Pagina 80 van 216 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    weet iemand al of the lady en the vagebond 1 NL subs heeft uit de UK ?
    Ik kan het nergens vinden terwijl het bij deel 2 er wel bij staat.
    De UK blu-ray uitgave van Lady & de Vagebond heeft géén Nederlandse audio/ondertiteling. De sequel heeft dat wel!

    Dat is behoorlijk stom, want de UK krijgt meestal geen aparte uitgave van de sequel...

  2. #1977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    De UK blu-ray uitgave van Lady & de Vagebond heeft géén Nederlandse audio/ondertiteling. De sequel heeft dat wel!

    Dat is behoorlijk stom, want de UK krijgt meestal geen aparte uitgave van de sequel...
    Of heel slim, om parallel import te ontmoedigen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #1978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Of heel slim, om parallel import te ontmoedigen.
    Onwaarschijnlijk. Het kan zijn dat voor de eerste film animo groot genoeg was voor een eigen master, maar voor de opvolger is een ander taalgebied nodig, dat is vaak de UK. Denk niet dat ze bij Disney klagen over de UK import! Er zijn moeilijk cijfers op te plakken, en uiteindelijk komt alles in dezelfde pot terecht.

  4. #1979

    Standaard

    Betr. Winnie the Pooh. Ik heb nog eens geinformeerd bij Disney Benelux via de service-dienst, waar je altijd een (al dan niet inhoudelijk correct) antwoord krijgt. De eerder gegeven uitleg dat de film in Europa niet zal worden uitgebracht klopt dus niet langer. In plaats van het standaard-antwoord omtrent deze titel, nl. dat hij bij ons niet verschijnt, kreeg ik ditmaal de melding dat ze dit zullen uitzoeken en daarop terugkomen. (Wat ze ook daadwerkelijk doen) Dat op de vraag wanneer we Winnie the Pooh dan alsnog mogen verwachten, gezien hij tóch in Europa (onaangekondigd) uitgebracht werd hier en daar. Hoop doet leven.

  5. #1980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Betr. Winnie the Pooh. Ik heb nog eens geinformeerd bij Disney Benelux via de service-dienst, waar je altijd een (al dan niet inhoudelijk correct) antwoord krijgt. De eerder gegeven uitleg dat de film in Europa niet zal worden uitgebracht klopt dus niet langer. In plaats van het standaard-antwoord omtrent deze titel, nl. dat hij bij ons niet verschijnt, kreeg ik ditmaal de melding dat ze dit zullen uitzoeken en daarop terugkomen. (Wat ze ook daadwerkelijk doen) Dat op de vraag wanneer we Winnie the Pooh dan alsnog mogen verwachten, gezien hij tóch in Europa (onaangekondigd) uitgebracht werd hier en daar. Hoop doet leven.
    Ik hoop echt dat we deze krijgen!

  6. #1981

    Standaard

    Voor zij die het nog niet weten, op de blu-ray van Lady & the Tramp is een trailer te vinden van The Aristocats. We krijgen deze op blu-ray!

    http://www.youtube.com/watch?v=ruFk59_W3Ys

  7. #1982

    Standaard

    Inderdaad, die werd reeds aangekondigd. Als kind vaak gezien, in de bioscoop zelfs. Maar nu ik de beelden terugzie, maakt het weinig los. Misschien niet meteen één van mijn favorieten uit de reeks.

  8. #1983

    Standaard

    Geen favoriet, maar ik ben wel benieuwd hoe deze "vuile tekentechniek" op bluray gaat uitpakken. Het zal wel een naam hebben, maar ik vind de Aristocats heel veel zwarte lijnen bevatten.

  9. #1984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Geen favoriet, maar ik ben wel benieuwd hoe deze "vuile tekentechniek" op bluray gaat uitpakken. Het zal wel een naam hebben, maar ik vind de Aristocats heel veel zwarte lijnen bevatten.
    Het is geen "vuile tekentechniek", maar heeft te maken met het feit dat de originele potloodtekeningen van de animators via de Xerox techniek (zeg maar platgezegd een kopieerapparaat) over zijn gezet naar de cells die daarna zijn ingekleurd.
    Dit mechanisme scheelde veel tijd (geen handwerk meer voor het overzetten van de tekeningen naar cells door de lijnen met inkt over te trekken) en is geintroduceerd bij 101 Dalmatians.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  10. #1985

    Standaard

    Ik vond dat overigens wel iets hebben. Je kan zo goed als altijd aan de tekeningen zien uit welke periode een classic komt, wat ik best een fijne bijkomstigheid vind.

  11. #1986

    Standaard

    Ik hoor/lees de laatste tijd veel berichten als "X komt ook uit in 2012!" maar concrete datums zijn mij totaal niet duidelijk. Het enige wat ik weet is dat Lady & de Vagebond, Lion King 2 en 3 uitkomen op 22 februari. Zijn er al andere concrete datums bekend?

  12. #1987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Ik hoor/lees de laatste tijd veel berichten als "X komt ook uit in 2012!" maar concrete datums zijn mij totaal niet duidelijk. Het enige wat ik weet is dat Lady & de Vagebond, Lion King 2 en 3 uitkomen op 22 februari. Zijn er al andere concrete datums bekend?
    Voor het buitenland zijn er wel al heel veel data (lees: de maand waarin de release is) bekend. Maar helaas niet voor de Belgische/Nederlandse relaesedatum.

    Voor Fox & The Hound 1 + 2 hebben we bovendien hier een datum van 23 mei.

  13. #1988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Voor het buitenland zijn er wel al heel veel data (lees: de maand waarin de release is) bekend. Maar helaas niet voor de Belgische/Nederlandse relaesedatum.

    Voor Fox & The Hound 1 + 2 hebben we bovendien hier een datum van 23 mei.
    Disney Benelux lost de informatie altijd maar mondjesmaat. En dan nog is niets zeker.

  14. #1989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Disney Benelux lost de informatie altijd maar mondjesmaat. En dan nog is niets zeker.
    Ja, ik weet het. Maar ik baseer me vooral op de UK. Als zij iets krijgen van Disney, krijgen wij het ook.

    En daar zijn al bevestigingen voor 2012 van Tarzan, Pocahontas, The Rescuers + Rescuers Down Under.

  15. #1990

    Standaard

    Oei, de quote in m'n vorige post moest eigenlijk die van Rurouni zijn. Inderdaad, dat is een redelijk zekere maatstaf.

  16. #1991

    Standaard



    AND

    "Thanks to an inside source who works for Disney we are pleased to be the first to reveal the news that Disney/Buena Vista Home Video will be releasing a Blu-Ray edition of The Tigger Movie on August 14, 2012.
    We also have an exclusive preview of the Blu-Ray bonus materials, which are subject to change since this product is still in development:
    Trivia Game
    Matching Game
    Kenny Loggins music video
    Sing Along Song
    DVD Storybook: The Tigger Movie
    Make your own family tree
    Trailer
    * Two new Tigger Tales from The Adventures of Winnie The Pooh
    * Sorry, we do not know which of the Pooh Adventures TV series these “new Tigger Tales” are from — could be the 1977 series The Many Adventures of Winnie The Pooh or The New Adventures of Winnie The Pooh which premiered in 1988. (The 10th Anniversary Edition of The Tigger Movie included two cartoons featuring Tigger from the 1988 series.) And we assume by “new” that it refers to new to Blu-Ray, not new animated cartoons created just for this release.
    Back in 2009, toonzone.net provided an opportunity for Voice Actors in the News to do a phone interview with Jim Cummings (voice of Tigger and Pooh) to tie in with the release of The Tigger Movie 10th Anniversary Edition DVD, which you can read by clicking here. Excerpts and outtakes from that interview that didn’t make the cut for toonzone were published on our former blog — now archived on voiceactorsnews.com.
    We will finally release the actual audio from Jim’s interview here on voiceactorsnews.com in the near future.
    You can also read a review of The Tigger Movie 10th Anniversary Edition by Ed Liu on toonzone.net.
    To stay current with other upcoming animated DVD and Blu-Ray releases, request to join the Voice Actors in the News spinoff community, Animated Media Collectors.
    This entry is filed under Disney, VAs on DVD. "

    AND

    Laatst aangepast door BorisL : 25-01-2012 om 14:39

  17. #1992

    Standaard

    Oeh... dat is een mooie verrassing. Aladdin alsnog als Diamond. Daar kijk ik toch wel heel erg naar uit. Meer nog dan Cinderella.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #1993

    Standaard

    Wat een ongelofelijk lelijke cover voor de Aristocats, er is meer tekst dan plaatjes

  19. #1994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe_Cool Bekijk bericht
    Wat een ongelofelijk lelijke cover voor de Aristocats, er is meer tekst dan plaatjes
    Dat is een promotie poster. Niet de cover


  20. #1995

  21. #1996

    Standaard

    The Rescuers! :toppie: De duo-cover valt best mee, zeker gezien het feit dat het beide classics zijn, maar ben toch geen fan van dat systeem. Ik ben eens benieuwd of ze in de Benelux al dan niet afzonderlijk gaan verschijnen. Tot nu toe staat bv. Frank & Frey I & II nog steeds gescheiden aangekondigd. Aladdin is mijn all-time favoriet, dus ook dat is goed nieuws.

  22. #1997

    Standaard

    Fantastisch! Nu zit er pas vaart achter!


  23. #1998

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    The Rescuers! :toppie: De duo-cover valt best mee, zeker gezien het feit dat het beide classics zijn, maar ben toch geen fan van dat systeem. Ik ben eens benieuwd of ze in de Benelux al dan niet afzonderlijk gaan verschijnen. Tot nu toe staat bv. Frank & Frey I & II nog steeds gescheiden aangekondigd. Aladdin is mijn all-time favoriet, dus ook dat is goed nieuws.

    Ik denk dat wij wél afzonderlijke uitgaves gaan krijgen! Hoewel ik ga ze toch allemaal kopen... Maar ik heb mijn blu-ray'tjes graag in aparte cases.

  24. #1999

    Standaard

    + 1, ik heb er graag de meerprijs voor over.

  25. #2000

    Standaard

    Hoewel ik ook liever aparte releases zie vind ik de cover van The Rescuers wel echt heel mooi.

Pagina 80 van 216 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •