Pagina 90 van 216 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2226

    Standaard

    Ik kan je redenering volgen. Maar dan is voor mij het verzamelplezier verdwenen. Disney titels met slipcovers, dat is werkelijk het enige dat de volwassen verzamelaar in mij trachtte compleet te houden en waar ik best wat voor over had. Helaas.

  2. #2227

    Standaard

    Blijven ze in de US niet met slipcover uitkomen?
    Toch wel vreemd dat Disney stopt, want het valt me op dat veel andere uitgevers tegenwoordig vaker een BD of DVD met slipcover leveren, helemaal in de UK.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #2228

    Standaard

    In de US zijn er dan weer geen gescheiden uitgaves, betreft het dunne BR-doosjes (passen niet omheen onze uitgaves) en voor de kleinsten in de familie blijft Nederlands (gesproken of op z'n minst ondertiteling) van groot belang.

    Dat laatste, ander uitgevers met slipcovers, is me ook opgevallen. Ook Dreamworks (animatie) is bij ons gestart met de uiterlijke verzorging van hun uitgaves door middel van een slipcover.

  4. #2229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik kan er niet wakker van liggen, zolang ik de film maar kan bekijken. Daar draait het toch allemaal om. Hoesje, slipcover, relief, het zal me een worst wezen! Probeer het eens zou ik zeggen, scheelt een hoop irritatie
    Zo denk ik er ook over

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Bon, kijk. Een verzamelitem is een verzamelitem. Start er als uitgever niet mee om het vervolgens opnieuw te schrappen. Zo zie ik het. We zullen het er nog eens over hebben als blijkt dat ook de beeldkwaliteit niet evenveel aandacht heeft gekregen zoals gewoonlijk. Wat volgens de eerste geruchten (bevindingen) met bv. Tarzan reeds het geval blijkt te zijn, dat terzijde.
    Ik heb toch opgevangen dat de transfer goed is, maar dat je eig gewoon enkel de film moet verwachten. Helemaal niets extra (geen bonus features, geen slip, geen nieuwe coverart). Ja, dat is spijtig. Maar de prioriteit moet toch nog steeds de film zijn, naar mijn mening. Als de film zelf geen goede blu-ray transfer krijgt, dan zou ik niet zo gelukkig zijn. Maar de geruchten laten iets anders horen.

  5. #2230

    Standaard

    Ik ben heel blij dat ik dit probleem voorzag en heb besloten alleen Amerikaanse releases aan te schaffen. Ik koop nog wel de nieuwe classics op dvd ivm de Nederlandse versie.

  6. #2231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Aan de andere kant zie ik het ook als een nieuwe zet van Disney. Dit jaar alleen al krijgen we er héél wat classics bij - volgens mij gaan we nu ook sneller de iets minder bekende uit de serie op Blu-Ray krijgen, maar dan vraag ik me serieus af hoe de kwaliteit zal zijn en of de prijs nog acceptabel zal zijn.
    Om hier nog even op in te springen : Daar ben ik helemaal nog niet zo zeker van. Tenslotte werd ondertussen ook bevestigd (via Disney Benelux) dat we bij ons voorlopig geen blu-ray van Winnie the Pooh moeten verwachten, een beslissing van Disney US. Als we zelfs de meest nieuwe Classic niet krijgen, verwacht ik dat ook minder populaire of vrij onbekende releases hier uit de boot zullen vallen. bv. 'Home on the Range'. Vermoedens, I know. Maar wat betreft Disney-releases en aanverwanten zit ik er zelden naast.

  7. #2232

    Standaard

    Het lijkt me duidelijk dat deze vanilla schijven voor heel Europa gedrukt worden, de nieuwe releases voor de UK in Mei hebben nog nooit zoveel talen bevat.

  8. #2233

    Standaard

    Als de informatie op Play.com klopt dan worden Pocahontas en Tarzan geen vanilla schijven. Er staan een paar extra's op, maar in vergelijking met de DVD's missen we een hoop.

    Pocahontas

    - The Making of Pocahontas
    - The Music of Pocahontas
    - Deleted Scenes
    - "If I Never Knew You" Deleted Song

    Tarzan

    - Deleted Scene: Alternate Opening
    - Music Video: You’ll Be in My Heart
    - Disneypedia: Living in the Jungle

  9. #2234

    Standaard

    Ik had een mail gestuurd naar Disney waarom de FAQ op hun Classics page niet beantwoordt zijn. Ik heb het over deze page: http://www.disney.nl/disneydvds/classics/faq.html

    Dit kreeg ik terug

    Beste,

    De verwijzing naar onderstaande link zal verwijderd worden.
    Deze zal gewijzigd worden naar een link met de verwijzing naar de up-to-date website met huidige releases.
    Hier zijn wij momenteel mee bezig.
    Wij willen u vragen hiervoor de website in de gaten te houden.

    Alvast bedankt en excuses voor het ongemak!


    Met vriendelijke groet,
    Disney Servicelijn

  10. #2235

    Standaard

    De Disney US edities hebben meer extra's dan andere edities, zoals wij hebben, helaas...

  11. #2236

    Standaard

    Wat ik me wel afvraag is of de Nederlandse release van Pocahontas ook de Nederlandse versie van If I Never Knew You zal bevatten. Toen in Amerika en Engeland de dvd uitkwam met dit nummer opnieuw in de film verwerkt is er ook een Nederlandse versie opgenomen met de originele stemmen (Pia Douwes en Peter Blok). Uiteindelijk hebben wij die dubbel-dvd nooit gekregen, dus het nummer is nooit te horen geweest.

  12. #2237

    Standaard

    Vandaag 6 Disney BR's ontvangen van die actie bij Bol.com, voor een totaalbedrag van zo'n 40 euro

    4 van de 6 kwamen trouwens in een kartonnen slipcase/sleeve/whatever en inclusief DVD-versie.

    Cars en The Incredibles zonder kartonnetje, en vreemd genoeg zit Cars in een dunner blauw hoesje dan The Incredibles. Beetje eigenaardig dat daar verschil in zit.

  13. #2238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Cars en The Incredibles zonder kartonnetje, en vreemd genoeg zit Cars in een dunner blauw hoesje dan The Incredibles. Beetje eigenaardig dat daar verschil in zit.
    In eerste instantie zou de Blu-ray van The Incredibles ook met DVD worden geleverd, maar daar was iets mis ingegaan, vandaar het dikke doosje. De inlay is daarna wel aangepast (geen vermelding meer van de DVD). Misschien had men geen zin om de inlay aan te passen naar een dunner formaat.

  14. #2239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    In eerste instantie zou de Blu-ray van The Incredibles ook met DVD worden geleverd, maar daar was iets mis ingegaan, vandaar het dikke doosje. De inlay is daarna wel aangepast (geen vermelding meer van de DVD). Misschien had men geen zin om de inlay aan te passen naar een dunner formaat.
    Ah thanks

    Ach, The Incredibles heb ik toch al op DVD, dus geen groot gemis, vooral niet voor die prijs

  15. #2240

  16. #2241

    Standaard

    Nice! hopen dat de US versies ook zo`n mooie slip cover krijgen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #2242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nice! hopen dat de US versies ook zo`n mooie slip cover krijgen
    Hopelijk dan wel met een blauwe rand, want anders valt hij alsnog uit de toon.

  18. #2243

    Standaard

    De US-versie is al een tijdje bekend. Het gaat om een duo-pack met Pocahontas en Pocahontas II, geen afzonderlijke releases. Zoals ook bij 'Fox and the Hound' het geval was en binnekort met 'The Rescuers'. De cover ziet er normaal ongeveer uit als volgt. (denk er onder meer de blauwe rand erbij betr. slipcover)



    Opvallende afwezige : John Smith

  19. #2244

    Standaard

    Lekker dan. Wat moet ik met Pocahontas II ??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2245

    Standaard

    Feature running time: 154 min. Dat zal wel... als je'm twee keer achter elkaar afspeelt of zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #2246

    Standaard

    de cover van Thailand is toch wel veel mooier, die van US is veels te druk
    en
    Wat moet ik met Pocahontas II ??

  22. #2247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Feature running time: 154 min. Dat zal wel... als je'm twee keer achter elkaar afspeelt of zo.
    Hoe ik het begrepen heb volgens een verkregen uitleg : Naar 't schijnt -ik zeg het er bij- zouden zowel Pocahontas als Pocahontas II op deze disc staan en is dit de som van de speelduur van beide titels. Dit ondanks het feit dat die sequel niet zichtbaar vermeld staat op de cover of productbeschrijving. Terzijde, die optelling zou -indien daadwerkelijk zo- trouwens kloppen.

    Mijn persoonlijk vermoeden : Ze hebben de totale speelduur van beide films (combo-pack) overgenomen en er staat maar één film op.

  23. #2248

    Standaard

    Is het volledig uitgesloten dat dit namaak is?

  24. #2249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    de cover van Thailand is toch wel veel mooier, die van US is veels te druk
    en
    Wij krijgen gelukkig dezelfde cover als in Thailand.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #2250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Is het volledig uitgesloten dat dit namaak is?
    Yep. MVD heeft de rechten van Pocahontas want is de hoofddistributeur van oa. Disney, Pixar en Dreamworks voor Thailand ea. Dit is een officiële uitgave. Het bovenstaande exemplaar werd overigens gekocht bij BoomerangShop, wat volgens een verzamelaar uit Thailand op vlak van oa. DVD en BR de grootste keten is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Wij krijgen gelukkig dezelfde cover als in Thailand.
    Klopt, maar zonder slipcover en ik geloof dat het daar even om te doen was.

Pagina 90 van 216 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •