Pagina 81 van 216 EersteEerste ... 317177787980818283848591131181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2001

    Standaard

    Overzichtje van wat nu officieel is aangekondigd voor Amerika.

    7 februari - Lady and the Tramp (Diamond Edition)
    6 maart - The Lion King 1 1/2
    6 maart - The Lion King 2 Simba's Pride
    Zomer 2012 - The Rescuers / The Rescuers Down Under
    Zomer 2012 - Pocahontas / Pocahontas II Journey to a New World
    Zomer 2012 - Lady and the Tramp II Scamp's Adventure
    7 augustus - The Aristocats
    Najaar 2012 - Cinderella (Diamond Edition)
    Voorjaar 2013 - Aladdin (Diamond Edition)

  2. #2002

    Standaard

    Een aansluitend overzicht voor B en NL mag natuurlijk niet ontbreken :

    22-02-2012 | The Lion King 2
    22-02-2012 | The Lion King 3
    22-02-2012 | The Lion King Trilogy Box
    22-02-2012 | Lady & the Tramp
    22-02-2012 | Lady & the Tramp II (Rakker's Avontuur)
    00-05-2012 | Frank & Frey (?)
    00-05-2012 | Frank & Frey 2 (?)

    Helaas is betreffende de overige titels nog niets bekend gemaakt door Disney Benelux.

  3. #2003

    Standaard

    De vervolgdelen van The Lion King en Lady en de Vagebond staan redelijk gunstig geprijsd op FRS.be. Misschien ga ik ze toch nog aanschaffen.

  4. #2004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De vervolgdelen van The Lion King en Lady en de Vagebond staan redelijk gunstig geprijsd op FRS.be. Misschien ga ik ze toch nog aanschaffen.
    Nu maar hopen dat ze in de BOGOF (1 + 1 gratis) komen! Dan is het wel een heel mooie prijs. Maar ik ga ze toch aankopen, no matter what.

  5. #2005

    Standaard

    Weet iemand wanneer die actie precies begint? Kan me niet herinneren of het maart of april was...
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #2006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer die actie precies begint? Kan me niet herinneren of het maart of april was...
    In die UK zal die waarschijnlijk beginnen in Maart. Hier waarschijnlijk in April! Wat niet zo erg is naar mijn mening. Want dat zorgt ervoor dat de kans groter is dat de sequels in deze BOGOF zullen zitten. Hoewel ik me eig niet herinner dat Bambi 2 ooit in de BOGOF zat.

  7. #2007

    Standaard

    Niet overal, maar ik heb 'm wel gevonden binnen de actie in een FRS filliaal. Ik zit ook echt op de terugkeer van de 1+1 te wachten ...

  8. #2008

  9. #2009

    Standaard

    Ik heb vorig jaar toen Fantasia, Fantasia 2000, Bambi, Bambi 2, Alice In Wonderland en Rapunzel gehaald in die actie.

    Dit jaar The Lion King, TLK 2, TLK 3, Lady and the Tramp, Lady and the Tramp 2 en nog eentje dan...
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #2010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Review (US) "Lady and the Tramp":
    http://www.highdefdiscnews.com/?p=72805
    Pff die screenshots zijn om van te kwijlen. Lang leve blu-ray (en een bedrijf dat begrijpt welke kwaliteit er op te zetten).

  11. #2011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik heb vorig jaar toen Fantasia, Fantasia 2000, Bambi, Bambi 2, Alice In Wonderland en Rapunzel gehaald in die actie.

    Dit jaar The Lion King, TLK 2, TLK 3, Lady and the Tramp, Lady and the Tramp 2 en nog eentje dan...
    Als de sequels erin zitten zal mijn lijstje voor de volgende BOGOF er zo uitzien: TLK 2, TLK 3, L&TT en L&TT 2
    Laatst aangepast door coveragentcov : 29-01-2012 om 18:54

  12. #2012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Pff die screenshots zijn om van te kwijlen. Lang leve blu-ray (en een bedrijf dat begrijpt welke kwaliteit er op te zetten).
    dat mag ook wel, aangezien disney blurays over het algemeen 2x zo duur zijn dan een gemiddelde bluray

  13. #2013

    Standaard

    Voor de Disney Classics slipcover-verzamelaars, ik vrees dat we een 'platte' versie van Lady & the Tramp zullen krijgen. Geen embossed exemplaar, geen blinkende omkadering. Reden van dit vermoeden : De UK-versie.

  14. #2014
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Al ff rondgezocht maar nog nergens bevestigd gezien: heeft Lady and the Tramp (UK) NL audio en ondertiteling?

    Alvast bedankt!

  15. #2015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Al ff rondgezocht maar nog nergens bevestigd gezien: heeft Lady and the Tramp (UK) NL audio en ondertiteling?
    Waar heb je gezocht dan?? T staat hier bijvoorbeeld al op de vorige pagina!!

  16. #2016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Voor de Disney Classics slipcover-verzamelaars, ik vrees dat we een 'platte' versie van Lady & the Tramp zullen krijgen. Geen embossed exemplaar, geen blinkende omkadering. Reden van dit vermoeden : De UK-versie.
    Voor de ware liefhebber: de Amerikaanse versies zijn ALTIJD luxer wat dat betreft. Meer en beter reliëf, meer holografische effecten.

  17. #2017
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Waar heb je gezocht dan?? T staat hier bijvoorbeeld al op de vorige pagina!!
    Oops

    Had gekeken op de verschillende webshops etc. naar gebruikersmeldingen en op blurayspecs maar niet te vinden. Ook niet in het gewone topic van ondertitels. Had het hier eerlijk gezegd niet verwacht, maar hier dacht ik het snelste respons te krijgen

  18. #2018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Oops

    Had gekeken op de verschillende webshops etc. naar gebruikersmeldingen en op blurayspecs maar niet te vinden. Ook niet in het gewone topic van ondertitels. Had het hier eerlijk gezegd niet verwacht, maar hier dacht ik het snelste respons te krijgen
    Ha ja, correct... en juist omdat hier vaak de snelste respons is... is het de moeite waard om dit topic wel door te spitten...Vaak zijn antwoorden al gegeven.

    Mer reliëf of niet, ik verwacht wel dat Lady en de Vagebond met een slipcover zal verschijnen. Het zal anders de eerste Diamond Edition zonder zijn. Maar goed,... bij die uitgave van Dombo het ik het ook nooit gesnapt,.. dus afwachten maar weer

  19. #2019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Voor de ware liefhebber: de Amerikaanse versies zijn ALTIJD luxer wat dat betreft. Meer en beter reliëf, meer holografische effecten.
    Daarom dat ik al een paar US-exemplaren heb voor de films die er hier geen kregen.

    PS: Een slipcover heeft hij, dat staat al vast.

  20. #2020

    Standaard

    Vandaag de blu ray binnen gekregen en de dvd box met deel 1 en 2 van Amazon.uk

    De blu-ray komt inderdaad met slipcover, maar zonder relief of glans en geen dvd.

    Achjah....
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #2021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Vandaag de blu ray binnen gekregen en de dvd box met deel 1 en 2 van Amazon.uk

    De blu-ray komt inderdaad met slipcover, maar zonder relief of glans en geen dvd.

    Achjah....

    Geen dvd?

    Vervloekt Disney BNL, vervloekt!
    Gaan ze die trend nu ook al beginnen doorzetten zoals bij hun Pixars (ref. The Incredibles).
    Ook Dumbo had geen dvd.
    Dvd'tje vond ik best wel handig, voor in de auto of bij familie of vrienden af te spelen die nog geen BD speler hebben.
    Mocht ik al niet zoveel NL disney's hebben zou ik ook gaan voor US uitgaves.

  22. #2022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Geen dvd?

    Vervloekt Disney BNL, vervloekt!
    Gaan ze die trend nu ook al beginnen doorzetten zoals bij hun Pixars (ref. The Incredibles).
    Ik moet bekennen dat die DVD's mij niet zoveel kunnen schelen... Ik heb ze allemaal al op DVD en al die extra uitgaves met vierdubbele versies van de film vind ik vooral extra ballast...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  23. #2023

    Standaard

    Ik koop nu al een jaar of drie, vier Disney's zowel op DVD als op Blu-Ray en het blijft voor mij een maatschappij die het meest inconsistent is wat betreft de verpakking/inhoud/kwaliteit van hun releases. Niet zo leuk voor de consument natuurlijk...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #2024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Geen dvd?

    Vervloekt Disney BNL, vervloekt!
    Gaan ze die trend nu ook al beginnen doorzetten zoals bij hun Pixars (ref. The Incredibles).
    Ook Dumbo had geen dvd.
    Dvd'tje vond ik best wel handig, voor in de auto of bij familie of vrienden af te spelen die nog geen BD speler hebben.
    Mocht ik al niet zoveel NL disney's hebben zou ik ook gaan voor US uitgaves.
    Wat heeft de UK te maken met de Benelux? Zoals je kan zien wist de UK al dat ze geen DVD zouden krijgen. Maar op de verpakking van de benelux staat dat wij wél een dvd krijgen...


  25. #2025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Wat heeft de UK te maken met de Benelux? Zoals je kan zien wist de UK al dat ze geen DVD zouden krijgen. Maar op de verpakking van de benelux staat dat wij wél een dvd krijgen...
    Ik dacht dat het juist omgekeerd was, aangezien wij hier in het verleden dit al een paar keer hadden meegemaakt. Maar nu ik de afbeeldingen zie, idd je hebt gelijk.

Pagina 81 van 216 EersteEerste ... 317177787980818283848591131181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •