Pagina 78 van 216 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Rescuers Down Under is inderdaad geweldig. Vooral de begintitels.

  2. #1927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    The Rescuers, bovenaan mijn lijstje! Zeker gezien het feit dat die titel zelden genoemd werd in die context, maar de overtreffende sequel naar mijn mening op alle vlakken deel uitmaakt van het tweede gouden Classics tijdperk. oa. Die openingsscène (combinatie beeld / muziek) heeft mij als kind van cinema doen houden, evenals de fabulastische scène waarin de jonge Cody van de rots werd geduwd en ... welja, het indrukwekkend geanimeerde vervolg. Deze vergeten classic had enkele onvergetelijke grootste scènes en moet op dat vlak niet onderdoen voor de meest gewaardeerde exemplaren. Er werden ook heel vernieuwe dingen gedaan met 'camerastandpunten' en dergelijke, althans voor 'n animatiefilm.
    Ja,.. deze film is zeker de moeite waarde.
    Ik betwijfel trouwens dat 101 dalmatiers in 2012 zal komen, aangezien dit 1 van de Vault Classics is, en volgens mij niet genoemd is voor 2012, maar voor 2014 (correct me if i'm wrong).

  3. #1928

    Standaard

    Reddertjes, top. Vond ik vroeger als kind leuk. Assepoester, zal mijn vriendin blij mee zijn.

  4. #1929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Er zijn verschillende bronnen die de volgende release-lijst voor 2012 bevestigen. Of alles geheel naar waarheid is, zullen we in de loop van het jaar wel te weten komen. Het zou alleszins geweldig zijn!

    Aldus het forum van UltimateDisney.com
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #1930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ja,.. deze film is zeker de moeite waarde.
    Ik betwijfel trouwens dat 101 dalmatiers in 2012 zal komen, aangezien dit 1 van de Vault Classics is, en volgens mij niet genoemd is voor 2012, maar voor 2014 (correct me if i'm wrong).
    Naar het schijnt heeft Disney Germany op FB bevestigd dat de 101 Dalmatiërs uit de vault is gegooid.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Aldus het forum van UltimateDisney.com
    En anderen

  6. #1931

    Standaard

    Komt Beauty and the Beast 3D in Nederland ook in de bioscopen?

  7. #1932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Komt Beauty and the Beast 3D in Nederland ook in de bioscopen?
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=23957


  8. #1933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Staat niet echt een antwoord in. "waarschijnlijk"

    Hij is hier al wel te koop op 3D blu-ray...vrees dat de kans klein is, maar hoop het wel.
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #1934

    Standaard

    Ik veronderstel dat dit enigszins afhankelijk is van het succes dat The Lion King 3D in de Benelux had.

    Totaalopbrengst (B) : $741,527
    Totaalopbrengst (NL) : $2,398,184

    Het is het voor beide landen minstens 7 keer zoveel als de opbrengst van Toy Story I & II (3D) samen. Dat lijkt me niet zo slecht voor 'n re-release die enkel in 3D te zien is, maar we hebben natuurlijk geen zicht op de verwachtingen bij Disney zelf.

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Staat niet echt een antwoord in. "waarschijnlijk"

    Hij is hier al wel te koop op 3D blu-ray...vrees dat de kans klein is, maar hoop het wel.
    Ik denk dat ie hier wel komt! Ze weten dat ze er veel mee gaan verdienen. Ik zou alleszins al gaan kijken.

  11. #1936

    Standaard

    Sorry, maar waar hebben jullie het over...Ik heb The Lion King 3D allang binnen...en op 22 Februari komt ook nog The Lion King Trilogie, en je kunt ze ook alle drie los apart kopen....

  12. #1937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Sorry, maar waar hebben jullie het over...Ik heb The Lion King 3D allang binnen...en op 22 Februari komt ook nog The Lion King Trilogie, en je kunt ze ook alle drie los apart kopen....
    Het gaat over Beauty & The Beast. Deze wordt in verschillende landen in 3D in de cinema getoond.

  13. #1938

    Standaard

    OOohhh, maar ik heb deze ook al in huis gehaald, deze film in 3D is zo gigantisch mooi gemaakt, nog beter dan The Lion King. Vind ik zelf....en is zeker een aanwinst in de 3D VERSIE....WOW vooral die balzaal met al die pilaren, maar ook de rest van de film. Ze zeggen dat achteraf een film in 3d afmaken niet zo mooi is. Maar hier is het tegendeel te bewijzen, zeker aankopen...een regelrechte aanrader....Doen.

  14. #1939

    Standaard

    De 3D van B & B is idd nog veel beter dan in The Lion King, maar neemt niet weg dat ik deze nog eens in de bioscoop wil zien na zijn laatste release in Imax.

  15. #1940

    Standaard

    De cover van de Lion King-trilogie:



    Niet echt iets om over naar huis te schrijven.

  16. #1941

    Standaard

    Zeg maar gerust 'lelijk' en 'goedkoop'. Algoed heb ik de eerste al.


  17. #1942

    Standaard

    Een kartonneke om direct in de vuilbak te smijten.

    En in de box zit dan waarschijnlijk nog een Lion King zonder slipcover, want die ontbreekt meestal zo goed als altijd in boxen met meerdere titels.

    Dat de vervolgfilms maar snel voor een paar pond in de UK te koop zijn, meer ga ik er niet aan uitgeven.

  18. #1943

    Standaard

    Zeer Lelijke Cover....maar ben al in het bezit van TheLion King blu ray met de 3D versie..en het is de vraag of ik die andere 2 vervolgfilms wil, omdat ik die niet echt bijzonder vind...

  19. #1944

    Standaard

    Werd er daadwerkelijk iemand betaald om dat te ontwerpen? In ieder geval, een extra stimulans om de gescheiden uitgaves (met slipcover) in huis te halen eens de 1+1 actie weer van start gaat. Want het gaat me hier enkel om de verzamelwoede, niet zozeer om de ietwat matige sequel en het fragmentarische tussendeel.

  20. #1945

    Standaard

    In de UK is de verpakking van de trilogie hetzelfde en ze zijn al bij disneymovierewards te verkrijgen(echt lekker snel al daar). Was aan het twijfelen of ik alleen de 1e release of de trilogie moest nemen, maar het is duidelijk dat ik alleen de 1e ga bestellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1946

    Standaard

    zijn de 2 sequels zo slecht? Ik ben nog aan het twijfelen. Natuurlijk om de verzameling compleet te hebben zou ik ze wel willen kopen, maar als ze echt niet zo goed zijn,...

  22. #1947

    Standaard

    Noem het maar een melkkoe...voor mij niet echt toegevoegde waarde, want Bambi 2 bijvoorbeeld vond ik wel beter.

  23. #1948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    zijn de 2 sequels zo slecht? Ik ben nog aan het twijfelen. Natuurlijk om de verzameling compleet te hebben zou ik ze wel willen kopen, maar als ze echt niet zo goed zijn,...
    Tuurlijk wel! De tweede is zelfs héél erg goed. Is een kwestie van smaak. Maar als je dezelfde verwachtingen hebt van een sequel als dat van de originele film, dan kun je het vergeten. The Lion King staat bij vele mensen in hun top 3 van Disney animatiefilms. Dus om een sequel daarmee te vergelijken... Maar zoals ik al zei: naar mijn mening is 'Simba's Trots' heel goed gemaakt!

  24. #1949

    Standaard

    3de deel van Lion King is ook leuk, als je van Timon en Pumba houd dan ;-Þ

  25. #1950

    Standaard

    Het plot van The Lion King 2 vond ik al bij al meevallen, het werd in ieder geval geen simpele herhaling van 't origineel. Iets wat bij andere sequels wel eens het geval durft te zijn. (Lady & The Tramp II, Jungle Book II, etc.) Maar de liedjes zijn bijzonder matig, de animatie zit overduidelijk niet op 't zelfde niveau en ik vond het geen goede zet om bv. Simba in een bepaalde rol te duwen. Het wringt met het gevoel dat ik bij de eerste had. The Lion King 3 (1 ½ eigenlijk) is geheel overbodig en énorm fragmentarisch, toch best vermakelijk, hij ligt qua humor meer in de lijn van 't origineel. Maar ik kan me niet ontdoen van de indruk dat het een paar korte ideetjes zijn die eerder bij de TV-reeks passen. (De Wereld rond met Timon & Pumba)

Pagina 78 van 216 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •