Pagina 87 van 216 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrebbit Bekijk bericht
    Inderdaad! Gooi de jaren 40 daar ook maar bij. Ik heb gisteren Dumbo voor het eerst gezien (heb nog geen tien van de Disney Classics gezien dus nog een lange weg te gaan), en die roze olifanten parade was weer WTF van jewelste. Zeer bizar. Ik vond het wel iets hebben, maar voor kleine kinderen is dat toch gewoonweg eng?!

    Heel mooie film trouwens, maar op bepaalde momenten wel zeer zielig...
    Heb je Sneeuwwitje al gezien? Dat is echt gewoon de engste film die ik ooit heb gezien Komt gewoon omdat ik toen klein was, maar ik zie er nog steeds tegenop om hem weer te kijken


  2. #2152

    Standaard

    Deze ietwat magere release van TARZAN is in 't Midden Oosten (vage omschrijving) verschenen.







    Ik hoop dat we bij ons iets meer verwend zullen worden ...

  3. #2153

    Standaard

    Zo te zien aan de leeftijdslogos is dat een Britse uitgave.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #2154

    Standaard

    Nee, een Midden-Oosterse. Hij komt pas in mei in de UK uit.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #2155

    Standaard

    Volgens een bericht op de blu-ray.com forum komen Treasure Planet en Home On The Range in Juli 2012 uit op blu-ray in Amerika.

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=195730
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #2156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Nee, een Midden-Oosterse. Hij komt pas in mei in de UK uit.
    Op de achterkant van het hoesje staat in ieder geval het logo van de Britse filmkeuring BBFC. Op de voorkant van het hoesje en op de disc zelf dan weer niet, wat normaal wel zo is.
    Ik vind het erg vreemd, lijkt wel een zwarte markt exemplaar.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #2157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Volgens een bericht op de blu-ray.com forum komen Treasure Planet en Home On The Range in Juli 2012 uit op blu-ray in Amerika.

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=195730
    Dat zou gewoon té mooi zijn voor woorden. Dan heb ik al mijn favorieten op blu-ray.

  8. #2158

    Standaard

    Treasure Planet is niet mijn favoriete film, maar qua beeld wel heel mooi op blu-ray denk ik.

    Ergens vertrouw ik die blu-ray van Tarzan ook niet. Puur omdat Disney nog nooit hetzelfde artwork heeft gebruikt voor een heruitgave.

  9. #2159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Op de achterkant van het hoesje staat in ieder geval het logo van de Britse filmkeuring BBFC. Op de voorkant van het hoesje en op de disc zelf dan weer niet, wat normaal wel zo is.
    Ik vind het erg vreemd, lijkt wel een zwarte markt exemplaar.
    Aan jullie schrijven zo te lezen zijn jullie nog niet in het Midden-Oosten geweest? Ik dus wel, of toch bijna, Egypte is ook zo'n freaking country.
    Niets, geen enkele dvd of video of cd dat je daar vind is officieel. Het zijn 'officiële' bootlegs (dat werd ons verteld door onze gids) met over het algemeen de goedkeuring erbij van de overheid of eender welke instantie die daar de plak zwaait ivm auteursrechten, film en muziekrechten. Heb zelf een muziek CD gekocht. Ook vind je daar veel gerief dat niet in plastic verpakt, alles lijkt wel tweedehands daar.

  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Volgens een bericht op de blu-ray.com forum komen Treasure Planet en Home On The Range in Juli 2012 uit op blu-ray in Amerika.

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=195730
    Het is mooi dat ze ook de minder commercieel succesvolle films een kans geven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #2161

    Standaard

    Hier kan ik alleen maar blij om worden !



    Ik heb ontzettend genoten van 'Treasure Planet' en vond dat hij onterecht harde kritieken kreegt. De bad-guy was zelfs een verademing om de simpele reden dat het eens niet om een ééndimensionaal karakter ging (en niet vanwege de 3D-hand), dat alleen al maakt deze avonturenfilm de moeite waard. De 12-jarige jongen in mij vond het hele concept (Treasure Island in de toekomst) ook uiterst vermakelijk en gelukkig niet al te voorspelbaar. 'Home on the Range' is de enige Classic die ik nog niet gezien heb, mooi meegenomen.
    Laatst aangepast door Esteban : 15-03-2012 om 21:52

  12. #2162

    Standaard

    En er komt nog meer :

    Brother Bear
    Atlantis : The Lost Empire
    Pete's Dragon
    The Tigger Movie

    enz enz

    Bron : http://www.blu-ray.com/news/?id=8386
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #2163

    Standaard

    Brother Bear, eindelijk!

    Volgende antwoorden heb ik verkregen via Disneyservice (Benelux) ...

    ivm De vraag of ook NL en B alsnog een BR-release van 'Winnie the Pooh' mogen verwachten :

    Dit wordt vanuit hogerop bepaald.
    Scandinavië is een zeer sterk “Winnie The Pooh” land.
    Zij hebben dan ook als enig gebied het recht verkregen binnen Europa om de Blu-ray uit te brengen.
    ivm De 1+1 actie titellijst die in NL en B beperkter blijkt te zijn en waarom :

    Er wordt een selectie gemaakt van titels die tijdens een bepaalde promotie meelopen. Hierdoor verschillende de titels per promotie.
    Het kan ook zijn dat sommige titels (zoals bepaalde titels die u hieronder omschrijft) in de zogenoemde “Disney Kluis” zitten waardoor ze nog niet mee kunnen lopen met een promotie.
    Deze promotie legt voornamelijk de nadruk op “animatie” titels waardoor Pirates of the Caribbean niet erbij zit.

  14. #2164

    Standaard

    Die medewerker mag wel een cursus Nederlands gaan volgen.

  15. #2165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Die medewerker mag wel een cursus Nederlands gaan volgen.
    En u mag een cursus "hoe kan ik alles niet altijd goed genoeg vinden".

    Dan komt er eens een eerlijk antwoord van een enorm groot bedrijf dat normaalgezien niet anders dan standaard zinnetjes antwoord.

  16. #2166

    Standaard

    Toch wel een beetje teleurstellend, had gehoopt dat we een uitgave van winnie the pooh zouden krijgen.

  17. #2167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    En u mag een cursus "hoe kan ik alles niet altijd goed genoeg vinden".

    Dan komt er eens een eerlijk antwoord van een enorm groot bedrijf dat normaalgezien niet anders dan standaard zinnetjes antwoord.
    Als ik een antwoord vol fouten krijg voel ik me als klant ook niet serieus genomen.

  18. #2168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Die medewerker mag wel een cursus Nederlands gaan volgen.
    Nou jemig... Okee zo ontzettend dramatisch was het nou toch ook weer niet...? Tikje overtrokken hoor.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #2169

    Standaard

    Ze zouden beter alles tegelijk eens uitbrengen op Blu Ray. Altijd al dat wachten. Treasure Planet zou wel geweldig zijn !!!

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Brother Bear, eindelijk!

    Volgende antwoorden heb ik verkregen via Disneyservice (Benelux) ...

    ivm De vraag of ook NL en B alsnog een BR-release van 'Winnie the Pooh' mogen verwachten :

    Dit wordt vanuit hogerop bepaald.
    Scandinavië is een zeer sterk “Winnie The Pooh” land.
    Zij hebben dan ook als enig gebied het recht verkregen binnen Europa om de Blu-ray uit te brengen.

    Ah bah! Ik had er echt op gehoopt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ze zouden beter alles tegelijk eens uitbrengen op Blu Ray. Altijd al dat wachten. Treasure Planet zou wel geweldig zijn !!!
    Dat maakt het ook best een beetje leuk, vind ik. Met al die titels, vrees ik een beetje dat we mss niet alles zullen krijgen (zie quote hierboven).

  21. #2171

    Standaard



    Upcoming Disney Catalog Releases for 2012


    Posted March 16, 2012 12:03 PM by Josh Katz

    This year, Walt Disney Studios Home Entertainment will bring over thirty catalog entries to Blu-ray. The scheduled films span across Disney's different distribution branches, and while the studio has previously hinted at certain titles - such as The Color of Money, Cocktail, Ransom, Lady and the Tramp II: Scamp's Adventure, The Rescuers, and The Aristocats - today's announcement sheds light on many more future Blu-rays.

    Listed in chronological Blu-ray release order, the titles include:
    While the technical and supplementary specifications are still unknown for most of these features, Disney's EVP of product management Lori MacPherson noted that, "We receive many requests and comments from consumers seeking specific titles they'd like to own on Blu-ray and, as such, we carefully selected a number of popular films that will satisfy demand from fans worldwide...As we grow our Blu-ray catalog we will continue to utilize the best technologies to provide the most pristine and immersive in-home experience of our films."


    bron: blu-ray.com

  22. #2172

    Standaard

    Ik wil even benadrukken dat de volgende opsomming genoemd wordt in de Nederlandse Blu-ray release lijst die zich, net zoals dit topic, in de submap 'Blu-ray Discussies' bevindt

    30-05-2012 The Fox And The Hound (WDS Blu-Ray)
    30-05-2012 The Fox And The Hound 2 (WDS Blu-Ray)
    30-05-2012 Pocahontas (WDS Blu-Ray)
    30-05-2012 Pocahontas 2 (WDS Blu-Ray)
    30-05-2012 Tarzan (WDS Blu-Ray)

    Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit officieel is, omdat de release datum van The Fox and The Hound eerst op 23 mei stond en nu een week verplaatst is.
    De tweede delen hoef ik zelf niet (waar is Tarzan 2 trouwens?), maar de drie main titles zijn een zekere aanschaf voor mij

  23. #2173

  24. #2174

    Standaard

    Ik ben benieuwd of Treasure Planet ook daadwerkelijk een 10th Anniversary Edition is en niet zoals bij The Rocketeer, waar de 25th Anniversary Edition helemaal geen extra's heeft (behalve een trailer).

  25. #2175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht

    Upcoming Disney Catalog Releases for 2012


    Posted March 16, 2012 12:03 PM by Josh Katz

    This year, Walt Disney Studios Home Entertainment will bring over thirty catalog entries to Blu-ray. The scheduled films span across Disney's different distribution branches, and while the studio has previously hinted at certain titles - such as Lady and the Tramp II: Scamp's Adventure, The Rescuers, and The Aristocats - today's announcement sheds light on many more future Blu-rays.

    Listed in chronological Blu-ray release order, the titles include:


    Lady And The Tramp II is toch al uit op Blu-ray?

Pagina 87 van 216 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •