Pagina 83 van 216 EersteEerste ... 337379808182838485868793133183 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie heeft ook wat eigenaardigheden: er ontbreekt een kort zinnetje dialoog. Jock vertelt Trusty


    Het zijn kleinigheden, de film ziet er geweldig uit en klinkt prachtig...

    Het zijn miss kleinigheden maar het blijven productiefouten en dus een goed werkende Blu-ray is vereist. Ik verwacht de NL BD binnen enkele dagen. Desnoods Disney al preventief contacteren. Zal ik zeker doen als er iets mis blijkt met de BD.

  2. #2052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie heeft ook wat eigenaardigheden: er ontbreekt een kort zinnetje dialoog. Jock vertelt Trusty dat hij zijn ''sense of smell'' is kwijtgeraakt, en Jock herhaalt de woorden ''sense of smell''. Die herhaling ontbreekt in de Engelse geluidsporen. Het Franse en het Spaanse geluidspoor bevatten die zin wel.

    Verder is bij de koorversie van het liedje Bella Notte het orkest weggelaten in beide Engelstalige sporen. Het is wel aanwezig in de Franse en Spaanse tracks. Op mijn regio 1 en op mijn regio 2 speler maakt de disc 'lees-geluiden' (hoorbare zoem), maar die houden op zodra de film of de gekozen extra begint.

    Soms zijn in het menu set up de verschillende geluidssporen niet zichtbaar. Je kunt dan de cursus wel bewegen over de vier verschillende sporen, maar niet lezen wel spoor het betreft. De geluidssporen zijn wel gewoon zichtbaar via de audioknop.

    Het zijn kleinigheden, de film ziet er geweldig uit en klinkt prachtig...
    Denk dat onze blu-ray deze euvels ook heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #2053

    Standaard

    Het was een dure dag vandaag wegens het ontbreken van NL subs/audio op de UK edities:

    Lady and the Tramp : 21,99 euro bij Bart Smit (bij Media Markt hield men zich aan het embargo, en was nog niet bij Saturn langsgeweest, de prijs is daar dezelfde)
    Lady and the Tramp 2: 19,99 euro bij Saturn
    Toy Story 2 3D: 28,99 euro bij Saturn
    Toy Story 3 3D: 28,99 euro bij Saturn
    The Lion King II: 19,99 euro bij Saturn
    The Lion King III: 19,99 euro bij Saturn

    Goedkoopste is eigenlijk cosmox voor Lady and the Tramp II, Lion King II & III krijg je in totaal 3 euro korting. Maar daar had ik nu even geen zin in, net zoals wachten op de 1+1 gratis actie. Want intussen stond Lion King 2D & 3D versie al zonder cover in de rekken, en nu heb ik rond al mijn discs een cover.

    De Lion King trilogie stond 37,99 euro bij Saturn, maar dan heeft geen enkele een cover. Dus heb ik deel 2 en 3 gekocht voor meer dan alle 3 te samen, maar 1 had ik al uit de UK... dus ja, dure covers. Ik had ook kunnen wachten op de aparte edities in de UK aangezien die NL ondertitels hebben, maar ach, had ik ook dus even geen zin in.

    Up 3D stond ook in de rekken, mét cover (de UK die ik heb had er geen) ook voor 28,99 euro.
    Toy Story 3D stond er ook, mét cover (de UK die ik ook heb had er geen) ook voor 28,99 euro.
    Laatst aangepast door kristofke : 20-02-2012 om 15:02

  4. #2054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het zijn miss kleinigheden maar het blijven productiefouten en dus een goed werkende Blu-ray is vereist. Ik verwacht de NL BD binnen enkele dagen. Desnoods Disney al preventief contacteren. Zal ik zeker doen als er iets mis blijkt met de BD.
    Denk je serieus dat Disney een recall zal doen ?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #2055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Denk je serieus dat Disney een recall zal doen ?

    ...euh...ja...dat denk ik zeker.

  6. #2056

    Standaard

    Ik denk `t niet. Dat heeft Disney Nederland (ok,het is Nederland. maar toch) ook niet gedaan met The Lion King die in `t verkeerde AR op schijf staat terwijl de oude dvd`s wel in het goede formaat er op staan. Of is die recall wel geweest en heb ik dat gemist?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik denk `t niet. Dat heeft Disney Nederland (ok,het is Nederland. maar toch) ook niet gedaan met The Lion King die in `t verkeerde AR op schijf staat terwijl de oude dvd`s wel in het goede formaat er op staan. Of is die recall wel geweest en heb ik dat gemist?
    Er is geen recall geweest, niet in Nederland en ook niet in de rest van de wereld.

  8. #2058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik denk `t niet. Dat heeft Disney Nederland (ok,het is Nederland. maar toch) ook niet gedaan met The Lion King die in `t verkeerde AR op schijf staat terwijl de oude dvd`s wel in het goede formaat er op staan. Of is die recall wel geweest en heb ik dat gemist?

    Een lees of schrijffout is totaal wat anders dan een film in het verkeerde beeldformaat. Het is een technische fout, het tweede is een keuze van de maker zelf had ik ergens gelezen. Er zijn bedrijven die voor minder een correcte disc opsturen (verwijzing naar bv Fox, die juist voor het overture probleem bij West Side Story een correcte disc wilt opsturen).

  9. #2059

    Standaard

    Over het ontbreken van het orkest bij "Bella Notte" is maar weinig te vinden op het net. het enige wat ik zo snel kan vinden is een discussie op hometheater forum waarbij de vraag is of dit niet de intentie is en dat het lied een acapella is.
    Bij de DVD en Laserdisc uitgave's ontbreekt ook het orkest op het Engelse geluidspoor, alleen de de eerste DVD uitgave in 1998 schijnt deze wel te hebben maar daar ging het om een batch waarbij het geluid verkeerd was gemixt met een Internationaal geluidspoor,... deze fout is in de 1999 uitgave recht gezet.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #2060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Over het ontbreken van het orkest bij "Bella Notte" is maar weinig te vinden op het net. het enige wat ik zo snel kan vinden is een discussie op hometheater forum waarbij de vraag is of dit niet de intentie is en dat het lied een acapella is.
    Bij de DVD en Laserdisc uitgave's ontbreekt ook het orkest op het Engelse geluidspoor, alleen de de eerste DVD uitgave in 1998 schijnt deze wel te hebben maar daar ging het om een batch waarbij het geluid verkeerd was gemixt met een Internationaal geluidspoor,... deze fout is in de 1999 uitgave recht gezet.
    Op de Lady & the Tramp-cd staat de track met orkest. Op de vhs-release had de track orkestbegeleiding. Desalniettemin zou het een recente keuze kunnen zijn, want het klinkt prima zonder orkest.

  11. #2061

    Standaard

    Bepaalde zaken heb ik al kunnen checken:

    1/de disc maakt in het begin idd wat leesgeluiden, maar dat hebben meer blu-ray wel eens wat last van
    2/bij de NL BD is er geen probleem wat betreft de geluidsporen in het menu. Er werd hier gezegd dat de US versie daar wel last van heeft en de onze wellicht ook. Dat is dus niet het geval.

    3/er werd hier ook vermeld dat de disc vast loopt na pauzeren en het terug hervatten van de film. Ik heb dit uitvoerig getest en nergens problemen ondervonden.

    4/het orkest is hier wel duidelijk aanwezig in de beginversie van Bella Notte in het engelse track. Het liedje dat daarop volgt is idd acapella.

    5/ik moet nog juist uitzoeken ivm dat 'sense of smell'.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 22-02-2012 om 16:07

  12. #2062

    Standaard

    Heeft er iemand enig idee waarom de Nederlandstalige Blu-ray Lion King trilogie 6 discs bevat en de Engelstalige slechts 3? Wat is het verschil tussen de twee? Ik wil graag de Engelstalige kopen omdat de verpakking veel mooier is, maar als de Nederlandstalige dubbel zoveel discs bevat moet daar toch meer op staan lijkt mij... Iemand enig idee?

    Engelstalige:http://www.amazon.co.uk/Lion-King-Tr...9945409&sr=1-5

    Nederlandstalige:http://www.bol.com/nl/p/dvd/lion-kin...product_images

  13. #2063

    Standaard

    ^In de Nederlandse box zitten er ook dvd's van alle films bij. Dit is in de Engelse box niet het geval, dus zijn dat 3 discs minder.

  14. #2064

    Standaard

    Ah vandaar dus. Dan ga ik toch voor de Nederlandstalige gaan want ze zijn ongeveer gelijk qua prijs en die doos vliegt dan maar in de prullenmand

    Bedankt voor je antwoord!

  15. #2065

    Standaard

    Weet iemand nog in welke maand vorig jaar de B1G1 actie was? Ik wil de nieuwe films graag hebben, alleen heb ik het idee dat ik beter nog even kan wachten.

  16. #2066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrebbit Bekijk bericht
    Ah vandaar dus. Dan ga ik toch voor de Nederlandstalige gaan want ze zijn ongeveer gelijk qua prijs en die doos vliegt dan maar in de prullenmand

    Bedankt voor je antwoord!
    Je hebt dan wel niet de slipcovers rond de doosjes. De 3 films zitten gewoon bij elkaar in een lelijke box zonder slipcover. Maar als je niet maalt om die slipcover ook goed .

  17. #2067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je hebt dan wel niet de slipcovers rond de doosjes. De 3 films zitten gewoon bij elkaar in een lelijke box zonder slipcover. Maar als je niet maalt om die slipcover ook goed .
    Dat is natuurlijk ook waar, maar maakt voor mij niet zoveel uit
    Judging van de Nederlandstalige doos is de LK1 de diamond edition en de andere twee gewone versies, dus past die netjes bij de rest van de diamond editions zoals Bambi etc. Enfin, dat hoop ik toch

  18. #2068

    Standaard

    In de zomer van dit jaar komen The Rescuers (35th Anniversary Edition) en The Rescuers Down Under uit op Blu-ray in Amerika; volgens een Frans Disney-forum staat de Franse release gepland voor oktober van dit jaar...grote kans dat Disney Benelux ook rond dat tijdstip met deze release zal komen?

    De Canadese cover:


    Daarnaast valt het me op dat ze tegenwoordig elke release wel aangrijpen voor een "Anniversary Edition"...wat is er nou bijzonder aan een 35th Anniversary Edition?!?

  19. #2069

    Standaard

    hopelijk wordt de cover nog aangepast, Medusa ziet er bijna vriendelijk uit

  20. #2070

    Standaard

    Ik veronderstel dat deze toch wel redelijk definitief is. Anderzijds bestaat er steeds nog de kans dat wij (benelux) gescheiden uitgaves krijgen. I sure hope so.

  21. #2071

    Standaard

    Moet wel, waar gaan ze nog de Nederlandse titel toevoegen?

  22. #2072

    Standaard

    Ook al. Down Under is toch wel één van de titels waar ik sinds m'n eerste blu-ray aankoop vol verwachting zat op te wachten.

    http://www.youtube.com/watch?v=lItsFbelsDU > Eén van mijn favoriete Classic-scènes allertijden ... dit zal kwijlen worden in HD.

  23. #2073

    Standaard

    De Reddertjes in Kangoeroeland!! Mijn dag is goed!

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik veronderstel dat deze toch wel redelijk definitief is. Anderzijds bestaat er steeds nog de kans dat wij (benelux) gescheiden uitgaves krijgen. I sure hope so.
    Waarschijnlijk krijgen wij de gescheiden uitgaves. De benelux (dan praat ik enkel over Disney) laat zich gelukkig niet snel beïnvloeden qua releases. Op héél veel plaatsen laten ze de blu-ray+dvd formule vallen. Maar gelukkig blijven wij ze wél krijgen. We hebben ook altijd mooie individuele uitgaves gehad van de sequels, iets waar andere landen maar van kunnen dromen!

    Enige slechte aan onze releases is de nummering én de prijs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Moet wel, waar gaan ze nog de Nederlandse titel toevoegen?
    Wie weet, laten ze voor een keer de Franse titel weg? Zou mooi zijn!

  25. #2075

    Standaard

    Is deel 2 de moeite om aan te schaffen? Want voorlopig bespaar ik op andere sequels uit de Disney-stal, mits het hoge copypaste-gehalte...

Pagina 83 van 216 EersteEerste ... 337379808182838485868793133183 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •