Pagina 89 van 216 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2201

    Standaard

    Is Fox and the Hound 2 een aanrader om te kopen?

  2. #2202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is Fox and the Hound 2 een aanrader om te kopen?
    is een leuke direct to dvd sequel om erbij te hebben, maar los zou ik hem niet kopen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #2203

    Standaard

    Ik ben van mening dat het eerder interessant is als aankoop om de collectie compleet te houden, want de herkijkwaarde is toch wat laag. Hoewel, ongetwijfeld vermakelijke bedoening voor de kinderen.

  4. #2204

    Standaard

    Mja, ben wel Disney-fan maar als het puur om de collectie compleet te houden is en echt lage herkijkwaarde of omdat de films echt slecht zijn tegenover de originele, dan laat ik hem liever liggen.
    Reddertjes 2 die komt er dan wel weer in.

  5. #2205

    Standaard

    Het zijn geen disney classics, maar: is er in de Benelux een release voorzien voor Thumbellina en Ferngully? Deze zijn alle twee vorige week in Duitsland uitgekomen, en in Frankrijk komen ze begin April uit... Ook nieuws ivm de beeldkwaliteit?

  6. #2206

    Standaard

    Gisteren Lady en de Vagebond en The Lion King gehaald bij Prijzencircus, 2 halen 1 betalen.

    Later teruggegaan voor Pinocchio en de nieuwe Kuifje-film, ook 2 halen 1 betalen.

    Vandaag lekker lui op de bank wat Disney's kijken...
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #2207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Het zijn geen disney classics, maar: is er in de Benelux een release voorzien voor Thumbellina en Ferngully? Deze zijn alle twee vorige week in Duitsland uitgekomen, en in Frankrijk komen ze begin April uit... Ook nieuws ivm de beeldkwaliteit?
    Dat zou ik ook wel willen weten eig... Fox heeft slechts Anastasia hier op blu-ray uitgebracht. We hebben nog helemaal niets gezien van All Dogs Go To Heaven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Gisteren Lady en de Vagebond en The Lion King gehaald bij Prijzencircus, 2 halen 1 betalen.

    Later teruggegaan voor Pinocchio en de nieuwe Kuifje-film, ook 2 halen 1 betalen.

    Vandaag lekker lui op de bank wat Disney's kijken...
    De nieuwe Kuifje film zat er ook bij?

  8. #2208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Dat zou ik ook wel willen weten eig... Fox heeft slechts Anastasia hier op blu-ray uitgebracht. We hebben nog helemaal niets gezien van All Dogs Go To Heaven.
    The Secret of NIMH is ook niet uitgebracht in Nederland (wel in Amerika, Duitsland en Frankrijk). Ik acht de kans op een Nederlandse uitgave daarom klein. Je kunt ze het beste importeren.

  9. #2209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ook nieuws ivm de beeldkwaliteit?
    Alleen deze reviews kunnen vinden: http://bluray.highdefdigest.com/6293/ferngully.html
    http://bluray.highdefdigest.com/6291/thumbelina.html
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #2210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    De nieuwe Kuifje film zat er ook bij?

    Yup. We vroegen of dat ook animatie gold, en dat was het geval..
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #2211

  12. #2212

    Standaard

    Prijzencircus is een actie/aanbiedingen/kortings periode in een groot Nederlands (?) warenhuis de Vroom en Dreesman (www.vd.nl)
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #2213

    Standaard

    Bedankt, Khonnor.

    Bij deze het ongelooflijk demotiverende nieuws voor de sleeve-verzamelaars: Disney Benelux heeft bevestigd dat onderstaande releases met 100% zekerheid géén slipcovers krijgen.

    - Tarzan
    - Pocahontas I & II
    - Frank & Frey I & II

    Mijn persoonlijke verzamelwoede en motivatie om de collectie compleet te houden is bij deze onder nul gezakt. Deze titels komen er énkel en alleen in indien ik ze voor grabbelprijzen te pakken krijg. Als ook al op dat vlak de continuïteit onderbroken zal worden, heb ik er even genoeg van. Mijn visie : Begin als uitgever geen (zeer gewaardeerde) reeks met slipcovers om er nadien de brui aan te geven. Als zélfs de originele Classics deze behandeling niet meer krijgen, bah.

  14. #2214

    Standaard

    Dat krijg je als je gaat klagen over de Classics omtrent prijzen tussen € 25,00 - € 30,00 en 3D nogaleens duurder tot € 35,00. Maar dat scheelt dus gemiddeld 10 euro per blu ray.

  15. #2215

    Standaard

    Ik denk niet dat de 'klagers' tot de hoofdredenen van deze jammere verandering horen.

    Zelfs hoor je mij trouwens niet klagen over die prijs, uiterst verzorgde releases als 'Beauty and the Beast' ed. zijn de meerprijs waard. Evenwaardige uitgaves van andere distributeurs kom je ook niet voor weggeefprijzen tegen.

  16. #2216

    Standaard

    Ik hoorde mensen nogaleens klagen omtrent de prijzen, maar zoals de echte Disney verzamelaars, en dat zijn er nogal wat, daar zou een mogelijkheid moeten zijn dat er naast een gewone classic release , ook een wat luxerer release zou moeten zijn. Maar zoals jij dat ook zegt: echt jammer..maar we doen er zo weinig aan. Helaas luistert Disney niet naar zijn klanten, dat hebben ze nog nooit gedaan...

  17. #2217

    Standaard

    Ik heb zo'n beetje het idee dat we hier de 'prik' voelen van de dalende verkoopscijfers van de laatste tijd op vlak van Home Entertainment.

    Aan de andere kant zie ik het ook als een nieuwe zet van Disney. Dit jaar alleen al krijgen we er héél wat classics bij - volgens mij gaan we nu ook sneller de iets minder bekende uit de serie op Blu-Ray krijgen, maar dan vraag ik me serieus af hoe de kwaliteit zal zijn en of de prijs nog acceptabel zal zijn.

    Ik ging eigenlijk net nog een poging doen om een paar slipcovers op te sporen, maar kan het nu evengoed achterwege laten en de collectie zonder slipcover verzamelen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #2218

    Standaard

    Mijn ervaring met Disney Benelux is uiterst positief. Helaas is ondertussen zeer duidelijk (laat daar geen twijfel over bestaan) dat alle beslissingen in die aard van aan de overkant van de oceaan komen. Daar hebben ze inderdaad geen boodschap aan onze wensen. Wat ze volgens mij niet beseffen, is dat ze -daadwerkelijk vanuit elk standpunt bekeken- deze nochtans uitermate sterke lijn zélf langzaam maar zeker de das omdoen door de uitgaves op verscheidene manieren te verwaarlozen, evenals het onderwaarderen van een immense afzetmarkt. Over de nieuwe transfers zijn er ook al minder positieve verhalen, is dat de prijs die we moeten betalen om meer releases te krijgen?

    Wat betreft slipcovers; Ik vraag me bij deze af waarom ik in godsnaam zoveel geld en energie gestoken heb in het verzamelen van alle exemplaren. What's the point?

  19. #2219

    Standaard

    Ik kan er niet wakker van liggen, zolang ik de film maar kan bekijken. Daar draait het toch allemaal om. Hoesje, slipcover, relief, het zal me een worst wezen! Probeer het eens zou ik zeggen, scheelt een hoop irritatie

  20. #2220

    Standaard

    Bon, kijk. Een verzamelitem is een verzamelitem. Start er als uitgever niet mee om het vervolgens opnieuw te schrappen. Zo zie ik het. We zullen het er nog eens over hebben als blijkt dat ook de beeldkwaliteit niet evenveel aandacht heeft gekregen zoals gewoonlijk. Wat volgens de eerste geruchten (bevindingen) met bv. Tarzan reeds het geval blijkt te zijn, dat terzijde.
    Laatst aangepast door Esteban : 26-03-2012 om 19:55

  21. #2221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik kan er niet wakker van liggen, zolang ik de film maar kan bekijken. Daar draait het toch allemaal om. Hoesje, slipcover, relief, het zal me een worst wezen! Probeer het eens zou ik zeggen, scheelt een hoop irritatie

    Ik volg Marcel denk ik.

    Ik ben ook een verwoed verzamelaar op vooral Disney slipcovers maar ben het eigenlijk een beetje beu aan het worden.
    Ondertussen ontbreek ik 3 slipcovers, waarvan bijna met zekerheid kan zeggen dat 2 van de 3 (waarvan 1 een niet-Disneyfilm is) niet ga vinden voor een redelijke prijs en ik nu begin te accepteren dat ik een zogezegde "2e" print heb gekocht (zoals vaak bij boeken ontbreekt dan bv een harde kaft of een mooi slipover).

    Nu, de titels die nu uitkomen, en het moet gezegd, zijn ook niet de pick of the liquor. De vraagprijs blijft wel overdreven veel en als de kwaliteit van de Bd's mogelijk minder gaan zijn (volgens mij gaan wij enorm veel inboeten qua extra's), ja dan vraag ik me ook af of het nog de moeite is om meteen een Disney-film te kopen. De verzamelwaarde vermindert en volgens mij zal dat kluisgedoe van Disney ook wel een eind gaan nemen.

  22. #2222

    Standaard

    Laat ik voor mij persoonlijk dan het volgende besluiten; Wanneer het enkel en alleen nog om een kaal schijfje gaat met daarop niets meer dan de film, is bij mij de essentie van het verzamelen en de verzamelwaarde op zich zoek geraakt. De film is bij wijze van spreken met een toetsdruk beschikbaar in deze tijden. Ik heb er nog nooit iets voor gevoeld om een titel te dowloaden, -werkelijk, het is tegen m'n principe-, maar op deze manier begin ik begrip te tonen voor mensen met een legaal verkregen digitale catalogus.

  23. #2223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Bij deze het ongelooflijk demotiverende nieuws voor de sleeve-verzamelaars: Disney Benelux heeft bevestigd dat onderstaande releases met 100% zekerheid géén slipcovers krijgen.
    Wie zegt dat dit ook daadwerkelijk zo is?
    Ze hebben in het verleden ook weleens vol overgave beweerd dat een titel als Ratatouille alleen zonder sleeve is uitgebracht terwijl dit toch echt niet t geval is.

  24. #2224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Wie zegt dat dit ook daadwerkelijk zo is?
    Ze hebben in het verleden ook weleens vol overgave beweerd dat een titel als Ratatouille alleen zonder sleeve is uitgebracht terwijl dit toch echt niet t geval is.
    Dit omdat de vraag geruime tijd na de release kwam, dit Ratatouille-slicpover-verhaal komt namelijk van mijn hand. Dat ze daar een fout gemaakt hebben, is enigszins begrijpelijk. Maar wat ze nu daadwerkelijk uitbrengen, daar hebben ze volgens mij wel een goed zicht op.

  25. #2225

    Standaard

    Er is maar 1 manier om je Disney-verzameling consistent te houden, en dat is: alle slipcovers weggooien of voor 5 euro per stuk verkopen aan de slipcover-junks.

Pagina 89 van 216 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •