Pagina 88 van 216 EersteEerste ... 387884858687888990919298138188 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    Niet in Amerika. Bizar genoeg.

    Vele releases in Amerika hebben wij hier dan weer niet.

    Omdat men in de UK nogal veel een 2de deel bij uitbrengt is er misschien nog een kans dat bijvoorbeeld Brother Bear 2 ook uitkomt hier.

  2. #2177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Is Disney aan het bezuinigen? Na Tarzan zijn dit ook gerecyclede covers.

  3. #2178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Niet in Amerika. Bizar genoeg.

    Vele releases in Amerika hebben wij hier dan weer niet.

    Omdat men in de UK nogal veel een 2de deel bij uitbrengt is er misschien nog een kans dat bijvoorbeeld Brother Bear 2 ook uitkomt hier.
    We krijgen geen Tarzan 2, dus ik denk dat de kans steeds kleiner wordt. We kunnen alleen maar hopen.

    Nu zijn er geruchten dat ze Tigger Movie enkel in de US op blu-ray zetten. De rest krijgt dvd. Dus hetzelfde verhaaltje als de nieuwe Winnie The Pooh film... Ik snap dat dus echt niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Is Disney aan het bezuinigen? Na Tarzan zijn dit ook gerecyclede covers.
    Tja, Disney beschouwt alle films vanaf The Hunchback of Notre Dame, als minderwaardig.

  4. #2179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Is Disney aan het bezuinigen? Na Tarzan zijn dit ook gerecyclede covers.
    Ik begrijp de opmerking, maar niets zegt dat dit de uiteindelijke versies zijn. Hoogstwaarschijnlijk gaat het hier om tijdelijk in elkaar geflanste covers die mogelijk niet eens van Disney komen. En ivm Tarzan, zie de toelichting van Jurgen42u betr. Midden Oosten.

    Indien toch definitief : Soms zie ik liever hergebruikte goede covers dan minder geslaagde nieuwe versies. Al blijf ik m'n vingers kruisen voor reliëf-edities, want daar vrees ik dan wel weer voor in de Benelux, platte edities.
    Laatst aangepast door Esteban : 18-03-2012 om 16:09

  5. #2180

    Standaard

    *slaat zich op het voorhoofd* Ik had die LivingSocial bonnen voor Bol.com toch beter maar gekocht:

    Reeds te reserveren:

    Pocahontas 1 & 2 : Bol.com

    Tarzan: Bol.com

    The Fox and the Hound 1 & 2: Bol.com

    Het is te hopen dat deze UK versies NL ondertitels krijgen om dit te compenseren, nadeel daar is dan weer geen slipcovers bij dubbele uitgaves!

  6. #2181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik begrijp de opmerking, maar niets zegt dat dit de uiteindelijke versies zijn. Hoogstwaarschijnlijk gaat het hier om tijdelijk in elkaar geflanste covers die mogelijk niet eens van Disney komen. En ivm Tarzan, zie de toelichting van Jurgen42u betr. Midden Oosten.

    Indien toch definitief : Soms zie ik liever hergebruikte goede covers dan minder geslaagde nieuwe versies. Al blijf ik m'n vingers kruisen voor reliëf-edities, want daar vrees ik dan wel weer voor in de Benelux, platte edities.
    Tuurlijk kan het nog veranderen, maar volgens mij hebben bij vorige blu-rays ook nooit tijdelijk de dvd-covers op sites gestaan. Ik vind het altijd wel leuk als elke release een nieuwe cover krijgt.

  7. #2182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    *slaat zich op het voorhoofd* Ik had die LivingSocial bonnen voor Bol.com toch beter maar gekocht:

    Reeds te reserveren:

    Pocahontas 1 & 2 : Bol.com

    Tarzan: Bol.com

    The Fox and the Hound 1 & 2: Bol.com

    Het is te hopen dat deze UK versies NL ondertitels krijgen om dit te compenseren, nadeel daar is dan weer geen slipcovers bij dubbele uitgaves!
    Gelukkig zijn het weer aparte releases ipv een duo-uitgave.

  8. #2183

    Standaard

    Disney heeft wel beslist om vanaf nu bij alle gewone releases de DVD er uit te gooien.

    Spijtig genoeg is dat niet echt in de prijs te merken.

  9. #2184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    *slaat zich op het voorhoofd* Ik had die LivingSocial bonnen voor Bol.com toch beter maar gekocht:

    Reeds te reserveren:

    Pocahontas 1 & 2 : Bol.com

    Tarzan: Bol.com

    The Fox and the Hound 1 & 2: Bol.com

    Het is te hopen dat deze UK versies NL ondertitels krijgen om dit te compenseren, nadeel daar is dan weer geen slipcovers bij dubbele uitgaves!
    Geweldig nieuws! Bedankt!

    Ik hoop dat de UK toch een paar met NL ondertitels heeft. En dat ze Tarzan ofzo, snel bij de DMR-programma zetten. Dan kan ik voor deze titel mijn punten gebruiken!

  10. #2185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Disney heeft wel beslist om vanaf nu bij alle gewone releases de DVD er uit te gooien.
    Goed zo!

    Spijtig genoeg is dat niet echt in de prijs te merken.
    Niet goed zo!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #2186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Disney heeft wel beslist om vanaf nu bij alle gewone releases de DVD er uit te gooien.

    Spijtig genoeg is dat niet echt in de prijs te merken.
    Jawel toch?
    Ze kosten nu respectievelijk 19,99 ipv 24,99 en als er dvd bij zat waren ze zelfs tot 27,99.
    Valt dus al bij al goed mee.

  12. #2187

    Standaard

    Heb alleen nog maar bij de Bart Smit en de FRS de BOGOF actie gezien, die ook geldig is op de Blu-rays. V&D alleen maar de DVD's?

  13. #2188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jawel toch?
    Ze kosten nu respectievelijk 19,99 ipv 24,99 en als er dvd bij zat waren ze zelfs tot 27,99.
    Valt dus al bij al goed mee.
    Uiteindelijk kocht ik ze bij winkels zoals de Mediamarkt voor 19.99 op de releasedatum. Maar toen waren ze voorheen duurder. Dit wekt natuurlijk wel suggestie dat ze op de dag van release goedkoper zullen zijn (bijv. 16.99).. dat zou ik dan natuurlijk wel waarderen... van Tarzan heb ik de DVD's toch nog liggen(A)

    Ik hoop wel dat ze, ondanks het nog maar 1 schijf bevatten, dat ze gewoon dezelfde dikte als de andere disney classics aanhouden qua doosje (m.u.v. dumbo en sleeping beauty), dat houdt de boel nog wat consistent en dat bied ruimte om evt dvd's toe te voegen

  14. #2189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ik hoop wel dat ze, ondanks het nog maar 1 schijf bevatten, dat ze gewoon dezelfde dikte als de andere disney classics aanhouden qua doosje (m.u.v. dumbo en sleeping beauty), dat houdt de boel nog wat consistent en dat bied ruimte om evt dvd's toe te voegen
    Ik denk dat er grote kans is dat het dunne hoesjes gaan krijgen. Dumbo was ook in een dun hoesje en Belle en het Beest 3D ook.


  15. #2190

    Standaard

    Ugh als Disney nu alleen nog dunne doosjes gaat uitgeven, hoop ik dat ze toch nog steeds slipcovers erbij doen. Niet nog eens een Dombo fiasco please

  16. #2191

    Standaard

    Ik kruis eveneens m'n vingers betr. de slipcovers, ook al zijn het dan platte ipv de mooie reliëf-edities zoals in de US. Kale versies moet ik niet.

  17. #2192

    Standaard

    Zo vervelend dat alle Disney BD bij FRS opeens duurder zijn geworden, ook die die niet in de BOGOF actie zitten. Fantasia was een week geleden nog 16,99, nu opeens 24,99. Ik hoop dat dit te maken heeft met de gratis verzending actie die loopt dat 31 maart en dat de prijzen daarna terug wat zakken...

  18. #2193

    Standaard

    weet iemand of bol de disney's met slipcover versturen of zonder?
    Anders haal ik daar Pocahontas en Fox and the hounds. Daar staan ze nog voor 19,99/st.

  19. #2194

    Standaard

    Over slipcovers voor de Benelux is nog niets bekend. In de UK ziet het er naar uit dat het zonder zal zijn, en dat bovendien de sequels geen release krijgen.

    Zijn intussen voor te bestellen: Fox and the Hound, Pocahontas, Tarzan. Allen met NL ondertitels en audio en enkel een BD schijf.

    Edit: volgens zowel bol als cosmox als frs worden dit de Benelux covers:



    Ik vind ze persoonlijk nogal DVD achtig en niet echt chique, ik begrijp deels wel de sfeer die men wil oproepen met deze covers, maar ze passen niet bij de andere uitgaves. Het weglaten van slipcovers voor de eerste release is ook onvergeeflijk. Eerst nog altijd zien en dan geloven of dit echt de covers worden, zie bijvoorbeeld naar Fox and the Hound, het leeftijdlogo staat op een van de personages, de titel is ook helemaal niet sierlijk enzo...

    Als er geen slipcovers komen in de Benelux, dan koop is zonder twijfel de UK versies met originele Engelse covers!
    Laatst aangepast door kristofke : 23-03-2012 om 23:27

  20. #2195

    Standaard

    Ik vrees dat dit de werkelijkheid zal worden. Rekening houdend met een eerder verkregen antwoord (Disneyservice.nl) omtrent covers en het feit dat ze altijd afhankelijk zijn van het materiaal dat ze via de US beschikbaar krijgen, lijkt het me zelfs logisch. Indien ze geen nieuw vormgegeven materiaal in handen krijgen, moeten ze terugvallen op oude ontwerpen. Zowel Pocahontas als The Fox and the Hound zijn aan de andere kant van de oceaan enkel als duo-pack verschenen. Zodoende is de cover-art voor afzonderlijke releases niet beschikbaar. Bovenstaande covers zijn inderdaad de laatste DVD-versies, waar simpelweg een stuk van afgeknipt werd. Bij Frank & Frey werd bv. de 'Special Edition' banner van de cover gehaald, wat volgens mij ook een teken is dat dit daadwerkelijk de covers zijn. Ik vrees hetzelfde voor The Rescuers I & II.

    Ik vrees ook dat het daadwerkelijk kale slipcover-loze exemplaren zullen zijn. Ook de prijs wijst in die richting. Bol.com heeft meestal ook de correcte beschrijving bij re-releases, ook daar staat 'slipcover' niet vermeld. In het beste geval krijgen de originele classics misschien platte versies? In dat geval zal mijn verzamelwoede op een laag pitje komen te staan. Ik heb -bij wijze van spreken- hemel en aarde verzet om alle DVD en BR-uitgaves te voorzien van slipcovers en heb daar zelfs veel geld voor gegeven.

    Als deze magere uitgaves de prijs is die we moeten betalen om sneller titels beschikbaar te krijgen, hoeft het voor mij niet echt meer.
    Laatst aangepast door Esteban : 24-03-2012 om 10:15

  21. #2196

    Standaard

    Dat artwork lijkt me redelijk definitief, vooral omdat je bij Amazon al de spine kan zien.

    Heel jammer maar als de transfers goed blijven en er een merkbare meerwaarde is dan de DVD dan haal ik deze wel in huis.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #2197

    Standaard

    Als het definitief zou zijn vind ik het wel raar dat ze de Engels titel van Pocahontas II vermelden.

  23. #2198

    Standaard

    Ik denk dat we enkel nog de echte meest succesvolle classics een slipcover zullen meekrijgen.

    Disney brengt dit jaar heel wat films uit Blu Ray... Brother Bear, Alladin, Assepoester, Piratenplaneet, Home on the Range, Atlantis, pocahontas en ga zo maar door krijgen we dit jaar nog. Misschien willen ze in één keer heel wat films op blu ray uitbrengen en vinden ze het niet nodig om speciaal een cover te maken. Al had die van Tarzan wel de speciale editie van de dvd mogen hebben.

  24. #2199

  25. #2200

    Standaard

    Ik denk dat we ons in 't geval van bijvoorbeeld De Reddertjes dus aan, min of meer, onderstaande gevallen mogen verwachten ...



    Waar ik eigenlijk nog vrede kan mee nemen, alleen hopelijk niet al te kaal. Slipcover graag.

Pagina 88 van 216 EersteEerste ... 387884858687888990919298138188 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •