Pagina 82 van 216 EersteEerste ... 327278798081828384858692132182 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik koop nu al een jaar of drie, vier Disney's zowel op DVD als op Blu-Ray en het blijft voor mij een maatschappij die het meest inconsistent is wat betreft de verpakking/inhoud/kwaliteit van hun releases. Niet zo leuk voor de consument natuurlijk...
    Ik begrijp het wel, die kritiek. Zelf ben ik ook zeer gevoelig voor verandering in een collectie. bv. een strip die een ander formaat krijgt of plots een heel ander uiterlijk, hatelijk. Anderzijds heeft Disney Benelux de verzameling al van zeer verzorgde en mooie uitgaves voorzien. En misschien zijn we net daarom strenger voor hen dan voor de collega's. Ik kan me namelijk niet één maatschappij voor de geest halen die ooit écht consequent geweest is in die zaken, vandaar. Het valt bij Disney Benelux immers extra hard op wanneer ze het niet zijn. Moet gezegd : Het is tevens één van de meest klantvriendelijke distributeurs die ik ken. Altijd antwoord (al dan niet juist), bij problemen steeds bereid om zaken recht te zetten, etc. Enig minpunt : Gierig met informatie van al dan niet te verschijnen zaken en het feit dat we zaken simpelweg niet krijgen. Al ligt dat uiteraard niet volledig bij hen.
    Laatst aangepast door Esteban : 01-02-2012 om 23:35

  2. #2027

    Standaard

    Een nieuwe cover voor Sneeuwwitje?


  3. #2028

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #2029

    Standaard

    Al goed heeft deze geen (slip)cover!


  5. #2030

    Standaard

    Is dit niet die nieuwe film van David Fincher? The Girl With The Snowwhite Tattoo.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  6. #2031

    Standaard

    Pocahontas blu-ray Trailer (en Pocahontas II, maar dat negeer ik liever)

    http://progressive.totaleclips.com.e...916787-1173752

    Cinderella blu-ray Trailer (toch wat lomp die moderne muziek, de film bevat nl. klassieke songs)

    http://www.youtube.com/watch?v=qgc7LxrpQEE

  7. #2032

    Standaard

    Heb net Chicken Little op Blu Ray gekocht. Er zou audiocommentaart op staan, maar ik heb die nergens teruggevonden. Is het een fout op de hoes?

  8. #2033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Heb net Chicken Little op Blu Ray gekocht. Er zou audiocommentaart op staan, maar ik heb die nergens teruggevonden. Is het een fout op de hoes?
    Audiocommentaar? Dat hoor je echt zelden, dat iemand daarin geïnteresseerd is, laat staan daar naar luistert.

    Ik vond dit bij de recensie van de Blu-ray op dvd-home.nl:

    Bonusmateriaal:

    Filmmaker V&A, in 1.78:1 1080p / 480i/p Engels DD5.1 geluid, zonder NL ot:
    Dit is een soort interactief audiocommentaar met regisseur Mark Dindal, producent Randy Fullmer en visuele effecten supervisor Steve Goldberg tijdens de film. Als extra komen er vragen op het scherm, die als een overlay met pop-up, die je moet beantwoorden en door actie te ondernemen krijg je soms korte Featurettes te zien. Deze worden d.m.v. “seamless branching” tussen de film geplaatst waarbij ook van “split screen” als een overlay met pop-up schermen gepresenteerd.

    (Bron: dvd-home.nl)

  9. #2034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Is dit niet die nieuwe film van David Fincher? The Girl With The Snowwhite Tattoo.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2035

    Standaard

    http://youtu.be/f__SF96ORFE

    Kippenvelmomentje.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #2036

    Standaard

    Prachtig filmpje. Kippenvel inderdaad.

  12. #2037

    Standaard

    http://www.amazon.co.uk/Tarzan-Blu-r...g=bluraycom-21

    Goed nieuws! De UK krijgt Tarzan op blu-ray op 26 maart! Dat wil hoogstwaarschijnlijk zeggen dat de Benelux zich hier binnenkort ook aan mag verwachten. Wel raar dat er zo weinig over gezegd is door Disney.

  13. #2038

    Standaard

    Ik zie 21 mei, maar ben er nog steeds blij mee! Geweldige classic!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #2039

    Standaard

    De datum is inmiddels aangepast. Er stond eerst wel 26 maart.

  15. #2040

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dat 21 mei beter is. Geeft me meer vertrouwen in deze release. Want er was totaal geen promotie rond Tarzan. Iedereen had al zo'n beetje schrik dat dit zou betekenen dat het geen goede release zou worden.

  16. #2041

    Standaard

    Ik vraag me af of de artwork definitief is. Deze is gelijk aan de eerste dvd-uitgave en Disney knutselt altijd wel iets nieuws in elkaar.

  17. #2042

    Standaard

    Naar alle waarschijnlijkheid niet. Dit is zo goed als zeker een tijdelijk plaatje om de leegte op te vullen tot Disney naar buiten komt met het daadwerkelijk artwork.
    Laatst aangepast door Esteban : 16-02-2012 om 01:21

  18. #2043

    Standaard

    Ik zie dat winny the pooh (classic 55) wel is uitgebracht op dvd maar kan het op blu ray niet vinden. Iemand daar info over?

  19. #2044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door biancavlaardingen Bekijk bericht
    Ik zie dat winny the pooh (classic 55) wel is uitgebracht op dvd maar kan het op blu ray niet vinden. Iemand daar info over?
    De blu-ray is niet uitgegeven in Nederland/België, wel in de US.


  20. #2045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    De blu-ray is niet uitgegeven in Nederland/België, wel in de US.
    én de Scandinavische landen krijgt deze film ook op blu-ray! Dus wie weet... Misschien krijgen wij hem ook nog.

  21. #2046

    Standaard

    Lady and the tramp is hier binnen, prachtige beeldkwaliteit en geluidskwaliteit. Maar moest even langere pauze ingelasten en heb daarom speler uitgezet. Bij opnieuw aanzetten speler liep vervolgens de disc vast. Alleen door de disc te verwijderen en opnieuw in te voeren kon ik de disc weer aan het afspelen brengen. Disc is zelf vermoedelijk moeilijk leesbaar voor de speler, want ik hoor duidelijk de bekende 'leesgeluiden' bij het inlezen van de disc. Het betreft de nl-versie.

    Edit: Net de bijbehorende dvd getest. Mijn Oppo geeft geen toegang tot het hoofdmenu. Mijn hd-dvd speler daarentegen wel.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 19-02-2012 om 15:51
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #2047

    Standaard

    @Pieter, terzijde : Heeft Lady and the Tramp (NL) een slipcover met reliëf?

  23. #2048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    @Pieter, terzijde : Heeft Lady and the Tramp (NL) een slipcover met reliëf?
    Ja

  24. #2049

  25. #2050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Lady and the tramp is hier binnen, prachtige beeldkwaliteit en geluidskwaliteit. Maar moest even langere pauze ingelasten en heb daarom speler uitgezet. Bij opnieuw aanzetten speler liep vervolgens de disc vast. Alleen door de disc te verwijderen en opnieuw in te voeren kon ik de disc weer aan het afspelen brengen. Disc is zelf vermoedelijk moeilijk leesbaar voor de speler, want ik hoor duidelijk de bekende 'leesgeluiden' bij het inlezen van de disc. Het betreft de nl-versie.

    Edit: Net de bijbehorende dvd getest. Mijn Oppo geeft geen toegang tot het hoofdmenu. Mijn hd-dvd speler daarentegen wel.
    De Amerikaanse versie heeft ook wat eigenaardigheden: er ontbreekt een kort zinnetje dialoog. Jock vertelt Trusty dat hij zijn ''sense of smell'' is kwijtgeraakt, en Jock herhaalt de woorden ''sense of smell''. Die herhaling ontbreekt in de Engelse geluidsporen. Het Franse en het Spaanse geluidspoor bevatten die zin wel.

    Verder is bij de koorversie van het liedje Bella Notte het orkest weggelaten in beide Engelstalige sporen. Het is wel aanwezig in de Franse en Spaanse tracks. Op mijn regio 1 en op mijn regio 2 speler maakt de disc 'lees-geluiden' (hoorbare zoem), maar die houden op zodra de film of de gekozen extra begint.

    Soms zijn in het menu set up de verschillende geluidssporen niet zichtbaar. Je kunt dan de cursus wel bewegen over de vier verschillende sporen, maar niet lezen wel spoor het betreft. De geluidssporen zijn wel gewoon zichtbaar via de audioknop.

    Het zijn kleinigheden, de film ziet er geweldig uit en klinkt prachtig...

Pagina 82 van 216 EersteEerste ... 327278798081828384858692132182 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •