad, ik heb die ook nog gekocht voor ik met blu-ray begon.

    PS: Korea, officieel.

    Laatst aangepast door Esteban : 01-04-2012 om 10:17

  17. #2267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Noch Dinosaur, Chicken Little, Meet the Robinsons of The Wild hebben in de Benelux een slipcover gekregen. Die kwam pas bij Bolt. The Wild is, zoals Khonnor reeds aangaf, inderdaad opgenomen in de landelijke Disney Classics reeks.
    Bedankt voor je antwoord, dan zoek ik tenminste niet naar een niet-bestaande hoes. Wel jammer van de inconsistentie, maar daar raak je als Disney-verzamelaar blijkbaar wel aan gewend. Ze hadden gewoon iemand met OCD moeten inhuren.

  18. #2268

  19. #2269

    Standaard

    Wie eventueel interesse zou hebben in deze slipcover (en komende), kan zich aanmelden in het volgende topic.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85493






    Wie eventueel interesse zou hebben in deze slipcover (en komende), kan zich aanmelden in het volgende topic.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85493
    Laatst aangepast door Esteban : 04-04-2012 om 09:34

  20. #2270

    Standaard

    Oei, het ziet er naar uit dat ik de powerdeal ga moeten afzeggen. Waar zitten die sleeve-verzamelaars plots?

  21. #2271

    Standaard

    Wat is de bedoeling dan, jij gaat een stuk of 10 van die films kopen, de sleeves los aan de geinteresseerden doorverkopen/sturen en dan de films zelf ...houden? Of ook doorverkopen?
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #2272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Wat is de bedoeling dan, jij gaat een stuk of 10 van die films kopen, de sleeves los aan de geinteresseerden doorverkopen/sturen en dan de films zelf ...houden? Of ook doorverkopen?
    Lees z'n powerbuy topic even, dan heb je je antwoord...


  23. #2273

    Standaard

    Wel Khonnor, het is de bedoeling dat ik een bundel slipcovers aankoop, zonder meer. Ik 'verkoop' deze niet, maar zal ze belangeloos en zonder extra verdiensten aan andere verzamelaars bezorgen. Op deze wijze kan ook ikzelf aan de slipcovers komen, toekomstige deals zijn eveneens bespreekbaar, zo heb ik ook op dat vlak zekerheid. Het enige dat ik vraag is vergoeding voor de verzending en uiteraard de prijs van de slipcover zelf. Daarover ben ik nog in onderhandeling. Natuurlijk heb ik dan ook een idee van het aantal geïnteresseerden nodig, ook in het buitenland zijn er verzamelaars die belangstelling toonden.

  24. #2274

    Standaard

    Ik had de powerbuy topic gelezen gisterennacht en over het stukje dat het enkel en alleen om slipcovers zou gaan verkeerd gelezen vannacht.

    Tsjah....voor 1 slipcover vind ik het de moeite persoonlijk niet. Zouden het nu in een keer 3 of 4 ofzo zijn....bespaart ook op verzending. Maar zeker fijn dat je het probeert voor de mensen die er wel open voor staan.
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #2275

    Standaard

    Ik heb natuurlijk interesse in die slipcovers, maar ze zijn me niet meer waard dan pakweg 2 euro of zo.

Pagina 91 van 216 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •