Pagina 79 van 216 EersteEerste ... 296975767778798081828389129179 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In de UK is de verpakking van de trilogie hetzelfde en ze zijn al bij disneymovierewards te verkrijgen(echt lekker snel al daar). Was aan het twijfelen of ik alleen de 1e release of de trilogie moest nemen, maar het is duidelijk dat ik alleen de 1e ga bestellen.

    Ik heb de trilogy box uit de UK en die ziet er toch heel anders uit dan deze.

    Ik heb deze box: http://www.amazon.co.uk/Lion-King-Tr...6207670&sr=8-7
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #1952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik heb de trilogy box uit de UK en die ziet er toch heel anders uit dan deze.

    Ik heb deze box: http://www.amazon.co.uk/Lion-King-Tr...6207670&sr=8-7
    Misschien dat ze hem veranderd hebben:

    http://www.disneymovierewards.co.uk/...2493056624.jpg

    Bij de DVD staat deze:

    http://www.disneymovierewards.co.uk/...3177704895.jpg
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1953

    Standaard

    Die nieuwe uitgave zal wel een prijsverlaging inhouden, dat kunnen ze in de UK niet verkopen aan 35 pond.

  4. #1954

    Standaard

    Bij Amazon UK staat nog steeds de oorspronkelijke verpakking, hoor.

  5. #1955

    Standaard

    Dit zijn de uitgaves zoals ze in België en Nederland verschijnen (links BR, rechts DVD) :











    Bron: oa. DVD-Home.nl en het persbericht van Disney.

  6. #1956

    Standaard

    The lady en da vagebond komt erin. De Sequel weet ik nog niet, is die goed?

  7. #1957

    Standaard

    Mij kon dit niet echt overtuigen, het is grotendeels een herhaling, op alle mogelijke vlakken uiterst voorspelbaar en simpel. Maar kijk, daar komt mijn verzamelmicrobe weer de kop opsteken. Dat moffel ik dan handig weg met "Die zijn voor wanneer m'n petekindje langskomt'.

  8. #1958

    Standaard

    In Australië krijgen ze dit gedrocht voor Pocahontas.



    Het mixen van twee films in een artwork is not done!

    Volgens Bol.com gaat de trilogy van The Lion King 49,99 euro kosten, en het tweede en derde deel apart 27,99 euro, zijn die zot? Cosmox beperkt zich tot 19,99 euro per stuk voor de vervolgstukken.
    Laatst aangepast door kristofke : 10-01-2012 om 22:14

  9. #1959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    In Australië krijgen ze dit gedrocht voor Pocahontas.

    Volgens Bol.com gaat de trilogy van The Lion King 49,99 euro kosten, en het tweede en derde deel apart 27,99 euro, zijn die zot? Cosmox beperkt zich tot 19,99 euro per stuk voor de vervolgstukken.

    Is nog steeds 80 euro als je ze allemaal wilt. Nee, ik laat de vervolgdelen allemaal vallen. Bij Bambi 2 heb ik een uitzondering gemaakt. Maar al die andere Lion King, Litte Mermaid, Lady and the Tramp, Beauty and the Beast, laat ik allemaal voorbijgaan deze keer. Of ze moeten uitzonderlijk laag geprijsd zijn.

  10. #1960

    Standaard

    Optie is om te wachten tot de eerstvolgende 1+1 actie van het jaar, maar wie weet is dan de eerste druk met slipcover al uitverkocht!

  11. #1961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Optie is om te wachten tot de eerstvolgende 1+1 actie van het jaar, maar wie weet is dan de eerste druk met slipcover al uitverkocht!
    Dat zal nog meevallen. Aangezien het vervolgdelen zijn, verwacht ik buiten echte Disney fans geen groot verkoop.

    En dat niet alleen, meestal zitten nieuwe uitgaves niet in de 1+1.

  12. #1962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht



    Het mixen van twee films in een artwork is not done!
    Op zich vond ik de mix van Fantasia en Fantasia 2000 een bijzonder mooi resultaat opleveren, zowel de UK als US versie. Deze Pocahontas komt minder goed uit de verf, maar écht slecht durf ik 't niet te noemen. Wel weiger ik uit principe covers in huis te halen die een originele classic en een matig vervolg mengen, dat is dan weer naar mijn gevoel helemáál not done.

    Wat betreft slipcovers, ik ken weinig "recente" Disney blu-ray titels waarvan de slipcovers niet meer te vinden zijn. (muv Tinkerbell-reeks) Ik wacht dan ook met ongeduld op de 1+1 actie.

  13. #1963

    Standaard up in 3d

    Vandaag de 3d blu ray van UP uit Engeland ontvangen.
    Volgens de hoes is de 3d blu ray en de gewone blu ray nederlands ondertiteld. Ook nederkands gesproken.
    Of de blu ray met extra's dat ook is kijk ik vanavond even.
    Er zit geen extra kartonnen hoesje om

  14. #1964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    In Australië krijgen ze dit gedrocht voor Pocahontas.



    Het mixen van twee films in een artwork is not done!

    Volgens Bol.com gaat de trilogy van The Lion King 49,99 euro kosten, en het tweede en derde deel apart 27,99 euro, zijn die zot? Cosmox beperkt zich tot 19,99 euro per stuk voor de vervolgstukken.
    Ik had de artwork van Pocahontas ook al gezien. Om eerlijk te zijn is dit de lelijkste blu-ray cover tot nu toe van Disney IMO.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Optie is om te wachten tot de eerstvolgende 1+1 actie van het jaar, maar wie weet is dan de eerste druk met slipcover al uitverkocht!
    Ik wacht ook op de 1 + 1 actie! Is hij niet bij die van Maart/April, dan is die misschien bij September/Oktober. Maar beide sequels komen alleszins in de collectie!

  15. #1965

    Standaard

    Ben blij met de leeuwenkoning 2 en 3 en dat Lady en de vagebond verschijnt!! Eindelijk!! Mooi covers altijd van disney. Die van pocahontas is inderdaad dan wel weer afschuwelijk.

  16. #1966

    Standaard

    Ja, de 3e blu ray, met de extra's, heeft ook Nederlandse ondertiteling


    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Vandaag de 3d blu ray van UP uit Engeland ontvangen.
    Volgens de hoes is de 3d blu ray en de gewone blu ray nederlands ondertiteld. Ook nederkands gesproken.
    Of de blu ray met extra's dat ook is kijk ik vanavond even.
    Er zit geen extra kartonnen hoesje om

  17. #1967

    Standaard

    In Noorwegen, Zweden en Denemarken komt winnie the pooh wél uit op blu-ray. Dat zal in feb '12 gebeuren.
    Misschien binnenkort ook in de rest van Europa?

    Laatst aangepast door devil_xx5 : 13-01-2012 om 01:23

  18. #1968

    Standaard

    Iemand nog iets opgevangen over mogelijke Blu-Ray releases van The Hunchback of Notre Dame? The Black Cauldron? Of The Great Mouse Detective?

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    The lady en da vagebond komt erin. De Sequel weet ik nog niet, is die goed?
    Same here.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #1970

    Standaard

    Voorlopig houd ik het bij de Disney Classics omdat uit ervaring wel blijkt dat je toch te weinig naar die vervolgdelen gaat kijken. Zoals bij The Little Mermaid Box met 3 delen, die andere 2 delen kijk ik eigenlijk nooit. En verder komen er veel nieuwe interessante titels uit, waaronder ook 3D titels.
    Je kunt nou eenmaal niet alles aanschaffen, het hele leven is keuzes maken....

  21. #1971

    Standaard

    Ik koop ze om drie redenen:

    - collectie blu-ray compleet houden
    - Disney aanmoedigen om op blu-ray te blijven releasen
    - om de film te bekijken

  22. #1972

    Standaard

    Ik vind momenteel enkel maar Toy Story 1+3 in 3D in de online winkels in de Benelux, zou 2 niet uitkomen dan?

  23. #1973

    Standaard

    Toy Story 2 3D komt bij ons uit op 22 Februari 2012...dat geldt eigenlijk voor alle drie de delen, maar deel 2 komt in iedergeval nog uit.

  24. #1974

    Standaard

    weet iemand al of the lady en the vagebond 1 NL subs heeft uit de UK ?
    Ik kan het nergens vinden terwijl het bij deel 2 er wel bij staat.

  25. #1975

    Standaard

    Op Amazon.co.uk staat bij de box met alle twee de delen Dutch Audio en Subtitles bij zowel deel 1 als deel 2.

    Als ik het goed gezien heb tenminste.

    Edit: Inderdaad verkeerd gekeken....ik heb het over de box met de dvds, niet de blu-rays.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 79 van 216 EersteEerste ... 296975767778798081828389129179 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •