Pagina 86 van 216 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2126

    Standaard

    Dus Sneeuwwitje, Dumbo en Sleeping Beauty zouden al uit de boot vallen?

  2. #2127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dus Sneeuwwitje, Dumbo en Sleeping Beauty zouden al uit de boot vallen?

    Nee, juist de vervolgdelen van The Lion King, Lady and the tramp en de originele Lady and the Tramp zie ik hier niet in de BOGOF verschijnen. Toch niet in België.

  3. #2128

    Standaard

    Ik vrees dat die lijst van DVD Outlet toch de juiste is, en dat Sneeuwwitje, Dumbo en Sleeping Beauty er niet bijzitten. Ten eerste omdat je dvd's en BD uit die lijst pas ten vroegste op 23 maart kunt krijgen, wat exact het begin is van de BOGOF actie. En ten tweede komen alle afgebeelde DVD's en BD uit de advertentie van het Fnac magazine Contact overeen met die uit de lijst van DVD outlet. En ten derde zijn er 22 verschillende titels beschikbaar, terwijl er in Contact staat "een reeks van meer dan 20 titels" Ik hoop zeer hard dat hier nog titels zullen bijgevoegd worden, maar ik betwijfel het ten zeerste.

    http://www.dvdoutlet.nl/nl/films-tv/...ratis.html?p=1
    http://www.befnac.be/brochure/index_nl.php (pagina 30)

    DVD:
    Phineas & Ferb: Across the Second Dimension
    Cars 2
    The Lion King
    Winnie The Pooh
    Tangled
    Bambi
    Bambi 2
    Beauty and the Beast
    Toy Story 3
    Tinkerbell en de grote reddingsoperatie
    Toy Story 1
    Toy Story 2
    Tinkerbell - de verloren schat
    Cars
    Tarzan - Special Edition
    The Incredibles
    A Bug's Life
    Monsters en co
    Tinkerbell

    Blu Ray:
    Cars 2
    The Lion King
    The Incredibles
    Tangled
    Bambi
    Bambi 2
    A Bug's Life
    Beauty and the Beast
    Toy Story 3
    Tinkerbell en de grote reddingsoperatie
    Toy Story 1
    Toy Story 2
    Tinkerbell - de verloren schat
    Monsters en co
    Cars
    Tinkerbell

  4. #2129

    Standaard

    Jammer, want deze titels zaten voorheen wel in de actie. In dat geval enkel Lion King en CARS 2.

  5. #2130

    Standaard

    Gewoon wachten op de UK versie van 1+1 gratis! Altijd meer aanbod

  6. #2131

    Standaard

    Ik heb zojuist Lady en de Vagebond voor de eerste keer ooit gezien. Een zeer mooie en hartverwarmende film, maar dat Siamese kattenlied was toch wel een zeeeer groot WTF moment!

  7. #2132

    Standaard

    Geweldig nummer, zowel in het Nederlands als Origineel...

    Blijft ook lang in je hoofd hangen...
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #2133

    Standaard

    En die tekst is ook zo gaaf.

    We are Siamese if you please
    We are Siamese if you don't please

  9. #2134

    Standaard

    Inderdaad! Ik moet zeggen dat ik wel lichtjes teleurgesteld was dat die katten maar in één enkele scene zitten. Ik had ze graag later in de film nog eens zien terugkomen.

  10. #2135

    Standaard

    Sorry als deze vraag hier al eerder gesteld is, maar wat is Disney BOGOF?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #2136

    Standaard

    BOGOF = Buy One Get One Free. Een actie waarbij je de tweede titel gratis krijgt.

  12. #2137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Gewoon wachten op de UK versie van 1+1 gratis! Altijd meer aanbod
    Dat klopt.

    Overigens vind ik het niet zo verwonderlijk dat bepaalde titels nu uit de boot vallen. Er zijn al diverse acties geweest, en je hebt al ruim de tijd gehad om de titels aan te schaffen voor een mooi prijsje. Eens houdt het op.
    Ikzelf heb bijna alles gekocht toen ze uitkwamen, dus ik ben wel een poepie duurder uit geweest .

  13. #2138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er zijn al diverse acties geweest, en je hebt al ruim de tijd gehad om de titels aan te schaffen voor een mooi prijsje.
    Dat zal mijn portefeuille wel beslissen. Nuja, het lijkt me gewoon wat vreemd dat deze 'oude' uitgaves ditmaal niet in de lijst voorkomen, dan wacht ik gewoon op een andere buitenkans of op winkels die het minder nauw nemen met de officiële selectie.

  14. #2139

    Standaard

    Ik hoop dat ze bij Free Record Shop het niet zou nauw nemen met de regels, maar ja, time will tell zeker?

  15. #2140

    Standaard

    V&D gooit de afgelopen paar jaar alle Disney titels in de BOGOF. Minpuntje is dat ze (hier in ieder geval) nooit zo'n grote voorraad BD titels hebben...

  16. #2141

  17. #2142

    Standaard

    V&D doet hier ook altijd aan mee ja..

  18. #2143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    V&D gooit de afgelopen paar jaar alle Disney titels in de BOGOF. Minpuntje is dat ze (hier in ieder geval) nooit zo'n grote voorraad BD titels hebben...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    V&D doet hier ook altijd aan mee ja..
    Hm... Interessant om te weten!

  19. #2144

    Standaard

    Op zijn minst een zeer oninteressant aanbod deze keer. Enkel interessant voor collectiestarters, maar niet voor de "completisten" die de laatste batch aan releases wil kopen (inclusief bijvoorbeeld de 3D titels!!!).

    Maar goed, bij Amazon is het 2 voor 16,99 Pond dat is eigenlijk maar een fractie goedkoper dan voor de actie de individuele prijzen stonden.

    Wel interessant is dat je kan genieten van Free Super Saver Delivery bij aankoop van maar 2 titels, omdat de basis van verzending wordt berekend op het bedrag voor aftrek van de gratis titel!

  20. #2145

    Standaard

    BOGOF actie is nu ook gestart bij BlahDVD.com. Denk dat de andere grote UK ketens snel zullen volgen.

  21. #2146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Op zijn minst een zeer oninteressant aanbod deze keer. Enkel interessant voor collectiestarters, maar niet voor de "completisten" die de laatste batch aan releases wil kopen (inclusief bijvoorbeeld de 3D titels!!!).

    Maar goed, bij Amazon is het 2 voor 16,99 Pond dat is eigenlijk maar een fractie goedkoper dan voor de actie de individuele prijzen stonden.

    Wel interessant is dat je kan genieten van Free Super Saver Delivery bij aankoop van maar 2 titels, omdat de basis van verzending wordt berekend op het bedrag voor aftrek van de gratis titel!
    The Lion King is blijkbaar al z'n sleeve kwijt in de UK, jammer.

  22. #2147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    The Lion King is blijkbaar al z'n sleeve kwijt in de UK, jammer.
    Niet alleen zijn sleeve , de Lion King die in de actie van de UK zit is blijkbaar een enkele disc en niet de double play.

    Als je zeker wilt zijn van een sleeve, dan kun je ze beter kopen als ze uitkomen.

  23. #2148

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door BorisL : 14-03-2012 om 18:03

  24. #2149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    En die tekst is ook zo gaaf.

    We are Siamese if you please
    We are Siamese if you don't please
    Volgens mij was het bij Disney in de jaren 50 standard policy dat de medewerkers 's morgens pas mochten beginnen nadat ze een flinke lijn coke hadden gesnoven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #2150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Volgens mij was het bij Disney in de jaren 50 standard policy dat de medewerkers 's morgens pas mochten beginnen nadat ze een flinke lijn coke hadden gesnoven.
    Inderdaad! Gooi de jaren 40 daar ook maar bij. Ik heb gisteren Dumbo voor het eerst gezien (heb nog geen tien van de Disney Classics gezien dus nog een lange weg te gaan), en die roze olifanten parade was weer WTF van jewelste. Zeer bizar. Ik vond het wel iets hebben, maar voor kleine kinderen is dat toch gewoonweg eng?!

    Heel mooie film trouwens, maar op bepaalde momenten wel zeer zielig...

Pagina 86 van 216 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •